תזוזות ברדיו החרדי: חילופי מגישים

מגיש האקטואליה הבכיר מרדכי לביא עוזב את 'קול חי' ומצטרף ל'קול ברמה'. את לביא יחליף הכתב הפוליטי והפרלמנטרי של התחנה, נועם זיגמן
אלה ברייר | (1)

לא קופאים על השמרים: מגיש האקטואליה של רדיו קול חי, מרדכי לביא, עוזב את התחנה לאחר 9 שנים ומצטרף לתחנת הרדיו קול ברמה. את לביא, יחליף העיתונאי החרדי נועם זיגמן, אשר שימש בשנים האחרונות ככתב הפוליטי והפרלמנטרי של 'קול חי'.

לביא יגיש את תוכנית הבוקר החדשה של התחנה שתשודר בימים ראשון עד חמישי, בין השעות 08:00-10:00 ותיקרא: '8 עד 10 עם מרדכי לביא'.

במסגרת התכנית יתראיינו פוליטיקאים, אישי ציבור, רבנים ואנשי מפתח בסדר היום התקשורתי בישראל.

הצטרפותו של לביא ל'קול ברמה', היא חלק מלוח התוכניות החדש של התחנה שיעלה בשבועות הקרובים. לביא (34), החל את דרכו התקשורתית לפני 13 שנים בתחנת 'רדיו 10' שם שידר את יומן החדשות המרכזי של התחנה. לפני תשע שנים הצטרף לרדיו 'קול חי', שם החל לשדר לראשונה במגזר החרדי מהדורת חדשות מרכזית, שהפכה תוך זמן קצר לפופולארית ביותר.

מדובר בשינויי כח אדם שמצטרפים לשינויים נוספים שאירעו לאחרונה בקול ברמה - כפי שפורסם באייס.

ב'קול חי' כאמור, נועם זיגמן יחליף את לביא ויגיש את המהדורה המרכזית. לזיגמן עבר עשיר בעיתונות החרדית את דרכו בתחום התקשורת התחיל בעיתון 'מקור ראשון' וככתב באתר האינטרנט של 'מעריב' בגלגולו הראשון. עד לאחרונה שימש ככתב הפוליטי והפרלמנטרי ב'קול חי'.

מרדכי לביא מסר בתגובה: "אין ספק כי התכנית החדשה תקבע סטנדרטים חדשים למושג 'תכנית בוקר' בציבור החרדי. אני מודה לרדיו 'קול חי' על כל מה שעשו למעני במשך השנים. התחנה הייתה ביתי במשך זמן רב מאוד. אני מלא הערכה לאנשי 'קול חי', ואסיר תודה לאנשים הנפלאים שם, על שנים של עבודה משותפת ומדהימה".

נועם זיגמן מסר בתגובה: "אני שמח בבחירה ובאמון שניתן בי להגיש את התכנית הקובעת סדר יום במגזר החרדי. אין לי ספק כי יחד עם הצוות המקצועי של המהדורה המרכזית נעשה חדשות טובות".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    לא מאמיןןןןןןןןןןןןן 13/09/2011 14:47
    הגב לתגובה זו
    אני בכל אופן יקשיב לך בקול ברמה
ביטוח לאומי תעסוקה אבטלה
צילום: תמר מצפי

ביטוח לאומי: מאות אלפי זכאים יקבלו עד 1,200 ש"ח בחשבון

מענק חימום לקראת החורף בסכום של 600 עד 1,200 שקל לזכאים; למי מגיע ואיך לבקש מענק כזה?

רן קידר |
נושאים בכתבה ביטוח לאומי מענק

המדינה תעביר מענקי סיוע לחימום - רובם ישולמו אוטומטית לחשבון הבנק של הזכאים. המוסד לביטוח לאומי בשיתוף משרד הרווחה יתחיל בימים הקרובים להעביר מענקי חימום לאזרחים הזכאים לכך, לקראת עונת החורף הקרבה.

מענק חד פעמי להקלה בחשבונות החימום

מדובר בתשלום חד פעמי, שמיועד להקל על ההוצאה של משקי בית מוחלשים בחשבונות החימום - בין אם מדובר בחשמל, גז, דלק או אמצעים אחרים. המענקים נעים בטווח של 600 עד 1,200 שקלים למשפחה, בהתאם לקריטריוני הזכאות. סכומים גבוהים יותר יועברו לקבוצות אוכלוסייה מסוימות, כמו קשישים או ניצולי שואה. לפי נתוני ביטוח לאומי, המענק הסטנדרטי לשנת 2025 עומד על 649 שקלים - סכום שנקבע בהתאם למנגנון חישוב שנתי המשלב עדכון קצבאות והוצאות אנרגיה ממוצעות.

