צילומי הריון
צילום: דבורי סטודיו לצילום

צילומי הריון ומשפחה – מה קורה בסטודיו?

בכל הנוגע לצילומי הריון, אנו עדים כיום לשתי מגמות שונות, האחת, צילומים עצמיים, או בסלפי, או כשהבעל אוחז במצלמה ומצלם את האישה ההריונית, והמגמה השניה היא פניה לאנשי מקצוע ליצירת "בוק". המשותף לשתי התופעות הוא הרצון לתעד את התקופה המיוחדת והקצרה הזו 

דבורי שוורצמן, צלמת הריון מנוסה, משתפת אותנו  בכמה תובנות ומסקנות משנות עבודתה כצלמת המתמחה בצילומי הריון.

"רוב הנשים, יעדיפו להצטלם כשהבטן חשופה," היא אומרת, "זה מובן, לאור העובדה שהבטן היא מרכז העניינים, והרוב מעוניינות לתעד את הגוף המשתנה. אבל לא לכולן זה מתאים," היא מוסיפה. מסתבר שיש מקרים שבו הבעל לוחץ על חשיפת הבטן אבל האישה משדרת שהיא מתביישת, ומעדיפה להתכסות. "במקרה כזה," אומרת דבורי, "אני תמיד הולכת עם האישה. זה ברור. הדבר החשוב ביותר לזכור במהלך צילומי הריון, הוא לדאוג שהמצולמת תחוש בנוח, אחרת המתח ניכר גם בתמונות".

ומה עושים כשגם ילדים מעורבים בצילום? "זה כבר קצת יותר מורכב," מודה דבורי, "מצד אחד, הם מוסיפים הרבה לתמונה וזה רק טבעי שהם יקחו חלק בצילומים שהם משפחתיים מטבעם, אבל גם פה, חשוב שכולם ירגישו בנוח. הצילומים הטובים ביותר עם ילדים הם כאלה שבו הם לוקחים חלק פעיל, כמו נשיקה על הבטן, או חיבוק, הכי חשוב שלא יהיו סטטיים, ללא תנועה."

היא מספרת שבניגוד למקובל לחשוב, לא כל המצולמות הן כאלה הנמצאות בהריון הראשון שלהן, "זה נכון שההריון הראשון הוא המרגש ביותר, ותשומת הלב לגוף המשתנה היא הגדולה ביותר, ויש רצון לתעד כל רגע, אבל לסטודיו מגיעות לא מעט כאלה שנמצאות בהריון השני ואפילו השלישי שלהן, והן מגיעות עם הילדים הקטנים וככה נוצרות תמונות מאוד מעניינות ומורכבות. גם עבור הילדים שעומדים להיות אחים גדולים, זו תקופה לא רגילה ואפילו מבלבלת, ולפני הצילומים צריך להרגיע אותם וליצור אווירה שהיא מעין משחק."

ומה האתגר הכי גדול בצילומים? "בגלל שמדובר בצילומי סטודיו מקצועיים, עם תאורה ותפאורה מאחור, לפעמים המצולמת נעשית קצת קפואה," אומרת דבורי, "האתגר הגדול הוא לגרום לה להיות טבעית ולהשתחרר ואני עושה את זה באמצעות מוזיקה וקצת הומור, ובסך הכל שתינו רוצות את אותו הדבר, שיהיו תמונות עד כמה שיותר מקצועיות ומרגשות מהתקופה המיוחדת הזו."

דבורי עצמה נמצאת כרגע בחודשי הריונה האחרונים ומספרת שברגע שהמצולמת נכנסת לסטודיו ורואה שהצלמת נמצאת גם היא באותו המצב המתח נשבר מיידית "האמת שגם אני הלכתי הפעם לצלמת הריון שתצלם אותי עם הבעל והילדים, ואני חייבת לומר שזו היתה חוויה מוזרה להיות בצד השני של המצלמה, אבל זה לימד אותי הרבה ויש דברים שאני מתכוונת ליישם בסשנים הבאים, בעיקר עד כמה חשוב להיות אותנטיים מול המצלמה ושזה אולי נחמד לביים סצנות, אבל הכי חשובה האמת והתנועות הטבעיות, וכמובן החיוך."

 

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
סוכן ביטוח
צילום: yayimages

סוכני ביטוח? מדוע כדאי לכם למכור כתבי שירות רפואיים ללקוחותיכם

במאמר זה, בשיתוף חברת My Doctor, נבין ביחד מדוע כדאי לכם, כסוכני ביטוח, למכור כתבי שירות רפואיים ללקוחות שלכם. בכתבה הרחבנו על הבעיות הנוכחיות בענף הביטוח, על האלטרנטיבה בדמות כתבי השירות, ועל יתרונותיהם של כתבי השירות של My Doctor.

