הביטקוין צולל מתחת ל-8,000 דולר

הביטקוין מאבד 15%. האת'ריום נסחר סביב 800 דולר. הבועה מתפוצצת?
|
(13)
ביטקוין, צילום: Istock
זה נהפך לשגרה. לאחר סוף שבוע חיובי בסקטור המטבעות הווירטואליים, לחץ מכירות כבד מורגש בשעות האחרונות לקראת פתיחת הבורסות בעולם. ה BITCOIN +0.74% BITCOIN 7,995.35 +0.74% BITCOIN בסיס:8,094.82 פתיחה:0 גבוה:7,995.35 נמוך:7,947.86 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , המטבע הגדול ביותר  מבחינת שווי שוק מאבד כעת 15% ונסחר מתחת למחיר של 8,000 דולר ליחידה. האת'ריום מאבד 18% ונסחר ברמה של 800 דולר. הריפל נסחר מתחת ל-80 סנט. 
מבחינה הטכנית, הביטקוין נסחר הערב צמוד לרמה הקריטית של ממוצע נע 200. ביום שישי האחרון רמה זו שימשה כנקודת תמיכה, והביאה להיפוך של מעל 1000 נק' במחירו, וכעת היא נבדקת בשנית. במידה ורמה זו תישבר, לחץ המכירות בסקטור צפוי להתחזק.
מטבע הביטקוין בשישי האחרון: נתמך על ממוצע 200, הפעם ימשיך למטה?
נראה כי שילוב של 2 גורמים לוחצים לאחרונה על הסקטור: הגורם הראשון הוא ההודעה בשבוע שעבר של ממשלת הודו, שהודיעה כי "הממשלה תשתמש בכל האמצעים הדרושים לחסל את השימוש במטבעות הווירטואליים, ואת כל הפעילויות הקשורות לכך". העובדה כי הביטקוין  יורד מאז השקת החוזים באמצע שבוע ומטפס בסופ"ש, כאשר השווקים סגורים, עשויה לרמז כי לממשלות ולשחקנים הגדולים יש יד בדבר.
גורם נוסף שמשפיע כמובן הוא ההתייקרות החדה במחיר הכסף לאחרונה בשווקים. אחד הגורמים לזינוק המטאורי של המטבעות הווירטואליים בשנה האחרונה הוא הכסף הזול של הבנקים המרכזיים שהציף את השווקים. עליית התשואות בשוקי האג"ח לאחרונה מסמלות תפנית מוניטארית, דבר שצפוי להשפיע על כלל הנכסים בעולם, והמטבעות הווירטואליים הם חלק מהם.
תגובות לכתבה(13):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    שימו לב לכלומניקית פלוג
    NAV 05/02/2018 13:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הדולר מתחזק בעולם ןפה בארץ ממשיך לרדת בעידודה של הנגידה העלובה פלוג
    סגור
  • 10.
    מחכה לו בשער של אלף (ל"ת)
    חיים 05/02/2018 12:42
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 9.
    ביטקוין - אפיק ההשקעה שגדל הכי מהר בהיסטוריה
    אדם 05/02/2018 10:06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לביטקוין היו ירידות מאד אגרסיביות. שתי הגדולות עד כה - 93% במהלך 2011 - מ32 דולר ל2 דולר 83% בין 12/2013 ל 01/2015 - מ1200 דולר ל200 דולר ובחודשיים האחרונים, 60%, מ20000 דולר ל8000 דולר מכל ירידה עד כה הוא חזר לטפס והגיע לרמתו המקורית, עבר אותה ופרץ לסדר גודל חדש. ההתנהגות של גרף המחיר הינה אקספוננציאלית ולוגריתמית. ירידות חריפות הן דבר שבשיגרה. הכיוון הכללי, לאורך שנים, עד עתה, היה ברור ואחיד - כלפי מעלה. מי שמסתכל על גרף המחיר כעל גרף של מניה מפספס את התמונה הגדולה. בסופו של דבר, ביטקוין החל להיסחר ב0.05 דולר והגיע ל20000 דולר תוך 7.5 שנים (פי 400 אלף). אין אף מניה, כולל penny stock, שהכפילה את ערכה כל כך הרבה וכל כך מהר. ממחקר שעשיתי, הpenny stock (לשעבר) שעלתה הכי הרבה היא חברת Monster Beverages ב 30 שנה החברה הגדילה את ערכה פי 100 אלף ינואר 1988 - 0.00065 דולר ינואר 2018 - 65 דולר
    סגור
  • 8.
    בועה
    ירון 05/02/2018 09:21
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הבועה מתפוצצת אף ממשלה לא תתמוך במטבעות לא שלה
    סגור
  • 7.
    גם אם השווי של ביטקוין ירד ל 0 דולר
    מנה 05/02/2018 09:16
    הגב לתגובה זו
    3 2
    לפחות מי שקנה ביטקוין יחזיק בביטקוין. כלומר יחזיק אויר.
    סגור
  • 6.
    שום דבר לא קריטי כאשר מדובר בבלוף
    מאיר 05/02/2018 08:42
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מקור לתרמיות. לסחיטות. מי צריך את זה?
    סגור
  • 5.
    הביטקוין בדרך למאגר ההיסטורי של העקיצה העולמית
    דב דובוביץ 05/02/2018 08:35
    הגב לתגובה זו
    2 2
    לדעתי , מי שיש לו ביטקוין (מה פרוש יש לו ביטקוין?) שימכור אותו בכל מחיר ! אפילו תמורת 10דולאר במזומן. ואם הוא אינו משתכנע , שיקרא כתבות על ה "כרייה" עלאק....
    סגור
  • 4.
    כדאי להתחיל לאסוף תוך שלשה חודשים יעלה 50% -% 100 (ל"ת)
    נחום 05/02/2018 08:06
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 3.
    קנונייה של ממשלות. הבנקים. ורגולטורים נוספים
    G 05/02/2018 05:09
    הגב לתגובה זו
    1 2
    חברו יחד להפטר מהאיום על הממסד
    סגור
  • אז? (ל"ת)
    ועדיין- למכור 05/02/2018 09:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    חחחחח באמת חשבתם שזה אמיתי???
    אבירם 05/02/2018 01:52
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הנה הנה גם אני עושה מטבע קוראים לו "לקרדה" תקנו תקנו עולה רק 1,000,000 דולר למטבע
    סגור
  • גם לי יש מטבע של קריעה... שיטקוין
    john 05/02/2018 09:46
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני מוכר שיטקוין בחצי מחיר מביטקוין. מי שמעוניין לעזור בקריעת שיטקוין מוזמן להתקשר לביזפורטל תמהרו לפני שיגמר!
    סגור
  • 1.
    תגידו אנחנו לא משתלטים על כמה מטבעות אמיתיים בעולם
    בועה 05/02/2018 00:12
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אז עכשיו מצאו דרך חדשה להשחיל את האנשים עוד מטבעות וירטואליים חחחח עלק
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות