רגע לפני חנוכה: תקציב היח"צ של רולדין עובר לגיל-עד
תקציב יחסי הציבור של רשת הקונדיטוריות רולדין עובר ממשרדו של רני רהב לידי גיל-עד תקשורת מקבוצת G גרופ - כך נודע לאייס. המעבר עליו הוחלט בימים האחרונים מגיע רגע לפני חג החנוכה המהווה אחד משיאי השנה, אם לא המרכזי שבהם, עבור רולדין, המשווקת בתקופה זו סופגניות יוקרתיות וייחודיות כשהיא מנסה לקבע בז'רגון השיווקי את המונח "חג רולדין".
תקציב היח"צ של רולדין טופל על ידי רני רהב כ-15 שנים, כשהמקרה הזכור ביותר בהתקשרות בין הצדדים אירע בשנת 2013 אז כינסה הרשת מסיבת עיתונאים לרגל חגיגות 25 שנים להיווסדה - אירוע שהפך למתקפה מתוקשרת כנגד רשת קופיקס כשרהב משחק בה בתפקיד הראשי. קופיקס שהייתה אז בשיאה עמדה במוקד העניינים ורהב נשמע (וצולם) אומר עליה: "תראו את זה. איזה לחם איכותי יש כאן (ברולדין, מ"ב) לעומת הלחם פקקטה שמוכרים בקופיקס".
"המופע של רני רהב" כפי שהוגדר בתקשורת, סוקר בהרחבה באותם ימים והפך לנושא המרכזי לשיחה כשהוא דוחק הצידה את חגיגות ה-25 לרולדין. במוסן מסוים, בזה טמון כוחו הרב, וחולשתו, אם תרצו, של רהב. מגה יחצן ויועץ תקשורת שהעיתונאים מכרכרים סביבו והוא מנגד כמעט תמיד מספק את הסחורה אך לעתים חוצה את הקו שמפריד בין המותג אותו הוא מייצג לבין המותג האישי שנקרא רני רהב שגונב את ההצגה בסוף.
מרולדין נמסר בתגובה: "החלטנו לצאת לדרך חדשה עם משרד יחסי הציבור גיל-עד תדמית ותקשורת. אנו מודים מעומק הלב לרני והילה רהב והצוות שלהם על שנים רבות של עבודה משותפת לפיתוח וחיזוק מותג הקונדיטוריות וקפה המשפחתי רולדין. משרד היחצ של רני והילה רהב פעל במסירות, נאמנות יצירתיות ומקצועיות.
אורן פלדמן מנכ"ל גיל-עד תדמית ותקשורת: "אנו נרגשים וחשים כבוד גדול על בחירת משרדנו לניהול מערך היח"צ והדוברות של רשת רולדין, שהינו מותג הקונדטוריה המוביל והאהוב בישראל. אין ספק שרני רהב וצוותו העמידו רף גבוה ואנחנו גאים להמשיך ולהוביל את מערך יחסי הציבור ולהביאו לפסגות חדשות".
- 5.רני רהב מצויין ולא נורא אם לקוח עוזב (ל"ת)יעלה 24/10/2017 19:34הגב לתגובה זו
- 4.רני רהב החריב את מוניטין רולדין - נזכרו באיחור (ל"ת)דני 24/10/2017 09:34הגב לתגובה זו
- 3.רוני 23/10/2017 15:43הגב לתגובה זוחבל שהוא לוקח תקציבים שאין לו מושג בהם. הורס מותגי מזון
- 2.אורן פלדמן איש המקצוע מספר אחד בישראל יקח לרני את כל הלקוחות!! (ל"ת)עיתונאית 23/10/2017 15:21הגב לתגובה זו
- 1.עורך בכיר 23/10/2017 13:55הגב לתגובה זוכל הכבוד תותחים!
- בכיר ? (ל"ת)אלדד 23/10/2017 20:55הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
