מחיר למייחצן: משרד הבינוי והשיכון סגר מכרז ליועצי תקשורת נבחרים בלבד
משרד הבינוי והשיכון מחפש בימים אלו אחר משרד לייעוץ תקשורתי שילווה אותו בקמפיין מחיר למשתכן. עם זאת, על פי הפרסום באתר יפעת מכרזים המכרז אינו פתוח לכל מתמודד שעומד בתנאי סף לפי דרישות המשרד אלא סגור ל-4 משרדים נבחרים שזכו ל"שרשרת חסינות" מטעם משרד הבינוי והשיכון תחת ההגדרה של פטור ממכרז.
המשרדים שזכו להיכנס לרשימת האיכות המצומצמת הם: פבליק אימג', גורן עמיר, דבי תקשורת ושלום תל אביב. הנימוק לבקשת הפטור ממכרז נרשם תחת הסעיף "יחסי אמון אישיים" ואושר על ידי ועדה מיוחדת בחשכ"ל (החשב הכללי) במשרד האוצר, להעסקת יועצי תקשורת.
ההיקף הכספי של פעילות הייעוץ התקשורתי עומדת על 200 אלף שקלים לתקופת התקשרות של שנה מפברואר 2016 עד לפברואר 2017. דהיינו, ריטיינר חודשי של כ-17 אלף שקל. בשבועות הקרובים צפוים המשרדים לקיים סדרת פגישות עם משרד הבינוי והשיכון שלאחריהן ייבחר המשרד הזוכה.
ממשרד הבינוי והשיכון נמסר בתגובה: "המשרד קיים הליך של פנייה לקבלת הצעות לפי תקנה 5 לתקנות חובת המכרזים, התשנ"ג- 1993. בהתאם לקבוע בתקנה 5(ה) לתקנות, נעשתה פניה למספר הצעות הבאות בחשבון. המשרדים אליהם פנה המשרד, הם כאלה אשר יש להם ניסיון ביעוץ תקשורת בפרויקטים בסדר גודל דומה בהיקף ובחשיבות לתכנית מחיר למשתכן".
- קמפיין חדש לאגודה למלחמה בסרטן: "בקיץ הקרוב כולם הולכים לסנן אותך"
- השתלטות: 68 מ-103 עבודות האפי עלו לגמר - 40% של מקאן
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 3.המכרז תפור הזוכה כבר נבחר (ל"ת)חיים 01/03/2016 11:41הגב לתגובה זו
- 2.דודו יחצ נדלן 26/02/2016 22:09הגב לתגובה זולכאורה זה נשמע וואו, לעשות יחצ למחיר למשתכן. וואו כמה עבודה, כל היום לשבור את הראש. בפועל כל מטאטא יורה! תספר ששר השיכון שתה תה במשרד וכל הכתבים ישר יפרסמו כל שטות. זה בסך הכל לכתוב הודעות לעיתונות שכל כתבי הנדל"ן ישר קופצים עליהן ובשביל זה לקבל 17,000 בחודש? . עבודה מאוד טכנית ולא מאתגרת לכן לא כל מה שנוצץ הוא זהב.
- 1.קומבינה 23/02/2016 11:16הגב לתגובה זווגם נראה כמו בדיחה...גיתם...יחסי ציבור של פעם, לא באמת רלוונטים. בקיצר....מחוברים נמאסתם
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
