פרסום ראשון

מכרז הדיגיטל של אוניברסיטת ת"א: d-say, אקליפטוס, TBWA דיגיטל וטוויסטד בגמר

4 המשרדים הציגו לאחרונה בפני האוניברסיטה שצפויה לקבל את ההחלטה הסופית בקרוב. בשנים האחרונות טיפל בתקציב הדיגיטל משרד הפרסום זרמון DDB
משה בנימין | (5)

המכרז על חלק הדיגיטל בתקציב הפרסום של אוניברסיטת תל אביב הגיע לשלב הסופי עם 4 משרדים: TBWA דיגיטל, טוויסטד, אקליפטוס ו-d-say - כך נודע לאייס.

4 המשרדים הציגו לאחרונה בפני נציגי האוניברסיטה שצפויה לקבל את ההחלטה הסופית בקרוב. במקרה של יהושע מדובר בניסוי כלים ראשון עבור הנבחרת הדיגיטלית המעובה שנבנתה בו בחודשים האחרונים. מולו ניצבים טוויסטד של אלון מוליאן וקרן פרידמן ואקליפטוס תחת ניהולו החדש של ארז ברכץ, שצבר את נסיונו ביהושע וכעת מוצא את עצמו מתמודד מול הקולגות לשעבר - גם הוא באחד המכרזים הראשונים מבחינתו בתפקיד המנכ"ל של אקליפטוס. גם ב-dsay מדובר באחת ההזדמנויות הראשונות של אייל הובר לוי המנכ"ל והשותף שהצטרף לקבוצת דרורי ארועטי ברמן לפני כחצי שנה.  

על פי נתוני האוניברסיטה תקציב הפרסום שלה בדיגיטל עמד בשנת 2014 על 1.5 מיליון שקלים. ב-3 השנים שבהן עבדה בצמוד לזרמון DDB, ייצרה האוניברסיטה מספר מהלכים דיגיטליים בדגש על נוכחות ערה ברשתות החברתיות, אתר בתשתית דרופל המותאם גם למובייל, טיפוח ערוץ היוטיוב, הפקת סרטונים מדעיים וסרטונים למועמדים ללימודים, השקת מיניסייט סלולרי ליום פתוח ועוד.

בין תנאי הסף של המכרז דרשה האוניברסיטה כי ב-12 החודשים שקדמו למועד הגשת ההצעות, המשרד המתמודד העסיק ומעסיק גם במועד ההגשה, לפחות 15 עובדים שכירים, לא כולל פרילנסרים, שעוסקים בעיקר בפרסום באינטרנט, דיגיטל, וכוללים בעלי תפקידים כגון: לפחות 2 אנשי תוכן. נדרש שכל אחד מהם מתחזק לפחות עמוד פייסבוק אחד במשך יותר משנה או שרק אחד מהם מתחזק לפחות שני עמודי פייסבוק במשך יותר משנה, לפחות 3 אנשי קריאייטיב, לפחות ארט דיירקטור אחד ולפחות קופירייטר אחד.

ברמת מחזורי העבודה דורשת האוניברסיטה כי המשרדים המתמודדים יעמדו בתנאי סף של שירותי פירסום באינטרנט עבור לפחות 3 לקוחות בשנים 2013, 2014, ו-2015 עד למועד הגשת ההצעות כאשר היקף העבודה עם כל לקוח היה לפחות 800,000 שקלים לא כולל מע"מ. 

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    אוניברסיטה 26/10/2015 10:09
    הגב לתגובה זו
    שמעתי רבות על מח' השיווק של אוניברסיטת תל אביב מדובר בלקוח מזעזע שדורש מעל ומעבר. בטוחים שהכל מגיע להם בסכומי כסף זעומים. התייחסות למשרד בצורה הכי מחפירה שיש.
  • 4.
    wow 26/10/2015 09:39
    הגב לתגובה זו
    פשוט לא להאמין כמה חזק אנשים צריכים להחזיק את עצמם כדי לא לטנף על אחרים. אפשר להבין אם קשה לפרגן אבל הירידות הבלתי פוסקות האלה על המתחרים זה פשוט פטתי... הרי מחר גם אתה תעבוד שם עם התחלופה השנתית הרגילה שבין המשרדים. סתמו כבר.
  • 3.
    מכיר אותם כהן 25/10/2015 23:23
    הגב לתגובה זו
    כי שלושת הפיינליסטים שלך, איך נגיד את זה בעדינות.... Suck
  • 2.
    ברכץ יקח לרמי...חייב כבר להוכיח את עצמו באקליפטוס (ל"ת)
    נח נח נח נחמן 25/10/2015 16:06
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    קפיצת ראש מרצון (ל"ת)
    לתוך פח אשפה 25/10/2015 15:44
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.