היוניקורן הישראלי הבא נמצא בדרך להנפקה באוסטרליה
החברה הישראלית עומדת בפני הנפקה בבורסה הרחוקה ותהפוך לחברה ציבורית
TCM היא חברת טכנולוגיה וביג דאטה. החברה מחזיקה במוצר פיננסי בתחום הסחר מקוון. לקוחותיה מייצרים כבר שנים רווחים חודשיים תוך שהם נהנים מרמת סיכון נמוכה מאוד.
הדבר נובע מיכולתה של החברה לנבא בדייקנות את עולם הסחר המקוון באמצעות מערכות טכנולוגיות מתקדמות מערכות AI בניהול ביג דאטה המייצרות נכסים דיגיטליים מניבים.
היא מסוגלת להעריך בדייקנות את שווי הנכסים, החנויות המקוונות. המערכת מייצרת שווי ערך מדויק,אלפי נתונים נכנסים למאגר הטכנולוגי והדאטה של החברה, שם מייצרים אנליסטים שהם מומחים עולמיים, את כל התהליך: מה השווי הנוכחי? כמה כדאי לשלם לצורך רכישת החנות? באיזה תחום כדאי להשקיע כרגע? באיזה נתח שוק צפויה התפתחות קרובה? באיזה חלק של העולם צפויה ההזדמנות הבאה?
גבי בר, מנכ"ל משותף ומייסד החברה: "אנו מעסיקים את צוות המוחות הטוב בעולם לתחום הסחר המקוון. הדאטה שלנו פורצת דרך ובשילוב אנליסטים מובילים, אנשי שיווק, קידום, ניהול ופיתוח – יצרנו חברה עולמית מובילה. לפני כמה ימים העתקנו חנות מצליחה מדרום אמריקה לעוד ארבע יבשות בעולם והבאנו אותה לרווח של 300 אלף דולר. אנו לוקחים חנויות מקומיות עתירות פוטנציאל והופכים אותן לסיפור הצלחה גלובאלי, כולל שרשרת הפצה מקצוענית".
- ירידות באסיה: סין סוגרת יום שני באדום, אוסטרליה צומחת בתמ"ג - מה קורה בוול סטריט?
- המלחמה ברשתות החברתיות: אוסטרליה תאסור על צעירים עד גיל 16 להשתמש בפלטפורמות החברתיות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
חברת TCM מבוססת על ערכי ליבה של אמון ונדיבות ללקוחותיה ,הקמנו קהילת לקוחות שותפים אומרת שני בר מנכלית משותפת ומייסדת, מה שהופך את ההון האנושי שלנו לבעלי שליחות מול לקוחות החברה , להעניק להם ערך כל יום מחדש להיות הגרסה הטובה ביותר של עצמנו.החזון שלנו להנגיש את המסחר הדיגיטלי ללקוחותינו והיום גם לבעלי המניות של TCM.
פיתחנו אפליקציית חזון שכל אנשי הצוות כותבים יום יום את החזון היומי מתוך ידיעה וחוויה רגשית שהוא כבר מתרחש. משבר הקורונה זירז את המגמה העולמית ולפיה קניוני האון ליין מתחזקים על חשבון החנויות הפיזיות.
על פי חברת TCM , הסחר ברשת עמד על 12 אחוזים מהסחר העולמי לפני חודשיים וכרגע הוא הכפיל את כוחו ועוד יש המון מקום לצמיחה.
גבי בר: "העולם הקמעונאי הפיזי יצטמק בתוך שנה לעשרה אחוזים מהשוק. אנשים עוברים מהפך מחשבתי שתכליתו לשמור על בריאותם, להתרחק, להתבודד. כל משבר עשה משהו לעולם. אחרי אסון התאומים השתנו הבדיקות הביטחוניות בשדות תעופה, התחלנו לקבל חדירה לפרטיות כצורך מתבקש. גם פה יהיה תהליך אבולוציוני. אנשים מעל גיל 50 נכנסים כחדשים לתחום הרכישה און ליין, קהלים גדולים וחדשים בעולם מצטרפים לטרנד".
