הרצוג ולבני: "אם תנאים יאפשרו - נחדש ההידברות מול הפלסטינים"

כך אמרו ראשי מפלגת "המחנה הציוני" בכנס של בכירי המשק, חברי ה-YPO. "נפעל לצמצם הפער בין תקציב הביטחון לחינוך והביטחון"
|
(37)
לקראת הבחירות

"נצמצם את הפער בין תקציב הביטחון לתקציבי החינוך והבריאות", כך אמר הבוקר יו"ר מפלגת המחנה הציוני, יצחק הרצוג. הרצוג אמר את הדברים בפני חברי YPO – ארגון המנכ"לים הצעירים.

לדברי הרצוג, אליהם הצטרפה גם שותפתו להנהגה, ציפי לבני, ממשלה בראשותו לא תקטין את תקציב הביטחון, אך תפעל לצמצום משמעותי בפער שבינו לבין התקציבים החברתיים.

בתשובה לשאלות ששאלו המנכ"לים בנושא הכלכלי, אמרו השניים כי יפעלו לבניית אמון מחודש ודיאלוג מול המגזר העסקי, במטרה לייצר צמיחה ומקומות עבודה חדשים. בנושא המדיני אמר הרצוג כי היה והתנאים יאפשרו זאת, ממשלה בראשותו תפעל לחידוש ערוץ הידברות עם הרשות הפלסטינית".

מפלגת העבודה עומדת בימים אלו במתקפה מטעם חברי מפלגת הליכוד, אשר לטענותיהם גייסה עמותת V15 תרומות מחו"ל בניגוד לחוק לטובת קמפיין הרשימה. הרצוג אמר בתגובה בכנס פעילי שטח של המפלגה - "ראינו היום מופע בהלה של בכירי הליכוד. מופע של אנשים שהקרקע בוערת מתחת לרגליהם. אני מבין אותם - אחרי שש שנים קשה מאוד לאבד את השלטון ולפרוש ממנו, אבל זה בדיוק מה שיקרה. אין לנו שום קשר לשום מערכת ולשום קמפיין חיצוני שבא להחליף את נתניהו. זה שקר מוחלט".

