אחי, הקמפיין עובד: 4.5 מיליון צפיות לסרטון טמפו ברשת
שבועיים לאחר שפורסם לראשונה סרטון הפרסומת החדש של טמפו, משרד הפרסום מנצ' והחברה "סופרים את הכסף". לאחר השקעה כספית מבוטלת "על גבול האפס" לדברי המשרד, בסושיאל, משרד הפרסום ומותג הבירה עושים סיכום סופי עם חיוך גדול לאחר שהסרטון צבר כ-4.5 מיליון צפיות ברשת.
קמפיין "אחי, חלאס עם האחי" שבו מככה השחקן ליאור רז כוכב (ויוצר) 'פאודה' שם במרכז את המילה הכי שימושית בז'רגון של הגבר הישראלי הממוצע - "אחי". הרעיון היה להמחיש את "הזילות של המילה "אחי", אל מול "אח אמיתי", אחד אשר עברת איתו כמה חוויות בחיים" מסבירים במנצ'. אמנם יש לא מעט סרטונים שהפכו ויראליים בן לילה ונצפו על ידי עשרות מיליונים בטווח זמן קצר יותר, אך עומדת לזכותה העובדה שמדובר בפרסומת מסחרית, וכזו המיועדת לשוק הישראלי בלבד (להבדיל מסודה סטרים לדוגמא).
המהלך הפרסומי כלל פרסום בטלוויזיה, בהיקף של כ-1.8 מיליון שקל (במחירי מחירון על פי יפעת בקרת פרסום) וכן שילוט "קירות כוח" ודיגיטל אשר כלל גם עמוד פייסבוק ייעודי תחת השם "אחי, חאלס עם האחי". בנוסף למונה הצפיות שהגיע ל-2.5 מיליון ישראלים, הסרטון זכה להתייחסות גם משר החינוך נפתלי בנט בעמוד הפייסבוק שלו, טייק אוף של חבורת "הישראליות", ובסך הכל גרף 300,000 תגובות, לייקים ושיתופים.
לדברי ניר גל, מנהל שיווק בטמפו: "אנו שמחים לייצר שוב מהלך תקשורתי פורץ דרך שמתקבל בעיני הצרכן כמהלך תוכן בידורי ולא סתם עוד פרסומת".
- 4.חובב תובנות 27/07/2017 12:14הגב לתגובה זוחבל שלא עושים פה יותר פרסומות עם תובנות.
- 3.יניב 26/07/2017 21:21הגב לתגובה זוכל הסרטים של מנצ אותו דבר , בדיחות ציניות וליהוק של איזה כוכב עולה . יניב יודע לעשות סוג אחד בלבד של פרסומות הומר ציני וזהו ! ואותם אנשים אגב צוחקים מזה פעם אחר פעם . לעוס מאוס צבוע ומשחק אותה טוב לב
- לקוח פוטנציאלי 27/07/2017 11:02הגב לתגובה זובמקרה עברתי לפני חודש על האתר שלהם כי שקלתי לעבוד איתם: סקודה, ניטרו נינגה, סמינר הקיבוצים, זה לא פרסומות ציניות ובעיני לפחות החברה שם עושים עבודה מצויינת. לא סתם גרמו לי להכנס לאתר שלהם. לא נראה לי שאוכל לעבור בגלל פוליטיקות פנימיות, אבל אם הייתי יכול, בהחלט הייתי שוקל את זה בחיוב
- צודק - אותם כמה מיליונים כל פעם. (ל"ת)יניב המגניב 27/07/2017 10:24הגב לתגובה זו
- קולגה פחות מגניב ממך 27/07/2017 11:08בסוף , האמת יוצאת לאור . ברגע שלקוח אחד לא יהיה מרוצה ותרד מהגל , אז יצא היניב . ואם במיליונים עסקת - אז הצלחת .
