רייטינג

האח פתחה פער על נינג'ה; ערב נהדר לחדשות 2 בצל המתיחות

'האח הגדול' רשמה 18.3% מול 16.1% ל'נינג'ה ישראל', כשברביעי שעבר הובילה נינג'ה בכ-2 נק'. יותר מ-22% לחדשות 2 בקשת ורשת - מול 6.4% לחדשות עשר
אלכסנדר כץ | (1)

ערב טוב להאח הגדול (רשת 13) שניצחה את הפריים-טיים עם 18.3% במגזר היהודי ו-510 אלף צופים באוכלוסייה הכללית – כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. מדובר על זינוק של כ-4 נקודות ביחס לפרק ביום רביעי שעבר.

נגד רשמה נינג'ה ישראל (קשת 12) 16.1% (474K), בפער של יותר מ-2 נקודות מהאח. בשבוע שעבר היא הובילה בכמעט 2 נקודות על האח. 

 

מין נכחד - סלפי (ערוץ עשר) רשמה 4.1% (99K), בפער לא גדול מהתכנית אנחנו על המפית (כאן 11) ניפקה 3.3% (70K). האולפן הפתוח (ערוץ 20) עם 1%.

'הצנרת' (רשת 13) קיבלה 10.5%, 'חי בלילה' (קשת 12) ניפקה 10%, 'לילה טוב ישראל' (חדשות 2 ברשת) רשמה 7.3%, 'הצינור עם טל ברמן' (ערוץ עשר) זכתה ב-2.7%, הסדרה 'הפסיכולוגית' (כאן 11) ניפקה 2.4%, ו'חדשות סיכום היום' (ערוץ 20) עם 0.6%. 

 

מהדורת חדשות מיוחדת בעקבות האירועים, רשמה 4.1% בקשת ו-4.7% ברשת. 'היום שהיה' (ערוץ עשר) עם האירועים בדרום, ניפקה 4.1%. 'חדשות הלילה' (כאן 11) רשמה 3.5%.

בגזרת הבוקר:

העולם הבוקר (רשת 13) חזרה להוביל את הבוקר עם 3.8%

מול חדשות הבוקר (קשת 12) שצמודה אליה עם 3.5%,

ובוקר אור (ערוץ עשר) הרחק מאחור עם 1.3%.

ראש בראש בפרה-פריים:

'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) קיבלה 7.4%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם 9.5%.

מנגד קיבלה 'הדוח היומי' (רשת 13) 5.6%,

'אורלי וגיא בשבע' (ערוץ עשר) קיבלה 3.8%,

'העולם היום' (כאן 11) ניפקה 2.7%,

ואילו 'ריקלין וסג"ל' (ערץ 20) עם 0.3% בלבד.

  

בגזרת החדשות:

חדשות 2 בקשת הניבה 11.6% (302K),

בפער קטן מאותה מהדורה ברשת עם 11% (278K)

(בחישוב מצרפי: 22.6% ו-580 אלף צופים – נתונים גבוהים לחדשות 2 בצל המתיחות בדרום).

חדשות עשר הסתפקה ב-6.4% (169K),

חדשות הערב (כאן 11) עם נתון נאה של 5% (122K),

ואילו מהדורת חדשות ערוץ 20 עם 1.1% (24K).

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    מישהו עוד רואה טלויזיה? 80% מנותקים מזה לגמרי. עסק מת (ל"ת)
    יצחקי 09/08/2018 22:43
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.74%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.74%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״