אחי, הקמפיין עובד: 4.5 מיליון צפיות לסרטון טמפו ברשת
שבועיים לאחר שפורסם לראשונה סרטון הפרסומת החדש של טמפו, משרד הפרסום מנצ' והחברה "סופרים את הכסף". לאחר השקעה כספית מבוטלת "על גבול האפס" לדברי המשרד, בסושיאל, משרד הפרסום ומותג הבירה עושים סיכום סופי עם חיוך גדול לאחר שהסרטון צבר כ-4.5 מיליון צפיות ברשת.
קמפיין "אחי, חלאס עם האחי" שבו מככה השחקן ליאור רז כוכב (ויוצר) 'פאודה' שם במרכז את המילה הכי שימושית בז'רגון של הגבר הישראלי הממוצע - "אחי". הרעיון היה להמחיש את "הזילות של המילה "אחי", אל מול "אח אמיתי", אחד אשר עברת איתו כמה חוויות בחיים" מסבירים במנצ'. אמנם יש לא מעט סרטונים שהפכו ויראליים בן לילה ונצפו על ידי עשרות מיליונים בטווח זמן קצר יותר, אך עומדת לזכותה העובדה שמדובר בפרסומת מסחרית, וכזו המיועדת לשוק הישראלי בלבד (להבדיל מסודה סטרים לדוגמא).
המהלך הפרסומי כלל פרסום בטלוויזיה, בהיקף של כ-1.8 מיליון שקל (במחירי מחירון על פי יפעת בקרת פרסום) וכן שילוט "קירות כוח" ודיגיטל אשר כלל גם עמוד פייסבוק ייעודי תחת השם "אחי, חאלס עם האחי". בנוסף למונה הצפיות שהגיע ל-2.5 מיליון ישראלים, הסרטון זכה להתייחסות גם משר החינוך נפתלי בנט בעמוד הפייסבוק שלו, טייק אוף של חבורת "הישראליות", ובסך הכל גרף 300,000 תגובות, לייקים ושיתופים.
לדברי ניר גל, מנהל שיווק בטמפו: "אנו שמחים לייצר שוב מהלך תקשורתי פורץ דרך שמתקבל בעיני הצרכן כמהלך תוכן בידורי ולא סתם עוד פרסומת".
- 4.חובב תובנות 27/07/2017 12:14הגב לתגובה זוחבל שלא עושים פה יותר פרסומות עם תובנות.
- 3.יניב 26/07/2017 21:21הגב לתגובה זוכל הסרטים של מנצ אותו דבר , בדיחות ציניות וליהוק של איזה כוכב עולה . יניב יודע לעשות סוג אחד בלבד של פרסומות הומר ציני וזהו ! ואותם אנשים אגב צוחקים מזה פעם אחר פעם . לעוס מאוס צבוע ומשחק אותה טוב לב
- לקוח פוטנציאלי 27/07/2017 11:02הגב לתגובה זובמקרה עברתי לפני חודש על האתר שלהם כי שקלתי לעבוד איתם: סקודה, ניטרו נינגה, סמינר הקיבוצים, זה לא פרסומות ציניות ובעיני לפחות החברה שם עושים עבודה מצויינת. לא סתם גרמו לי להכנס לאתר שלהם. לא נראה לי שאוכל לעבור בגלל פוליטיקות פנימיות, אבל אם הייתי יכול, בהחלט הייתי שוקל את זה בחיוב
- צודק - אותם כמה מיליונים כל פעם. (ל"ת)יניב המגניב 27/07/2017 10:24הגב לתגובה זו
- קולגה פחות מגניב ממך 27/07/2017 11:08בסוף , האמת יוצאת לאור . ברגע שלקוח אחד לא יהיה מרוצה ותרד מהגל , אז יצא היניב . ואם במיליונים עסקת - אז הצלחת .
- 2.מנצ 26/07/2017 19:04הגב לתגובה זומשרד ואנשים רחוקים מהמילה מנצ
- קשה לך חמודי? (ל"ת)מתוסכל 27/07/2017 00:07הגב לתגובה זו
- יניב 27/07/2017 10:10לא קשה לי סער זאת דעתי זה בסדר?
- קולגה 26/07/2017 22:22הגב לתגובה זותתחיל לפרגן, המרירות הזאת עושה סרטן
- 1.הסרט פשוט מעולה (ל"ת)המספר משני 26/07/2017 17:34הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