- 2.מנצ 26/07/2017 19:04הגב לתגובה זומשרד ואנשים רחוקים מהמילה מנצ
- קשה לך חמודי? (ל"ת)מתוסכל 27/07/2017 00:07הגב לתגובה זו
- יניב 27/07/2017 10:10לא קשה לי סער זאת דעתי זה בסדר?
- קולגה 26/07/2017 22:22הגב לתגובה זותתחיל לפרגן, המרירות הזאת עושה סרטן
- 1.הסרט פשוט מעולה (ל"ת)המספר משני 26/07/2017 17:34הגב לתגובה זו
פטריק דרהי (יוטיוב)פטריק דרהי יפטר מעל 100 עובדים ב-i24NEWS
פטריק דרהי מציע עד 20 אלף שקל לפורשים מ-i24NEWS, בשלב הבא יגיעו הפיטורים
ערוץ i24NEWS, עבר מקבוצת אטליס שהיתה בשליטתו של פטריק דרהי, לבעלות ישירה של פטריק דרהי, וזה ממש לא רק שינוי קוסמטי. דרהי כבר לא משתמש בכסף של בעלי האג"ח של אטליס כדי להשקיע בערוץ תקשורת ולהפוך לטייקון תקשורת מקומי, הדירקטוריון אמר לו לעצור.
גם העסקה לרכישת ידיעות אחרונות בהולד הוקפאה, ולמעשה בוטלה. דרהי שנים מדבר עם ידיעות ולא היתה עסקה, ועכשיו נראה שגם לא תהיה. בכל מקרה, ההחלטה של אטליס, שנמצאת במצב מאוד מורכב פיננסית, להפסיק את המימון לערוץ החדשות, הובילה לכך שדרהי קיבל את הבעלות והוא גם אחראי על המימון.
דרהי כנראה אדם עשיר שהשאיר את בעלי המניות בקבוצה שלו ואת מחזיקי החוב עניים, אבל לא בטוח שהוא רוצה להפסיד את הכסף שלו על ערוץ חדשות. אז המהלך הראשון שדרהי מבצע ב-i24NEWS הוא, ניחשתם נכון, פיטורים.
קריאה חשובה: התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת
- התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת
- פטריק דרהי פושט רגל בצרפת – וטייקון בישראל; איך זה מסתדר?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
קיצוץ בכוח אדם וניסיון לצמצם הפסדים
הערוץ מציע תוכנית פרישה מרצון לעובדים כחלק מצעדי התייעלות. הערוץ, שהוקם ב-2013 ומשדר חדשות בינלאומיות מאולפנים בנמל יפו בשפות אנגלית, צרפתית, עברית וערבית, מציע לפורשים מרצון, מענקים של 10 אלף שקל לעובדים בעלי ותק של ארבעה חודשים עד שנה, 15 אלף שקל לשנה עד שנתיים, ו-20 אלף שקל לעובדים שנמצאים בחברה למעלה משנתיים.
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותהפער כמעט נסגר: הפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14
גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה
לומר שהמהדורה המרכזית של חדשות 12 זה כמו לומר שיש כח משיכה. זה כמו כח טבע. אבל לאחרונה, מגמת ההיחלשות של 12 - שהשיגה רייטינג חלש יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף - הולכת ומתגברת. בד בבד, ערוץ 14 הולך ומתחזק, ואמנם מבחינת רייטינג עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף, וכבר נמצא עמוק בטריטריות שבהם החזיק 12 לבדו עד היום. וזה עוד לפני שינוי אופן המדידה.
מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.
החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים
גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין, שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד.
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם
אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה
דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.
- איפה התוכן המקורי בפריים טיים וכמה אנשים ראו את אלי פלדשטיין ב"יהיה טוב"?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות
שש עם דפנה ליאל בקשת 12 הוביל עם 7.6% רייטינג ו-169 אלף צופים, כאשר אחריהם מוריה וברקו הצליחו להגיע למקום השני, עם 5.4% רייטינג ו-145 אלף צופים בלבד. את הרשימה סגרו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-133 אלף צופים.
.jpg)