
עושים סוויץ' ורוכשים ביטוח רכב בהתאמה אישית בהראל
ביטוח לרכב נתפס כחובה שנתית אותה יש לקיים על בסיס המחיר הנמוך ביותר המוצע על ידי מי מחברות הביטוח, כמוצר מדף וללא התייחסות אמיתית לפוליסה ומשמעותה כמו גם לצרכי המבוטח.
חברת הראל נתפסת כחברה החדשנית בתחום, המציגה מוצרי ביטוח בהתאמה אישית למבוטח, ובכך מאפשרת למעשה גם פוליסות ביטוח לרכב במחיר משתלם וגם מערך כיסויים התואם את צרכי בעל הרכב ונועד לספק לו מענה בעת אירוע ביטוחי.
מהו ביטוח בהתאמה אישית?
על מנת להבין מהו ביטוח בהתאמה אישית ראשית יש להבין כיצד מתומחרים ביטוחים בכלל וביטוחי רכב בפרט: עולם הביטוח נשען על ניהול והערכת סיכונים, בו הכלל משלם על הפרט, וזאת מוך נקודת ההנחה כי מרביתם המכריע של המבוטחים לא יתבעו את הביטוח. ביטוח רכב נשען על אותה הנחה, כאשר ההערכות מתבססות על נתונים סטטיסטיים הנוגעים למעורבים בתאונות הדרכים על פי מגוון פרמטרים בניהם גיל, וותק נהיגה, מגדר ועבר ביטוחי.
בעוד שחלק מחברות הביטוח מצאו את הדרך להעניק הנחות במחיר הפוליסה למבוטחים הנחשבים לבעלי מדרג סיכון נמוך, חברת הראל גייסה את החדשנות הטכנולוגית ובאמצעות שיתוף פעולה עם חברת איתוראן יצרה את תכנית הביטוח הראל סוויץ', המאפשרת תשלום ביטוח לרכב על פי נתוני שימוש.
קרדיט: אתר אנסאפלש
הראל סוויץ' לנוסעים מעט- איך זה עובד?
ההנחה בבניית תכנית הביטוח הראל סוויץ' היא כי הפרמטר המוביל בניתוח הסיכונים הוא זמן הימוש ברכב. באופן טבעי רכב המשמש לצרכי עבודה ומצוי על הכביש למעלה מעשר שעות ביום, חשוף לסיכון פי עשרת מונים מרכב שני במשפחה, המשמש הורה שאינו עובד או עובד מן הבית, ומשרת לרוב צרכים עירוניים דוגמת קניות והסעות ילדים.
נשאלת השאלה איך למעשה ניתן לקבוע את זמן השימוש המוערך ברכב ולתמחר את תכנית הביטוח בהתאם. באמצעות שיתוף הפעולה עם חברת איתוראן מבטלת הראל את הצורך בהערכות לא מדויקות ומאפשרת תכנית ביטוח מקיפה ומלאה, במחיר משתלם במיוחד לנוסעים מעט, על בסיס שימוש בפועל.
הראל סוויץ' היא תכנית המאגדת את ביטוח החובה והמקיף גם יחד. ברכב המבוטח מותקן רכיב מעקב של חברת איתוראן הנמצא בתקשורת עם חברת הראל ומספק לה נתונים על כמות הק"מ אותם נוסע הרכב בכל חודש, כאשר מחיר הביטוח נקבע על פי סכום חודשי קבוע ועלות לק"מ.
במטרה לספק מנגנון של אמינות והוגנות כמו גם שירות זמין ומעולה פיתחה הראל אפליקציה ייחודית למבוטחים, אשר מציגה בכל זמן נתון את היקף השימוש ברכב והעלויות הצפויות, למעקב בזמן אמת, לקבלת שירות ויצירת שינויים בפוליסה.
לחוששים מפני נסיעות בהיקף חריג שלא על פי ההערכה המתוכננת קובעת הראך רף תשלום עליון מוגדר המבטיח שליטה בהוצאות ותשלום מקסימלי קבוע מובטח.
למי מיועדת תכנית הביטוח הראל סוויץ'?