יו"ר YPO, יגאל צמח: "בארגון YPO אנו רוצים לשמר את הקשר בין הקהילה העסקית לפוליטיקאים השונים, כדי לוודא שיש דיאלוג פורה, שיביא ליצירת מקומות עבודה חדשים, ישפר את הרגולציה ויקטין את הביורוקרטיה".
תגובות לכתבה(37):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 32.
    ציפי ובוזי דוחים ופאתטים
    רק יאיר לפיד 10/02/2015 05:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עד כמה נמוך יורדים בוזיציפי ?ממש מעוררי רחמים .ציפי ממש אשה דוחה עם כל ההתהפכות שלה והפתלתלות.דוחה !!!
    סגור
  • 31.
    אם הרצוג הבדיחה ראש ממשלה כולנו מתים
    יראן והפצצה 03/02/2015 17:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יראן קרובים לפצצה גרעינית ובוז'י הילדה הקטנה הזאת בטח ירצה לדבר איתם חחחח הלך עלינו כולנו נמות ב5 שנים הקרובות
    סגור
  • 30.
    הזג הזה הוא כמו אלשטיין ובן משה
    דודי 03/02/2015 12:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הם התחברו רק מתוך ניסיון להפיל את נתניהו, אין שום קשר ביניהם ורגע אחרי ש(אם) יצליחו במשימתם הם יתחילו לריב ולהתעמת הם שני אנשים שונים לגמרי אם דרך חשיבה שונה, יעדים שונים ואינטרסים שונים
    סגור
  • 29.
    יופי, ככה נדע להתכונן לגל פיגועים חדש
    דודי 03/02/2015 12:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    או לירי מרגמות מגנין לחיפה, וממזרח ירושלים למערבה, והכי חשוב מרמאללה לתל אביב
    סגור
  • 28.
    בשביל כסף מה הם עושים הכול נתנים את הכול כולל המדינה (ל"ת)
    jחברים 02/02/2015 22:54
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 27.
    הם רוצים לתת להם את המדינה (ל"ת)
    jחברים 02/02/2015 22:52
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 26.
    כבר מראש ויתרת על הכל
    צ.פ 02/02/2015 22:25
    הגב לתגובה זו
    3 0
    למה לך לבזבז זמן על דיבורים .ויתרת על הכל יחד עם אולמרט עוד לפני דיבורים
    סגור
  • 25.
    כן רוצים אוסלו ג, תנו למחבלים רובים וטנקים (ל"ת)
    שמאלני 02/02/2015 20:36
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 24.
    מי צריך הדברות תנו את המדינה בשתי דקות התקשורת תסביר (ל"ת)
    שיחה אצל אובמה וזהו 02/02/2015 19:57
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 23.
    לא מובן איך אנשים שפויים יתנו לזוג הזה את קולם
    אלי 02/02/2015 17:53
    הגב לתגובה זו
    9 2
    העיתונים עובדים במלא המרץ כדי להשמיץ את נתניהו והליכוד ולפאר את הזוג הבלתי אפשרי הזה.
    סגור
  • 22.
    מה עם הכלכלה? יש לכם קומוניסטים במפלגה
    שלום וברכה 02/02/2015 17:32
    הגב לתגובה זו
    12 1
    מבריחים מפה הון ותוקעים הכל. שלי יחימוביץ היא לא נכס גם לא צמד חמד סתיו ושמולי. טרכטנברג רק גורם לנו לברוח יותר רחוק תלמדו מאובמה שרוצה להחזיר את החברות האמריקאיות הביתה עם הורדת מס ל 19% רק פה מגדילים מיסים עוד ועוד ומפרים הסכמים. שלי = נזק.
    סגור
  • 21.
    חלמאים.בטח יבשילו אתם הרי מוכנים להחזיר הכל חוץ מהכותל (ל"ת)
    דן 02/02/2015 17:20
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • 20.
    לכל אחד יש חסרונות
    מצביעים יקרים 02/02/2015 16:52
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בוז'י - שותק בחקירה אולמרט- מקבל מעטפות דרעי- מקבל שוחד וביבי- מקבל את שרה.
    סגור
  • 19.
    ציפי ליבני יש לה 100 נשמות
    אסתר 02/02/2015 16:43
    הגב לתגובה זו
    6 1
    איך היא מצליחה לשרוד בכנסת כל הזמן ...היא לא שווה כלום...היא למלמית....לא מזיקה ולא מועילה
    סגור
  • 18.
    "אם תנאים יאפשרו" ... ניתן את יהודה ושומרון לדאע"ש ... (ל"ת)
    ישראלי 02/02/2015 16:40
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 17.
    רוצים בדיחה-בוג'י וציפי....
    יואל 02/02/2015 16:34
    הגב לתגובה זו
    10 1
    חחחח.....
    סגור
  • טען עוד
  • 16.
    העם החליט...בנימין נתניהו
    יעקב 02/02/2015 16:33
    הגב לתגובה זו
    12 1
    רק הליכוד
    סגור
  • 15.
    אין לי ארץ אחרת....והיא שלנו...
    נעמי שמר 02/02/2015 16:30
    הגב לתגובה זו
    9 2
    העם לא מטורף והתן ללצנים האלו לנהל תמדינה ....העם מצביע לביבי
    סגור
  • 14.
    מה עשיתם למען המדינה...אפסים..
    ליאורה 02/02/2015 16:27
    הגב לתגובה זו
    11 2
    מה 2 ליצני החצר האלו עשו למען המדינה...כלום אפס....והיום הם רוצים לעשות דבר אחד למסור את שטחי המדינה למחבלים שעושים רק פגועים במדינה...הזויים תתעוררו...
    סגור
  • הם עושים ודואגים למען בלסטינאים. לא??? (ל"ת)
    איתמר 02/02/2015 16:44
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור
  • 13.
    גם סתו שפיר וזוהר בהלול יעזרו
    גדעון 02/02/2015 16:23
    הגב לתגובה זו
    10 2
    לכם לוותר על המדינה שלנו....שמאלנים שבו בשקט נימאסתם...
    סגור
  • אלו כנראה אנטי ציוניים ולכן שותקים כמו דג עד הבחירות (ל"ת)
    רמי 02/02/2015 17:25
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 12.
    העם מצביע בנימין נתניהו
    מאור 02/02/2015 16:19
    הגב לתגובה זו
    9 2
    רק הליכוד
    סגור
  • רק בגלל שביבי סיטר חי עם שרה מגיע לו שנצביע עבורו
    תל אביבית 02/02/2015 16:49
    הגב לתגובה זו
    4 4
    מה גם שהיא בעד איכות הסביבה ועוסקת במיחזור מסיבי. שומרת על הכסף כמו יהודיה טובה . שותה רק יין מתוצרת הארץ ובכך תורמת לשגשוג תעשיית היין . מחנכת את כל העובדים לעבודה איכותית סביב השעון. וחוץ מזה יש לה שם מהתנך. מה עוד נבקש?
    סגור
  • 11.
    הבאתם את הצרה ששמה טרכטנברג הוא מזוהה עם הליכוד
    למה??? 02/02/2015 16:19
    הגב לתגובה זו
    9 0
    עם עליית המס על הבורסה. עם גן חינם שלא שווה שקל ושההורים והילדים משלמים בבריאות ובכסף עליו. מה תעשו עם שלי יחימוביץ ועם רוזנטל אלה שהרסו את הגז ואת כיל והרוויחו קריירה פוליטית אלה שמזיקים למשקיעים ולעם. אף אחד עם שכל לא יצביע עבורכם כי פירוש הדבר עוד מיסים . לא רוצים לא תודה
    סגור
  • 10.
    כן בטח תגידו הכל כן כן כן....
    אשליות 02/02/2015 16:19
    הגב לתגובה זו
    9 0
    בחלום שלכם העם התן לכם לנהל משא ומתן על עתידה של המדינה....
    סגור
  • 9.
    נאיבים !!!!!!!! תיתפקחו
    איתמר 02/02/2015 16:18
    הגב לתגובה זו
    10 0
    גם רבין חשב שטרוריסטים הם שותף למו"מ .ומה קרה ? אולי גם נסרלה יכול להיות שותף .???? תלמדו היסטוריה
    סגור
  • 8.
    רק ציפי ומוקי יוותרו על המדינה
    הרצל 02/02/2015 16:17
    הגב לתגובה זו
    9 1
    רק הליכוד...
    סגור
  • 7.
    עוד 2 ליצני חצר....נו באמת....
    יוני 02/02/2015 16:15
    הגב לתגובה זו
    11 1
    רק בנימין נתניהו
    סגור
  • ציפי ליצנית? היא ישבה עם ביבי אז כולם מושב ליצים.
    ליצן קטן נחמד 02/02/2015 16:54
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אין הבדל ביניהם רק ססמאות ותו לא.
    סגור
  • 6.
    רק ביבי ינהל תמדינה
    מצביעים ליכוד 02/02/2015 16:14
    הגב לתגובה זו
    12 1
    תשכחו מזה 2 ליצני רחוב...
    סגור
  • 5.
    ציפי ובוזי שני הזויים דעו לכם אבו ממזר פרטיונר שקרן (ל"ת)
    ציון 02/02/2015 16:13
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 4.
    כן. ממתכנני הטבח במיכן , מכחיש שואה ומחבל בהווה שתומך
    ben 02/02/2015 16:10
    הגב לתגובה זו
    10 0
    בג'יהאד הוא פרטנר לגיטמי... בזבוז של מקום חניה שני אלה
    סגור
  • 3.
    זה שמאל עבורכם? (ל"ת)
    קיצונים מטורפים 02/02/2015 16:09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 2.
    אם הייתי בטוח שלמסור את יהודה ושומרון היה מביא שלום
    רון 02/02/2015 16:08
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הייתי מצביע בשבילכם - אבל אני לא פשוט ....
    סגור
  • למסור ?
    שמואל 02/02/2015 19:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רון היקר, בוא נתחיל מלמסור את הבית שלך, ורק אחר כך נראה אם יהיה שלום. מאוד קל למסור בתים של אחרים.
    סגור
  • 1.
    שידאגו גם לבטל לנו את אגרת הטלויזיה אנחנו עדיין משלמים
    הכל דיבורים 02/02/2015 16:06
    הגב לתגובה זו
    6 1
    לזבל הזה. משלמים משכורות למקום כושל שמקומו בפח אשפה גם משלמים אגרת שמירה לעיריות כי הממשלה לא מתפקדת ואין בטחון פנים.לפני שאתם מבטיחים הרים וגבעות תתחילו מדבר קטן נראה אם אתם מסוגלים. קשקשנים . מי המטומטם שהולך לבחור ?
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות