פולקסווגן אמארוק 2023 - הדור הבא של הטנדרים?
בתוך קלחת הרכבים בישראל לאור המגוון הגדול והיצרנים החדשים שנכנסים, גם לשוק הטנדרים מגיע יחס. לאחרונה הושק בישראל דגם האמארוק החדש של פולקסווגן המבוסס על מכלולים של פורד ריינג'ר. הטנדר מגיע עם מנוע V6 בנפח 3.0 ליטר והספק של 240 כ"ס ומומנט מרבי של 61.2 קג"מ. הרכב משמש גם בנוי לנהיגת שטח לא רעה בכלל הודות לעובדה שהמנוע שלו מחובר לתיבת 10 הילוכים אוטומטית המעבירה את הכוח לכל ארבעת הגלגלים דרך מערכת הנעה כפולה, תיבת הפחתה (הילוך כוח) ואפשרות לנעילת הדיפרנציאל.
הדגם החדש של האמארוק עלול לרגע לבלבל ולחשוב שמדובר ברכב אמריקאי בשל הגודל החריג למדי עם אורך של 5.36 מטר, בסיס גלגלים של 3.27 מטר ומרווח גחון של 2.17 מטר. הרכב מגיע עם שלל אבזור נוחות, כמו פנסי לד, חלונות כהים מאחור, מיגון תחתון למנוע, לתיבת ההילוכים ולמיכל הדלק, חישוקי סגסוגת 18 אינץ' ברמת הגימור הבסיסית ו-20 אינץ' ברמת גימור אוונטורה היוקרתית, הכוללת גם ידיות ובתי מראות כרום.
פולקסווגן אמארוק החדש. צילום: אתר היצרן.
אמארוק נבדק על-ידי ארגון הבטיחות יורו NCAP ב-2022 וקיבל 5 כוכבים במבחן הבטיחות שלו. הדגם כולל בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור שטח מת כולל תנועה חוצה מאחור, בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור, בקרת סטייה מנתיב, 9 כריות אוויר ועוד.
וכמה עולה לכם התענוג הזה אתם שואלים? לא זול. לא זול בכלל. טנדר האמארוק ברמת גימור Style יחל ב-360,000 שקל, ואילו הדגם ברמת גימור Aventura יחל במחיר של 400,000 שקל. במחירים כאלו, וגם אם המוצר מצדיק זאת, יתכן שרוב הצרכנים יבדקו אפשרויות נוספות לטנדרים בשוק.
- 2.זוזו חלסטרה 18/04/2023 06:38הגב לתגובה זומי יקנה מטורפים,טנדר שצריך לעלות 100 אלף שקל לעבודה,מדינה מטורפת אין כאלה מחירים באף מדינה בעולם-לא לקנות-לא לעבוד-לכו לישיבה,שביבי וסמוטריץ יקנו.
- 1.לילי 16/04/2023 17:36הגב לתגובה זובאירופה האינפלציה 8% הריבית 2-3% אז למה לא לקנות ? עד שיום אחד הריבית תקפוץ וכמה אנשים יקפצו מהגגות .
דיפאל S05. צילום יצרןדיפאל S05 -קרוסאובר חשמלי במחיר שובר שוויון
מכשירי תנועה יבואנית דגמי דיפאל לישראל מנערת את השוק עם הדיפאל S05, קרוסאובר חשמלי בקטגוריה C, עם בסיס גלגלים של 2.88 מטר ומחיר של החל מ- 150.0 אש"ח.
מכשירי תנועה, יבואנית דגמי דיפאל לישראל השיקה את הדיפאל S05, קרוסאובר חשמלי מעוצב במחיר אגרסיבי.
הדיפאל S05 הוא אח קטן לדיפאל S07 המיובא על ידי 'מכשירי תנועה' מזה כשנה. הדיפאל S05 הוא כאמור קרוסאובר חשמלי בקטגוריית C-Suv הצפופה מאוד היום בשוק הישראלי והוא מגיע עם שני יתרונות משמעותיים – בסיס הגלגלים של ה S05 הוא בגודל 2.88 מטר, וחסר תקדים לקטגוריה שלו, והמחיר בו הוא משווק, החל ב- 150.0 אש"ח, נמוך בכ – 20,000 ₪ מהתחרות הישירה.
העיצוב מודרני וכולל את כל הרכיבים ההכרחיים היום כמו חזית אטומה, יחידות תאורה משולבות לד, ידיות דלתות נסתרות ועוד.
תא הנוסעים נקי מאוד ובמרכז הדשבורד מסך מולטימדיה בגודל ''15.4 עם קישוריות אלחוטית מקורית לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, תצוגה עילית לנהג, עדכוני OTA, מצלמות 540°, ועוד. ל- S05 גג פנורמי הכולל וילון חשמלי הכרחי, ואבזור נדיב בכל רמות הגימור.
