יעל בר יעקב
צילום: יח"צ

ארטימדיה מפנה זרקור לתחום הפרסום בטלוויזיה האינטרנטית

לניהול התחום החדש אותו סימנה ארטימדיה - הטלוויזיה הפרוגרמטית, נבחרה יעל בר יעקב. בתפקידה האחרון הייתה סמנכ"לית לקוחות ביוניברסל מקאן
משה בנימין | (2)

חברת הפרסום הפרוגרמטי בווידיאו ארטימדיה ממשיכה במסע הרכש שלה מכל קצוות שוק הפרסום והמדיה הישראלי. הבאה בתור להצטרף אליה היא יעל בר יעקב, לשעבר סמנכ"לית לקוחות בחברת המדיה הגדולה בישראל - יוניברסל מקאן.

 

בר יעקב תוביל את תחום הטלוויזיה הפרוגרמטית בארטימדיה, הטריטוריה הבאה אותה סימנה החברה. בחברה מציינים כי "התחום נחשב כיום לעתיד של עולם הפרסום, וזכה גם להתייחסות משמעותית בתכני כנס DMEXCO האחרון, שם הסכימו כולם כי אכן מדובר במגמה אשר תשנה את שוק המדיה".

 

כרגע התחום פעיל בעיקר בארה"ב וזוכה להצלחה משמעותית. עשרות מיליוני טלוויזיות חכמות הקיימות כיום בארה"ב, מאפשרות כבר היום איסוף של מידע איכותי על בעל הטלוויזיה והרגלי הצפייה שלו. עד היום הנתונים שימשו בעיקר לצורכי מחקר אולם בעתיד מפרסמים יוכלו להתאים לכל צופה את הפרסומות המתאימות לו ביותר - כפי שנעשה כיום אונליין באינטרנט.

 

יעל בר יעקב מסרה: "אני שמחה על ההזדמנות להצטרף לחברת ארטימדיה ועל האפשרות לפתח את תחום הטלוויזיה הפרוגרמטית שצפוי לחולל מהפכה של ממש בתחום הפרסום והמדיה. היום ברור יותר מאי פעם כי הטלוויזיה הקלאסית מתרחבת לכיוונים חדשים ומרתקים, ויש צורך להתאים פלטפורמות מיוחדות שישרתו את המפרסמים ואני בטוחה שכבר בקרוב קהל הצופים ייחשף לפלטפורמה החדשה שאנו מפתחים".

 

ד"ר עופר מילר, מנכ"ל ומייסד ארטימדיה, מסר: "אני מברך את יעל על הצטרפותה ובטוח שהיא תוביל את ארטימדיה לגבהים חדשים. יישום והחדרת מודל הטלוויזיה הפרוגרמטית לשוק הישראלי הוא אתגר חדש העומד בפני ארטימדיה וכפי שעשינו עד היום בשאר הפלטפרומות של החברה, אנו עובדים במרץ על מנת להמשיך ולהוביל את התחום.  

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    אלופה !!!! (ל"ת)
    ררר 25/09/2016 11:20
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    תותחית! (ל"ת)
    אחת שיודעת 25/09/2016 08:15
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.