פרסום ראשון

מכרז הדיגיטל של אוניברסיטת ת"א: d-say, אקליפטוס, TBWA דיגיטל וטוויסטד בגמר

4 המשרדים הציגו לאחרונה בפני האוניברסיטה שצפויה לקבל את ההחלטה הסופית בקרוב. בשנים האחרונות טיפל בתקציב הדיגיטל משרד הפרסום זרמון DDB
משה בנימין | (5)

המכרז על חלק הדיגיטל בתקציב הפרסום של אוניברסיטת תל אביב הגיע לשלב הסופי עם 4 משרדים: TBWA דיגיטל, טוויסטד, אקליפטוס ו-d-say - כך נודע לאייס.

4 המשרדים הציגו לאחרונה בפני נציגי האוניברסיטה שצפויה לקבל את ההחלטה הסופית בקרוב. במקרה של יהושע מדובר בניסוי כלים ראשון עבור הנבחרת הדיגיטלית המעובה שנבנתה בו בחודשים האחרונים. מולו ניצבים טוויסטד של אלון מוליאן וקרן פרידמן ואקליפטוס תחת ניהולו החדש של ארז ברכץ, שצבר את נסיונו ביהושע וכעת מוצא את עצמו מתמודד מול הקולגות לשעבר - גם הוא באחד המכרזים הראשונים מבחינתו בתפקיד המנכ"ל של אקליפטוס. גם ב-dsay מדובר באחת ההזדמנויות הראשונות של אייל הובר לוי המנכ"ל והשותף שהצטרף לקבוצת דרורי ארועטי ברמן לפני כחצי שנה.  

על פי נתוני האוניברסיטה תקציב הפרסום שלה בדיגיטל עמד בשנת 2014 על 1.5 מיליון שקלים. ב-3 השנים שבהן עבדה בצמוד לזרמון DDB, ייצרה האוניברסיטה מספר מהלכים דיגיטליים בדגש על נוכחות ערה ברשתות החברתיות, אתר בתשתית דרופל המותאם גם למובייל, טיפוח ערוץ היוטיוב, הפקת סרטונים מדעיים וסרטונים למועמדים ללימודים, השקת מיניסייט סלולרי ליום פתוח ועוד.

בין תנאי הסף של המכרז דרשה האוניברסיטה כי ב-12 החודשים שקדמו למועד הגשת ההצעות, המשרד המתמודד העסיק ומעסיק גם במועד ההגשה, לפחות 15 עובדים שכירים, לא כולל פרילנסרים, שעוסקים בעיקר בפרסום באינטרנט, דיגיטל, וכוללים בעלי תפקידים כגון: לפחות 2 אנשי תוכן. נדרש שכל אחד מהם מתחזק לפחות עמוד פייסבוק אחד במשך יותר משנה או שרק אחד מהם מתחזק לפחות שני עמודי פייסבוק במשך יותר משנה, לפחות 3 אנשי קריאייטיב, לפחות ארט דיירקטור אחד ולפחות קופירייטר אחד.

ברמת מחזורי העבודה דורשת האוניברסיטה כי המשרדים המתמודדים יעמדו בתנאי סף של שירותי פירסום באינטרנט עבור לפחות 3 לקוחות בשנים 2013, 2014, ו-2015 עד למועד הגשת ההצעות כאשר היקף העבודה עם כל לקוח היה לפחות 800,000 שקלים לא כולל מע"מ. 

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    אוניברסיטה 26/10/2015 10:09
    הגב לתגובה זו
    שמעתי רבות על מח' השיווק של אוניברסיטת תל אביב מדובר בלקוח מזעזע שדורש מעל ומעבר. בטוחים שהכל מגיע להם בסכומי כסף זעומים. התייחסות למשרד בצורה הכי מחפירה שיש.
  • 4.
    wow 26/10/2015 09:39
    הגב לתגובה זו
    פשוט לא להאמין כמה חזק אנשים צריכים להחזיק את עצמם כדי לא לטנף על אחרים. אפשר להבין אם קשה לפרגן אבל הירידות הבלתי פוסקות האלה על המתחרים זה פשוט פטתי... הרי מחר גם אתה תעבוד שם עם התחלופה השנתית הרגילה שבין המשרדים. סתמו כבר.
  • 3.
    מכיר אותם כהן 25/10/2015 23:23
    הגב לתגובה זו
    כי שלושת הפיינליסטים שלך, איך נגיד את זה בעדינות.... Suck
  • 2.
    ברכץ יקח לרמי...חייב כבר להוכיח את עצמו באקליפטוס (ל"ת)
    נח נח נח נחמן 25/10/2015 16:06
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    קפיצת ראש מרצון (ל"ת)
    לתוך פח אשפה 25/10/2015 15:44
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.