פריסה רחבה, סל זול וגם מסעדות: על תווי הקנייה לחגים
כשכבר רואים באופק את חגי תשרי, זה הזמן להתחיל לבדוק מה תווי הקניה שאנחנו כל כך אוהבים לקבל, נותנים לנו: זמינות של מרכולים, שירותי תקשורת וגם תו בנייד שלנו
תווי השי כבר הפכו מזמן לפולקלור בציבוריות הישראלית: כמה קיבלנו, איפה אפשר לעשות בהם שימוש, והאם נקבל 100% מימוש? חברות רבות משווקות תווים, אז מה אנחנו בעצם צריכים לדעת על התחום?
תווי השי משווקים לוועדי עובדים, ארגונים, בתי עסק, עמותות ומשרדי ממשלה, והפכו לתעשייה של ממש ב-2 מועדים בשנה – לפני חגי תשרי, ולפני פסח. חודש וחצי לפני ראש השנה, מסבירה סיון ורדיקה, מנהלת מחלקת תווי השי של רשת רמי לוי שיווק השקמה, כי "סטטיסטית - 80% ממשתמשי התו חוזרים ומממשים אותו בסופרמרקטים. בכל הבדיקות אנחנו זוכים תמיד בסל הזול ביותר, מה שאומר שמי שמגיע לסניפי רמי לוי עם תו של 500 שקלים, ימלא עגלת סופר גדולה יותר מאשר אצל המתחרים".
התווים של רמי לוי תקפים כאמור ברשת המרכולים שלו, גם ב'רמי לוי תקשורת', אבל גם בשירותים חדשים שלא קיימים אצל המתחרים. "אנחנו חולשים על כל עולמות התוכן - החל מביגוד, הנעלה, ילדים, בית, ועד הנישה החדשה שהכנסנו - בילוי ופנאי, כגון מסעדות, בתי קפה, אטרקציות משפחתיות, חבילות ספא וגם בתי מלון".
לצד מגוון השירותים, עוגן חשוב בתחום הוא הפריסה של בית העסק שמנפיק את הכרטיס, ובעיקר אחרי שכבר צוין כאן כי 80% ממשתמשי התו עושים זאת במרכולים. הפריסה של רשת רמי לוי שיווק השקמה היא מקריית שמונה ועד אילת, וכעת, עם השלמת רכישת קופיקס והפיכת סופר-קופיקס ל'רמי לוי בשכונה', יזכו בעלי התווים גם ל-30 סופרמרקטים נוספים בתוך הערים. "עד עכשיו סניפי 'רמי לוי' היו באזורי תעשייה, ועכשיו נהיה גם בתוך השכונות, נהיה הרבה יותר נגישים ללקוחות", אומרת ורדיקה.
שירות נוסף שברמי לוי גאים בו, הוא התו הדיגיטלי – כלומר במכשיר הנייד. הפלטפורמה החדשה מאפשרת ללקוח לקבל את התו בצורה יעילה ומתקדמת יותר. אין צורך יותר להמתין לשליח, חוסך את בעיית ריבוי הכרטיסים בארנק ופותר את בעיית אובדן הכרטיס.
ורדיקה מספרת: "התו הדיגיטלי מאפשר לעובדים לקבל את התו ישירות לנייד עם ברכה אישית ממקום העבודה או ועד העובדים. כך בעצם העובד מגיע לכל קופה שבה יבחר לממש את התו עם המסך הטלפוני שלו במקום כרטיס. בניגוד למתחרים, השירות שלנו לא מצריך אפליקציה או סמארטפון, אלא טלפון רגיל שמקבל SMS. זה שירות שיכול להתאים מאד לחרדים וגימלאים, אוכלוסיות שעושות פחות שימוש בטלפונים חכמים. כך באמצעות SMS פשוט, מקבל הלקוח קוד איתו ניתן לממש את התו בצורה יעלה ופשורה".
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמי הזיז את מדורת השבט שלי?
המהדורה המרכזית של חדשות 12 עדיין בראש, אבל ההתחזקות של ערוץ 14 היא כבר עובדה מוגמרת והמגמה ברורה; הפריים טיים עדיין בשליטת קשת אבל המגמה ניכרת לאורך כל לוח השידורים
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 12.4% רייטינג ו-305 אלף צופים, נתונים מעולים ששמו אותה בראש הדירוג של המהדורות המרכזיות בישראל, אבל אין בכך שום דבר חדש, מה שכן הולך ומשתנה זו התחרות, היות וגם אמש, חדשות 14 התקרבו מאד למקום הראשון והיוו תחרות של ממש למדורת השבט של העשורים האחרונים, ועמדה על 9.2% רייטינג ו-2424 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שעמדה על 5.2% רייטינג ו-135 אלף צופים ומצליחה להתייצב על מעל מאה אלף צופים בשיגרה, ואילו בסוף, היתה המהדורה של כאן11, שעצם קיומה נמצא במחלוקת, אבל כך או כך, היא אינה אלטרנטיבה אמיתית מבחינת רייטינג, ועומדת על 98 אלף צופים ו-3.8% רייטינג.
