ביז 17
צילום: PIXABAY

החופשה שאחרי החופש הגדול: כל הסיבות לצאת לבטן גב ממש עכשיו

תוכן בחסות |

זהו זה. עומס החום ירד, המחירים צנחו ואזורי הנופש בהחלט לא מעט התרוקנו. רשמו לעצמכם את כל הסיבות להשאיר את הדרכונים עמוק במגירות ולארוז לחופשה מפנקת, שקטה ומשתלמת דווקא ביעדי הנופש של ישראל.

 

חופשה במחיר משתלם

כאמור, החופש הגדול מאחורינו, מה שאומר שעברנו את עונת השיא ומכאן, המחירים הופכים הרבה יותר אטרקטיביים, בדיוק על קו התפר שבין תחילת ספטמבר לתחילת החגים. נוסף למגמת הירידה במחירים הכלליים, תוכלו להרוויח הרבה יותר אם תדעו לחפש אחר הדילים הנכונים והמתאימים ביותר עבורכם. הכל כמובן בהתאם לאזורים בהם תהיו מעוניינים להתארח ובהתאם לסגנון הנופש המועדף עליכם ביותר, דוגמת נופש הכל כלול, חופשת ספא, חופשה במלון יוקרה ואולי אפילו קפיצה קלה לחופשת עסקים.

גם אם לא דאגתם לתכנן את החופשה שלכם מראש, אל דאגה, עדיין לא מאוחר. כיום ניתן למצוא בקלות דילים של הרגע האחרון למהירי החלטה וליהנות ממחירים בלעדיים לחופשה ספונטנית מהיום להיום או מהיום למחר.

במקרה שהספונטניות פחות מדברת אליכם, תמיד תוכלו למצוא דילים מעולים לשבועות הקרובים ולתכנן את החופשה שלכם בדיוק כפי שדמיינתם ובמחירים מצוינים ומשתלמים לא פחות.

מזג אוויר מושלם

כבר עכשיו ניתן להבחין כי עומסי החום הופחתו וקל יותר לנפוש גם באזורים לוהטים כמו אילת וים המלח. כאשר תחפשו את הדילים שלכם, תוכלו למקד אותם באופן ספציפי במלונות ים המלח או מלונות באילת ותיהנו מערי הנופש הבולטים במחירים מיוחדים ובטמפרטורה הנכונה.

אם באפשרותכם לצאת לנופש עם כל המשפחה, מומלץ לצאת לנופש מסוג הכל כלול באילת וליהנות מחוויות בידור, בריכות, אטרקציות וארוחות מסביב לשעון. ישנם משפחות שבחרו לחכות לימים אלו ממש על מנת לצאת לנופש האמתי וחופשה שכזו יכולה להתאים היטב.

פשוט חפשו מלון באילת ובחרו את סוג הנופש המתאים לכם ביותר.

במקרה שאתם מעוניינים ליהנות מפסק זמן זוגי ולצאת דווקא לנופש אינטימי, ים המלח הוא היעד המושלם עבורכם, במיוחד כאשר מדובר בחופשת ספא או נופש יוקרה. כך תוכלו ליהנות מהשלווה הייחודית למקום הנמוך ביותר בעולם ולצבור מחדש את כל האנרגיות שהלכו לאיבוד אי שם ביולי אוגוסט.

חפשו דילים לחופשה במלונות ים המלח ובחרו את החופשה המתאימה בהתאם לתקציב ולסגנון שהכי מתאים לכם.

הכל עניין של טיימינג

מישהו כיבה את הסאונד של החופש הגדול וזה נשמע כמו הזדמנות לחופשה שלווה במיוחד. התקופה הזו שמבשרת את בוא החגים היא הטובה ביותר משום שהיא מאפשרת מנוחה מהחזרה לשגרה מצד אחד ומנוחה לפני ההכנות הגדולות לקראת חגי תשרי הבאים עלינו לטובה.

כך בעצם יוצא שכל הנופשים בזמן זה ירוויחו גם במחיר משתלם במיוחד, גם מזג אוויר נוח ונעים ובעיקר גם שלווה פסטורלית בין סוף הקיץ לבוא החגים. מה צריך יותר מזה?

*** רשת מלונות פתאל מציעה מבחר הצעות ללינה במלונות הרשת ביעדי הנופש לחופשה משפחתית, זוגית ועסקית.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
צילום: יח"צצילום: יח"צ

מה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה

נושאים בכתבה שיווק דיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.

שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה

הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד  ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.

לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.

גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.

המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון

במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.