בחברה הישראלית מנתחים מדי שעה את הנתונים מאתרי הסחר הגדולים: אי ביי, אמאזון ועוד. אלפי נתונים עשרות אלפי טרה בייטים מנותבים אל מערכות לומדות למידה עמוקה בעזרת בינה מלאכותית. המערכות מנתחות את הצורך במוצרים רלוונטיים, בודקות מדדי ביקושים בכל שעה מסביב לעולם וממליצות האם לשנות את אופן הגשת המוצר לעולם מבחינה שיווקית. למשל: האם נכון לשמור על אופן אריזת והגשת המוצר בכל מדינה או שיש להתאימו מחדש לכל אזור בעולם?
החברה פעילה כמעט כעשור , מייסדיה הם גבי ושני בר שמשמשים כמנכלים משותפים הוא מגיע מרקע טכנולוגי, עבד בחברות דומות בארה"ב במשך עשור. הוא מעורב בעולם הסחר המקוון מעל 20 שנה. שני מלווה את צוות המנהלים המנוסה למצוינות, לחזון והערכים להעניק ערך ללקוחות ובעלי מניות של TCM , עסקה בשיווק ומיתוג. ושוק ההון.
TCM נמצאת כרגע בתהליך הנפקה בבורסה באוסטרליה. ההנפקה עצמה מתוכננת לספטמבר הקרוב. המשמעות היא שהחברה הופכת לחברה ציבורית. בתהליך טרום ההנפקה גוייס כסף מלקוחות החברה ,שמעיד על אמון במערכת יחסים שיש ל TCM עם לקוחותיה שרואה בהם שותפים אמיתיים לחזון ,להנגיש את השפע מהמסחר הדיגיטלי,. זה התבצע במטרה לאפשר לחברה לרכוש עוד נכסים דיגיטאליים ,להמשיך להשקיע בטכנולוגיה להשבחת הנכסים.
גבי בר: "לקוחותינו הם הכוח המניע של - TCMעבור הרווחים שלהם אנחנו קמים בבוקר, הצמיחה של החברה מגיעה מהלב הפועם שלה-הלקוחות וההון האנושי של החברה שמזין אחד את השני הצוות פועל מסביב לשעון למען ריווחיות הלקוחות והלקוחות מביעים אמון , בהמשך הצמיחה שלהם יחד איתנו .החברה מעסיקה 110 עובדים. בישראל 45 עובדים ובעולם עוד 65 שפועלים ממכסיקו, מהפיליפינים, ארה"ב ורומניה.
מה עומד מאחורי חזון החברה? מסביר גבי בר: "השוק של הסחר המקוון מתאפיין בקהל גדול ופרטי. אנשים הקימו עסקים באמזון וחלקם הצליחו בצורה מסוימת להרוויח. לנו יש עניין לרכוש לתוך המערכות שלנו חנויות פרטיות רבות ככל האפשר מסוג זה. השוק מצטמצם ומתמקצע ולפרטיים קשה יותר ליצור רווחים יפים כרגע. מה שבעבר הלא רחוק היה פשוט, נעשה כמעט לא אפשרי. הנתונים מראים שכרגע, רק 8 אחוז מהחנויות הפרטיות נושאות רווחים באופן קבוע ומדי חודש. זה קורה כיוון שהטכנולוגיה התפתחה, התחרות גדלה ועסקי אוף ליין עברו לאון ליין. כולם מנסים למכור שם, אז צריך להיות מקצוען. זה כבר לא עסק לשעות הפנאי עבור חובבנים, חסמי הכניסה גדלו. כדי להצליח צריך להקים חברה עם מוניטין, יכולות פיננסיות והרבה טכנולוגיה. אנו מחפשים נכסים דיגיטאליים שאין להם יכול להתרחב, זאת במטרה להפוך ל"בית של מותגים עולמיים" שזקוקים להשבחה, השקעה ופיתוח עסקי.