מהן הבעיות מהן סובלים סוכני הביטוח בזמנים אלה
אתם בוודאי מכירים את הנושא הסבוך בו אתם מתעסקים ברגע שאתם רוצים למכור פוליסת ביטוח חדשה... אם זה רכב נדרש מהלקוח 'העדר תביעות', 'רצף ביטוחי', 'כמה נהגים ינהגו", באיזה גיל וכו'.  
אם תעזו לחשוב על מכירת פוליסת בריאות / חיים, תגלו שכדי לבצע הצהרת בריאות הלקוח יצטרך לענות על מעל 17 שאלות אישיות וחודרניות.
והכי גרוע, אם במקרה הלקוח שלכם ענה על אחת השאלות "כן", ספק אם הוא יתקבל לפוליסה. ונניח ובמידה ואתם כסוכנים עשיתם עבודה טובה והצלחתם להכניס את הלקוח לפוליסה, ברוב הפעמים תגלו שחברת הביטוח הוסיפה "החרגה" או ביצעה התייקרות משמעותית של הפרמיה, מה שגורם ללקוח לחשוב פעמיים אם בכלל כדאי לו לבטל את הפוליסה הנוכחית שלו ולהצטרף לזאת שאתם הצעתם לו.  
רגולציות חדשות
אם תוסיפו על כל זה את מגוון הרגולציות החדשות, ואת החוזרים הרבים של משרד האוצר, אתם מבלי משים תבינו שאתם נמצאים במדרון תלול כבר כמה שנים טובות. זה התחיל בשינוי העמלות בתחום הפנסיוני, המשיך בהקטנת עמלות (היקף ונפרעים) של מוצרים כגון אובדן כושר עבודה, סיעוד, תאונות, וזה ואפילו הגיע למקום בו חברות הביטוח שמו ידן על הריסקים והגדילו את תקופת האחריות ל-6 שנים!  
לשכת סוכני ביטוח לא עוזרת
כל רבעון נוחתת גזירה חדשה וסוכני הביטוח "בולעים" אותה, ומצפים שהלשכה תעזור להם, אך הם מגלים שהיא מסורסת כל פעם מחדש. ואם זה לא מספיק, בחודש יוני האחרון הממונה על שוק ההון חתם על רישיון סוכנות ביטוח לחברת MAX, מה שאומר שסוכני הביטוח יפסידו עוד כ- 7% מהלקוחות הפוטנציאלים, בשוק שכבר ממילא כה קטן.   
הוצאות שוטפות
ועל כל זה, אם תוסיפו גם את ההוצאות השוטפות של סוכן הביטוח כגון שיווק, נדל"ן, שירות לקוחות, והתביעות ש"נופלות עליו", נבין שסוכני ביטוח לא יכולים להיות בטוחים יותר בעתיד הכלכלי שלהם.   
ביטולים של פוליסות
בעיה נוספת בענף היא שבמידה והלקוח מבטל את הפוליסה בתוך תקופת האחריות של הסוכן, עליו להחזיר לחברת הביטוח את כל העמלה שהוא תוגמל בה במלואה! רוב ביטולי הפוליסות נובעים מחשיפת הלקוחות למידע וההשוואות בהר הביטוח - כל פרטי הפוליסה של הלקוח מופיעים שם והוא עושה השוואת מחירים בקלות. לא לחינם מכירות תיקי ביטוח נמכרים היום בין מכפיל של 1.5 ל-2, כאשר בעבר הם נמכרו בין מכפיל 2 ל-3 וצפונה. דוגמא נוספת: אם פעם תיק חיים היה נחשב ליציב מאוד, היום אורך חיי פוליסת חיים ירד משמעותית. ובקיצור, אם תסתכלו ימינה ושמאלה תראו שענף הביטוח גוסס לאיטו.  
My Doctor החליטה לעשות שינוי
הצוות של חברת My Doctor, אשר מונה יוצאי ענף הביטוח מודאגים, ניתחו את כל הבעיות הנ"ל והבינו שהם חייבים לפתח מוצר שייתן לסוכני הביטוח ביטחון כלכלי לאורך זמן, מבלי להיות כפופים לחברות הביטוח, ומבלי לפגוע בעבודה השוטפת שלהם. כמו כן, אם סוכן ביטוח עושה למבוטח שלו ביטוח אמבולטורי, אשר ברגע האמת הוא לא יוכל להפעיל אותו כי הוא בא עם בעיות לב / לחץ דם וכו', הלקוח לא קיבל מענה אמיתי לכסף שהוא שילם.  
כתבי השירות של My Doctor
בעקבות הבעיות המהותיות הנ"ל, החברה הקימה שני כתבי שירות:  "כתב שירות רפואה פרטית", ו-"כתב שירות רופא עד הבית". שני כתבי השירות הללו מספקים הן לסוכן הביטוח והן למבוטח, מענה אמיתי לצורך וביטחון מלא לכספו.  
כתבי השירות שלMy Doctor  - היתרונות הבולטים ללקוחות
1. למבוטח אין צורך למלא הצהרת בריאות.
2. אין הגבלת גיל כדי להצטרף לכתב השירות הגבלת גיל.
3. המחירים הוגנים.
4. מוקד חירום אשר פעיל 24/7.
5. עובדים עם גופי רפואה פרטיים מהמתקדמים בארץ.
כתבי השירות שלMy Doctor  - היתרונות הבולטים לסוכני הביטוח
סוכני הביטוח אשר מצטרפים כמשווקים לכתבי השירות נהנים מהיתרונות הבאים:
1. רפרנטית צמודה לפעולות שונות.
2. מערכת חכמה לגביית לקוחות – הסוכן יכול לדעת, בקליק אחד, כמה נפרעים יש לו, לאיזה לקוח קיים חוב ועוד.
3. תגמול מכובד של היקף ונפרעים לסוכן הביטוח.
4. כתבי השירות אינם מופיעים בהר הביטוח.
5. אחוז הביטול כיום עומד על 3.4% בלבד (נמדד -15,000 לקוחות בתי אב).
6. תהליך הפקה קצר מאוד.
7. כל לקוח מתקבל ללא מגבלת גיל וללא הצהרת בריאות.  
לסיכום
אם אתם סוכני ביטוח, היינו ממליצים לכם לבדוק את האפשרות למכור כתבי שירות רפואיים.  
כתבי השירות של My Doctor הם אפשרות טובה במיוחד, בגלל שהם בעלי יתרונות רבים הן ללקוחות שלכם, והן לכם כסוכנים. מאחלים לכם עבודה פורה ומוצלחת.