רחלי קבסה
צילום: יח"צ

רחלי קבסה, סיפור הצלחה חוצה גבולות

רחלי קבסה היא אחת הדוגמאות לנשים חזקות שהחליטו באומץ רב להוכיח אחרת את המוסכמות המקובלות בכל הנוגע לנשים ועולם העסקים.

קבסה ילידת העיירה בית שאן בנתה את עצמה בעשר אצבעות וכנגד כל הסיכויים הפכה להיות אחת הכוהנות הגדולות של עולם הקוסמטיקה העולמי, בימים אלו היא מביאה לישראל מותג חדש נוסף מארה"ב.

עבור רבים גיל 40 זו צומת דרכים שבה נוהגים להסתכל לאחור במטרה לנסות ולהכיל את מה שהשיגו בחיים, עבור רחלי קבסה גיל זה הוא רק מספר והיא אינה מבזבזת זמן במבט לאחור אלא ממשיכה להוביל ולנווט את דרכה במעלה עולם העסקים כאשר משמשת דוגמה לנשות עסקים בכל מקום אליו מגיעה.

הפרוייקט הגדול העכשווי בו קבסה פעילה כולל בתוכו מהלך שיביא לישראל מותג קוסמטיקה אמריקני מוביל וחדשני בעולם האנטי אייג'ינג לנשים ולגברים.

בימים הקרובים אמורה קבסה לחתום על פרטי החוזה האחרונים שיעניקו לה  הסכם זכיינות בלעדי לשיווק המותג בישראל ובאירופה, תוך כדי הקמה של נציגויות  בצרפת, גרמניה ואיטליה.

אחד הדברים שמאפיינים את קבסה הוא כי למרות שהפכה להיות סיפור הצלחה בינלאומי, היא לרגע אחד לא שוכחת את המקורות שלה ומהיכן הגיעה.

היום, מספר חודשים לפני החגים ראש השנה וסוכות, רחלי קבסה הכריזה כי בקרוב מאוד יפתח בבית שאן יריד אוכל שיהיה חסר תקדים מבחינת הגודל וכמות האנשים שיוכל להכיל בתוכו, כאשר מיטב השפים המובילים של ישראל יתארחו בו, על כך היא סיפרה:

"עמלתי על פסטיבל האוכל הזה במשך חודשים תוך כדי כל שאר העיסוקים שלי, העובדה שזה ייערך בעיר הולדתי בית שאן העניקה לי דרייב מטורף ולכן יצרתי קשר עם כל מי שרציתי שיהיה מעורב בפרוייקט, העירייה המקומית של בית שאן, משרדי ממשלה, חברות מובילות בארץ וביחד גייסנו חסויות".

התרומה של קבסה לאזור הצפון באה לידי ביטוי גם במסעותיה ברחבי העולם, רבים מראשי הקהילות היהודיות השונות ברחבי הגלובוס יודעים לספר כי בכל פגישה עימה היא שמה לעצמה מטרה, לגייס משאבים עבור פיתוח אזור הצפון בישראל כדי לשמר ולפתח את אתרי המורשת ההיסטוריים של העם היהודי.

"כמו כולם גם אני מחכה לרגע שבו משבר הקורונה יהיה מאחורינו", סיפרה קבסה והוסיפה, "ברגע הראשון לאחר המשבר העולמי אני מתכוונת להביא לאזור צפון הארץ יזמים ואנשי עסקים מאירופה וארה"ב כדי שייבחנו מקרוב את הפוטנציאל התיירותי הקיים באזור זה".

מבחינת קבסה הרצון להרים את אזור הצפון כולו לא מסתיים רק בתיירות, גם חוסר שוויון הזדמנויות לא נותן לה מנוחה ועל כך היא סיפרה: "אין שום סיבה כי בשנת 2020 הפערים בין צפון ישראל ל"מדינת תל אביב" יהיו כל כך גדולים ואני לא מדברת על המרחק הפיזי אלא על שוויון הזדמנויות בחברה הישראלית.

כדי לעזור לעשות ולהביא לשינוי אני פועלת לגיוס כספים ומשאבים לפיתוח הצפון, על הפרק בנייה של אזורי תעשייה חדישים כי גם לפה אפשר להביא את עולם ההייטק. שטח יש, אנשים מוכשרים עם ראש על הכתפיים שצמאים לעבודה טובה גם כן.