אנו רוצים להרחיב את המותגים הקיימים, להיות הבית של המותגים הפרטיים. בצורה זו יש לנו יכולת לגדול מתוך המותגים ולא רק בקניית נכסים. אנו הופכים ברנדים לברנדים עולמיים וצומחים איתם. תפקידנו הוא לאתר נכסים טובים, לקנות, להעצים, את חלקם למכור ברווחיות. יש ברנדים שקנינו ואינם מיועדים למכירה. הכל עניין של בסיס טכנולוגי והון אנושי שפועל, חושב ונושם את השליחות להטיב כל יום מחדש." ההון האנושי שלנו הוא נכס שאנחנו מטפחים אותו- עם שיעורי פילאטיס, סדנאות מנטליות, מפגשים חברתיים ופרוייקט ה-WHYבו כל איש צוות מקבל מקבל התייחסות אישית לעולמו. בחברה מדברים על חבילת ערכים וערכי ליבה עמוקים ברמה של בניית סיסטם והרכבת DNAעסקי. החברה פועלת כדי לייצר מוצר פיננסי פשוט ולהנגיש לאנשים את ההזדמנויות הבלתי מוגבלות מהמסחר המקוון.
סוג המוצר גבי בר מסביר: "זה מוצר פיננסי ולא השקעה. אנו לא מקבילים לאופציות אחרות, אלא יחודיים. אנו חברת יוניקורן בעולמות המוצר הפיננסי כי אין עוד חברה שאיחדה את עולם הסחר המקוון והפיננסים ביחד . עולם הסחר המקוון מייצר תשואות ורווחים פנומינאליים. הבאנו לישראל את היכולת להיות חלק מתבנית הסחר כחלק מהתפתחות וצמיחה של שוק".
ורמת הסיכון? "הסיכון נמוך כי עולם הסחר צמח בכפולות ומתפתח באחוזים רבים מדי רבעון. הגדילה הזו מפחיתה את הסיכון מעצמה.
תרבות הצריכה ברשת מתעצמת והולכת. הביקושים גדולים גם בזמן של מיתון עולמי. גם בתקופה בה פחות אנשים קונים, עדיין יותר אנשים קונים און ליין. גרף היצע וביקוש מראה ביקושים יורדים אבל הגרף זז ימינה ויש יותר שוק. לכן עולם הסחר המקוון רשם רווחים מצויינים גם בתקופת השפל האחרונה. הנתונים האלו מקטינים סיכונים. חנות פיזית, היא סיכון הרבה יותר משמעותי כרגע. זאת ועוד, אנו מחפשים חנויות שכבר מוכרות ומרוויחות בשוק המקומי. חנות שכבר מוכרת ומרוויחה יכולה, בטיפול מקצועי, להתרחב לעולם כולו. אנו מגדילים אותה, חושפים אותה. בכוחנו להנגיש חנות בברזיל, בלחיצת כפתור, לעוד יבשות – כולל אריזה מחדש, שפה, גרפיקה, קידום מכירות, שיווק ומכירות ברור שלכל עסקה יש תוכנית אנליסטית סיכון-סיכוי, הסיכון היחיד אצלנו הוא פשוט, להרוויח קצת פחות" כי תמיד לכל מוצר יש מחיר באינטרנט, במידה וקצב המכירות יורד, אנחנו מקפיצים קופוני הנחות ומחברים את הכלים הטכנולוגיים לאתר רוכשים לחנויות.
על ההנפקה הקרובה לשוק האוסטרלי, אומר גבי בר: "החברה הופכת להיות חברה ציבורית כדי לגייס כסף לקראת כניסה לנכסים נוספים בשותפות עם הלקוחות. היכולת לנתח ולזהות את העסקאות, ביחד עם תוכנית תמחור, קנייה וניהול מקצה לקצה – הופך אותנו לפוטנציאל של חברת מיליארד דולר שווי".
בחברה לא מסתירים את ההעדפה להנפקה באוסטרליה משיקולי הטבות מפליגות. "שם אנחנו הולכים להיות ההנפקה הכי גדולה השנה באוסטרליה , לפי דברי החתמים והברוקרים המקומיים, ".
בימים אלה נבחנות 100 עסקאות פוטנציאליות חדשות. עסקה שנמצאת על השולחן בשווי שני מיליון דולר היא סביב תחום מוצרי היין. בסביבת הנכסים הדיגיטאליים מחזיקה כרגע החברה 300 משקיעים, יש אלף משקיעים בכל התחומים.
