האם יורו 4D יצליח לשמור על תקציב לאומי קארד באינטרנט? 5 משרדים במכרז
כך נודע ל-Bizportal. על-פי גורמים בענף האינטראקטיב תקציב הפרסום באינטרנט של לאומי קארד, שטופל עד כה במשרד הפרסום יורו4D יוצא למכרז ואולי יעבור לידיים חדשות - יורו4D מתחרים גם הם על התקציב
לפני כשבוע הודיעה חברת לאומי קארד למשרד הפרסום שלה - יורו, כי בכוונתה להוציא למכרז את תקציב הפרסום שלה באון-ליין שטופל עד עתה אצלם.
ל-Bizportal נודע כי לפחות 5 משרדים (בנוסף ליורו) כבר הביעו נכונות לגשת למכרז ושיחות בנושא נערכו בינם לבין אנשי לאומי קארד. בין המשרדים שניגשו למכרז נמצאים: מ'קאן דיגיטל, NEXT-IN, פובליסיס וובאימאג', D-SAY וארק אינטראקטיב. חלק מהמשרדים כבר סיים את שלב הפרזנטציות ללקוח.
על-פי ההערכות בענף ההכרעות צפויות להתקבל בשבועיים הקרובים ואז תיפול ההחלטה לגבי המשרד הזוכה. ביורו בחרו שלא להגיב לידיעה.