נצמדנו למסכים: בשל הלחימה בדרום - 43% צפו במהדורות
האירועים הביטחוניים בדרום והפגיעות בעורף הישראלי, קיבצו את הקהל סביב מסכי הטלוויזיה. על פי נתונים ראשוניים, עולה כי 43% צפו ב-4 מהדורות החדשות ב-5 ערוצים שונים, נתון גבוה מזה שהמהדורות מקבלות ביום יום.
על פי הנתונים, חדשות 2 בקשת ששודרה עד 21:30 – הניבה 14.8% (379K), מול אותה מהדורה ברשת עם 11.3% (271K). בחישוב מצרפי רשמה חדשות 2 נתון גבוה מאד של 26.1% ו-650K. בחדשות עשר ששודרה עד 21:30, צפו 9.7% (273K), נתונים נהדרים אף הם למהדורה שסובלת בחודשים האחרונים מחולשה.
נתון גבוה גם למהדורה המורחבת של 'חדשות הערב' (כאן 11) ששודרה עד 22:00 - 6.1% ו-162K. המצב לא הצליח להרים את הרייטינג של חדשות ערוץ 20 שהסתפקה ב-1.2%.
ב-21:30 קיבלו הערוצים את השידור מחברת החדשות. ברשת עלו עם משדר מיוחד בהנחיית אודי סגל, שהניב 10.9% (225K) נאים, ואילו בקשת בחרו בשידור חוזר של 'צומת מילר', שניצח את הרצועה עם 12.2% (323K). שידור חוזר של 'המקור' (ערוץ עשר) ניפק 6.6% (175K). משדר מיוחד של כאן 11 בין 22:00 לחצות הניב רייטינג נאה של 4.9%, ואילו משדר מיוחד בערוץ 20 מ-21:00 ועד 23:28, ניפק 1%.
ב-22:35 עלתה חדשות 2 לשידור בקשת וברשת עד חצות: בקשת הניב המשדר 8.4%, וברשת – 7.5%. משדר מורחב של 'היום שהיה' (ערוץ עשר) בין 23:00 ל-00:30, הניב 4%.
ב-16:40 החל סבב הלחימה המאסיבי החדש, והערוצים החלו בשידורים מיוחדים:
קשת 12: משדר מורחב של מהדורה ראשונה שהחל ב-16:40, הניב עם 9.3%. בהמשך משדר מורחב של 'שש עם' מ-18:00, ניפק 10.7%, ואז מהדורה מוקדמת של חדשות 2 מ-19:30 שרשמה 13.3%.
רשת 13: משדר מורחב של מהדורה ראשונה הניב עם 5.9%%. בהמשך משדר מורחב של 'שש עם' קיבל 7.5%, ואז מהדורה מוקדמת של חדשות 2 עם 9%.
ערוץ עשר: 'ארבע וחצי עם אלי רכלין' רשם שיא לתכנית עם 4.7%, אז משדר מיוחד של 5 עם רפי רשף עם 8.4% ושיא רייטינג מאז דצמבר 2017. המהדורה המוקדמת של ערוץ עשר, שהחלה ב-19:00, הניבה 8.3%.
כאן 11: 'הרי החדשות' שהחלה ב-16:30, הניבה 1.1%. מיד אחריה ב-17:00 החלה מהדורה מיוחדת שכבר זינקה ל-3.3%, ב-19:00 מהדורה מוקדמת של חדשות הערב עם רייטינג גבוה מאד לרצועה - 5.6%.
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
ערוץ 20: משדר מיוחד שהחל ב-17:00 הניב 0.9% ואחריו ב-19:00 מהדורה מוקדמת עם 1.5%.
בגזרת הבוקר:
חדשות הבוקר (קשת 12) ניצחה את הרצועה עם 4.9%,
מול 4.2% לעולם הבוקר (רשת 13),
ו-1.3% לבוקר אור (ערוץ עשר).
- 3.בושה 13/11/2018 12:48הגב לתגובה זועתונאים= מרגלים , מסוכנים למדינת ישראל
- 2.כנופיית הדם. בלי דם של יהודים אין להם רייטינג. נגעל מכם (ל"ת)גועל 13/11/2018 11:55הגב לתגובה זו
- 1.מינה 13/11/2018 09:33הגב לתגובה זומסתבר שזה לא מספיק. לתת רמה אין ביקוש.
- צופה ובוכה 13/11/2018 14:48הגב לתגובה זוהעיקר עשו להם הקלות ממיסים על חשבון הציבור
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
