אחי, הקמפיין עובד: 4.5 מיליון צפיות לסרטון טמפו ברשת
שבועיים לאחר שפורסם לראשונה סרטון הפרסומת החדש של טמפו, משרד הפרסום מנצ' והחברה "סופרים את הכסף". לאחר השקעה כספית מבוטלת "על גבול האפס" לדברי המשרד, בסושיאל, משרד הפרסום ומותג הבירה עושים סיכום סופי עם חיוך גדול לאחר שהסרטון צבר כ-4.5 מיליון צפיות ברשת.
קמפיין "אחי, חלאס עם האחי" שבו מככה השחקן ליאור רז כוכב (ויוצר) 'פאודה' שם במרכז את המילה הכי שימושית בז'רגון של הגבר הישראלי הממוצע - "אחי". הרעיון היה להמחיש את "הזילות של המילה "אחי", אל מול "אח אמיתי", אחד אשר עברת איתו כמה חוויות בחיים" מסבירים במנצ'. אמנם יש לא מעט סרטונים שהפכו ויראליים בן לילה ונצפו על ידי עשרות מיליונים בטווח זמן קצר יותר, אך עומדת לזכותה העובדה שמדובר בפרסומת מסחרית, וכזו המיועדת לשוק הישראלי בלבד (להבדיל מסודה סטרים לדוגמא).
המהלך הפרסומי כלל פרסום בטלוויזיה, בהיקף של כ-1.8 מיליון שקל (במחירי מחירון על פי יפעת בקרת פרסום) וכן שילוט "קירות כוח" ודיגיטל אשר כלל גם עמוד פייסבוק ייעודי תחת השם "אחי, חאלס עם האחי". בנוסף למונה הצפיות שהגיע ל-2.5 מיליון ישראלים, הסרטון זכה להתייחסות גם משר החינוך נפתלי בנט בעמוד הפייסבוק שלו, טייק אוף של חבורת "הישראליות", ובסך הכל גרף 300,000 תגובות, לייקים ושיתופים.
לדברי ניר גל, מנהל שיווק בטמפו: "אנו שמחים לייצר שוב מהלך תקשורתי פורץ דרך שמתקבל בעיני הצרכן כמהלך תוכן בידורי ולא סתם עוד פרסומת".
- 4.חובב תובנות 27/07/2017 12:14הגב לתגובה זוחבל שלא עושים פה יותר פרסומות עם תובנות.
- 3.יניב 26/07/2017 21:21הגב לתגובה זוכל הסרטים של מנצ אותו דבר , בדיחות ציניות וליהוק של איזה כוכב עולה . יניב יודע לעשות סוג אחד בלבד של פרסומות הומר ציני וזהו ! ואותם אנשים אגב צוחקים מזה פעם אחר פעם . לעוס מאוס צבוע ומשחק אותה טוב לב
- לקוח פוטנציאלי 27/07/2017 11:02הגב לתגובה זובמקרה עברתי לפני חודש על האתר שלהם כי שקלתי לעבוד איתם: סקודה, ניטרו נינגה, סמינר הקיבוצים, זה לא פרסומות ציניות ובעיני לפחות החברה שם עושים עבודה מצויינת. לא סתם גרמו לי להכנס לאתר שלהם. לא נראה לי שאוכל לעבור בגלל פוליטיקות פנימיות, אבל אם הייתי יכול, בהחלט הייתי שוקל את זה בחיוב
- צודק - אותם כמה מיליונים כל פעם. (ל"ת)יניב המגניב 27/07/2017 10:24הגב לתגובה זו
- קולגה פחות מגניב ממך 27/07/2017 11:08בסוף , האמת יוצאת לאור . ברגע שלקוח אחד לא יהיה מרוצה ותרד מהגל , אז יצא היניב . ואם במיליונים עסקת - אז הצלחת .
- 2.מנצ 26/07/2017 19:04הגב לתגובה זומשרד ואנשים רחוקים מהמילה מנצ
- קשה לך חמודי? (ל"ת)מתוסכל 27/07/2017 00:07הגב לתגובה זו
- יניב 27/07/2017 10:10לא קשה לי סער זאת דעתי זה בסדר?
- קולגה 26/07/2017 22:22הגב לתגובה זותתחיל לפרגן, המרירות הזאת עושה סרטן
- 1.הסרט פשוט מעולה (ל"ת)המספר משני 26/07/2017 17:34הגב לתגובה זו

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.