היוניקורן הישראלי הבא נמצא בדרך להנפקה באוסטרליה
החברה הישראלית עומדת בפני הנפקה בבורסה הרחוקה ותהפוך לחברה ציבורית
TCM היא חברת טכנולוגיה וביג דאטה. החברה מחזיקה במוצר פיננסי בתחום הסחר מקוון. לקוחותיה מייצרים כבר שנים רווחים חודשיים תוך שהם נהנים מרמת סיכון נמוכה מאוד.
הדבר נובע מיכולתה של החברה לנבא בדייקנות את עולם הסחר המקוון באמצעות מערכות טכנולוגיות מתקדמות מערכות AI בניהול ביג דאטה המייצרות נכסים דיגיטליים מניבים.
היא מסוגלת להעריך בדייקנות את שווי הנכסים, החנויות המקוונות. המערכת מייצרת שווי ערך מדויק,אלפי נתונים נכנסים למאגר הטכנולוגי והדאטה של החברה, שם מייצרים אנליסטים שהם מומחים עולמיים, את כל התהליך: מה השווי הנוכחי? כמה כדאי לשלם לצורך רכישת החנות? באיזה תחום כדאי להשקיע כרגע? באיזה נתח שוק צפויה התפתחות קרובה? באיזה חלק של העולם צפויה ההזדמנות הבאה?
גבי בר, מנכ"ל משותף ומייסד החברה: "אנו מעסיקים את צוות המוחות הטוב בעולם לתחום הסחר המקוון. הדאטה שלנו פורצת דרך ובשילוב אנליסטים מובילים, אנשי שיווק, קידום, ניהול ופיתוח – יצרנו חברה עולמית מובילה. לפני כמה ימים העתקנו חנות מצליחה מדרום אמריקה לעוד ארבע יבשות בעולם והבאנו אותה לרווח של 300 אלף דולר. אנו לוקחים חנויות מקומיות עתירות פוטנציאל והופכים אותן לסיפור הצלחה גלובאלי, כולל שרשרת הפצה מקצוענית".
- ירידות באסיה: סין סוגרת יום שני באדום, אוסטרליה צומחת בתמ"ג - מה קורה בוול סטריט?
- המלחמה ברשתות החברתיות: אוסטרליה תאסור על צעירים עד גיל 16 להשתמש בפלטפורמות החברתיות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
חברת TCM מבוססת על ערכי ליבה של אמון ונדיבות ללקוחותיה ,הקמנו קהילת לקוחות שותפים אומרת שני בר מנכלית משותפת ומייסדת, מה שהופך את ההון האנושי שלנו לבעלי שליחות מול לקוחות החברה , להעניק להם ערך כל יום מחדש להיות הגרסה הטובה ביותר של עצמנו.החזון שלנו להנגיש את המסחר הדיגיטלי ללקוחותינו והיום גם לבעלי המניות של TCM.
פיתחנו אפליקציית חזון שכל אנשי הצוות כותבים יום יום את החזון היומי מתוך ידיעה וחוויה רגשית שהוא כבר מתרחש. משבר הקורונה זירז את המגמה העולמית ולפיה קניוני האון ליין מתחזקים על חשבון החנויות הפיזיות.
על פי חברת TCM , הסחר ברשת עמד על 12 אחוזים מהסחר העולמי לפני חודשיים וכרגע הוא הכפיל את כוחו ועוד יש המון מקום לצמיחה.
גבי בר: "העולם הקמעונאי הפיזי יצטמק בתוך שנה לעשרה אחוזים מהשוק. אנשים עוברים מהפך מחשבתי שתכליתו לשמור על בריאותם, להתרחק, להתבודד. כל משבר עשה משהו לעולם. אחרי אסון התאומים השתנו הבדיקות הביטחוניות בשדות תעופה, התחלנו לקבל חדירה לפרטיות כצורך מתבקש. גם פה יהיה תהליך אבולוציוני. אנשים מעל גיל 50 נכנסים כחדשים לתחום הרכישה און ליין, קהלים גדולים וחדשים בעולם מצטרפים לטרנד".
בחברה הישראלית מנתחים מדי שעה את הנתונים מאתרי הסחר הגדולים: אי ביי, אמאזון ועוד. אלפי נתונים עשרות אלפי טרה בייטים מנותבים אל מערכות לומדות למידה עמוקה בעזרת בינה מלאכותית. המערכות מנתחות את הצורך במוצרים רלוונטיים, בודקות מדדי ביקושים בכל שעה מסביב לעולם וממליצות האם לשנות את אופן הגשת המוצר לעולם מבחינה שיווקית. למשל: האם נכון לשמור על אופן אריזת והגשת המוצר בכל מדינה או שיש להתאימו מחדש לכל אזור בעולם?