"המודל שלנו פורץ דרך ונלמד בחברות גדולות. אנו מבצעים ניתוח אנליטי לעסקים און ליין. הברוקר האוסטרלי סיפר לנו שהוא חיפש בשנה האחרונה חברות שעושות מכירה און ליין בצורה טובה, כאלה שעוסקות בבניית מוצר פיננסי. לדבריו, הבאנו את כל החבילה ולדעתו ההנפקה הזו היא הזדמנות שאי אפשר לפספס".
לביקור בדף האוהדים שלנו:
https://www.facebook.com/tcmdigital/
בדיקת התאמתכם למסלולי הסחר שלנו והצטרפות היכנסו ללינק:
http://lp2.tcmdigital.co.il/da
- 5.אורון 06/08/2021 12:34הגב לתגובה זולברוח.
- 4.לקוח מאוכזב 08/04/2021 16:36הגב לתגובה זומעל שנתיים שאני רודף אחרי החברה - שיחות, פגישות, מיילים לצורך פתיחת חנות עליה שילמתי 106,000 ש"ח, החברה לא פתחה עבורי חנות למרות פניות חוזרות ונשנות. החברה לא מוכנה להחזיר את הסכום ששולם להקמת חנות! לגבי סכום המלאי (סכום נוסף ששולם להם) שנמצא אצלם כדי למשוך אותו הם מכריחים אותך לחתום על בקשת משיכה שזה לוקח 180 ימים וזאת למרות שאין כל אזכור בהסכם לתקופת משיכת כספים ארוכה. בבנוסף הם מבקשים לחתום על מסמך שאומר שאין לך טענות נגדם ואתה לא מתכוון לתבוע אותם. ביזיון של חברה- פשוט פושעים
- 3.דורון 23/02/2021 13:31הגב לתגובה זוhttps://www.legalcases.co.il/entities/byid/a7ee1181-f9ff-4c2f-b3d7-3e72887ce01c
- 2.חברת פירמידה (ל"ת)עודד אברהם 08/12/2020 00:40הגב לתגובה זו
- 1.לקוח שנכווה ועזב 20/05/2020 21:26הגב לתגובה זולא אמינים, לא מקצועיים, הבטחות סרק ללא כיסוי. חבל שאתם מכשילים כל כך הרבה אנשים, בונים מסלולי השקעה, מפילים אותם וממציאים מסלול כושל נוסף. ככה נבנית פירמידה. חצי מהכסף איננו. כל זה במחיר כניסה הזוי של 30,000$. זוג פשוטי רגל עומדים בראש החברה ולכן החבר'ה רשומה על שם מישהו אחר. היו אמורים להנפיק בקנדה ופתאום שינו כי גילו שם את הבלוף זהירות!
ג'קי שניידר איש הנדל"ן חוזר הביתה
עולם הנדל"ן כמרקחה, זאת לאחר שאחד מיזמי הנדל"ן הפעילים והמעורכים ביותר בשוק הישראלי , ג'קי שניידר, החליט לחזור הביתה, ל"קבוצת שניידר נדל"ן" אותה הקים לפני שנים רבות. המעבר המתוקשר לאחר ששנידר מכר לשותפיו את חלקו בחברת אפסייד לא נעלם מעיניהם של עמיתים ולקוחות, רבים מהם מגיעים אל משרדי החברה במגדל ב.ס.ר 4 בבני ברק כדי לקבל פרטים נוספים על הפרוייקטים העכשווים בהם פעיל שניידר בחברת האם שלו. את ענף הנדל"ן שניידר חי ונושם כבר כשלושה עשורים וגם בימים אלו עסוק ביזמות בארץ ובארה"ב. למדנו כי בכל הנוגע לפעילות העכשווית בישראל מדובר בשיווק קרקעות באזור החם ביותר על קו חוף הים של העיר הרצליה,מאזור המרינה ועד למלון מנדרין,תוכנית הידועה כתוכנית חוף התכלת ואזור "קריית המסלול", מתחם יוקרתי הצמוד לכפר שמריהו והמרכז הבינתחומי. על הפעילות העכשווית