אינטרקום Doorbird - המהפכה של מערכות האינטרקום

הייתם רוצים לקבל התראה כשמישהו לוחץ על הפעמון בכניסה לבית שלכם - גם כשאתם לא בבית?

הייתם רוצים לראות דרך מצלמת וידאו, מי בדיוק מצלצל לכם בפעמון ולדבר איתו?

הייתם רוצים שתהיה לכם אפשרות לפתוח את דלת הכניסה/מחסן/חניה בכל זמן ומכל מקום בעולם באמצעות לחיצה על כפתור בטלפון החכם שלכם?

אם התשובה היא "כן" זה סימן שאתם צריכים אינטרקום חכם של DoorBird.

 

מה מיוחד באינטרקום DoorBird ?

 

חברת DoorBird הגרמנית, מובילה בחדשנות ועיצוב, מודרני וייחודי של מערכות אינטרקום משולבות IP. מוצרי החברה מצטיינים בחדשנות, מציעים פתרונות מתקדמים ומגוונים לבתים פרטיים, מבני ציבור ומסחר ובנייני מגורים.

 

יותר מסתם אינטרקום - DoorBird

 

אינטרקום DoorBird נחשב למתקדם ביותר בעולם בתחומו.

הוא מחזיק בשורה ארוכה של יתרונות, שהופכים אותו למכשיר המתקדם והחכם ביותר בשוק:

 

  • פאנל נירוסטה עם קורא קירבה וקודן, לשליטה מלאה בנכנסים למבנה
  • מענה מהיר באמצעות שיחות וידאו ישרות לאפליקציה בנייד - מאפשר לכם לזהות מכל מקום ובכל זמן את האנשים המבקשים להיכנס למבנה ולתשאל אותם על מטרת הכניסה.
  • עיצוב חדשני ומודרני - הופך את אינטרקום DoorBird למכשיר אסתטי בעל מראה יוקרתי, המשתלב היטב עם העיצוב הכללי של המבנה.
  • עמידות בפני פגעי מזג האוויר מבטיח שהמכשיר ישאר אפקטיבי ואיכותי גם בתנאי גשם ולחות, חום ואבק ועוד.
  • ממשק חיבור לבית חכם - כולל חיבור למצלמות, אזעקה, אפשרות לפתיחת הדלת מכל מקום שבו אתם נמצאים, מאפשר לכם להתקדם צעד נוסף לדור החדש של בתים חכמים.
  • תומך iOS ו-Android - כדי שתוכלו להתחבר לאפליקציה מכל מכשיר חכם.
 

אינטרקום DoorBird - הדור הבא של מכשירי אינטרקום

 

הפיצ'רים החדשניים של אינטרקום DoorBird מכניסים אתכם לעולם עתידני, שבו השליטה בנכנסים לבית נמצאת בידכם בכל זמן, מכל מקום בעולם:

 

  • חיבור קווי לרשת האינטרנט, דרך IP/PoE, מאפשר לכם להתחבר לאינטרקום מכל מקום בעולם - אתם רק צריכים טלפון חכם, או טאבלט עם חיבור לאפליקציה של המכשיר.
  • מצלצלים לכם באינטרקום ואתם לא רוצים לקום מהספה? או שאתם בכלל לא בבית? אין בעיה - אתם רק צריכים לפתוח את הנייד ולענות לשיחת הוידאו. השיחה נשלחת ישר למכשיר הנייד שלכם, בין אם יש לכם טלפון, טאבלט, שעון חכם, או מוניטור של DoorBird .
  • נטרול רעשי רקע באמצעות מיקרופון מיוחד, מבטיח לכם איכות גבוהה של שיחה
  • קורא קרבה (RFID) מובנה - מאפשר לכם להעניק הרשאות כניסה למבקרים נבחרים
  • חיבור למערכת מצלמות (בתקן ONVIF) - מאפשר לכם לראות את המתרחש בכניסה למבנה בצורה אופטימלית.
 

