חוזרים לארץ: סוכנות הקריאייטיב Bolds Creative פותחת סניף גם בת"א
5 שנים לאחר שהקימה בניו יורק את סוכנות בולדס קריאייטיב, רוני מיטל חוזרת לישראל ופותחת סניף בתל אביב. יחד עם שותפתה, אשת הקריאייטיב רונית סיחון, תעניק בולדס קריאייטיב שירותי מיתוג, ליווי, עיצוב וניהול מותגים לחברות שפועלות בישראל, לרבות סקירה וניתוח של הסביבה השיווקית, בניית מותג, עיצוב ממשקים, חידוד מסרים ובניית חשיפה באמצעי המדיה השונים.
סוכנות בולדס הוקמה ב-2010 בניו יורק. מאז היא מעניקה שירותי קריאייטיב תוך התמחות בפיתוח חווית מותג, ליווי המותג ועוד, מאונליין לאוף-ליין. החברה מלווה כיום ללקוחות מבית לוריאל כגון לנקום, קילס, בודי שופ, וכן קבוצת זארה ישראל בדגש על חברות מתחומי האופנה והלייפסטייל, קמעונאות וטכנולוגיה. הסוכנות הניו יורקית מעסיקה למעלה מ-50 עובדים ובעלת מאגר של כ-200 פרילאנסרים.
במקביל לפתיחת הסניף החדש בישראל, השיקו מיטל וסיחון את Bolds Talent, חברה בת שתתמקד בגיוס והשמת עובדי קריאייטיב בארגונים כגון משרדי פרסום, חברות דיגיטל ואינטראקטיב, חברות מוצר ואינטראקטיב, חברות מוצר חברות קריאייטיב פנים ארגוניות מכל הסוגים ועוד. זאת, במטרה לסייע לעובדים מוכשרים בענף לזהות ולהציג כראוי כישורים ויכולות, ולהגיע למיצוי מקסימלי של הפוטנציאל שלהם, בהתבסס על שיטה מתודולוגית שנשאבה מניו יורק. בין לקוחות החברה נמנים Klogic open אסם ועוד.
מיטל (32) היא בעלת תואר ראשון בעיצוב חנויות/חלונות ראווה ועיצוב אריזות-FIT- Fashion Institute of Technology NYC. לפני הקמת הסוכנות היא עבדה בלוריאל. סיחון (34) היא בוגרת תקשורת חזותית בבצלאל ושל אוניברסיטת Rhode Island School of Design. עבדה כעשור במיתוג ועיצוב ממשקים ואף שימשה כארט דירקטורית וכמעצבת לסרטים בהוליווד.
אתר החברה: www.boldscreative.com
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