אני יודעת שמדובר בתהליך ארוך ואני מסתכלת עליו כמו על ריצת מרתון, אבל לקו הסיום ביחד אני אגיע ביחד עם תושבי הצפון".

על הריצה הזו ושאר מיזמים של רחלי קבסה אנחנו נמשיך לעקוב מקרוב, לאור הצלחתה עד כה אין לנו ספק כי קו הסיום הזה שהציבה לעצמה הוא רק עוד נקודה בדרך לכיבוש יעדים נוספים.

 

לעמוד הפייסבוק

 

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    זאת דוגמא לכל הנשים בארץ ובעולם 12/08/2020 06:36
    הגב לתגובה זו
    זאת דוגמא לכל הנשים בארץ ובעולם
  • 2.
    א 30/07/2020 11:16
    הגב לתגובה זו
    אזור הצפון צריך קודם כל אטרקטיבי למגורים לצעירים איכותיים.. כל השאר יגיע יחד עם זה. במיוחד בתקופת הקורונה אפשר לראות שתיירות היא לא מנוע צמיחה מרכזי
  • 1.
    יעקב בר 16/07/2020 14:56
    הגב לתגובה זו
    איזו גאווה שאחת משלנו מצליחה ברמה בינלאומית ולא שוכחת מאיפה היא באה. שאפו ענק
סוכן ביטוח
צילום: yayimages

סוכני ביטוח? מדוע כדאי לכם למכור כתבי שירות רפואיים ללקוחותיכם

במאמר זה, בשיתוף חברת My Doctor, נבין ביחד מדוע כדאי לכם, כסוכני ביטוח, למכור כתבי שירות רפואיים ללקוחות שלכם. בכתבה הרחבנו על הבעיות הנוכחיות בענף הביטוח, על האלטרנטיבה בדמות כתבי השירות, ועל יתרונותיהם של כתבי השירות של My Doctor.