רוצים מקדם בטיחות גבוה יותר? קבלו את מקדמי הבטיחות של DoorBird

 

  • היסטוריית מבקרים עם אחסון חינמי בענן - מאפשרת לכם לנהל מעקב אחר התנועה בכניסה וביציאה מהמבנה ולאתר, במקרה הצורך מבקרים, גם לאחר שעזבו את המבנה.
  • חיישן תנועה עם התראת נוכחות - ישלח לכם התראה לנייד במקרה של מבקרים לא קרואים
  • חיבור לכל סוגי המנעולים והדלתות - מאפשר לכם לשמור על אבטחה מקסימלית של  הכניסה למבנה
  • מצלמת HD עדשה רחבה °180 עם ראיית לילה מאפשרת לכם לפקח אחר המתרחש גם בשעות החשכה.
 

אינטרקום Doorbird - מכשיר חכם מבית טוב

 

חברת גולן מערכות גאה להיות המשווקת הבלעדית של אינטרקום Doorbird ולספק ללקוחותיה בישראל את האינטרקום המתקדם בעולם.

 

גולן מערכות עוסקת מעל 40 שנה ביבוא, אספקה, התקנה ושירות של מערכות מתקדמות ללקוחות מוסדיים, מסחריים ופרטיים, ביניהם רשתות הסעדה, ביגוד, מוסדות חינוך ועוד.

החברה מתמקדת בהיבט הטכנולוגי, התקנה והטמעה של מערכות ממוחשבות וגאה להיות הגוף המוביל בישראל בהתקנה של מערכות אינטרקום מתקדמות, לצד מערכות אודיו, מולטימדיה, אנליטיקה, כבלים ועוד.

גולן מערכות היא משווקת בלעדית בישראל של מגוון חברות בינ"ל מובילות בתחום הטכנולוגיה.

 

ידע וניסיון שנצבר לאורך עשרות שנים הופך את חברת גולן מערכות לבעלת הבסיס האידיאלי למתן שירות בתחום הטכנולוגיות המתקדמות בעולם ולכן היא השותפה הטבעית לשיווק, התקנה ושירות עבור מערכות  האינטרקום של DoorBird .

 

לסיכום - DoorBird איתך בכל מקום. בכל זמן.

 

האינטרקום המתקדם של חברת DoorBird הגיע לישראל והוא יכול להגיע גם אליכם, עם הצוות המיומן של חברת גולן מערכות: טכנאים מנוסים, מעבדת אלקטרוניקה, אנשי גיבוי להטמעה ושירות. כולם מתייצבים לתפקיד, כדי לספק לכם מערכת אינטרקום, שתאפשר לכם קשר רציף עם הבית, בכל זמן, מכל מקום בעולם.