שלו מעבר לים הוא סיפר בכנס נדל"ן בינלאומי שנערך בימים אלו באמצעות הזום: "בעיר ג'קסונוויל-פלורידה השתלטתי על אזור שעובר תהליך שינוי ייעוד, התכנון הוא בנייה של כאלף יחידות דיור ומרכז מסחרי, מדובר במיקום מרכזי שבעבר ישבה עליו מפקדת האף בי איי בפלורידה". שמו של שניידר הולך לפניו כאחד שיודע לזהות מבעוד מועד את איזורי הקרקעות שיהפכו להיות הנדרשים ביותר. על "סוד הקסם" שבזכותו סוחף אחריו רבים הוא סיפר: "אני מקפיד לקנות קרקעות רק במקומות בהם אני משקיע את כספי לצד שאר המשקיעים, זו ההוכחה הטובה ביותר למי שמבקשים להצטרף ביחד אלי לתהליך". כמו בפרוייקטים קודמים גם באלו החדשים ישנה כבר רשימה ארוכה של אנשי עסקים ידועים שביקשו להפקיד בידיו מיליוני שקלים רק כדי להיכנס כשותפים לעסקאות הנדל"ן החמות בשוק וכן ציבור רחב של משקיעים קטנים כאשר כל רוכש מקבל רישום בטאבו על החלק בקרקע שרכש. התהילה לה זוכה שניידר נובעת מהעובדה כי עד היום ניווט בהצלחה עשרות עסקאות עבורו ועבור משקיעים שחיפשו למצוא עסקאות עם תשואה גדולה בפרקי זמן קצרים כאשר יכלו להיות בטוחים בהצלחת המיזם. סגנון הפעולה של שניידר בדרך כלל מתאפיין כך שלאחר שלוש עד חמש שנים הוא מוכר את הקרקעות שרכש לקבוצות קבלניות או שהם מצטרפים אליו לבנייה משותפת לאחר שהשביחו את הקרקעות. מחירי הדיור בהרצליה מטפסים ללא הפסקה ועל הנעשה בעיר שניידר פירט בהרחבה: "בגלל שבהרצליה מלאי הקרקעות מוגבל ואין עתודות קרקע נוספות יש ביקוש עצום להצטרף לפרוייקט שיצאתי אליו, המחירים של הפרוייקט הזה עדיין מספיק אטרקטיביים מכיוון שהקרקע של הפרוייקט המדובר עדיין נחשבת לחקלאית, ככל שהזמן עובר והתוכנית מתקדמת המחירים יעלו עוד יותר ובאופן טבעי גם אחוזי התשואה בצורה משמעותית. התוכנית הזו מגובה על ידי הוועדה הארצית לתכנון ולבניה של מתחמים מועדפים לדיור (הותמ"ל) לאחר שעיריית הרצליה נתנה אור ירוק לעניין, התכנון כולל בתוכו בשנייה של 12 אלף יחידות דיור ומשרד האדריכלים שנבחר להצטרף למשימה הם פרחי-צפריר אדריכלים. התוכנית שנבחרה ואושרה ע"י ע. הרצליה אושרה להפקדה תוכנית הבניה על שטחי שדה התעופה של הרצליה אני ממתין לראות את האישורים האחרונים של עיריית הרצליה בכל הנוגע להקמת שכונה חדשה על מתחם שדה התעופה בעיר, אני יודע כי מדובר בתרחיש שמדברים עליו שנים אבל צריך לזכור כי הקרקעות הן בבעלות פרטית בטאבו עם זכויות בנייה לבעלי הקרקע, לכן אני מעריך כי הדברים לקראת הבשלה סופית והצפי להשבחה שם יהיה של מאות אחוזים וכבר עכשיו השטחים המקבילים לאזור זה תפסו תאוצה ויש מי שמנצלים זאת כדי להרוויח כבר עכשיו". קשריו העסקיים, מקצועיות ומעל הכל אמינות הפכו את ג'קי שניידר לגורו של עולם הנדל"ן, על פעילותו העכשווית והעתידית כדאי לעקוב בשקיקה.
