טיפים לקביעת היררכיה נכונה לחנות וירטואלית

תוכן בחסות |

היררכיה נכונה היא חשובה עבור כל אתר, אך כאשר מדובר בחנות וירטואלית, היא חשובה על אחת כמה וכמה. במידה ומדובר בחנות גדולה, שמקיפה קטגוריות רבות של מוצרים, חשיבות ההיררכיה אף עולה מדרגה. אתר שבנוי בצורה מסודרת עוזר לגולש למצוא בקלות את המוצרים שהוא מבקש למצוא, משפר את חווית הגלישה, עוזר לקידום האורגני של האתר במנועי החיפוש ולהגדלת הטראפיק והמכירות שלו. כיצד קובעים היררכיה נכונה?

 

לתכנן ולאפיין מראש  

חשוב לחשוב ולתכנן מראש כיצד יראה האתר ואין זה משנה עם אתם בונים אותו עם חברה כמו קונימבו או פרילנסר שעושה את זה בוורדפרס.. מומלץ לערוך תרשים שיסדר את דפי הקטגוריה ודפי המוצר, ממש כמו עץ שורשים משפחתי. כך תוכלו לעשות סדר גם בראש וגם בהיררכיה, למנוע טעויות ולחשוב על פתרונות יצירתיים מראש. שירות בניית אתרים לעסקים שפועל באופן מקצועי ומחושב מתחיל מנקודה זאת.

 

היררכיה נכונה והדרגתית

ככלל אצבע, דף הבית של החנות צריך להוביל לדפי קטגוריה, שמובילים לתת קטגוריות, במידה וישנן, ואז ממשיך לדפי המוצר הספציפיים.

 

כמה שפחות מעברים

כדאי שהחנות תהיה בנויה כך שכל מוצר לא יהיה רחוק יותר מ-3 או 4 קישורים מדף הבית. מבנה נוח ומינימליסטי ככל האפשר יקל על המשתמש להשיג את מבוקשו ולמצוא את המוצרים שהוא מחפש, מבלי לבזבז הרבה זמן ומאמץ בדרך.

 

בחירה נכונה של קטגוריות

כל קטגוריה של מוצרים צריכה לעמוד בפני עצמה ויש להימנע כמה שאפשר מעמודי קטגוריה דומים יחסית. מצב שבו קטגוריות דומות מדי אחת לשנייה מבזבז זמן עבור הגולש, הופך את האתר לפחות ברור ונגיש וליותר מבלבל.  

 

שימוש נכון בכתובות URL

כל עמוד באתר צריך להיות בעל כתובת URL מדויקת וללא תוספות מיותרות ובעלת צפיפות גבוהה של ביטויי מפתח שעוזרת למנועי החיפוש לפענח את האתר. כל כתובת אמורה לייצג את ההיררכיה של החנות והמיקום של הדף המסוים בתוך ההיררכיה.

 

שימוש בקישורים פנימיים

כל דף בחנות שלכם צריך לקבל קישור לפחות מדף אחד אחר באתר, ולהוביל לפחות לדף אחד נוסף. קישורים פנימיים הם בריאים עבור האתר, וכמה שיותר – יותר טוב. הם עוזרים לניווט של הגולש ועוזרים לקידום האורגני.

 

להבליט את האינטרסים

באופן הגיוני, קטגוריות ומוצרים בעלי חשיבות גדולה עבורכם צריכים להופיע כבר בדף הבית ובתפריט המרכזי באתר.

 

שימוש נכון בביטויי מפתח

יש לדאוג שביטוי המפתח החשובים והרלוונטיים ביותר עבורכם יופיעו במקומות מרכזיים באתר.

 

תוכן איכותי

יצירה של תוכן איכותי בדפים השונים עוזרת לקידום האורגני של האתר, מעניקה ערך לגולש ועוזרת לו לקבל החלטות מושכלות. בכל הקשור לתוכן, כדאי להשתמש בתגי קנוניקל על מנת להימנע ממצבים של כפילויות ותוכן משוכפל אשר פוגעים במאמצי הקידום של האתר.

 

עדכון מתמיד

כמובן שההיררכיה של האתר עשויה להשתנות במידה זו או אחרת ככל שהחנות מתרחבת מבחינת כמות המוצרים ואף כמות הקטגוריות השונות שבה. שינויים ואופטימיזציה הם חלק מהעניין, ותמיד יש לחתור לשמירה על היררכיה נכונה שמתבססת על האפיון הראשוני שנערך.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אביטל אופק. צילום: מיכה לובטוןאביטל אופק. צילום: מיכה לובטון

רכש מרשים לקבוצת דלקל: אביטל אופק מנהל פעילות דוראל ישראל עובר לנהל את חטיבת האנרגיה המתחדשת

בעוד הביקוש לחשמל ירוק מזנק וגם המדינה מציבה יעדים שאפתניים לשנים הקרובות, קבוצת דלקל מגייסת את אביטל אופק, זוכה פרס איש השנה בכלכלה הירוקה. עם ניסיון מוכח בפרויקטים פורצי דרך, הוא צפוי להוביל את הקבוצה קדימה באחד התחומים הצומחים בשוק המקומי והעולמי



נושאים בכתבה חשמל ירוק

בשנים האחרונות עולם הגגות הסולאריים צובר תאוצה משמעותית, בעיקר בזכות השיפור המתמשך באיכות החומרים ובטכנולוגיות ההתקנה, שמאפשרים לייצר על כל גג כמות גדולה בהרבה של מגהוואטים לעומת העבר. 

