"מאחורי העננים תמיד זורחת השמש" - הנשק הסודי של ווינדוס 8

עם יציאת גרסת ההצצה לצרכן של ווינדווס 8, נחשפת אפשרות חשובה חדשה שכבר טבועה במערכת ההפעלה של מיקרוספט, יש דברים שנחמד לדעת, כמו למשל שאחרי הסערה (ויסטה) יכולה להופיע קשת בענן
עידן קייסר | (1)

הרבה נכתב השבוע על יציאת גרסת הבטא, הידוע גם כגרסת 'הצצה לצרכן', אך לא עיצוב ה'מטרו' וגם לא חנות האפליקציות החדשה הם ההפתעה האמיתית ביציאת התוכנה לשוק - ווינדווס 8 משלבת צעד חדשני אמיתי קדימה עבור מערכת ההפעלה הגדולה בעולם.

ווינדווס 8 שילבה את הענן בכל הנדבכים של מערכת ההפעלה שלה, בתצורת SkyDrive. אנחנו מכירים את סקיידרייב כנציגה הפחות טובה בתחרות הבינלאומית לשרות אחסון בענן, אנו מכירים יותר את מתחרותיה הטובות ממנה - דרופבוקס ובוקס.

במערכת ההפעלה החדשה של מיקרוסופט, סקיי דרייב היא חלק מ'נכס הבסיס' של מערכת ההפעלה. כשאתה פותח את תיבת הדיאלוג עם קובץ מסוים, למשל כדי למצוא תמונה או מסמך, סקיי דרייב תמיד תהיה אחת מהאופציות של המיקומים בהם תוכל לחפש.

בגלל שמיקרוסופט תדרוש ממך להתחבר לשירות שלה בלייב כל פעם שתכנס למחשב, דרך 'Microsoft Account', אתה תהיה מחובר לסקיי דרייב כל הזמן. רק תבחר את האופציה ותוכל לשמור או לפתוח את הקבצים שלך ישירות מהענן, דרך אגב, מיקרוסופט היא המתחרה הנדיבה ביותר מכל המתמודדות במרוץ, היא מציעה 25 ג'יגה של אחסון בחינם.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    טיז מעולה!!! (ל"ת)
    :) 10/03/2012 11:26
    הגב לתגובה זו

ישראל כץ מגיב לנתניהו בנושא 'אובר' ונוקב בפיצוי האדיר שיקבלו נהגי המוניות

גיא ארז |
נושאים בכתבה ישראל כץ
יום לאחר הוויכוח בין ישראל כץ לבנימין נתניהו בנושא אישור השימוש באפליקציית 'אובר', שר התחבורה נאם היום (ב') בוועדת הכלכלה והתייחס לנושא: "מי שרוצה להכניס את 'אובר' שיכין 8-9 מיליארד שקל לפצות את נהגי המוניות".   שר התחבורה ישראל כץ הגיע הבוקר לדיון ברפורמה בענף הרכב. יו"ר הוועדה, ח"כ איתן כבל, הזכיר לשר שהוועדה הייתה אמורה לעסוק בנושא אובר ובסוף תצטרך לדון גם בכך.   השר כץ התייחס לכך ולעימות שהתפתח אתמול בישיבת הממשלה בנושא ואמר: "אני לא יודע מאיפה המיתולוגיה על כוחם של נהגי המוניות, זה לא ציבור חזק. זה לא יבואני הרכב. זה ציבור עובד שמתמודד עם מציאות והתפקיד שלי זה לאפשר להם התמודדות בתנאים שווים. מי שמשלם עבור רישיון מונית לא יכול שמישהו יבוא עם הרכב הפרטי ויתמודד מולו. אם המדינה רוצה להכניס את זה שתחליט ותכין 8-9 מיליארד שקל לפצות את נהגי המוניות. אני לא מושפע מלחצים". אתמול בעימות בין ראש הממשלה לשר התחבורה, עקץ האחרון את נתניהו באומרו "אני לא דואג לבעלי הון מחו"ל " - כשרבים קישרו משפט זה ליחסי נתניהו-שלדון אדלסון. אפליקציית 'אובר' אמנם פועלת בישראל מזה תקופה - אך במתכונת של הזמנת מוניות רגילה (בפועל, כמו 'גט-טקסי'). הרעיון החדשני באפליקצייה, שפועלת בערים רבות בעולם, הוא 'שידוך' נהגים פרטיים עם נוסעים המגיעים לאותו יעד - באופן שיחסוך כסף לנוסע, ויוריד את העלויות למסיע. הציבור ככלל אמנם ירוויח מנסיעות זולות יותר, אך הראשונים להפגע מהפעלת שירות זה יהיו כמובן נהיג המוניות בישראל - ועל כך פרץ הוויכוח עם נתניהו. עם זאת, חשוב לציין כי בישראל - בשל המצב הבטחוני, אפשור השימוש בשירות זה אינו מובן מאליו, בשל חשש לחטיפות על רקע בטחוני.