רולדין
צילום: יח"צ

רגע לפני חנוכה: תקציב היח"צ של רולדין עובר לגיל-עד

לאחר 15 שנים עם רני רהב, רולדין מעבירה את תקציב יחסי הציבור לידיהם של גילי כהן ואורן פלדמן בגיל-עד תקשורת. "מודים מעומק הלב לרני והילה רהב והצוות שלהם על שנים רבות  של עבודה משותפת"
משה בנימין | (6)

תקציב יחסי הציבור של רשת הקונדיטוריות רולדין עובר ממשרדו של רני רהב לידי גיל-עד תקשורת מקבוצת G גרופ - כך נודע לאייס. המעבר עליו הוחלט בימים האחרונים מגיע רגע לפני חג החנוכה המהווה אחד משיאי השנה, אם לא המרכזי שבהם, עבור רולדין, המשווקת בתקופה זו סופגניות יוקרתיות וייחודיות כשהיא מנסה לקבע בז'רגון השיווקי את המונח "חג רולדין". 

תקציב היח"צ של רולדין טופל על ידי רני רהב כ-15 שנים, כשהמקרה הזכור ביותר בהתקשרות בין הצדדים אירע בשנת 2013 אז כינסה הרשת מסיבת עיתונאים לרגל חגיגות 25 שנים להיווסדה - אירוע שהפך למתקפה מתוקשרת כנגד רשת קופיקס כשרהב משחק בה בתפקיד הראשי. קופיקס שהייתה אז בשיאה עמדה במוקד העניינים ורהב נשמע (וצולם) אומר עליה: "תראו את זה. איזה לחם איכותי יש כאן (ברולדין, מ"ב) לעומת הלחם פקקטה שמוכרים בקופיקס". 

 

"המופע של רני רהב" כפי שהוגדר בתקשורת, סוקר בהרחבה באותם ימים והפך לנושא המרכזי לשיחה כשהוא דוחק הצידה את חגיגות ה-25 לרולדין. במוסן מסוים, בזה טמון כוחו הרב, וחולשתו, אם תרצו, של רהב. מגה יחצן ויועץ תקשורת שהעיתונאים מכרכרים סביבו והוא מנגד כמעט תמיד מספק את הסחורה אך לעתים חוצה את הקו שמפריד בין המותג אותו הוא מייצג לבין המותג האישי שנקרא רני רהב שגונב את ההצגה בסוף.

מרולדין נמסר בתגובה: "החלטנו לצאת לדרך חדשה עם משרד יחסי הציבור גיל-עד תדמית ותקשורת. אנו מודים מעומק הלב לרני והילה רהב והצוות שלהם על שנים רבות  של עבודה משותפת לפיתוח וחיזוק מותג הקונדיטוריות וקפה המשפחתי רולדין. משרד היחצ של רני והילה רהב פעל במסירות, נאמנות יצירתיות ומקצועיות.

אורן פלדמן מנכ"ל גיל-עד תדמית ותקשורת: "אנו נרגשים וחשים כבוד גדול על בחירת משרדנו לניהול מערך היח"צ והדוברות של רשת רולדין, שהינו מותג הקונדטוריה המוביל והאהוב בישראל. אין ספק שרני רהב וצוותו העמידו רף גבוה ואנחנו גאים להמשיך ולהוביל את מערך יחסי הציבור ולהביאו לפסגות חדשות". 

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    רני רהב מצויין ולא נורא אם לקוח עוזב (ל"ת)
    יעלה 24/10/2017 19:34
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    רני רהב החריב את מוניטין רולדין - נזכרו באיחור (ל"ת)
    דני 24/10/2017 09:34
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    רוני 23/10/2017 15:43
    הגב לתגובה זו
    חבל שהוא לוקח תקציבים שאין לו מושג בהם. הורס מותגי מזון
  • 2.
    אורן פלדמן איש המקצוע מספר אחד בישראל יקח לרני את כל הלקוחות!! (ל"ת)
    עיתונאית 23/10/2017 15:21
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    עורך בכיר 23/10/2017 13:55
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד תותחים!
  • בכיר ? (ל"ת)
    אלדד 23/10/2017 20:55
    הגב לתגובה זו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.