שרונה מזליאן לוי
צילום: הרשות לניירות ערך

התנאים של רשות ני"ע במכרז לאיתור מחליף לשרונה מזליאן

דוברת רשות ניירות ערך ב-7 השנים האחרונות נבחרה לדוברת בנק הפועלים במקום עפרה פריוס. הרשות צפויה לפרסם היום מכרז - שיקשה על עיתונאים להתמודד עליו
אלכסנדר כץ | (1)

שרון מזליאן לוי זכתה באחד התפקידים היוקרתיים בתחום הדוברות – דוברת בנק הפועלים. הבוקר (יום ב') אישרה הנהלת הבנק את המינוי של מזליאן לוי, שמשמשת ב-7 השנים האחרונות כדוברת רשות ניירות ערך.

 

שמה של מזליאן לוי עלה בחודשיים האחרונים כמועמדת לתפקיד, מהלך שזכה לתאוצה בשבועות האחרונים. מזליאן, שהייתה בעבר דוברת שר האוצר לשעבר יובל שטייניץ, מחליפה את עפרה פריוס שמסיימת את תפקידה לאחר 14 שנה. היא צפויה להיכנס לתפקיד בתוך 3 חודשים, בתום תקופת צינון – מהגוף שמפקח על הבנק, לגוף המפוקח עצמו. במקביל ימשיך זמיר דחב"ש ומשרדו שלום תל אביב ללוות תקשורתית את בנק הפועלים.

 

מזליאן מונתה לדוברת הרשות ב-2011 על ידי יו"ר הרשות היוצא, שמואל האוזר, שפרש לאחרונה מתפקידו. בתפקידה לוותה תקשורתית בחודשים האחרונים את תיק 4000, שנחקרת ברשות ניירות ערך.

לאייס נודע כי כבר היום צפויה רשות ניירות ערך לפרסם מכרז לתפקיד הדובר - תפקיד נחשק בברנז'ה, אבל התנאים שיפורסמו מכוונים בעיקר לדוברים: ניסיון מקצועי של 5 שנים כדובר, ניסיון מקצועי בתחום הפיננסי ותואר אקדמי. נראה שהמטרה היא שעיתונאים פעילים יתקשו להתמודד במכרז על התפקיד.

מכוון שמזליאן מחויבת לתקופת צינון של 3 חודשים בין תפקידה הנוכחי לתפקיד הבא, היא תסיים בהקדם את תפקידה ברשות ניירות ערך, ובתקופה שעד בחירתו של דובר חדש, איתי בן חורין, מבעלי משרד בן חורין אלכסנדרוביץ ידברר את הרשות. 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    שמואל הכי טוב 05/03/2018 10:18
    הגב לתגובה זו
    מה הבעיה עם זה? עיתונאי טוב לא בהכרח דובר טוב.
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.