מי זכאי למענק ומתי ייכנס הכסף?

ברוב המקרים, הזכאים לא יצטרכו להגיש בקשה - המענק יוזרם באופן אוטומטי לחשבונם, לפי נתוני הזכאות שכבר קיימים בביטוח הלאומי. ההעברות צפויות להתבצע כבר בימים הקרובים, חלק מהתשלומים יוקדם למועד שלפני 28 באוקטובר - תאריך תשלום הקצבאות החודשי.

בין מקבלי המענק נמצאים:

  • מקבלי קצבת אזרח ותיק עם תוספת השלמת הכנסה
  • מקבלי קצבאות נכות וסיעוד
  • זכאים לקצבת שאירים שהגיעו לגיל פרישה
  • חיילים משוחררים ונפגעי פעולות איבה
  • ניצולי שואה
  • משפחות עם ילדים בהכנסה נמוכה

בנוסף, מי שקיבל גמלת אזרח ותיק מיוחדת או תוספת בגין השלמת הכנסה באחד מהחודשים האחרונים - יזכה אף הוא לקבלת המענק.

מטוס אתיחאד (אתיחאד)מטוס אתיחאד (אתיחאד)

טיסה לארה"ב ב-700 דולר: התעופה הבינלאומית חוזרת ומחירי הכרטיסים בנפילה

אחרי חודשים ארוכים מאוד של מונופול ישראלי ומחירי טיסות בשמיים, 60 חברות זרות חוזרות לפעול לנתב"ג והתחרות מתפוצצת; שיקגו ב-720 דולר, הוואנה ב-875, אתונה ב-124 • יונייטד מוסיפה קווים, אתיחאד משלשת טיסות, והאירופאיות נוחתות בהמוניהן

רן קידר |

אחרי חודשים ארוכים של בידוד תעופתי כמעט מוחלט, השמיים נפתחים מחדש. הפסקת האש מביאה עמה מהפך דרמטי בענף התעופה הישראלי: עשרות חברות תעופה זרות מכריזות על חזרה מהירה לנתב"ג, התחרות מתעוררת לתחייה, והמחירים שזינקו לגבהים בלתי נתפסים במהלך הלחימה יורדים ואפילו נופלים. 

השוק הישראלי, שהפך במהלך השנתיים האחרונות לחצר האחורית הפרטית של אל על, ישראייר וארקיע (בעיקר אל על) עומד בפני מהפכה של ממש. עד סוף אוקטובר צפויות לפעול בישראל 60 חברות תעופה, כמעט פי שניים מהמצב לפני חודשיים בלבד. המשמעות המיידית והמוחשית עבור הצרכן הישראלי: ירידה חדה במחירי הכרטיסים, הרחבה משמעותית של היצע הקווים והיעדים.

מלחמת המחירים: הצרכן הישראלי מנצח בגדול

טיסות עם חניית ביניים, שבמהלך המלחמה נחשבו לאופציה בלתי אפשרית בגלל החשש הביטחוני, חוזרות להיות הבחירה החכמה למטייל החסכן. טיסה לשיקגו דרך קופנהגן עם SAS הסקנדינבית מתחילה ב-720 דולר בלבד - מחיר שלא נראה כאן כבר שנתיים. רוצים לממש את החלום האמריקאי ולבלות בלאס וגאס? בריטיש איירווייז מציעה כרטיסים החל מ-715 דולר, כולל מעבר בלונדון. חולמים על הוואנה? איבריה הספרדית תיקח אתכם לשם ב-875 דולר עם חניה קצרה במדריד.

גם ביעדים האירופיים הקרובים המחירים נופלים בצורה דרמטית ומזכירים את התקופה שלפני המשבר: לרנקה בקפריסין מ-170 דולר בלבד, לאתונה העתיקה מ-124 דולר ולפריז עיר האורות החל מ-256 דולר.

יונייטד איירליינס, הראשונה מבין ענקיות התעופה האמריקאיות שחזרה לפעילות מלאה בישראל, לא מסתפקת במה שיש ומרחיבה פעילות. החברה הודיעה על תוספת של ארבע טיסות שבועיות בקו הפופולרי והמבוקש לניו יורק כבר בקיץ הקרוב, מה שיביא את התדירות לשיא של 14 טיסות שבועיות. אבל הבשורה האמיתית והמשמעותית תגיע בנובמבר: חידוש הקווים הישירים לשיקגו ולוושינגטון די.סי, מה שיהפוך את יונייטד לחברה האמריקאית היחידה עם טיסות ישירות לשלושה מרכזים עירוניים מרכזיים בארצות הברית.