זוהר לבקוביץ'
צילום: מסך קשת 12

הסטארט אפ של זוהר לבקוביץ' גייס 15 מיליון ד' בשלב ה-SEED

החברה של כוכב "הכרישים" בקשת עוסקת באלגורתים שאמור לזהות ולסנן תכנים פוגעניים ובלתי ראויים ברשתות חברתיות ואפליקציות. לבקוביץ': "הקמנו את החברה אחרי שהבנו שקיימת סכנה אמיתית לילדים שלנו ברשת"
אייס |

L1ght, חברה שפיתחה טכנולוגיות AI לאיתור ומניעה של תכנים פוגעניים ברשת במטרה להגן על ילדים, הודיע היום על גיוס Seed של 15 מיליון דולר בהובלת הקרנות Mangrove Capital Partners Tribeca Venture Partners ו-Western Technology Investment.

 

החברה מייעדת את כספי הגיוס על מנת להאיץ את ההשקעה במחקר ופיתוח ובמטרה לגייס לקוחות נוספים. מאז השקת המוצר L1ght מעידה על התעניינות גדולה מצד גופים רבים ולכן החליטה לבצע את הגיוס, כדי לענות על הדרישה הגבוהה מצד ענקיות וחברות טכנולוגיה רבות.

 

האלגוריתמים של L1ght מציעים גם מענה לסינון ואיתור תכנים פוגעניים ובלתי ראויים ברשתות חברתיות, אפליקציות צ׳אט, משחקי גיימינג מרובי-משתתפים וחברות אחסון אתרים. הטכנולוגיה של החברה מתועלת למטרה של זיהוי ומניעה של בריונות, שיימינג, דברי נאצה, פדופיליה ומקרים של משתמשים המנסים לפגוע בעצמם.

 

הבידול של L1ght הוא במוצר שמציע מענה שלא היה קיים בעבר, הטכנולוגיה יכולה לזהות ולחזות תכני פוגעניים בכל צורת תקשורת: טקסט, קטעי אודיו, וידאו או בתמונות.

 

"כאבא וכיזם הייעוד של L1ght חשוב לי מאוד ברמה האישית״, אומר זוהר לבקוביץ׳, מייסד ומנכ״ל L1ght. ״אני ורון פורת הקמנו את החברה לפני שנה, אחרי שהגענו למסקנה שקיימת סכנה אמיתית לילדים שלנו ברשת. בדקנו כיצד טיפלו בנושא עד היום והרגשנו שלא נעשה מספיק להתמודד עם הבעיות הללו. ההשקעה שקיבלנו היא הכרת אמון והוכחה שהטכנולוגיה שלנו מעניקה מענה לצורך. אני מלא כבוד והערכה למשקיעים מהשורה הראשונה על הבעת האמון להצטרף למשימה החשובה הזאת״.

 

״ביצענו מחקרים, ונחשפנו לכל התופעות הפחות נעימות שמשפיעות על חיי ילדינו ככל שהאינטרנט והעולם הדיגיטלי צומחים במהירות״, אומר רועי סער, שותף בקרן Mangrove. ״התכנים הרעילים ברשת מגיעים עם מחיר גבוה מאוד, וכולנו משלמים אותו בתור חברה. חקרנו את התחום ובמסגרת הבדיקות שערכנו להשקעה בו, נחשפנו ל-L1ght והיזמים שמאחורי החברה, שהרשימו אותנו מאוד״.

 

צוות ההנהלה בסטרטאפ כולל גם את חמי פקר, לשעבר ראש מנהלת הסייבר במשרד ראש הממשלה, וכן יואב וילנר, לשעבר מייסד ומנכ״ל ראנקי - חברת המרקטינג הגדולה בישראל לסטרטאפים.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״