נייס: פתרונות לחברת מיקור חוץ גדולה בארה"ב
חברת נייס מערכות הודיעה היום (חמישי) על קבלת הזמנה משמעותית מחברת Precision Response Corporation (ובקיצור: PRC) לפריסת מערכת NICE Perform בשישה ממרכזי השירות המובילים שלה. חברת PRC הינה ספקית מובילה של שירותי מיקור חוץ של מוקדי שירות בארה"ב ומחוצה לה, ומספקת שירותים לכמה מהתאגידים המובילים בארה"ב.
מנייס נמסר, כי מערכת ה-NICE Perform, תגדיל את יכולתה של PRC למצות את הערך החבוי באינטראקציות עם הלקוחות ותספק מידע קריטי למרכזי השירות ולארגון כולו. יישומים מבוססי אינטרנט יעניקו יתרונות ללקוחות PRC בכך, שיאפשרו כניסה למערכת ומעקב מרחוק אחר רמת השירות ללקוחות כמו גם, קבלת דוחו"ת אוטומטיים על משוב מהלקוחות. מערכת ה- Nice Perform מספקת, לדברי החברה, כלים מתקדמים אשר ישפרו את תוכניות ההכשרה של נציגי השירות בכך שיספקו משוב ממוקד ודוגמאות ספציפיות של שיחות אידיאליות לנציגי השירות.
מנכ"ל PRC, ג'ון ג'י הול מסר, כי אחת מאבני היסוד במודל העסקי של PRC היא לספק ללקוחותיה משוב מהצרכנים על מנת לתמוך בהחלטותיהם העסקיות. עוד הוסיף הול "כי מערכת ה-NICE Perform מעניקה ל-PRC כלי אמין למעקב אחר האינטראקציות עם הלקוחות באופן מיידי ובכך מאפשרת לספק ניתוח בזמן והמלצות ללקוחות החברה. אנו מאוד שבעי רצון מהתוצאות עד כה", הדגיש הול.
"אנו שמחים על הרחבת הקשר שלנו עם PRC עם פריסת ה-NICE Perform ", אמר ערן גורב, הוא נשיא ומנכ"ל נייס מערכות ארה"ב. לדבריו של גורב "PRC מכירה בפוטנציאל של ה-NICE Perform לשיפור השירות ללקוח באמצעות הבנה טובה יותר של בעיותיו והתנהגותו של הלקוח. הערך האמיתי של NICE Perform טמון ביכולת של המערכת לסייע לארגונים למצות תובנות מכמות גדולה של מידע אשר נאסף במוקדי השירות אשר הגישה אליו קשה. עכשיו באמצעות מערכת ה-Nice Perform ניתן להסתמך על אותו מידע על מנת להבין ולצפות מראש את התנהגות הצרכן".