תכנית הביטוח הראל סוויץ' מיועדת לפני הכל למבוטחים המבקשים אחר מענה לביטוח המקיף, שכן היא כוללת את ביטוח החובה והמקיף גם יחד.
התכנית מתאימה לבעלי היקף שימוש נמוך ברכב המוערך בעד 12000 ק"מ בשנה.
השימוש בהיקף זה או נמוך מזה מאפיין רכב שני במשפחה הנועד לצרכי גיבוי, הסעות ילדים ונסיעות עירוניות, אנשים העובדים מן הבית או בסמיכות למקום המגורים, אנשים הנוהגים לעשות שימוש ברכב ברמה היומית אל תחנת הרכבת וחזרה ממנה, ומתניידים לשגרת יומם בתחבורה ציבורית.
העלויות בעבור מבוטחים אלה בתכנית הביטוח הראל סוויץ' מוזלות באופן משמעותי המגיע לכדי מאות ₪ בשנה מרכישת ביטוח חובה ומקיף בנפרד בתכניות הביטוח האחרות.
הכתבה באדיבות אתר Insurancer.co.il – ביטוח בגובה העיניים

שירות ניהול חניונים ומגרשי חניה עם חניוני מאיה בע"מ
. וכך, למעשה, אנו משקיעים משאבים רבים מדי בניהול, שהיו יכולים לעבור לשיווק החניון. במילים אחרות: התנהלות רקובה מהיסוד. מה כבר אפשר לעשות? ובכן, הכירו את חברת חניוני מאיה בע"מ . זוהי חברה המספקת שירותי ניהול ותפעול לחניונים – בדיוק מה שאתם צריכים. ובכל זאת, לא “קונים חתול בשק”... מה השירות כולל? למה בדיוק ארצה שירות כמו זה? ועוד... מבטיחים לענות על הכל. מהו שירות ניהול ותפעול חניונים או מגרשי חניה? בעיקרון, שירות תפעול וניהול חניונים הנו ניהול מקיף של כלל “צרכי” החניון: הן הצרכים תפעוליים והן הצרכים הפרטניים של מנהלי החניון. מספקי השירות ידאגו להמון היבטים (!). החל מ־”שדרוג” החניון, תפעולו, ניהול עמדות תשלום, בניית “תוספות” נחוצות, ניקיון, ואף מתן ייעוץ פרטני בנושאי החניון השונים. *השירות מוצע למנהלים של קניונים, מרכזים מסחרים ובעלי חניונים, ומגרשי חניה וכולל שלל תת-שירותים אחרים, תחת “אותה קורת גג”. (אילו בדיוק? נפרט בהמשך!) ולמה אני “חייב” את השירות הזה? כמו הרבה דברים, גם כאן, הכל מתחיל ונגמר בכסף: ככל שנתעסק פחות בניהול החניון, יתפנה לנו זמן לעניינים החשובים יותר, שיביאו לנו לקוחות חדשים, ויקדמו את העסק -> יותר רווח -> יותר “כסף בכיס”. אילו עניינים? ובכן, פרסום ושיווק החניון למשל. אילו היינו מנסים ליהנות מ־”שני העולמות” (גם ניהול וגם שיווק העסק), אף תהליך לא היה אפקטיבי מספיק בעקבות העומס. בדיוק מהסיבה הזו שירות של תפעול החניונים הכרחי. בזכותו, יהיו שני צדדים בסיפור, וכל צד יעשה דבר אחד – הצד הראשון (אתם), יהיה אחראי למשיכת לקוחות לחניון. זאת, בעוד הצד השני (אנחנו, לצורך הדוגמה), יסיר מלבכם כל דאגה בניהול ותפעול החניון השוטפים. אתם חייבים את השירות הזה מכמה סיבות:
- חיסכון קריטי בזמן.
- מעבר הפוקוס לשיווק, ולא לניהול הבירוקרטי המתיש.
- ניהול ושיווק בו זמנית – עומס בלתי ייאמן. אנו רוצים לנהל את החניון, ולא שהוא ינהל את חיינו.
- חיסכון בכסף/תוספת רווח פוטנציאלי: אם נתעסק יותר בשיווק, נוכל להרוויח יותר.
