רמי לוי התו המלא
צילום: יח"צ

פריסה רחבה, סל זול וגם מסעדות: על תווי הקנייה לחגים

כשכבר רואים באופק את חגי תשרי, זה הזמן להתחיל לבדוק מה תווי הקניה שאנחנו כל כך אוהבים לקבל, נותנים לנו: זמינות של מרכולים, שירותי תקשורת וגם תו בנייד שלנו

תוכן מקודם |

תווי השי כבר הפכו מזמן לפולקלור בציבוריות הישראלית: כמה קיבלנו, איפה אפשר לעשות בהם שימוש, והאם נקבל 100% מימוש? חברות רבות משווקות תווים, אז מה אנחנו בעצם צריכים לדעת על התחום?

 

תווי השי משווקים לוועדי עובדים, ארגונים, בתי עסק, עמותות ומשרדי ממשלה, והפכו לתעשייה של ממש ב-2 מועדים בשנה – לפני חגי תשרי, ולפני פסח. חודש וחצי לפני ראש השנה, מסבירה סיון ורדיקה, מנהלת מחלקת תווי השי של רשת רמי לוי שיווק השקמה, כי "סטטיסטית - 80% ממשתמשי התו חוזרים ומממשים אותו בסופרמרקטים. בכל הבדיקות אנחנו זוכים תמיד בסל הזול ביותר, מה שאומר שמי שמגיע לסניפי רמי לוי עם תו של 500 שקלים, ימלא עגלת סופר גדולה יותר מאשר אצל המתחרים".

התווים של רמי לוי תקפים כאמור ברשת המרכולים שלו, גם ב'רמי לוי תקשורת', אבל גם בשירותים חדשים שלא קיימים אצל המתחרים. "אנחנו חולשים על כל עולמות התוכן - החל מביגוד, הנעלה, ילדים, בית, ועד הנישה החדשה שהכנסנו - בילוי ופנאי, כגון מסעדות, בתי קפה, אטרקציות משפחתיות, חבילות ספא וגם בתי מלון".

 

 

לצד מגוון השירותים, עוגן חשוב בתחום הוא הפריסה של בית העסק שמנפיק את הכרטיס, ובעיקר אחרי שכבר צוין כאן כי 80% ממשתמשי התו עושים זאת במרכולים. הפריסה של רשת רמי לוי שיווק השקמה היא מקריית שמונה ועד אילת, וכעת, עם השלמת רכישת קופיקס והפיכת סופר-קופיקס ל'רמי לוי בשכונה', יזכו בעלי התווים גם ל-30 סופרמרקטים נוספים בתוך הערים. "עד עכשיו סניפי 'רמי לוי' היו באזורי תעשייה, ועכשיו נהיה גם בתוך השכונות, נהיה הרבה יותר נגישים ללקוחות", אומרת ורדיקה.

 

שירות נוסף שברמי לוי גאים בו, הוא התו הדיגיטלי – כלומר במכשיר הנייד. הפלטפורמה החדשה מאפשרת ללקוח לקבל את התו בצורה יעילה ומתקדמת יותר. אין צורך יותר להמתין לשליח, חוסך את בעיית ריבוי הכרטיסים בארנק ופותר את בעיית אובדן הכרטיס.

ורדיקה מספרת: "התו הדיגיטלי מאפשר לעובדים לקבל את התו ישירות לנייד עם ברכה אישית ממקום העבודה או ועד העובדים. כך בעצם העובד מגיע לכל קופה שבה יבחר לממש את התו עם המסך הטלפוני שלו במקום כרטיס. בניגוד למתחרים, השירות שלנו לא מצריך אפליקציה או סמארטפון, אלא טלפון רגיל שמקבל SMS. זה שירות שיכול להתאים מאד לחרדים וגימלאים, אוכלוסיות שעושות פחות שימוש בטלפונים חכמים. כך באמצעות SMS פשוט, מקבל הלקוח קוד איתו ניתן לממש את התו בצורה יעלה ופשורה".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

משחקי השף של רשת. קרדיט: אתר רשתמשחקי השף של רשת. קרדיט: אתר רשת

משחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק

לאחר שפרק הבכורה שלה כבש את הפריים טיים, פרק הסיום של "נוטוק" אמנם היה פופולרי, אבל לא מספיק כדי לגבור על "משחקי השף"; במהדורות החדשות אין חדש תחת השמש, וקשת עדיין מובילה בכל הרצועות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

לפני כשבועיים עבר "חוק השידורים" של שר התקשורת, שלמה קרעי, בקריאה ראשונה ואם בסופו של דבר אכן יועבר, מסקרן מאד לראות את נתוני הרייטינג לאחר עדכון השיטה, אבל כל עוד אנחנו בשיטה הנוכחית, אנחנו רואים שינויים קלים מיום ליום, לפחות בכל מה שנוגע למהדורות החדשות המרכזיות. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.2% רייטינג ו-326 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-185אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 5% רייטינג ו-143 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.9% רייטינג בלבד ו-93 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, ולמרות שפרק הסיום של "נוטוק" של רועי עידן בקשת עמד על 11.1% רייטינג ו-285 אלף צופים, משחקי השף היו אלו שעמדו במקום הראשון, עם 11.7% ומעט מאד צופים מעל, כ-286 אלף צופים. ושוב אנחנו רואים שעם כל ההצלחה של "נוטוק" והעניין שעוררה, גם פלטפורמה חזקה עדיין לא מובילה לכך שתוכן איכותי יצליח לגבור לאורך זמן על תוכן ריאליטי חזק. סלבז מוכרים שמופיעים על המסך נותנים אווירה כמעט אינטימית, ואלמנט התחרות והסיפורים האישיים מובילים לרייטינג גבוה. זה מתכון מנצח. בכל אופן, ערוץ 14 עם "הפטריוטים" היציבה, היה במקום השלישי, עם 7.6%, ו-204 אלף, צופים, ואילו "החמאם" של כאן11 עם "זמן אמת" היה במקום האחרון, עם נתונים לא מחמיאים שעמדו על 2.5% ו-59 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.3% ו-112 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.2% רייטינג ו-50 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.6% רייטינג ו-38 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 2.9% ו-70 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 1.5% ו-46 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.5% ו-34 אלף צופים. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 10.2% רייטינג ו-238 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4% רייטינג ו-113 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.8% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד. 


לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 10.1% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה שלזינגר וברדוגו בערוץ 14, עם 5.2% ו-149 אלף צופים, ואילו אזור בחירה של 13 במקום האחרון, עם 4.1% רייטינג ו-116 אלף צופים.