אבי מוסקל עורך מבט
צילום: סיגל נפתלי קסל

עוד לפני החקיקה: התאגיד ממשיך בגיוס עובדים לחדשות

עורך 'מבט' אבי מוסקל וכתב הבריאות קטי דור גויסו לחטיבת החדשות של 'כאן', למרות שהיא אמורה להתבטל, ובמקומה יקום תאגיד שידור חדש
אלכסנדר כץ | (6)

על רקע החקיקה הקרובה לביטול חטיבת החדשות בתאגיד השידור הציבורי, והקמת תאגיד חדשות ואקטואליה נפרד, בתאגיד בהקמה כאן ממשיכים בגיוס עובדים לחדשות, ומציגים עסקים כרגיל. 2 גיוסים חדשים הם של אבי מוסקל וקטי דור, עובדי ערוץ 1 שיעברו לתאגיד, או שיעברו לתאגיד החדשות כעובדי רשות השידור, במידה ואכן תעבור החקיקה שיזם ראש הממשלה בנימין נתניהו בנושא, כחלק מהפשרה עם שר האוצר משה כחלון.

 

מוסקל מונה לראש דסק חטיבת החדשות האחודה בתאגיד. מוסקל הוא עורך בכיר בערוץ 1 ועורך מבט ב-7 השנים האחרונות. לפני כן ערך את המהדורה המקומית במרכז בהפקת רשות השידור. בעבר היה עורך משנה בערוץ 10.

 

"השידור הציבורי ניצב היום בפני אתגרים מקצועיים רבים", אמר מוסקל. "כעורך מבט ראיתי כיצד צוות מיומן ונחוש יכול לצלוח גם תנאים לא פשוטים. אני מודה לברוך שי על ההזדמנות להיות שותף לצוות שיוביל את החדשות גם ב'כאן', ומקווה כי בשידור הציבורי המתחדש יימצא מקום לרבים וטובים מחבריי עובדי רשות השידור".

 

קטי דור מצטרפת גם היא לכאן כראש דסק הבריאות. דור משמשת בשנים האחרונות כראש דסק הבריאות בערוץ 1 והגישה תכנית בריאות בקול ישראל. דור חתומה על חשיפות קבות כגון נתוני תמותה מחיידקים בבתי חולי, והדוח הסודי שהסתיר משרד הבריאות על הזיהומים בבתי החולים.

 

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    ראובן קפלן 26/04/2017 07:29
    הגב לתגובה זו
    איך אפשר להגיד דברים מעליבים על אבי מוסקל? אני מכיר אותו מתחילת דרכו העיתונאית (ממש מהיום הראשון שלו כעיתונאי) והוא רמה מעל כולם
  • 4.
    רונן 23/04/2017 00:18
    הגב לתגובה זו
    חנפן ברמות על שלא בוחל בכלום.
  • רוחלה 23/04/2017 13:33
    הגב לתגובה זו
    ואופי של תולעת!
  • 3.
    כריזמה של בית חולים 21/04/2017 16:35
    הגב לתגובה זו
    קטי קיבלה שלילה אבל ערערה, שלחה מכתבים מעו"ד, וממש הכריחה את התאגיד לקחת אותה. מינימום כבוד עצמי כמו רבים אחרים מהרשות שלא מבינים שאת מה שהם עשו והרוויחו היו יכולים לעשות רק ברוממה.
  • 2.
    מוסקל? הוא נחשב עורך מקצועי בעינכם??השתגעתם? (ל"ת)
    זהבה א. 21/04/2017 09:48
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    מוסקל הלקקן 21/04/2017 09:02
    הגב לתגובה זו
    האיש בעיקר לקקן תחת. ומכיוון שברוך שי לא ישאר, מי שיזכה בתענוג של ליקוק התחת ממוסקל הוא המנהל החדש שיבחר. מוסקל אשף בלהכניס את הלשון לתחת הנכון. הוא מומחה בינלאומי בחנפנות. עובדה, זה עובד ובענק. עד שיכירו אותו גם כאן.
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.98%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״