קייטרינג
צילום: DEPOSIT PHOTOS

כל מה שצריך לדעת על הזמנת קייטרינג

כשאנחנו מחליטים לערוך אירוע, פרטי או עסקי, אחד הגורמים החשובים ביותר מבחינתנו להצלחתו זה שירות הקייטרינג שנשכור. עד כמה הוא איכותי, מגוון, עד כמה הוא מכיל אלמנטים רלוונטיים עבורנו שיכולים לעזור לנו לספק לאורחים שלנו תפריט איכותי ומגוון.

הזמנת שירות קייטרינג לאירוע, קטן או גדול, פרטי או עסקי, הוא הכרחי שכן במובנים רבים זה הגורם המשמעותי ביותר שיכול להשפיע על איכותו, מאחר ולא פעם האורחים שלנו מחליטים האם האירוע ראוי או לא, על פי גורם זה, על פי טיב האוכל, טיב השירות, מגוון המנות בתפריט ועוד.

בשנים האחרונות, אין ספק שאנחנו יכולים לראות יותר ויותר חברות קייטרינג שמספקות לנו אפשרויות שונות ומגוונות להזמנה, מתוכן אנחנו יכולים להחליט עם איזו חברה משתלם לנו לעבוד. על כן, התחרות בשוק היא קשה, כלקוחות יש לנו הרבה יותר אפשרויות, זה אומר שגם אנחנו יכולים להקפיד יותר על פרמטרים שונים בתהליך הבחירה.

אנחנו נציג כעת מספר פרמטרים שיכולים להשפיע על תהליך הבחירה שלנו, נקודות שיכולות להשפיע בשאלה, איזה שירות קייטרינג כשר למהדרין משתלם לנו להזמין על פי האופציות השונות שעומדות לרשותנו.

1. אופי תפריט הקייטרינג והמגוון שלו

אין ספק שהפרמטר החשוב ביותר, הוא סוג התפריט שהחברה מציעה לנו ועד כמה הוא מגוון, בין אם זה מבחינת כמות המנות והסוג שלהן.

מבחינת סוג התפריט אנחנו יכולים לחלק את זה בין מספר היבטים, למשל, האם מדובר על תפריט קייטרינג בשרי, חלבי, טבעוני, האם מדובר בתפריט שמבוסס על מנות ממטבח ספציפי, נניח, איטלקי, בשרי, יפאני, סיני או תפריט כללי, כמו כן, מבחינת סוג התפריט אנחנו צריכים להבדיל בין תפריט רגיל לבין תפריט גורמה. מה שכמובן מלבד גם על האיכות של המנות.

מבחינת המגוון, הרי שתפריט קלאסי לאירועים בנוי על מנות פתיחה, מנות ראשונות, סלטים, מנות עיקריות, תוספות לצד המנות העיקריות וכן קינוחים. השאלה היא, כמה אופציות יש בכל חלק, האם יש 2-3 מנות ראשונות או 6-7, והאם יש 4 סלטים ו 6 סלטים על כל שולחן.

אנחנו גם צריכים להתייחס לשאלה, האם יש דברים מעבר, למשל, לחמים, פירות, ממתקים, דברים שאפשר לקחת בין לבין או למשל, כשנמצאים ברחבת הריקודים וכדומה.

2.אוכל מוכן או קייטרינג בהפקה מלאה?

כשאנחנו מדברים על סוג השירות, הכוונה גם לאופי העבודה עם החברה בעת בניית התפריט, וכן אופי העבודה בזמן האירוע עצמו.

לגבי אופי העבודה עם החברה בזמן בניית התפריט, הכוונה היא, כיצד זה מתבצע, מול מי זה מתבצע, כמה זמן מראש עורכים ערב טעימות, כיצד הוא מתבצע.

לגבי אופי העבודה עם החברה בזמן האירוע, הכוונה היא כמובן לנקודה האם מדובר במזנון או הגשה לשולחנות,כמה מלצרים  המקום מספק וכיצד נערך התמחור שלהם.ברמת העיקרון, השאלה העיקרית כאן היא, כמה מלצרים יהיו על כל שולחן והאם זה יספק מבחינת השירות שהאורחים יקבלו במהלך האירוע.

3.מתי צריך להזמין את האירוע ומה חשוב לבדוק

הפרמטר מתי צריך להזמין את החברה, מלמד לא מעט על איכות החברה והביקוש שלה. מן הסתם, חברה איכותית וטובה, אנחנו נצטרך שבועות מראש, לעומת זאת, חברות פחות איכותיות, ייתכן שנוכל להזמין גם בהפרש של מספר ימים מהאירוע. זה כמובן גם תלוי בסוג האירוע ועד כמה החברה צריכה ויכולה להיערך לו מראש.

בכל הקשור לשאלות על פי מה נזמין, אז יש פה נקודות כמו המלצות וחוות דעת, אמינות, שירות איכותי, וכמובן הפרמטרים שהצגנו קודם לכן וכן אלה שנציג בהמשך.

4. קייטרינג כשר או קייטרינג כשר למהדרין?

ברמת העיקרון, כמעט כל חברות הקייטרינג בישראל מציעות מטבח כשר, שכן במידה ויציעו מטבח לא כשר, הן עלולות להפסיד לקוחות. השאלה היא באיזה סוג כשרות מדובר.

ישנם שני סוגי כשרות עיקריים, קייטרינג כשר רגיל וקייטרינג כשר למהדרין, שנחשב הרבה יותר מדוקדק, קפדני, ובמקרים מסוימים הוא גם עלול לייקר את העלויות. חשוב לומר, קייטרינג כשר רגיל, הוא איכותי לא פחות מאשר קייטרינג כשר למהדרין.  עם זאת, זה תלוי בקהל היעד ובמה שהוא מצפה לקבל באירוע.

5.קייטרינג מחירים - מה העלות של מנת קייטרינג?

מן הסתם, זה יהיה הפרמטר שישפיע על כל תהליך הבחירה שלנו. אנחנו נבחן את התקציב שעומד לרשותנו ועל פיו נחליט איזה סוג קייטרינג נרצה להזמין. אנחנו צריכים לקחת בחשבון שהעלות נקבעת על פי מנת, זה יכול להשתנות מ-150-200 שקל למנה ועד 400-500 שקל למנה כולל מעמ לפי חישוב במחשבון מעמ) ואף יותר. זה תלוי כמובן באיכות הקייטרינג ובתמחור שלו.

העלויות הן על פי כמות המנות, כאשר לעיתים יש דרישה להזמנה של מינימום או תשלום מינימאלי, כשיש מקרים שהעלות נקבעת על פי מנה אך צריך גם לשלם עבור כמות מלצרים מסוימת.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
סוכן ביטוח
צילום: yayimages

סוכני ביטוח? מדוע כדאי לכם למכור כתבי שירות רפואיים ללקוחותיכם

במאמר זה, בשיתוף חברת My Doctor, נבין ביחד מדוע כדאי לכם, כסוכני ביטוח, למכור כתבי שירות רפואיים ללקוחות שלכם. בכתבה הרחבנו על הבעיות הנוכחיות בענף הביטוח, על האלטרנטיבה בדמות כתבי השירות, ועל יתרונותיהם של כתבי השירות של My Doctor.

