בולדס קריאייטיב רונית סיחון רוני מיטל
צילום: יח"צ

חוזרים לארץ: סוכנות הקריאייטיב Bolds Creative פותחת סניף גם בת"א

הסוכנות בבעלות רוני מיטל ורונית סיחון, תעניק ייעוץ ושרותי פיתוח מותג, ובאמצעות חברה-בת תעסוק גם בהשמה וגיוס עובדים בענף הקריאייטיב המקומי
שירות אייס |

5 שנים לאחר שהקימה בניו יורק את סוכנות בולדס קריאייטיב, רוני מיטל חוזרת לישראל ופותחת סניף בתל אביב. יחד עם שותפתה, אשת הקריאייטיב רונית סיחון, תעניק בולדס קריאייטיב שירותי מיתוג, ליווי, עיצוב וניהול מותגים לחברות שפועלות בישראל, לרבות סקירה וניתוח של הסביבה השיווקית, בניית מותג, עיצוב ממשקים, חידוד מסרים ובניית חשיפה באמצעי המדיה השונים.

 

סוכנות בולדס הוקמה ב-2010 בניו יורק. מאז היא מעניקה שירותי קריאייטיב תוך התמחות בפיתוח חווית מותג, ליווי המותג ועוד, מאונליין לאוף-ליין. החברה מלווה כיום ללקוחות מבית לוריאל כגון לנקום, קילס, בודי שופ, וכן קבוצת זארה ישראל בדגש על חברות מתחומי האופנה והלייפסטייל, קמעונאות וטכנולוגיה. הסוכנות הניו יורקית מעסיקה למעלה מ-50 עובדים ובעלת מאגר של כ-200 פרילאנסרים.

 

במקביל לפתיחת הסניף החדש בישראל, השיקו מיטל וסיחון את Bolds Talent, חברה בת שתתמקד בגיוס והשמת עובדי קריאייטיב בארגונים כגון משרדי פרסום, חברות דיגיטל ואינטראקטיב, חברות מוצר ואינטראקטיב, חברות מוצר חברות קריאייטיב פנים ארגוניות מכל הסוגים ועוד. זאת, במטרה לסייע לעובדים מוכשרים בענף לזהות ולהציג כראוי כישורים ויכולות, ולהגיע למיצוי מקסימלי של הפוטנציאל שלהם, בהתבסס על שיטה מתודולוגית שנשאבה מניו יורק. בין לקוחות החברה נמנים Klogic open אסם ועוד.

 

מיטל (32) היא בעלת תואר ראשון בעיצוב חנויות/חלונות ראווה ועיצוב אריזות-FIT- Fashion Institute of Technology NYC. לפני הקמת הסוכנות היא עבדה בלוריאל. סיחון (34) היא בוגרת תקשורת חזותית בבצלאל ושל אוניברסיטת Rhode Island School of Design. עבדה כעשור במיתוג ועיצוב ממשקים ואף שימשה כארט דירקטורית וכמעצבת לסרטים בהוליווד.

 

אתר החברה: www.boldscreative.com

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיותאור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיות

שובו של הפריים טיים

אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד. 


שובו של הפריים טיים

אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים. 

מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר  "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.