מחיר למייחצן: משרד הבינוי והשיכון סגר מכרז ליועצי תקשורת נבחרים בלבד

תחת הנימוק של "יחסי אמון אישיים" המשרדים שזכו להיכנס לרשימת האיכות המצומצמת הם: פבליק אימג', גורן עמיר, דבי תקשורת ושלום תל אביב
משה בנימין | (3)

משרד הבינוי והשיכון מחפש בימים אלו אחר משרד לייעוץ תקשורתי שילווה אותו בקמפיין מחיר למשתכן. עם זאת, על פי הפרסום באתר יפעת מכרזים המכרז אינו פתוח לכל מתמודד שעומד בתנאי סף לפי דרישות המשרד אלא סגור ל-4 משרדים נבחרים שזכו ל"שרשרת חסינות" מטעם משרד הבינוי והשיכון תחת ההגדרה של פטור ממכרז. 

המשרדים שזכו להיכנס לרשימת האיכות המצומצמת הם: פבליק אימג', גורן עמיר, דבי תקשורת ושלום תל אביב. הנימוק לבקשת הפטור ממכרז נרשם תחת הסעיף "יחסי אמון אישיים" ואושר על ידי ועדה מיוחדת בחשכ"ל (החשב הכללי) במשרד האוצר, להעסקת יועצי תקשורת. 

ההיקף הכספי של פעילות הייעוץ התקשורתי עומדת על 200 אלף שקלים לתקופת התקשרות של שנה מפברואר 2016 עד לפברואר 2017. דהיינו, ריטיינר חודשי של כ-17 אלף שקל. בשבועות הקרובים צפוים המשרדים לקיים סדרת פגישות עם משרד הבינוי והשיכון שלאחריהן ייבחר המשרד הזוכה. 

ממשרד הבינוי והשיכון נמסר בתגובה: "המשרד קיים הליך של פנייה לקבלת הצעות לפי תקנה 5 לתקנות חובת המכרזים, התשנ"ג- 1993. בהתאם לקבוע בתקנה 5(ה) לתקנות, נעשתה פניה למספר הצעות הבאות בחשבון. המשרדים אליהם פנה המשרד, הם כאלה אשר יש להם ניסיון ביעוץ תקשורת בפרויקטים בסדר גודל דומה בהיקף ובחשיבות לתכנית מחיר למשתכן".

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    המכרז תפור הזוכה כבר נבחר (ל"ת)
    חיים 01/03/2016 11:41
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    דודו יחצ נדלן 26/02/2016 22:09
    הגב לתגובה זו
    לכאורה זה נשמע וואו, לעשות יחצ למחיר למשתכן. וואו כמה עבודה, כל היום לשבור את הראש. בפועל כל מטאטא יורה! תספר ששר השיכון שתה תה במשרד וכל הכתבים ישר יפרסמו כל שטות. זה בסך הכל לכתוב הודעות לעיתונות שכל כתבי הנדל"ן ישר קופצים עליהן ובשביל זה לקבל 17,000 בחודש? . עבודה מאוד טכנית ולא מאתגרת לכן לא כל מה שנוצץ הוא זהב.
  • 1.
    קומבינה 23/02/2016 11:16
    הגב לתגובה זו
    וגם נראה כמו בדיחה...גיתם...יחסי ציבור של פעם, לא באמת רלוונטים. בקיצר....מחוברים נמאסתם
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.