רני לא שוכח: איבד את רולדין מגיל-עד? לוקח מהם את איקאה
על משקל המשפט המפורסם מהסרט 'מועדון קרב', רני רהב מזכיר לכל מי ששכח שהחוק הראשון בעולם היח"צ, הוא לא להתעסק עם לקוחות רני בשוק היח"צ. שבועיים בלבד לאחר שאיבד את תקציב יחסי הציבור של קונדיטוריית רולדין לגיל-עד תקשורת מקבוצת G Conversation, רהב מפצה על האבדן עם אחד התקציבים המרכזיים של גיל-עד שעובר אליו - איקאה.
בשוק יחסי הציבור יודעים לספר כי בשבוע האחרון רהב גישש בקרב אנשי איקאה ובעלי החברה והשקיע מכבש לחצים כדי להעביר לידיו את התקציב. רהב טיפל לפני מספר שנים בתקציב ענקית הריהוט משבדיה ובמקביל הוא מטפל בחברות אחרות שנמצאות בקבוצת האחזקות של משפחת ברונפמן, בעלת איקאה בישראל.
תקציב יחסי הציבור של חברת הריהוט מטופל מזה 3 שנים בגיל-עד תקשורת שהוקמה על ידי גילי כהן ואורן פלדמן. מערכת היחסים הטובה שנרקמה בין הצדדים הגיעה לשיאה בהבעת אמון מצד איקאה שהעניקה ל-G Conversation את הטיפול בקמפיין הפרסומי של השקת קטלוג החברה ב-2016 בכיכובו של ווין נייט - "ניומן" - על חשבון מקאן תל אביב.
גילי כהן אמר לאייס בתגובה: "מדובר במהלך שהכה אותנו ואת עובדי המשרד בתדהמה גדולה במיוחד לאור פרסי הקקטוס, האריה השואג על הקמפיינים לאיקאה, וכמובן לאור המהלכים המוצלחים והתוצאות העסקיות של איקאה בשנים האחרונות. איקאה היה בעבורנו אחד המותגים האהובים והיקרים. אנחנו מברכים את רני שהצליח בדרכיו המיוחדות להוביל מהלך שהיה נראה בלתי אפשרי. בכל זאת, כנראה שיש עדיין דבר אחד שרני יכול ללמד אותנו - הדור החדש וזו הפוליטיזציה של מאחורי הקלעים. אסכם את תגובתי במשפט שאיש חכם אמר לי פעם: "אל תצפה מחיה פצועה לשמור על אתיקה".
רני רהב מסר לאייס: "לרהב תקשורת 170 לקוחות, מעולם החברה לא פנתה לאף חברה מתוך ה-170 והציעה לה להיות לקוחה ברהב תקשורת, יתרה מזו מי שיטען אחרת יתבע על הוצאת דיבה. אנו בחברה גאים ושמחים לקבל את תקציב איקאה. ללא קשר מציעים למר גילי כהן לקחת כדור הרגעה ולנוח קצת לפני שהוא יוצא במסע ההאשמות שיקרי וחסר שחר לחלוטין. כנראה שעם תגובות כאלה שקריות והיסטריות אתה צריך ללמוד עוד הרבה דברים! בנוסף אנו גאים ושמחים לקבל את תקציב השף קונדיטור המוביל בישראל דודו אוטמגזין".
- 15.ג’ק 10/11/2017 01:59הגב לתגובה זוהוא גם קונה רק בשופרסל?...... ומעניין לדעת מי ה170 לקוחות של רני והשאלה הנשאלת היא... ? משפחת רהב לקוחה וצורכת את המוצרים שלהם או שהיא מקבלת אותם בחינם ? ממתין לתשובה מר רני רהב אני יודע את התשובה ואפרסם בעתיד... ויש לי הוכחות לתשובה
- 14.סיפור עצוב להיתקע עם רולדין במקום איקאה (ל"ת)מאפין 07/11/2017 08:01הגב לתגובה זו
- 13.זה שקיבלו קקטוס/אריה לא אומר שהפרסומת יותר מדאחקה, ובטח לא שהיא עובדת. (ל"ת)פרסים מבריחים לקוחות 06/11/2017 23:59הגב לתגובה זו
- 12.גיל כהן 06/11/2017 18:10הגב לתגובה זודנקנר ואריסון כבר לא. השאר נשארים מתוך הרגל. ובנינו אלה נשארים אצל רני חייבים להתרענן במשרדי יחצ שיודעים לעבוד.
- 11.כמה רעש ונהי סביב תקציב מצ׳וקמק של כ10 אלף (ל"ת)לא יאומן 06/11/2017 17:39הגב לתגובה זו
- 10.יחצ"ן 06/11/2017 17:33הגב לתגובה זולהתנגח עם רני. רני נחשב ליחצ"ן המוביל בארץ ומי שמבין קצת ביח"צ מבין שגילי שם את עצמו ראש בראש מול רני. מטומטם רני שמגיב לו.
- 9.גילי, צריך ללמוד להפסיד בכבוד. אתה מזיק לעצמך עם התגובות האלה (ל"ת)מה עם קצת סטייל? 06/11/2017 17:08הגב לתגובה זו
- 8.דני 06/11/2017 17:00הגב לתגובה זוהתוצאות המוצלחות של איקאה... הבנאדם חי בסרט. רציתי לכתוב שאיקאה יצליחו גם אם אורנגאוטן ינהל להם את היח״צ, ואז נזכרתי בשותף של כהן
- עצבנית אש !!! 23/11/2017 11:52הגב לתגובה זוצנועים וטובי לב בתחום ובכלל. הוא אדם סופר מקצועי וקרוב לוודאי שיש לכל אנשי הענף שלכם הרבה עוד ללמוד ממנו ועצם זה שאתה משווה בן אנוש לקוף על אף שבאופן הכי ברור אתה כנראה שואף להיות מוצלח כמותו די מאפיינת את האופי הדוחה שלך כאדם וקרוב לוודאי גם כאיש מקצוע. תתבייש לך זה שמתחבא מאחורי מקלדת !!!
- קח אוויר דני... (ל"ת)יחצן 07/11/2017 10:43הגב לתגובה זו
- 7.גלי זנדר 06/11/2017 16:56הגב לתגובה זורק להזכיר רולדין עברה ל גיל- עד תקשורת אחרי מכרז!! לא נלקחה מרני רהב. אנשי רולדין ביקשו לחפש משרד חדש. יצאו למכרז. וגיל-עד תקשורת זכו .
- 6.גילי ידוע כאי.... (ל"ת)שולי 06/11/2017 16:48הגב לתגובה זו
- 5.לא נורא, רולדין יפתח להם דלתות ללקוחות נוספים (ל"ת)קובי 06/11/2017 16:32הגב לתגובה זו
- חחחח (ל"ת)גילי 06/11/2017 19:30הגב לתגובה זו
- 4.גיא 06/11/2017 16:28הגב לתגובה זואין בכלל ספק שרני הוא האיש המתאים לטפל בתקציב היח"צ של איקאה. הוא כל כך מאמין במותג, שכל הרהיטים בבית שלו, הנברשות, המטבח וכלי האמבטיה, כולם כולם מבית איקאה..
- 3.גילי, יופי של תגובה! (ל"ת)נטע 06/11/2017 16:24הגב לתגובה זו
- 2.שטויות.. באים והולכים! כבוד על רולדין! (ל"ת)ענבר 06/11/2017 16:07הגב לתגובה זו
- 1.ממש איקאה החליפו משרד כי"רני החליט ככה". קצת לא אמין (ל"ת)נו באמת 06/11/2017 16:03הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
