רייטינג

האח פתחה פער על נינג'ה; ערב נהדר לחדשות 2 בצל המתיחות

'האח הגדול' רשמה 18.3% מול 16.1% ל'נינג'ה ישראל', כשברביעי שעבר הובילה נינג'ה בכ-2 נק'. יותר מ-22% לחדשות 2 בקשת ורשת - מול 6.4% לחדשות עשר
אלכסנדר כץ | (1)

ערב טוב להאח הגדול (רשת 13) שניצחה את הפריים-טיים עם 18.3% במגזר היהודי ו-510 אלף צופים באוכלוסייה הכללית – כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. מדובר על זינוק של כ-4 נקודות ביחס לפרק ביום רביעי שעבר.

נגד רשמה נינג'ה ישראל (קשת 12) 16.1% (474K), בפער של יותר מ-2 נקודות מהאח. בשבוע שעבר היא הובילה בכמעט 2 נקודות על האח. 

 

מין נכחד - סלפי (ערוץ עשר) רשמה 4.1% (99K), בפער לא גדול מהתכנית אנחנו על המפית (כאן 11) ניפקה 3.3% (70K). האולפן הפתוח (ערוץ 20) עם 1%.

'הצנרת' (רשת 13) קיבלה 10.5%, 'חי בלילה' (קשת 12) ניפקה 10%, 'לילה טוב ישראל' (חדשות 2 ברשת) רשמה 7.3%, 'הצינור עם טל ברמן' (ערוץ עשר) זכתה ב-2.7%, הסדרה 'הפסיכולוגית' (כאן 11) ניפקה 2.4%, ו'חדשות סיכום היום' (ערוץ 20) עם 0.6%. 

 

מהדורת חדשות מיוחדת בעקבות האירועים, רשמה 4.1% בקשת ו-4.7% ברשת. 'היום שהיה' (ערוץ עשר) עם האירועים בדרום, ניפקה 4.1%. 'חדשות הלילה' (כאן 11) רשמה 3.5%.

בגזרת הבוקר:

העולם הבוקר (רשת 13) חזרה להוביל את הבוקר עם 3.8%

מול חדשות הבוקר (קשת 12) שצמודה אליה עם 3.5%,

ובוקר אור (ערוץ עשר) הרחק מאחור עם 1.3%.

ראש בראש בפרה-פריים:

'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) קיבלה 7.4%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם 9.5%.

מנגד קיבלה 'הדוח היומי' (רשת 13) 5.6%,

'אורלי וגיא בשבע' (ערוץ עשר) קיבלה 3.8%,

'העולם היום' (כאן 11) ניפקה 2.7%,

ואילו 'ריקלין וסג"ל' (ערץ 20) עם 0.3% בלבד.

  

בגזרת החדשות:

חדשות 2 בקשת הניבה 11.6% (302K),

בפער קטן מאותה מהדורה ברשת עם 11% (278K)

(בחישוב מצרפי: 22.6% ו-580 אלף צופים – נתונים גבוהים לחדשות 2 בצל המתיחות בדרום).

חדשות עשר הסתפקה ב-6.4% (169K),

חדשות הערב (כאן 11) עם נתון נאה של 5% (122K),

ואילו מהדורת חדשות ערוץ 20 עם 1.1% (24K).

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    מישהו עוד רואה טלויזיה? 80% מנותקים מזה לגמרי. עסק מת (ל"ת)
    יצחקי 09/08/2018 22:43
    הגב לתגובה זו
אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.