שוויון בין נינג'ה להאח הגדול; רשת עוקפת בחדשות השבת
כמעט שוויון ברייטינג בין המותגים של 2 הערוצים הגדולים: על פי נתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי נינג'ה ישראל (קשת 12) הניבה 16.1% במגזר היהודי ו-520 אלף באוכלוסייה הכללית, מול האח הגדול (רשת 13) עם 16%, אבל עם פחות צופים מספרית -453 אלף איש.
התכנית גב האומה (ערוץ עשר) רשמה 6.8% (157K), ואילו פרק 2 של סדרת הדוקו מלחמת ויאטנם (כאן 11), ששידורה החל קצת לפני השעה 22:00, רשמה 1.9% (42K)
'חי בלילה' (קשת 12) קיבלה 10.2%, 'טלוויזיה מהעתיד' (רשת 13) הניבה 4.7%, 'רפי אינטימי' (ערוץ עשר) רשמה 2.2%, שידור חוזר של 'שטוקהולם' (כאן 11) ניפק 1.1%, ושידור חוזר של 'פעם בשבוע תם אהרון' (כאן 11) עם 1.3%
בגזרת החדשות:
חדשות סוף השבוע ברשת 13 קיבלה 9.2% (242K),
מול אותה מהדורה בקשת 12 עם 7.9% (206K)
(בחישוב מצרפי: 17.1% ו-448K).
המגזין (ערוץ עשר) הניב 6.3% (175K),
'חדשות השבת' (כאן 11) קיבלה 3.3% (75K) ואחריה 'רואים עולם' (כאן 11) עם 3.1% (68K).
יום ו'
2 פרקים בשידור חוזר של סברי מרנן (קשת 12) רשמו 7.3% (244K) ו-6.1% (208K), שי בשישי (ערוץ עשר) הניבה 6.4% (162K), ועקפה את דידי בשישי (רשת 13) עם 3.4% (95K). שידור חוזר של טיול אחרי צבא (כאן 11) עם 2.6% (74K).
- אהבה חדשה סיימה עונה עם 11.3%; צמוד בגזרת הבוקר
- עם 6% אחרה"צ - אולי צריך לשבץ את שרון גל לפני המהדורה?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
'קופה ראשית' (ערוץ עשר והחינוכית) הניבה 5%, שידור חוזר של 'אביב או אייל' (קשת 12) רשמה 4.3%, שידור חוזר של הסרט RED (ערוץ עשר) קיבל 2.8%, 'סלבריישן' (רשת 13) ניפקה 1.9%, 'חסרת פחד' (כאן 11) הניבה 1.4%, ו'קרדינל' (כאן 11) עם 0.6%.
ראש בראש בפרה-פריים:
'אופירה וברקוביץ'' (קשת 12) הניבה 6.4%,
'שישי עם אילה חסון - סיכום שבוע' (ערוץ עשר) רשמה 5.3%,
ועקפה בקלות את 'הדוח השבועי' (רשת 13) עם 2.5%.
'ליד המפית' (כאן 11) קיבלה 1.5%
בגזרת החדשות:
אולפן שישי בקשת קיבלה 6.4% (187K)
מול אותה מהדורה ברשת עם 4.8% (121K)
(בחישוב מצרפי: 11.2% ו-309K)
שישי עם אילה חסון (ערוץ עשר) עקפה את רשת עם 5.3% (153K)
וחדשות השבוע (כאן 11) עם 3% (74K).
בגזרת הבוקר:
העולם הבוקר (רשת 13) קיבלה 4.2%,
מול שישי בבוקר גלית ויואב (קשת 12) שרשמה 2.4%
ובוקר אור בשישי (ערוץ עשר) עם 0.9%.
יום ה'
פגוש את הטורטלים (קשת 12) הניבה 12.2% (332K) מול פריצה לבית 'האח הגדול' (רשת 13) שרשמה 15.2% (405K) – במשדר קצר מ-20 דקות שלא יכלל בטבלת הרייטינג הרשמית. אחריה הפריצה, הזדמנות אחרונה לאהבה (רשת 13) עם 7.4% (185K). שיא רייטינג לשעשועון המרדף (כאן 11) עם 7.4% (192K), ומולו סדרת הדוקו 70 שנות אופנה (ערוץ עשר) עם 3.3% (78K).
התכנית מונית הכסף (קשת 12) קיבלה 10.1%, לשט של 'הצנרת' (רשת 13) רשם 5%, 'לילה טוב ישראל' (חדשות 2 ברשת) קיבלה 4.7%, 'פעם בשבוע עם תם אהרון' (כאן 11) עם נתון גבוה של 4.3%, 'הרדאר - סיכום שבועי' (ערוץ עשר) ניפקה 3.5%, 'היום שהיה' (ערוץ עשר) זכתה ב-3.2%, ו'חדשות הלילה עם רומי נוימרק' (כאן 11) עם 2.4%.
- טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
בגזרת הבוקר:
העולם הבוקר (רשת 13) קיבלה 3.4%,
מול חדשות הבוקר (קשת 12) עם 2.7%,
ובוקר אור (ערוץ עשר) עם 1.1%.
ראש בראש בפרה-פריים:
'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) הניבה 8.6%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם 10.5%.
מנגד קיבלה 'לפני החדשות' (רשת 13) 4.7%,
ו'אורלי וגיא בשבע' (ערוץ עשר) עם 2.3%.
'העולם היום' (כאן 11) ניפקה 2.1%.
בגזרת החדשות:
חדשות 2 בקשת הניבה 12.5% (333K)
מול אותה מהדורה ברשת עם 8.5% (205K)
(בחישוב מצרפי: 21% ו-538K).
חדשות עשר עם הנתון הנמוך ביותר של המהדורה מאז אוגוסט 2004, כלומר ב-14 השנים האחרונות - 4.7% (129K),
חדשות הערב (כאן 11) הסתפקה ב-3.9% (85K),
וחדשות ערוץ 20 עם 0.9% (18K).

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