כדי לסבר את האוזן, בין שנת 2023 לשנת 2024 בלבד נרשמה קפיצה של יותר מ-25% בתפוקה. הנתון הזה הוא חלק מהמגמה הגלובלית, כאשר גם משרד האנרגיה הציב לעצמו יעד שאפתני, להוסיף עד שנת 2030 עוד כ-100 אלף גגות סולאריים בישראל. 

המהלך המדובר של דלקל

על רקע זה, קבוצת דלקל ביצעה מהלך שנחשב לדרמטי בשוק האנרגיה, כאשר גייסה לשורותיה את אביטל אופק, מי שזכה בשנה שעברה בתואר איש השנה בכלכלה הירוקה. אופק, מהשמות הבולטים בתחום האנרגיה המתחדשת, נחשב לדמות שהובילה פרויקטים חדשניים לשילוב אנרגיה סולארית בשדות חקלאיים וכל זה מבלי לפגוע בגידולים ואף לתרום לשיפור שלהם.

עבור דלקל, שמזה למעלה מ-25 שנה פועלת בענף האנרגיה הישראלי, מדובר בחיזוק משמעותי. הקבוצה שנמצאת בבעלות של יניב כהן ויונתן חי, עוסקת במגוון תחומים ובהם מימון חוץ בנקאי, גז, נדל"ן מניב, אנרגיה ירוקה ודלקים, וכיום היא מספקת שירות לכ-50 אלף לקוחות עסקיים ופרטיים ברחבי הארץ.

חטיבת המימון של החברה באה לידי ביטוי בדמות הענקת מימון חוץ-בנקאי ללקוחות החברה, דבר שמאפשר לה להקים פרויקטים רבים ומורכבים מבלי להיות תלויה בגורמים  מימון חיצוניים. 

שי ביבס. צילום: יח"צשי ביבס. צילום: יח"צ

8 הבדיקות שאתם חייבים לבצע לפני רכישה של נכס נדל"ן בדובאי

לפני שנכנסים להשקעה בשוק הנדל"ן הלוהט של דובאי, חשוב להבין שלא כל מה שמבריק הוא זהב. השוק בדובאי מוצף במתווכים שמבטיחים הרים וגבעות, אבל מאחורי הקלעים מסתתרים גם סיכונים. חברת Horizon מדגישה 8 בדיקות קריטיות שחייבים להכיר לפני שחותמים על עסקה



נושאים בכתבה דובאי

שוק הנדל"ן בדובאי הוא אחד מהשווקים החמים ביותר כיום. בארבע השנים האחרונות המחירים עלו ביותר מ-70%, מדובר בעלייה חדה יותר מזו שנרשמה בערים מרכזיות רבות אחרות בעולם.

אחת הסיבות לכך היא מספר התיירים הגבוה שמגיע לדובאי. בשנת 2024 עמד הנתון הזה על כ-19 מיליון תיירים, וסביר מאוד שהמספר יהיה גבוה אף יותר בסיום שנת 2025 והתוצאה של זה ברורה. התעניינות שיא מצד משקיעי נדל"ן, ובמקביל גם ריבוי עצום של סוכני תיווך, כאשר כל אחד מהם מנסה להציע למשקיעים את הפרויקט הנוצץ הבא.

על פניו נראה שאין סיבה לדאגה. הרי אם התיירים ממשיכים להגיע והמחירים מטפסים, למה לא להיכנס וליהנות מהחגיגה? אלא שבפועל התמונה מורכבת בהרבה. מאחר והשוק מוצף במתווכים ואנשי מכירות שחלקם מנוסים ומקצועיים וחלקם מסתפקים ברווח מהיר לפני שהם ממשיכים הלאה, בפני המשקיע הממוצע ניצבת משימה לא פשוטה. הוא גם צריך להבחין מי מבין הסוכנים אכן אמין ומי חובבן, וגם להבין באיזה פרויקט שווה להשקיע ומאיזה עדיף להתרחק.

לבדוק את המספרים האמיתיים ולא את הברושורים

אם אתם מחפשים לעשות השקעת נדל''ן בדובאי עם מלווי משקיעים שמתמחים בעיר, חברת הורייזן היא אחת המובילות בתחום. אבל לכדאי להיסחף אחרי הבטחות נוצצות, ברושורים מבריקים, מצגות עם בריכות על הגג ומגרשי גולף פרטיים. צריך לקבל החלטה ולבצע עסקה על בסיס נתונים אמיתיים. חברת הורייזן עובדת עם אנליסטים שמנתחים כל פיפס שקשור להשקעות נדלן בדובאי .

זו בדיוק הסיבה שחברת Horizon הישראלית לקחה על עצמה משימה ברורה, להדריך את המשקיעים מישראל שרוצים להיכנס לשוק הנדל"ן בדובאי.