- צ'נגן דיפאל S07 - עיצוב ויעילות על חשבון נוחות וממשק
- הקבוצות בענף הרכב מתארגנות מחדש - ויש מי שעדיין לא
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המימדים החיצוניים של הדיפאל S05 מספרים רק חלק מהסיפור עם אורך כולל של 4.62 מטר, רוחב של 1.9 מטר וגובה של 1.6 מטר. בסיס הגלגלים של הדיפאל S05 גדול משמעותית מכל המתחרות בקטגוריה עם נתון מרשים של 2.88 מטר, שכולו מיועד לטובת המרווח הפנימי לנוסעים.
משה בן זקן, מנכ"ל משרד התחבורה צילום: שלומי יוסףמנכ"ל משרד התחבורה: "נצעיד את ישראל לעשרת המדינות המובילות בבטיחות בדרכים"
משרד התחבורה השיק את התוכנית הלאומית החדשה לבטיחות בדרכים לשנים 2025-2030, עם יעד שאפתני להפחתת מספר ההרוגים בכבישים ב-50% בתוך עשור
משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, בראשות שרת התחבורה מירי רגב, ובהובלת מנכ"ל המשרד, משה בן זקן, פתח את שבוע הבטיחות בדרכים 2025 בכנס חירום לאומי ראשון מסוגו בישראל. גולת הכותרת של הכנס, שאורגן בשיתוף הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים (הרלב"ד), היא התכנית הלאומית החדשה לבטיחות בדרכים לשנים 2025-2030, שנועדה לשנות מן היסוד את מגמת הבטיחות בכבישי ישראל.
על פי משרד התחבורה, ההישג הנדרש הוא צמצום מספר ההרוגים בכבישים ב-50% בתוך עשור וב-25% כבר בתוך חמש שנים. במשרד התחבורה וברלב"ד משוכנעים כי מדובר ביעד ריאלי, הניתן להשגה באמצעות שילוב בין תשתיות מתקדמות, אכיפה חכמה, חינוך והסברה. מנכ"ל משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, משה בן זקן, פתח את הכנס ואמר: "היום אנחנו מסמנים שלב חדש של מעבר מדיבור לעשייה. אנחנו כאן לא רק כי לדבר על שינוי אלא כדי להוביל שינוי". בן זקן הדגיש כי מדובר ברגע משמעותי במאבק הלאומי בתאונות הדרכים: "זהו כנס היסטורי שבו לראשונה מתכנסים סביב שולחן אחד כל הגורמים העוסקים בבטיחות בדרכים במטרה אחת משותפת - להציל חיים".
המנכ"ל הצהיר כי מדינת ישראל מתייחסת לנושא כיעד לאומי מהמעלה הראשונה: "מדינת ישראל רואה בבטיחות בדרכים מטרה לאומית ממדרגה ראשונה", אמר, והוסיף כי "לא מדובר בעוד תחום עבודה אלא במחויבות לחיים עצמם." בכנס השתתפו בכירים ממשרדי הממשלה, משטרת ישראל, הרשויות המקומיות, נציגי האקדמיה, חברות התחבורה הציבורית, גופי טכנולוגיה בתחום התחבורה החכמה וארגוני מתנדבים הפועלים למען בטיחות בדרכים.
הנחת היסוד של כלל גורמי המקצוע שהשתתפו בכנס הייתה כי טעויות אנוש בכביש הן בלתי נמנעות, אך התוצאה שלהן אינה גזירת גורל, וניתן למנוע אותה באמצעות שילוב של תשתיות בטוחות, אכיפה יעילה, חינוך, הדרכה וטכנולוגיות מתקדמות. המנכ"ל בן זקן סיכם את דבריו באמירה ברורה וחדה: "כל מוות על הכביש הוא מוות מיותר. המשוואה פשוטה: אכיפה פלוס ענישה שווה הרתעה שמצילה חיים".
בסיום דבריו הציב בן זקן יעד שאפתני במיוחד: "המטרה היא להביא את ישראל להיות בין 10 המדינות המובילות בעולם בבטיחות בדרכים" והדגיש כי מדובר ביעד שהוא בהחלט בר השגה. לדברי גורמים במשרד, התכנית החדשה כוללת השקעה חסרת תקדים בתשתיות בטיחות, שדרוג צירי תחבורה אדומים, הגברת האכיפה המשטרתית נגד עבירות מסכנות חיים, קידום תחבורה ציבורית בטוחה ונגישה, והטמעת טכנולוגיות מתקדמות לזיהוי מוקדם של סיכונים בכבישים.