החברה פעילה כמעט כעשור , מייסדיה הם גבי ושני בר שמשמשים כמנכלים משותפים הוא מגיע מרקע טכנולוגי, עבד בחברות דומות בארה"ב במשך עשור. הוא מעורב בעולם הסחר המקוון מעל 20 שנה. שני מלווה את צוות המנהלים המנוסה למצוינות, לחזון והערכים להעניק ערך ללקוחות ובעלי מניות של TCM , עסקה בשיווק ומיתוג. ושוק ההון.
TCM נמצאת כרגע בתהליך הנפקה בבורסה באוסטרליה. ההנפקה עצמה מתוכננת לספטמבר הקרוב. המשמעות היא שהחברה הופכת לחברה ציבורית. בתהליך טרום ההנפקה גוייס כסף מלקוחות החברה ,שמעיד על אמון במערכת יחסים שיש ל TCM עם לקוחותיה שרואה בהם שותפים אמיתיים לחזון ,להנגיש את השפע מהמסחר הדיגיטלי,. זה התבצע במטרה לאפשר לחברה לרכוש עוד נכסים דיגיטאליים ,להמשיך להשקיע בטכנולוגיה להשבחת הנכסים.
גבי בר: "לקוחותינו הם הכוח המניע של - TCMעבור הרווחים שלהם אנחנו קמים בבוקר, הצמיחה של החברה מגיעה מהלב הפועם שלה-הלקוחות וההון האנושי של החברה שמזין אחד את השני הצוות פועל מסביב לשעון למען ריווחיות הלקוחות והלקוחות מביעים אמון , בהמשך הצמיחה שלהם יחד איתנו .החברה מעסיקה 110 עובדים. בישראל 45 עובדים ובעולם עוד 65 שפועלים ממכסיקו, מהפיליפינים, ארה"ב ורומניה.
מה עומד מאחורי חזון החברה? מסביר גבי בר: "השוק של הסחר המקוון מתאפיין בקהל גדול ופרטי. אנשים הקימו עסקים באמזון וחלקם הצליחו בצורה מסוימת להרוויח. לנו יש עניין לרכוש לתוך המערכות שלנו חנויות פרטיות רבות ככל האפשר מסוג זה. השוק מצטמצם ומתמקצע ולפרטיים קשה יותר ליצור רווחים יפים כרגע. מה שבעבר הלא רחוק היה פשוט, נעשה כמעט לא אפשרי. הנתונים מראים שכרגע, רק 8 אחוז מהחנויות הפרטיות נושאות רווחים באופן קבוע ומדי חודש. זה קורה כיוון שהטכנולוגיה התפתחה, התחרות גדלה ועסקי אוף ליין עברו לאון ליין. כולם מנסים למכור שם, אז צריך להיות מקצוען. זה כבר לא עסק לשעות הפנאי עבור חובבנים, חסמי הכניסה גדלו. כדי להצליח צריך להקים חברה עם מוניטין, יכולות פיננסיות והרבה טכנולוגיה. אנו מחפשים נכסים דיגיטאליים שאין להם יכול להתרחב, זאת במטרה להפוך ל"בית של מותגים עולמיים" שזקוקים להשבחה, השקעה ופיתוח עסקי.
אנו רוצים להרחיב את המותגים הקיימים, להיות הבית של המותגים הפרטיים. בצורה זו יש לנו יכולת לגדול מתוך המותגים ולא רק בקניית נכסים. אנו הופכים ברנדים לברנדים עולמיים וצומחים איתם. תפקידנו הוא לאתר נכסים טובים, לקנות, להעצים, את חלקם למכור ברווחיות. יש ברנדים שקנינו ואינם מיועדים למכירה. הכל עניין של בסיס טכנולוגי והון אנושי שפועל, חושב ונושם את השליחות להטיב כל יום מחדש." ההון האנושי שלנו הוא נכס שאנחנו מטפחים אותו- עם שיעורי פילאטיס, סדנאות מנטליות, מפגשים חברתיים ופרוייקט ה-WHYבו כל איש צוות מקבל מקבל התייחסות אישית לעולמו. בחברה מדברים על חבילת ערכים וערכי ליבה עמוקים ברמה של בניית סיסטם והרכבת DNAעסקי. החברה פועלת כדי לייצר מוצר פיננסי פשוט ולהנגיש לאנשים את ההזדמנויות הבלתי מוגבלות מהמסחר המקוון.
סוג המוצר גבי בר מסביר: "זה מוצר פיננסי ולא השקעה. אנו לא מקבילים לאופציות אחרות, אלא יחודיים. אנו חברת יוניקורן בעולמות המוצר הפיננסי כי אין עוד חברה שאיחדה את עולם הסחר המקוון והפיננסים ביחד . עולם הסחר המקוון מייצר תשואות ורווחים פנומינאליים. הבאנו לישראל את היכולת להיות חלק מתבנית הסחר כחלק מהתפתחות וצמיחה של שוק".
ורמת הסיכון? "הסיכון נמוך כי עולם הסחר צמח בכפולות ומתפתח באחוזים רבים מדי רבעון. הגדילה הזו מפחיתה את הסיכון מעצמה.
תרבות הצריכה ברשת מתעצמת והולכת. הביקושים גדולים גם בזמן של מיתון עולמי. גם בתקופה בה פחות אנשים קונים, עדיין יותר אנשים קונים און ליין. גרף היצע וביקוש מראה ביקושים יורדים אבל הגרף זז ימינה ויש יותר שוק. לכן עולם הסחר המקוון רשם רווחים מצויינים גם בתקופת השפל האחרונה. הנתונים האלו מקטינים סיכונים. חנות פיזית, היא סיכון הרבה יותר משמעותי כרגע. זאת ועוד, אנו מחפשים חנויות שכבר מוכרות ומרוויחות בשוק המקומי. חנות שכבר מוכרת ומרוויחה יכולה, בטיפול מקצועי, להתרחב לעולם כולו. אנו מגדילים אותה, חושפים אותה. בכוחנו להנגיש חנות בברזיל, בלחיצת כפתור, לעוד יבשות – כולל אריזה מחדש, שפה, גרפיקה, קידום מכירות, שיווק ומכירות ברור שלכל עסקה יש תוכנית אנליסטית סיכון-סיכוי, הסיכון היחיד אצלנו הוא פשוט, להרוויח קצת פחות" כי תמיד לכל מוצר יש מחיר באינטרנט, במידה וקצב המכירות יורד, אנחנו מקפיצים קופוני הנחות ומחברים את הכלים הטכנולוגיים לאתר רוכשים לחנויות.
על ההנפקה הקרובה לשוק האוסטרלי, אומר גבי בר: "החברה הופכת להיות חברה ציבורית כדי לגייס כסף לקראת כניסה לנכסים נוספים בשותפות עם הלקוחות. היכולת לנתח ולזהות את העסקאות, ביחד עם תוכנית תמחור, קנייה וניהול מקצה לקצה – הופך אותנו לפוטנציאל של חברת מיליארד דולר שווי".
בחברה לא מסתירים את ההעדפה להנפקה באוסטרליה משיקולי הטבות מפליגות. "שם אנחנו הולכים להיות ההנפקה הכי גדולה השנה באוסטרליה , לפי דברי החתמים והברוקרים המקומיים, ".
בימים אלה נבחנות 100 עסקאות פוטנציאליות חדשות. עסקה שנמצאת על השולחן בשווי שני מיליון דולר היא סביב תחום מוצרי היין. בסביבת הנכסים הדיגיטאליים מחזיקה כרגע החברה 300 משקיעים, יש אלף משקיעים בכל התחומים.
"המודל שלנו פורץ דרך ונלמד בחברות גדולות. אנו מבצעים ניתוח אנליטי לעסקים און ליין. הברוקר האוסטרלי סיפר לנו שהוא חיפש בשנה האחרונה חברות שעושות מכירה און ליין בצורה טובה, כאלה שעוסקות בבניית מוצר פיננסי. לדבריו, הבאנו את כל החבילה ולדעתו ההנפקה הזו היא הזדמנות שאי אפשר לפספס".
לביקור בדף האוהדים שלנו:
https://www.facebook.com/tcmdigital/
בדיקת התאמתכם למסלולי הסחר שלנו והצטרפות היכנסו ללינק:
http://lp2.tcmdigital.co.il/da
- 5.אורון 06/08/2021 12:34הגב לתגובה זולברוח.
- 4.לקוח מאוכזב 08/04/2021 16:36הגב לתגובה זומעל שנתיים שאני רודף אחרי החברה - שיחות, פגישות, מיילים לצורך פתיחת חנות עליה שילמתי 106,000 ש"ח, החברה לא פתחה עבורי חנות למרות פניות חוזרות ונשנות. החברה לא מוכנה להחזיר את הסכום ששולם להקמת חנות! לגבי סכום המלאי (סכום נוסף ששולם להם) שנמצא אצלם כדי למשוך אותו הם מכריחים אותך לחתום על בקשת משיכה שזה לוקח 180 ימים וזאת למרות שאין כל אזכור בהסכם לתקופת משיכת כספים ארוכה. בבנוסף הם מבקשים לחתום על מסמך שאומר שאין לך טענות נגדם ואתה לא מתכוון לתבוע אותם. ביזיון של חברה- פשוט פושעים
- 3.דורון 23/02/2021 13:31הגב לתגובה זוhttps://www.legalcases.co.il/entities/byid/a7ee1181-f9ff-4c2f-b3d7-3e72887ce01c
- 2.חברת פירמידה (ל"ת)עודד אברהם 08/12/2020 00:40הגב לתגובה זו
- 1.לקוח שנכווה ועזב 20/05/2020 21:26הגב לתגובה זולא אמינים, לא מקצועיים, הבטחות סרק ללא כיסוי. חבל שאתם מכשילים כל כך הרבה אנשים, בונים מסלולי השקעה, מפילים אותם וממציאים מסלול כושל נוסף. ככה נבנית פירמידה. חצי מהכסף איננו. כל זה במחיר כניסה הזוי של 30,000$. זוג פשוטי רגל עומדים בראש החברה ולכן החבר'ה רשומה על שם מישהו אחר. היו אמורים להנפיק בקנדה ופתאום שינו כי גילו שם את הבלוף זהירות!
איזה בידורית קריוקי כדאי לקנות? מדריך קניית בידורית 2020
, ישנן מספר רב של חברות ומותגים, ובהתאם לכך גם רמות רבות של איכויות וביצועים, לפני רכישת בידורית מומלץ בחום להבין כמה כללים עיקריים שעליהם נעבור היום, אנחנו נעבור על דגשים חשובים וכמה מושגים שיהיה חשוב להבין לפני רכישת מוצר חדש שאמור לבדר אותנו ולספק לנו הנאה מרובה, בידורית היא מוצר רב גוני הפונה לקהל מאוד רחב באוכלוסייה, בדרך כלל הבידורית מצוידת בBlutooth, Usb, מיקרופון או שניים אלחוטיים, וכמובן מגוון חיבורים כניסות ויציאות. רוב הבידוריות ניידות כמובן בעלות אמצעים לעזרה בניוד כמו גלגלים או ידית טרולי, וכמובן רוב הבידוריות מספקות לנו הפעלה באמצעות סוללה למצבים בהם אין חיבור לחשמל. ישנם כמה דגשים עיקריים שעלינו לבדוק בדקדוק לפני רכישת בידורית והם; שימוש הידיעה מהו השימוש המיועד בבידורית מסייעת בכדי להבין את קטגוריית הבידורית אותה אנו מחפשים הן מבחינת מחיר והן מבחינת איכות וביצועים, אם ברצוני להשמיע פעם בשבוע קצת מוזיקת רקע אולי לעשות ערב קריוקי פעמיים בשנה אז יש בידוריות המתאימות במיוחד בהתחשב בצרכים הללו אם מדובר על מיקרופון אחד או שניים, עוצמה, מידה וכו... אם ברצוננו לשמוע מוזיקה איכותית ובעוצמה די גבוהה וכן, ערבי קריוקי הם אחד הבילויים האהובים עלינו, אז ישנן גם בידוריות איכותיות וחזקות יותר במיוחד לצרכים הללו. כמובן שבהתאם לשימוש גם התקציב הוא דינאמי ומשתנה בין בידורית מקצועית לבידורית זולה. גודל ומידה בידוריות בדרך כלל נמדדות ע"י גודל הוופר המצוי בהן כמו הנהוג ברמקולים מוגברים, אנחנו מתחילים מרמקול קטן בעל וופר במידת 8" עם הכולל את התוספות הסטנדרטיות הכלולות בבידוריות, ובדרך כלל מוצרים אלו מאוד נוחים לנשיאה וניוד ממקום למקום ומשקלן אינו עולה על קילוגרמים בודדים, הסיבה העיקרית לרכישת בידורית כזו היא הצורך ההכרחי בניידות ובקלות הנשיאה ופחות הסתמכות על עוצמה וביצועים, בניגוד לכך ישנה הבידורית הגדולה ביותר בעלת אלמנט וופר במידת 15" המספקת עוצמה גבוהה בהרבה, ביצועים מספקים יותר מבחינת הסאונד (לא תמיד) אך אלמנט הניידות קצת נשחק במקרים אלו בשל היות בבידוריות הללו גדולות יותר המשקל גבוה בהתאם ויש כאלה המגיעות למשקל העומד על כ25 ק"ג. עוצמה בואו נעשה סדר, 1000, 2000 ו3000 וואט אינם מספרים הגיוניים וניתנים להשגה בבידורית קטנה המופעלת באמצעות סוללה, המספרים הללו הם בד"כ שם הדגם או מן תחבולה שמנסה היצרן לעשות עלינו, קיימות בידוריות בקטגוריה גבוהה מאוד יש כאלו היאמרו אקסטרים, המסוגלות לספק עוצמה של 1000w אך הן מופעלות באמצעות סוללות מתקדמות ואיכותיות ונוסף על כך מחירן לא זול, בידוריות סטנדרטיות נעות בטווח עוצמה של 60w עד סביבות 700w, הקצה העליו כאן מושג כראוי כאשר הבידורית מחוברת לחשמל ומוזנת ישירות. בטווח העוצמות הללו ניתן למצוא מגוון רחב של בידוריות איכותיות יותר או פחות. מומלץ כמו בכל מוצר סאונד, לשמוע את הבידורית היטב לפני הרכישה ואפילו להשמיע בעוצמה חזקה כדי לבדוק את ביצועיה בזמן אמת תחת מאמץ כלשהו. מיקרופונים ברוב הבידוריות ישנו לפחות מיקרופון אלחוטי אחד, בחלק גדול מהם ישנם שניים, כמו בכל מוצר גם במיקרופונים המצורפים לבידורית ישנם רמות ואיכויות שונות. ישנם בידוריות המצויידות במיקרופונים בתצורת VHF, האופציה הנחותה יותר, וישנם כאלה המצויידים באופציית הUHF המועדפת, המספקת מרחק גדול יותר מהמקלט סאונד יותר נקי ועוצמתי, וכמובן אחד הדברים החשובים ביותר אינם מועדים להפרעת תדרים, דבר שהמיקרופונים בתצורת הVHF סובלים ממנו באופן תכוף, מומלץ באופן גורף להצטייד בבידורית המאובזרת במיקרופון/ים בתצורת UHF בלבד. איכות המיקרופונים היא דבר אקוטי לחובבי השירה והקריוקי והבדלי הרמות בין הטכנולוגיות השונות הם עצומים לטובת הUHF, ובכל רכישת בידורית בשנת 2020-2021 ההמלצה היא מיקרופונים אלחוטיים בתצורת UHF ללא עוררין. איכות הסאונד יש רבים הסבורים שאיכות הצליל היא חלק מנגזרת העוצמה, אז לא, איכות הצליל לא בהכרח נמדדת בעוצמה גבוהה אך אכן, רמקולים ובידוריות איכותיים יותר יתפקדו מצוין גם בהשמעה בעוצמה גבוהה יותר, איכות הצליל נקבעת תחילה במנעד תדרי הצלילים KHZ, MHZ שאותם הבידורית מסוגלת לספק, ובהמשך בחינת יכולת הבידורית לספק את מנעד הצלילים בעוצמה גבוהה ולמשך זמן לא מבוטל. מעבר לכך איכות הצליל הוא דבר סובייקטיבי, ישנם כאלה המעדיפים צלילים גבוהים מודגשים, ישנם כאלה שצלילי הבאס הנמוכים עושים להם את זה יותר. בהתאם לכך מומלץ לשמוע את הבידורית לפני הקנייה ולמצוא את זו האימה לנו ביותר מבחינת הסאונד. אם אתם מחפשים בידורית ניידת ברמה גבוהה מאוד ואינכם מוגבלים בתקציב, אתם מוזמנים לנסות ולבדוק את הבידורית של Klark&Helmer מדגם ספלנדור שהיא הכי מוצלחת כיום, הן מבחינת עוצמה, איכות סאונד, וכמות הפונקציות. ראה בתמונה הבאה את המוצר. חיי סוללה אחד היתרונות העיקריים של בידורית מעבר לחיבורים והתוספות היא הסוללה, חיי הסוללה נקבעים ע"י נפח הסוללה, סוג הסוללה וכמובן רמת האיכות שלה. ישנן בידוריות בעלות סוללה פשוטה של 12v, כזו סוללה ממוצעת מספיקה לכ3 שעות של השמעה, ומהעבר השני ישנן בידוריות המאובזרות הסוללות ליתיום ותאים מתקדמות מאוד המסוגלות לספק השמעה ארוכה של עד כ 8-10 שעות. איכות הסוללה גם קובעת את חיי הסוללה באופן כללי ואת מחזורי הטעינה שלה, סוללת ליתיום איכותית תחזיק מחזורי טעינה רבים פי כמה מונים מסוללת 12V סטנדרטית. ההמלצה הגורפת היא להצטייד בבידורית הכוללת סוללה איכותית יותר למען אורך חיים גדול יותר וביצועים מרשימים בהרבה. כמובן שישנם בידוריות בודדות עם מצבר 18V עם חיי שימוש הרבה יותר ארוכים לכל טעינה. תוספות כמו חלק מהדברים שעברנו עליהם בכתבה זו, לבידוריות ישנן תוספות רבות חיבורים, כניסות ויציאות, רוב האנשים היום מתקשרים עם הרמקול או הבידורית באמצעות קישוריות bluetooth, תוספת חשובה ואיכותית ויש גם לשקול את רמת קישוריות הblutooth ברכישת הבידורית הבאה שלכם ישנן הרבה בידוריות המצויידות ב bluetooth נחות מגרסאות 1 ו 2 מומלץ להתקדם לגסת bluetooth ו4.2 ומעלה, היא התצורה המומלצת והאיכותית המספקת איכות ומרחק גבוהים יותר. נוסף על קישורית ה bluetooth ישנן תוספות נוספות שצריך לקחת בחשבון לפני רכישת בידורית, ומומלץ לרכוש אחת הכוללת מגוון רחב של אפשרויות וחיבורים כגון usb, כרטיס זיכרון, וכמוכן חיבורים נוספים למיקרופונים או כלי נגינה וכמובן אקולייזרים לכיוון הסאונד בצורה האופטימלית(ישנן בידוריות מומלצות בעלי אקולייזר נפרד למיקרופונים לחידוד הסאונד על הצד הטוב ביותר) ישנן תוספות שפחות מוזכרות ברוב הכתבות הללו, מדובר על תוספות חיצוניות כמו גלגלים ידית טרולי, כניסה לחצובה, כל אלה אמנם לא מרגישות הרבה כאשר הן מצויינות על הכתב, אך בפועל, בניוד ותזוזה ממקום למקום ובתפעול חי של הבידורית, אלה הם דברים חשובים מאוד שיש לבדוק בפרוטרוט לפני רכישת בידורית, חשוב שכל התוספות הנ"ל יהיו איכותיות, חזקות ועמידות, חשוב שהן יאריכו חיים והן ההבדל בין הזזה ממקום למקום באופן נוח ותפעול יעיל, לבין ניוד רשלני והצבה מסוכנת. מחיר בהתאם לשוק ולצרכים, ישנן רמות שונות מאוד של מחיר, הטווח הוא בין בידוריות זולות המתחילות מכמה מאות שקלים בודדים ועד כאלו יותר יקרות ואיכותיות מסוגלות להגיע קרוב ל5000 שקלים, כמובן שבין שתי הקצוות הללו ישנם מספר רב של מוצרים המסוגלים לספק את הצרכים להם אתם מייעדים את הבידורית. כמובן שלפני כל רכישה מומלץ להבין מהו התקציב שאנו מייעדים לרכישת המוצר ומיד לאחר מכן לחפש את המוצר שייתן את התמורה הטובה ביותר בעד התקציב שלנו, כמובן שבמקרה של מוצרים זולים יותר אנו חווים חיי מוצר נמוכים יותר ואיכות די בינונית של חומרים וביצועים, כמו ברוב מוצרי הצריכה, אם יש באפשרותנו להשקיע והשימוש בבידורית הוא באופן קבוע, שבועי /יומי, אז מומלץ לרכוש בידורית איכותית יותר המספקת כבר חוויה טובה יותר מכל הבחינות הן אם מדובר על סאונד ועוצמה והן אם מדובר על איכות חומרים ותוספות.