מהן הבעיות מהן סובלים סוכני הביטוח בזמנים אלה
אתם בוודאי מכירים את הנושא הסבוך בו אתם מתעסקים ברגע שאתם רוצים למכור פוליסת ביטוח חדשה... אם זה רכב נדרש מהלקוח 'העדר תביעות', 'רצף ביטוחי', 'כמה נהגים ינהגו", באיזה גיל וכו'.  
אם תעזו לחשוב על מכירת פוליסת בריאות / חיים, תגלו שכדי לבצע הצהרת בריאות הלקוח יצטרך לענות על מעל 17 שאלות אישיות וחודרניות.
והכי גרוע, אם במקרה הלקוח שלכם ענה על אחת השאלות "כן", ספק אם הוא יתקבל לפוליסה. ונניח ובמידה ואתם כסוכנים עשיתם עבודה טובה והצלחתם להכניס את הלקוח לפוליסה, ברוב הפעמים תגלו שחברת הביטוח הוסיפה "החרגה" או ביצעה התייקרות משמעותית של הפרמיה, מה שגורם ללקוח לחשוב פעמיים אם בכלל כדאי לו לבטל את הפוליסה הנוכחית שלו ולהצטרף לזאת שאתם הצעתם לו.  
רגולציות חדשות
אם תוסיפו על כל זה את מגוון הרגולציות החדשות, ואת החוזרים הרבים של משרד האוצר, אתם מבלי משים תבינו שאתם נמצאים במדרון תלול כבר כמה שנים טובות. זה התחיל בשינוי העמלות בתחום הפנסיוני, המשיך בהקטנת עמלות (היקף ונפרעים) של מוצרים כגון אובדן כושר עבודה, סיעוד, תאונות, וזה ואפילו הגיע למקום בו חברות הביטוח שמו ידן על הריסקים והגדילו את תקופת האחריות ל-6 שנים!  
לשכת סוכני ביטוח לא עוזרת
כל רבעון נוחתת גזירה חדשה וסוכני הביטוח "בולעים" אותה, ומצפים שהלשכה תעזור להם, אך הם מגלים שהיא מסורסת כל פעם מחדש. ואם זה לא מספיק, בחודש יוני האחרון הממונה על שוק ההון חתם על רישיון סוכנות ביטוח לחברת MAX, מה שאומר שסוכני הביטוח יפסידו עוד כ- 7% מהלקוחות הפוטנציאלים, בשוק שכבר ממילא כה קטן.   
הוצאות שוטפות
ועל כל זה, אם תוסיפו גם את ההוצאות השוטפות של סוכן הביטוח כגון שיווק, נדל"ן, שירות לקוחות, והתביעות ש"נופלות עליו", נבין שסוכני ביטוח לא יכולים להיות בטוחים יותר בעתיד הכלכלי שלהם.   
ביטולים של פוליסות
בעיה נוספת בענף היא שבמידה והלקוח מבטל את הפוליסה בתוך תקופת האחריות של הסוכן, עליו להחזיר לחברת הביטוח את כל העמלה שהוא תוגמל בה במלואה! רוב ביטולי הפוליסות נובעים מחשיפת הלקוחות למידע וההשוואות בהר הביטוח - כל פרטי הפוליסה של הלקוח מופיעים שם והוא עושה השוואת מחירים בקלות. לא לחינם מכירות תיקי ביטוח נמכרים היום בין מכפיל של 1.5 ל-2, כאשר בעבר הם נמכרו בין מכפיל 2 ל-3 וצפונה. דוגמא נוספת: אם פעם תיק חיים היה נחשב ליציב מאוד, היום אורך חיי פוליסת חיים ירד משמעותית. ובקיצור, אם תסתכלו ימינה ושמאלה תראו שענף הביטוח גוסס לאיטו.  
My Doctor החליטה לעשות שינוי
הצוות של חברת My Doctor, אשר מונה יוצאי ענף הביטוח מודאגים, ניתחו את כל הבעיות הנ"ל והבינו שהם חייבים לפתח מוצר שייתן לסוכני הביטוח ביטחון כלכלי לאורך זמן, מבלי להיות כפופים לחברות הביטוח, ומבלי לפגוע בעבודה השוטפת שלהם. כמו כן, אם סוכן ביטוח עושה למבוטח שלו ביטוח אמבולטורי, אשר ברגע האמת הוא לא יוכל להפעיל אותו כי הוא בא עם בעיות לב / לחץ דם וכו', הלקוח לא קיבל מענה אמיתי לכסף שהוא שילם.  
כתבי השירות של My Doctor
בעקבות הבעיות המהותיות הנ"ל, החברה הקימה שני כתבי שירות:  "כתב שירות רפואה פרטית", ו-"כתב שירות רופא עד הבית". שני כתבי השירות הללו מספקים הן לסוכן הביטוח והן למבוטח, מענה אמיתי לצורך וביטחון מלא לכספו.  
כתבי השירות שלMy Doctor  - היתרונות הבולטים ללקוחות
1. למבוטח אין צורך למלא הצהרת בריאות.
2. אין הגבלת גיל כדי להצטרף לכתב השירות הגבלת גיל.
3. המחירים הוגנים.
4. מוקד חירום אשר פעיל 24/7.
5. עובדים עם גופי רפואה פרטיים מהמתקדמים בארץ.
כתבי השירות שלMy Doctor  - היתרונות הבולטים לסוכני הביטוח
סוכני הביטוח אשר מצטרפים כמשווקים לכתבי השירות נהנים מהיתרונות הבאים:
1. רפרנטית צמודה לפעולות שונות.
2. מערכת חכמה לגביית לקוחות – הסוכן יכול לדעת, בקליק אחד, כמה נפרעים יש לו, לאיזה לקוח קיים חוב ועוד.
3. תגמול מכובד של היקף ונפרעים לסוכן הביטוח.
4. כתבי השירות אינם מופיעים בהר הביטוח.
5. אחוז הביטול כיום עומד על 3.4% בלבד (נמדד -15,000 לקוחות בתי אב).
6. תהליך הפקה קצר מאוד.
7. כל לקוח מתקבל ללא מגבלת גיל וללא הצהרת בריאות.  
לסיכום
אם אתם סוכני ביטוח, היינו ממליצים לכם לבדוק את האפשרות למכור כתבי שירות רפואיים.  
כתבי השירות של My Doctor הם אפשרות טובה במיוחד, בגלל שהם בעלי יתרונות רבים הן ללקוחות שלכם, והן לכם כסוכנים. מאחלים לכם עבודה פורה ומוצלחת.