מהן הבעיות מהן סובלים סוכני הביטוח בזמנים אלה
אתם בוודאי מכירים את הנושא הסבוך בו אתם מתעסקים ברגע שאתם רוצים למכור פוליסת ביטוח חדשה... אם זה רכב נדרש מהלקוח 'העדר תביעות', 'רצף ביטוחי', 'כמה נהגים ינהגו", באיזה גיל וכו'.  
אם תעזו לחשוב על מכירת פוליסת בריאות / חיים, תגלו שכדי לבצע הצהרת בריאות הלקוח יצטרך לענות על מעל 17 שאלות אישיות וחודרניות.
והכי גרוע, אם במקרה הלקוח שלכם ענה על אחת השאלות "כן", ספק אם הוא יתקבל לפוליסה. ונניח ובמידה ואתם כסוכנים עשיתם עבודה טובה והצלחתם להכניס את הלקוח לפוליסה, ברוב הפעמים תגלו שחברת הביטוח הוסיפה "החרגה" או ביצעה התייקרות משמעותית של הפרמיה, מה שגורם ללקוח לחשוב פעמיים אם בכלל כדאי לו לבטל את הפוליסה הנוכחית שלו ולהצטרף לזאת שאתם הצעתם לו.  
רגולציות חדשות
אם תוסיפו על כל זה את מגוון הרגולציות החדשות, ואת החוזרים הרבים של משרד האוצר, אתם מבלי משים תבינו שאתם נמצאים במדרון תלול כבר כמה שנים טובות. זה התחיל בשינוי העמלות בתחום הפנסיוני, המשיך בהקטנת עמלות (היקף ונפרעים) של מוצרים כגון אובדן כושר עבודה, סיעוד, תאונות, וזה ואפילו הגיע למקום בו חברות הביטוח שמו ידן על הריסקים והגדילו את תקופת האחריות ל-6 שנים!  
לשכת סוכני ביטוח לא עוזרת
כל רבעון נוחתת גזירה חדשה וסוכני הביטוח "בולעים" אותה, ומצפים שהלשכה תעזור להם, אך הם מגלים שהיא מסורסת כל פעם מחדש. ואם זה לא מספיק, בחודש יוני האחרון הממונה על שוק ההון חתם על רישיון סוכנות ביטוח לחברת MAX, מה שאומר שסוכני הביטוח יפסידו עוד כ- 7% מהלקוחות הפוטנציאלים, בשוק שכבר ממילא כה קטן.   
הוצאות שוטפות
ועל כל זה, אם תוסיפו גם את ההוצאות השוטפות של סוכן הביטוח כגון שיווק, נדל"ן, שירות לקוחות, והתביעות ש"נופלות עליו", נבין שסוכני ביטוח לא יכולים להיות בטוחים יותר בעתיד הכלכלי שלהם.   
ביטולים של פוליסות
בעיה נוספת בענף היא שבמידה והלקוח מבטל את הפוליסה בתוך תקופת האחריות של הסוכן, עליו להחזיר לחברת הביטוח את כל העמלה שהוא תוגמל בה במלואה! רוב ביטולי הפוליסות נובעים מחשיפת הלקוחות למידע וההשוואות בהר הביטוח - כל פרטי הפוליסה של הלקוח מופיעים שם והוא עושה השוואת מחירים בקלות. לא לחינם מכירות תיקי ביטוח נמכרים היום בין מכפיל של 1.5 ל-2, כאשר בעבר הם נמכרו בין מכפיל 2 ל-3 וצפונה. דוגמא נוספת: אם פעם תיק חיים היה נחשב ליציב מאוד, היום אורך חיי פוליסת חיים ירד משמעותית. ובקיצור, אם תסתכלו ימינה ושמאלה תראו שענף הביטוח גוסס לאיטו.  
My Doctor החליטה לעשות שינוי
הצוות של חברת My Doctor, אשר מונה יוצאי ענף הביטוח מודאגים, ניתחו את כל הבעיות הנ"ל והבינו שהם חייבים לפתח מוצר שייתן לסוכני הביטוח ביטחון כלכלי לאורך זמן, מבלי להיות כפופים לחברות הביטוח, ומבלי לפגוע בעבודה השוטפת שלהם. כמו כן, אם סוכן ביטוח עושה למבוטח שלו ביטוח אמבולטורי, אשר ברגע האמת הוא לא יוכל להפעיל אותו כי הוא בא עם בעיות לב / לחץ דם וכו', הלקוח לא קיבל מענה אמיתי לכסף שהוא שילם.  
כתבי השירות של My Doctor
בעקבות הבעיות המהותיות הנ"ל, החברה הקימה שני כתבי שירות:  "כתב שירות רפואה פרטית", ו-"כתב שירות רופא עד הבית". שני כתבי השירות הללו מספקים הן לסוכן הביטוח והן למבוטח, מענה אמיתי לצורך וביטחון מלא לכספו.  
כתבי השירות שלMy Doctor  - היתרונות הבולטים ללקוחות
1. למבוטח אין צורך למלא הצהרת בריאות.
2. אין הגבלת גיל כדי להצטרף לכתב השירות הגבלת גיל.
3. המחירים הוגנים.
4. מוקד חירום אשר פעיל 24/7.
5. עובדים עם גופי רפואה פרטיים מהמתקדמים בארץ.
כתבי השירות שלMy Doctor  - היתרונות הבולטים לסוכני הביטוח
סוכני הביטוח אשר מצטרפים כמשווקים לכתבי השירות נהנים מהיתרונות הבאים:
1. רפרנטית צמודה לפעולות שונות.
2. מערכת חכמה לגביית לקוחות – הסוכן יכול לדעת, בקליק אחד, כמה נפרעים יש לו, לאיזה לקוח קיים חוב ועוד.
3. תגמול מכובד של היקף ונפרעים לסוכן הביטוח.
4. כתבי השירות אינם מופיעים בהר הביטוח.
5. אחוז הביטול כיום עומד על 3.4% בלבד (נמדד -15,000 לקוחות בתי אב).
6. תהליך הפקה קצר מאוד.
7. כל לקוח מתקבל ללא מגבלת גיל וללא הצהרת בריאות.  
לסיכום
אם אתם סוכני ביטוח, היינו ממליצים לכם לבדוק את האפשרות למכור כתבי שירות רפואיים.  
כתבי השירות של My Doctor הם אפשרות טובה במיוחד, בגלל שהם בעלי יתרונות רבים הן ללקוחות שלכם, והן לכם כסוכנים. מאחלים לכם עבודה פורה ומוצלחת.