גם באייטם רייטינג פשוט, חשוב להזכיר שעם או בלי קשר למגמות הצפייה או למסע הדה-לגיטמציה, מספר עיתונאים בכירים בערוץ 14 אוימו לאחרונה והחשוד במעשים נעצר.
פריים טיים
לעמוד בראש הפריים עם תכנית דוברת ערבית זה הישג יוצא דופן, וכך עשתה "נוטוק" של רועי עידן, שעמדה על רייטינג של 12.7% רייטינג ו-302 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 10 % רייטינג ו-256 אלף צופים, ואילו במקום השלישי
היתה "הפטריוטים", ועם חזרתו של ינון מגל עמדה על 8.5%, אך עם יותר מספר צופים מאשר המקום השני, עם 260 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 4.7% רייטינג ו-106 אלף צופים.
תכניות הבוקר והצהריים
מבחינת
שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.7% ו-84 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג ו-47 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת
סגרה את הרשימה, עם 1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.
- הפריים טיים בשליטת קשת, והפעם עם "ארץ נהדרת"
- 5 עובדות על איך מודדים את הרייטינג וכמה הוא שווה לערוצי החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.8% ו-67 אלף צופים, ואילו אחריו היתה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 2% רייטינג, ו-42 אלף צופים. את הרשימה
סגר "על הבוקר" ברשת, עם 1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמי הזיז את מדורת השבט שלי?
המהדורה המרכזית של חדשות 12 עדיין בראש, אבל ההתחזקות של ערוץ 14 היא כבר עובדה מוגמרת והמגמה ברורה; הפריים טיים עדיין בשליטת קשת אבל המגמה ניכרת לאורך כל לוח השידורים
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 12.4% רייטינג ו-305 אלף צופים, נתונים מעולים ששמו אותה בראש הדירוג של המהדורות המרכזיות בישראל, אבל אין בכך שום דבר חדש, מה שכן הולך ומשתנה זו התחרות, היות וגם אמש, חדשות 14 התקרבו מאד למקום הראשון והיוו תחרות של ממש למדורת השבט של העשורים האחרונים, ועמדה על 9.2% רייטינג ו-2424 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שעמדה על 5.2% רייטינג ו-135 אלף צופים ומצליחה להתייצב על מעל מאה אלף צופים בשיגרה, ואילו בסוף, היתה המהדורה של כאן11, שעצם קיומה נמצא במחלוקת, אבל כך או כך, היא אינה אלטרנטיבה אמיתית מבחינת רייטינג, ועומדת על 98 אלף צופים ו-3.8% רייטינג.
גם באייטם רייטינג פשוט, חשוב להזכיר שעם או בלי קשר למגמות הצפייה או למסע הדה-לגיטמציה, מספר עיתונאים בכירים בערוץ 14 אוימו לאחרונה והחשוד במעשים נעצר.
פריים טיים
לעמוד בראש הפריים עם תכנית דוברת ערבית זה הישג יוצא דופן, וכך עשתה "נוטוק" של רועי עידן, שעמדה על רייטינג של 12.7% רייטינג ו-302 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 10 % רייטינג ו-256 אלף צופים, ואילו במקום השלישי
היתה "הפטריוטים", ועם חזרתו של ינון מגל עמדה על 8.5%, אך עם יותר מספר צופים מאשר המקום השני, עם 260 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 4.7% רייטינג ו-106 אלף צופים.
תכניות הבוקר והצהריים
מבחינת
שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.7% ו-84 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג ו-47 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת
סגרה את הרשימה, עם 1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.
- הפריים טיים בשליטת קשת, והפעם עם "ארץ נהדרת"
- 5 עובדות על איך מודדים את הרייטינג וכמה הוא שווה לערוצי החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.8% ו-67 אלף צופים, ואילו אחריו היתה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 2% רייטינג, ו-42 אלף צופים. את הרשימה
סגר "על הבוקר" ברשת, עם 1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