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה

היוניקורן הישראלי הבא נמצא בדרך להנפקה באוסטרליה

החברה הישראלית עומדת בפני הנפקה בבורסה הרחוקה ותהפוך לחברה ציבורית

TCM היא חברת טכנולוגיה וביג דאטה. החברה מחזיקה במוצר פיננסי בתחום הסחר מקוון. לקוחותיה מייצרים כבר  שנים רווחים חודשיים תוך שהם נהנים מרמת סיכון נמוכה מאוד. הדבר נובע מיכולתה של החברה לנבא בדייקנות את עולם הסחר המקוון באמצעות מערכות טכנולוגיות מתקדמות מערכות AI בניהול ביג דאטה המייצרות נכסים דיגיטליים מניבים. היא מסוגלת להעריך בדייקנות את שווי הנכסים, החנויות המקוונות. המערכת מייצרת שווי ערך מדויק,אלפי נתונים נכנסים למאגר הטכנולוגי והדאטה של החברה, שם מייצרים אנליסטים שהם מומחים עולמיים, את כל התהליך: מה השווי הנוכחי? כמה כדאי לשלם לצורך רכישת החנות? באיזה תחום כדאי להשקיע כרגע? באיזה נתח שוק צפויה התפתחות קרובה? באיזה חלק של העולם צפויה ההזדמנות הבאה? גבי בר, מנכ"ל משותף ומייסד החברה: "אנו מעסיקים את צוות המוחות הטוב בעולם לתחום הסחר המקוון. הדאטה שלנו פורצת דרך ובשילוב אנליסטים מובילים, אנשי שיווק, קידום, ניהול ופיתוח – יצרנו חברה עולמית מובילה. לפני כמה ימים העתקנו חנות מצליחה מדרום אמריקה לעוד ארבע יבשות בעולם והבאנו אותה לרווח של 300 אלף דולר. אנו לוקחים חנויות מקומיות עתירות פוטנציאל והופכים אותן לסיפור הצלחה גלובאלי, כולל שרשרת הפצה מקצוענית". חברת TCM  מבוססת על ערכי ליבה של אמון ונדיבות ללקוחותיה ,הקמנו  קהילת לקוחות שותפים אומרת שני בר מנכלית משותפת ומייסדת, מה שהופך את ההון האנושי שלנו לבעלי שליחות מול לקוחות החברה , להעניק להם ערך כל יום מחדש להיות הגרסה הטובה ביותר של עצמנו.החזון שלנו להנגיש את המסחר הדיגיטלי ללקוחותינו והיום גם לבעלי המניות של TCM.   פיתחנו אפליקציית חזון שכל אנשי הצוות כותבים יום יום את החזון היומי מתוך ידיעה וחוויה רגשית שהוא כבר מתרחש. משבר הקורונה זירז את המגמה העולמית ולפיה קניוני האון ליין מתחזקים על חשבון החנויות הפיזיות. על פי חברת TCM , הסחר ברשת עמד על 12 אחוזים מהסחר העולמי לפני חודשיים וכרגע הוא הכפיל את כוחו ועוד יש המון מקום לצמיחה. גבי בר: "העולם הקמעונאי הפיזי יצטמק בתוך שנה לעשרה אחוזים מהשוק. אנשים עוברים מהפך מחשבתי שתכליתו לשמור על בריאותם, להתרחק, להתבודד. כל משבר עשה משהו לעולם. אחרי אסון התאומים השתנו הבדיקות הביטחוניות בשדות תעופה, התחלנו לקבל חדירה לפרטיות כצורך מתבקש. גם פה יהיה תהליך אבולוציוני. אנשים מעל גיל 50 נכנסים כחדשים לתחום הרכישה און ליין, קהלים גדולים וחדשים בעולם מצטרפים לטרנד". בחברה הישראלית מנתחים מדי שעה את הנתונים מאתרי הסחר הגדולים: אי ביי, אמאזון ועוד. אלפי נתונים עשרות אלפי טרה בייטים מנותבים אל מערכות לומדות למידה עמוקה בעזרת בינה מלאכותית. המערכות מנתחות את הצורך במוצרים רלוונטיים, בודקות מדדי ביקושים בכל שעה מסביב לעולם וממליצות האם לשנות את אופן הגשת המוצר לעולם מבחינה שיווקית. למשל: האם נכון לשמור על אופן אריזת והגשת המוצר בכל מדינה או שיש להתאימו מחדש לכל אזור בעולם?   