להחליף רכב במהירות וביעילות!
זהו –הגיע הזמן לרכב חדש. הרכב הישן כבר לא עושה את העבודה, המשפחה מתרחבת, עברתם למקום עבודה רחוק או קרוב יותר או שסתם מתחשק לכם להתחדש. לא משנה מה הסיבה, אתם יודעים שאתם עומדים בפני מסע לא פשוט, שבו תצטרכו גם להיפטר מהרכב הישן וגם לרכוש אחד חדש. זו עלולה להיות משימה מסובכת, שגוזלת זמן יקר ומצריכה לא מעט אנרגיה ולפעמים גם עצבים, ורבים נרתעים ממנה ודוחים את הקץ עד שכבר ממש אין ברירה.
בימים עברו, תהליך החלפת הרכב הצריך צליחה של שני שלבים מורכבים: המכירה של הרכב הישן שהיתה כרוכה בפרסום הרכב למכירה במקומות רלוונטיים, פגישות עם קונים פוטנציאליים, ניהול משא ומתן על המחיר, בדיקת הרכב והעברת הכספים. לאחר שחלק זה הסתיים, או לפעמים אפילו בו זמנית, היה צריך לעבור את התהליך מהצד השני – לחפש רכב שמתאים לצרכים ולתקציב, לבדוק כמה אופציות, לקחת את הרכב המבוקש לבדיקה במוסך ולסגור את העסקה בתקווה שהמוכר הוא אדם הגון ולא מכר לכם גרוטאה במסווה. לעתים קרובות, נוצר גם מצב בו אתם הבעלים הזמניים והמתוסכלים של שתי מכוניות, או להיפך – שאתם מוצאים את עצמכם ללא כלי רכב למשך תקופה עד שיימצא או יגיע לידיכם הרכב החדש.
אבל זה לא חייב להיות כך. כיום, ישנן דרכים מצוינות להחליף רכב ישן בחדש במהירות וביעילות, עם מינימום התעסקות וללא כאב ראש. אחת הבולטות שבהן היא ביצוע החלפת הרכב בעסקה מול חברת ליסינג, שחוסכת הרבה מתתי-השלבים של התהליך שתיארנו לעיל והרבה מהטרחה הכרוכה בהם.
ברכישה של רכב משומש מחברת ליסינג, אתם בעצם מוכרים את הרכב שלכם לחברה ומקבלים מיד זיכוי לרכישה של רכב אחר ממלאי רכבים למכירה שקיימים במגרשה. אלה כוללים לא רק רכבים ששימשו בעסקאות ליסינג, אלא גם רכבים יד שניה שהחברה קנתה במסגרת עסקאות טרייד אין כמו זו שאתם מבצעים מולה, מאנשים פרטיים שטיפלו במכוניתם באופן שוטף ומסור.
- גוגל זכתה בזיכיון לשידורי פוטבול על חשבון אפל, לא בטוח שזה מטריד את טים קוק
- למה מימון ישיר רוכשת את מגזין אוטו?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לרוב, ביצוע עסקת טרייד אין עם חברת ליסינג לא רק תחסוך לכם את ההתרוצצויות הכרוכות בקניה ומכירה עצמאית של הרכב שלכם, אלא גם תעניק לכם ביטחון בקניית הרכב החדש, שכן חברות ליסינג אמינות יציעו בדרך כלל שקיפות מלאה לגבי היסטוריית הטיפולים של הרכבים המוחזקים על ידיהן, בנוסף לתקופת אחריות שתהיה כלולה במחיר. היצע הרכבים הוא רחב, כך שתהיה לכם אפשרות בחירה בין מגוון של רכבים יד שניה במקום אחד.
החיסרון של מכירת רכב בעסקת טרייד אין עם חברת ליסינג עלול להיות המחיר שתקבלו תמורת רכבכם הישן, שיתכן ויהיה נמוך יותר מזה שהייתם מקבלים עבורו במכירה עצמאית. זהו אכן גורם שצריך לקחת בחשבון כשמחליטים לבצע עסקה מסוג זה, אבל כדאי לשאול האם הפער במחיר שתקבלו תמורת רכבכם הישן אינו מוצדק על ידי הזמן והאנרגיה הרבים שתחסכו במסגרתה. בצירוף עם האפשרות לקניה בטוחה והעובדה שתוכלו להחליף את רכבכם במהירות, מדובר בהחלט באפשרות שכדאי בהחלט לשקול בחיוב.
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהאירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים.
המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.
פריים טיים
השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים.
תוכניות אחה"צ וערב מוקדם
בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים.
בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225
במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף
צופים.
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לייט נייט
ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה (נאסד"ק: TBLA) מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר Haaretz.com באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
