נבסו
צילום: יח"צ

עוד הצלחה ישראלית: נבסו זכתה בפרס האמי הבינ"ל

הזכייה של הסדרה של רשת 13 - שהתמודדה מול סדרות מוכרות - היא הזכייה הישראלית הרביעית בפרס האמי הבינ"ל המוענק לתכניות שמופקות מחוץ לארה"ב
אלכסנדר כץ |

סדרת הדרמה-קומדיה נבסו של רשת 13 זכתה הלילה בפרס האמי הבינ"ל בקטגוריית הקומדיה הטובה ביותר. הסדרה שיצרו יוסי ואסה, שי בן עטר וליאת שביט, התחרתה מול קומדיות מוכרות כגון Club de Cuoervos של נטפליקס, El Fin de la Comedia-Temporada 2 ו-Workin' Moms.

 

'נבסו' הביאה לראשונה למסך הישראלי משפחה מעורבת שבמרכזה פרסומאי מהקהילה האתיופית (ואסה), הנשוי לתמר (מירב פלדמן), אומנית ממוצא אשכנזי, המגדלים יחד את בתם תוך ניסיון להוכיח לעולם שהם זוג רגיל- למרות הדעות הקדומות והמתחים בתוך המשפחה המורחבת, כאשר כל מפגש בין המשפחות של 2 הצדדים הופך לזירת עימות מצחיקה - על כל הסיטואציות האבסורדיות והציניות בהוויה הישראלית. בסדרה מככבים גם חנה לסלאו, גדי יגיל ומסקי שיברו. לפני שנה נמכרה לרשת פוקס האמריקאית.

 

לאורך השנים היו מספר זכיות ישראליות באמי הבינ"ל – פרס שמחולק לסדרות והפקות שאינן אמריקאיות. לפני שנתיים זכה לסרט הדוקו 'ירד הלילה' - קופרודוקציה בריטית-ישראלית בשיתוף ערוץ 8 של HOT ושידורי קשת. קדמו לה הזכייה בשנת 2000 של הסרט 'קאפו' של נבקטגוריית סרט תעודה, ובשנת 2009 הסדרה רמזור בקטגוריית הסדרה קומית.

 

"אני מוטרד שאני לא יודע כמה שוקל הפסל ומותר לי רק 23 קילו למזוודה בטיסה, כי הדבר הזה מגיע הביתה בייבי!", מסר יוסי ואסה בהודעה לתקשורת. "חשוב לי להודות לשותפים המוכשרים שלי שי בן עטר, ליאת שביט וגל זייד ולכל צוות השחקנים של נבסו. כמו כן, תודה גדולה לרשת 13 ואנדמול".

 

מנכ"ל רשת אבי צבי מסר כי "אני גאה ב'נבסו', מוצר טלוויזיוני משובח שמאגד בתוכו את כל מה שרשת חרטה על דגלה בעשור האחרון – לייצר שינוי חברתי. אין דרך טובה יותר לעשות זאת באמצעות הומור. נבסו היא סדרה שמחוללת שינוי חברתי באמצעות קומדיה שלא צוחקת על, אלא צוחקת עם. היוצרים המחוננים ובראשם יוסי שמו לנו מראה יוצאת דופן ובכך היוו קול אמיתי למיעוט בחברה הישראלית. בשנים האחרונות רשת 13 מחזיקה בתכניות המתוסרטות הטובות ביותר, החל מ'נבסו', 'שנות ה-80', 'לצבי יש בעיה', 'ההרמון' ועוד דרמות וקומדיות מהטובות ביותר שנוצרו פה ועתה זוכות גם להכרה והצלחה בינ"ל".

 

מאנדמול שיין נמסר: "אנו נרגשים מאד על הזכייה! אנחנו גאים שגם בעולם התאהבו ב'נבסו' וגאים ביוצרים הישראלים שלנו שיצרו תוכן חוצה גבולות. אנו מודים לכל השותפים בהפקה הנפלאה הזאת".

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.86%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״