רגע לפני חנוכה: תקציב היח"צ של רולדין עובר לגיל-עד
תקציב יחסי הציבור של רשת הקונדיטוריות רולדין עובר ממשרדו של רני רהב לידי גיל-עד תקשורת מקבוצת G גרופ - כך נודע לאייס. המעבר עליו הוחלט בימים האחרונים מגיע רגע לפני חג החנוכה המהווה אחד משיאי השנה, אם לא המרכזי שבהם, עבור רולדין, המשווקת בתקופה זו סופגניות יוקרתיות וייחודיות כשהיא מנסה לקבע בז'רגון השיווקי את המונח "חג רולדין".
תקציב היח"צ של רולדין טופל על ידי רני רהב כ-15 שנים, כשהמקרה הזכור ביותר בהתקשרות בין הצדדים אירע בשנת 2013 אז כינסה הרשת מסיבת עיתונאים לרגל חגיגות 25 שנים להיווסדה - אירוע שהפך למתקפה מתוקשרת כנגד רשת קופיקס כשרהב משחק בה בתפקיד הראשי. קופיקס שהייתה אז בשיאה עמדה במוקד העניינים ורהב נשמע (וצולם) אומר עליה: "תראו את זה. איזה לחם איכותי יש כאן (ברולדין, מ"ב) לעומת הלחם פקקטה שמוכרים בקופיקס".
"המופע של רני רהב" כפי שהוגדר בתקשורת, סוקר בהרחבה באותם ימים והפך לנושא המרכזי לשיחה כשהוא דוחק הצידה את חגיגות ה-25 לרולדין. במוסן מסוים, בזה טמון כוחו הרב, וחולשתו, אם תרצו, של רהב. מגה יחצן ויועץ תקשורת שהעיתונאים מכרכרים סביבו והוא מנגד כמעט תמיד מספק את הסחורה אך לעתים חוצה את הקו שמפריד בין המותג אותו הוא מייצג לבין המותג האישי שנקרא רני רהב שגונב את ההצגה בסוף.
מרולדין נמסר בתגובה: "החלטנו לצאת לדרך חדשה עם משרד יחסי הציבור גיל-עד תדמית ותקשורת. אנו מודים מעומק הלב לרני והילה רהב והצוות שלהם על שנים רבות של עבודה משותפת לפיתוח וחיזוק מותג הקונדיטוריות וקפה המשפחתי רולדין. משרד היחצ של רני והילה רהב פעל במסירות, נאמנות יצירתיות ומקצועיות.
אורן פלדמן מנכ"ל גיל-עד תדמית ותקשורת: "אנו נרגשים וחשים כבוד גדול על בחירת משרדנו לניהול מערך היח"צ והדוברות של רשת רולדין, שהינו מותג הקונדטוריה המוביל והאהוב בישראל. אין ספק שרני רהב וצוותו העמידו רף גבוה ואנחנו גאים להמשיך ולהוביל את מערך יחסי הציבור ולהביאו לפסגות חדשות".
- 5.רני רהב מצויין ולא נורא אם לקוח עוזב (ל"ת)יעלה 24/10/2017 19:34הגב לתגובה זו
- 4.רני רהב החריב את מוניטין רולדין - נזכרו באיחור (ל"ת)דני 24/10/2017 09:34הגב לתגובה זו
- 3.רוני 23/10/2017 15:43הגב לתגובה זוחבל שהוא לוקח תקציבים שאין לו מושג בהם. הורס מותגי מזון
- 2.אורן פלדמן איש המקצוע מספר אחד בישראל יקח לרני את כל הלקוחות!! (ל"ת)עיתונאית 23/10/2017 15:21הגב לתגובה זו
- 1.עורך בכיר 23/10/2017 13:55הגב לתגובה זוכל הכבוד תותחים!
- בכיר ? (ל"ת)אלדד 23/10/2017 20:55הגב לתגובה זו

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.