- מצלמות אבטחה במעגל סגור בשידור חי: מערך האבטחה חשוב מאוד בניהול החניון. כל חברה מכובדת המציעה את השירות, חייבת לרשת את החניון כולו במצלמות אבטחה. זאת, לצד שכירת צופים למעקב שוטף אחר המתרחש דרכן. המצלמות משדרות בשידור חי 24/7. כך, אם ייצפה דבר חריג, ניתן יהיה לטפל בו בשעת מעשה.
- תחזוקה שוטפת: ניקיון יומי, תיקון נזקים, סימון נתיבים ועמדות חניה, תאורה מקיפה – כלל השירותים הצדדיים, רישוי מול הרשויות כגון עירייה,מכבי אש, ש־”דואגים” שהחניון יהיה במיטבו.
- מוקד טלפוני מסביב לשעון: כן, גם בחניון דרושה תמיכה טכנית ! לכן, כחלק מהניהול ייכלל מוקד טלפוני התומך טכנית וכללית בלקוחות. לרוב, התמיכה זמינה 24/7, על ידי מוקדנים מקצועיים, ואיש טכני לחילוץ מידי באם קרתה תקלה חמורה .
- מעקב שוטף ובקרה: יינתן מעקב שוטף ובקרה רצופה. כלומר, רישומים מדויקים על היוצאים והנכנסים מחוץ ואל החניון. בתיעוד, ייכללו שעות, תאריכים – כלל המידע הרלוונטי.
- תיעוד, דוחות ועמידה בתקני בטיחות: אחד הכללים בניהול חניון הוא היצמדות מדוקדקת לתקני הבטיחות, לפי הסטנדרטים המחמירים ביותר. לפי הממצאים, יוגשו דוחות חודשיים בנוגע למצב הבטיחותי של החניון.
- התראות: סיפוק הודעות אישיות ללקוח. אילו הודעות? ובכן, ניקח כדוגמה הודעה לנייד הלקוח, בעת יציאת רכבו/כניסתו לחניון. באמצעות ההודעות הללו, יוכל הלקוח להתגונן מפני גניבת רכב למשל. מדובר הן בצורך של ממש, והן בתוספת נחמדה שמוסיפה ל־”יוקרת” החניון.
- עמדה טכנולוגית: כחלק מהשירות המקצועי, תוצב בחניון עמדה טכנולוגית לשירות הצרכנים. העמדה תנפיק כרטיס בכניסה, ותדרוש אותו ואת התשלום ביציאה מהחניון. כך, ייגבה התשלום בצורה טכנולוגית, נוחה ומדויקת. העמדות הללו נפוצות בחניונים ברחבי הארץ, וככל הנראה כבר יצא לכם להיתקל בהן.
- פתרונות תוכנה, מערכת לניהול החניון: אם בחוזה מעוגנים פתרונות תוכנה, תוכלו לתבוע זאת במסגרת שירותי הניהול. בפתרונות תוכנה, הכוונה לתוכנות מחשב המסייעות בניהול החניון, כמו תוכנה לניהול ומעקב השהות בחניון.
- איש ביטחון/מאבטח: במידת הצורך, יישכר מאבטח למעקב ובידוק הנכנסים לחניון. ובמידת הצורך, יוכל איש הביטחון לעצור אנשים חשודים ו/או לקרוא לשירותי הביטחון/המשטרה. התועלת מכך ברורה, לא?
- ייעוץ והכוונה לתחזוקה, שדרוג ובניית חניונים: כמעט כל חברה המעניקה שירותי ניהול מציעה ייעוץ והכוונה נוספים, מחוץ “למסגרת” השירות. מעוניינים לשדרג אזור מסוים? להרחיק לכת ולבנות חניון נוסף? חברה איכותית תספק לכם ייעוץ מקצועי. יתרה מכך, חלקן אף ילוו וידריכו אתכם במהלך התהליך (!).
- ניסיון של 15 שנה בתפעול וניהול חניונים.
- כלל הבירוקרטיה הפיננסית מנוהלת על ידינו, בצורה המקצועית ביותר.
- דיווח שוטף, שירות ותמיכה טכנית בעת בעיה.
- עבודה עם רשת גדולה ומקצועית ולא "עסק" קטן וחסר אחריות – יש לכם “גב".