החברה פעילה כמעט כעשור , מייסדיה הם גבי ושני בר שמשמשים כמנכלים משותפים הוא מגיע מרקע טכנולוגי, עבד בחברות דומות בארה"ב במשך עשור. הוא מעורב בעולם הסחר המקוון מעל 20 שנה. שני מלווה  את צוות המנהלים המנוסה למצוינות, לחזון  והערכים  להעניק ערך  ללקוחות ובעלי מניות של TCM , עסקה בשיווק ומיתוג. ושוק ההון. TCM נמצאת כרגע בתהליך הנפקה  בבורסה באוסטרליה. ההנפקה עצמה מתוכננת לספטמבר הקרוב. המשמעות היא שהחברה הופכת לחברה ציבורית. בתהליך טרום ההנפקה גוייס כסף  מלקוחות החברה ,שמעיד על אמון במערכת יחסים שיש ל   TCM  עם לקוחותיה שרואה בהם שותפים אמיתיים לחזון ,להנגיש את השפע מהמסחר הדיגיטלי,. זה התבצע במטרה לאפשר לחברה לרכוש עוד נכסים דיגיטאליים ,להמשיך להשקיע בטכנולוגיה להשבחת הנכסים.  גבי בר: "לקוחותינו הם הכוח המניע של   - TCMעבור הרווחים שלהם אנחנו קמים בבוקר, הצמיחה של החברה מגיעה מהלב הפועם שלה-הלקוחות וההון האנושי של החברה שמזין אחד את השני הצוות פועל מסביב לשעון למען ריווחיות הלקוחות והלקוחות מביעים אמון , בהמשך הצמיחה שלהם יחד איתנו .החברה מעסיקה 110 עובדים. בישראל 45 עובדים ובעולם עוד 65 שפועלים ממכסיקו, מהפיליפינים, ארה"ב ורומניה. מה עומד מאחורי חזון החברה? מסביר גבי בר: "השוק של הסחר המקוון מתאפיין בקהל גדול ופרטי. אנשים הקימו עסקים באמזון וחלקם הצליחו בצורה מסוימת להרוויח. לנו יש עניין לרכוש לתוך המערכות שלנו חנויות פרטיות רבות ככל האפשר מסוג זה. השוק מצטמצם ומתמקצע ולפרטיים קשה יותר ליצור רווחים יפים כרגע. מה שבעבר הלא רחוק היה פשוט, נעשה כמעט לא אפשרי. הנתונים מראים שכרגע, רק 8 אחוז מהחנויות הפרטיות נושאות רווחים באופן קבוע ומדי חודש. זה קורה כיוון שהטכנולוגיה התפתחה, התחרות גדלה ועסקי אוף ליין עברו לאון ליין. כולם מנסים למכור שם, אז צריך להיות מקצוען. זה כבר לא עסק לשעות הפנאי עבור חובבנים, חסמי הכניסה גדלו. כדי להצליח צריך להקים חברה עם מוניטין, יכולות פיננסיות והרבה טכנולוגיה. אנו מחפשים נכסים דיגיטאליים שאין להם יכול להתרחב, זאת במטרה להפוך ל"בית של מותגים עולמיים" שזקוקים להשבחה, השקעה ופיתוח עסקי. אנו רוצים להרחיב את המותגים הקיימים, להיות הבית של המותגים הפרטיים. בצורה זו יש לנו יכולת לגדול מתוך המותגים ולא רק בקניית נכסים. אנו הופכים ברנדים לברנדים עולמיים וצומחים איתם. תפקידנו הוא לאתר נכסים טובים, לקנות, להעצים, את חלקם למכור ברווחיות. יש ברנדים שקנינו ואינם מיועדים למכירה. הכל עניין של  בסיס טכנולוגי והון אנושי שפועל, חושב ונושם את השליחות להטיב כל יום מחדש." ההון האנושי שלנו הוא נכס שאנחנו מטפחים אותו- עם שיעורי פילאטיס, סדנאות מנטליות, מפגשים חברתיים ופרוייקט ה-WHYבו כל איש צוות מקבל מקבל התייחסות אישית לעולמו. בחברה מדברים על חבילת ערכים וערכי ליבה עמוקים ברמה של בניית סיסטם והרכבת  DNAעסקי. החברה פועלת כדי לייצר מוצר פיננסי  פשוט ולהנגיש לאנשים את ההזדמנויות הבלתי מוגבלות מהמסחר המקוון. סוג המוצר גבי בר מסביר: "זה מוצר פיננסי ולא השקעה. אנו לא מקבילים לאופציות אחרות, אלא יחודיים. אנו חברת יוניקורן בעולמות המוצר הפיננסי כי אין עוד חברה שאיחדה את עולם הסחר המקוון והפיננסים ביחד . עולם הסחר המקוון מייצר תשואות ורווחים פנומינאליים. הבאנו לישראל את היכולת להיות חלק מתבנית הסחר כחלק מהתפתחות וצמיחה של שוק". ורמת הסיכון? "הסיכון נמוך כי עולם הסחר צמח בכפולות ומתפתח באחוזים רבים מדי רבעון. הגדילה הזו מפחיתה את הסיכון מעצמה.   תרבות הצריכה ברשת מתעצמת והולכת. הביקושים גדולים גם בזמן של מיתון עולמי. גם בתקופה בה פחות אנשים קונים, עדיין יותר אנשים קונים און ליין. גרף היצע וביקוש מראה ביקושים יורדים אבל הגרף זז ימינה ויש יותר שוק. לכן עולם הסחר המקוון רשם רווחים מצויינים גם בתקופת השפל האחרונה. הנתונים האלו מקטינים סיכונים. חנות פיזית, היא סיכון הרבה יותר משמעותי כרגע. זאת ועוד, אנו מחפשים חנויות שכבר מוכרות ומרוויחות בשוק המקומי. חנות שכבר מוכרת ומרוויחה יכולה, בטיפול מקצועי, להתרחב לעולם כולו. אנו מגדילים אותה, חושפים אותה. בכוחנו להנגיש חנות בברזיל, בלחיצת כפתור, לעוד יבשות – כולל אריזה מחדש, שפה, גרפיקה, קידום מכירות, שיווק ומכירות ברור שלכל עסקה יש תוכנית אנליסטית סיכון-סיכוי, הסיכון היחיד אצלנו הוא פשוט, להרוויח קצת פחות" כי תמיד לכל מוצר יש מחיר באינטרנט, במידה וקצב המכירות יורד, אנחנו מקפיצים קופוני הנחות ומחברים את הכלים הטכנולוגיים לאתר רוכשים לחנויות. על ההנפקה הקרובה לשוק האוסטרלי, אומר גבי בר: "החברה הופכת להיות חברה ציבורית כדי לגייס כסף לקראת כניסה לנכסים נוספים בשותפות עם הלקוחות. היכולת לנתח ולזהות את העסקאות, ביחד עם תוכנית תמחור, קנייה וניהול מקצה לקצה – הופך אותנו לפוטנציאל של חברת מיליארד דולר שווי". בחברה לא מסתירים את ההעדפה להנפקה באוסטרליה משיקולי הטבות מפליגות. "שם אנחנו הולכים להיות ההנפקה הכי גדולה השנה באוסטרליה , לפי דברי החתמים והברוקרים המקומיים, ". בימים אלה נבחנות 100 עסקאות פוטנציאליות חדשות. עסקה שנמצאת על השולחן בשווי שני מיליון דולר היא סביב תחום מוצרי היין. בסביבת הנכסים הדיגיטאליים מחזיקה כרגע החברה 300 משקיעים, יש אלף משקיעים בכל התחומים. "המודל שלנו פורץ דרך ונלמד בחברות גדולות. אנו מבצעים ניתוח אנליטי לעסקים און ליין. הברוקר האוסטרלי סיפר לנו שהוא חיפש בשנה האחרונה חברות שעושות מכירה און ליין בצורה טובה, כאלה שעוסקות בבניית מוצר פיננסי. לדבריו, הבאנו את כל החבילה ולדעתו ההנפקה הזו היא הזדמנות שאי אפשר לפספס". לביקור בדף האוהדים שלנו: https://www.facebook.com/tcmdigital/ בדיקת התאמתכם  למסלולי הסחר שלנו והצטרפות היכנסו ללינק: http://lp2.tcmdigital.co.il/da