אויש תנוחו, כולכם: הפרסומת של גולדסטאר סתמית והנשים של נעמת סובלות מעודף מסכנות
הנה הבעיה העיקרית שלי, מהכיוון של טמפו – טרחנות. נכון, לגולדסטאר יש קו פירסומי מאוד ברור: אנחנו הגברים אומנם בבונים, אבל חיים פשוט ונהנים מזה. בניגוד לנשים, שהן אוכלות כאפות. אל תבינו לא נכון, אין לי ולו טענה אחת לקו - הוא מוכר, הוא קליל, הוא משחק ת'משחק. אבל בפרסומת החדשה של גולדסטאר הם סטו ממנו, לא הצידה, אלא למטה.
להוסיף אש למדורת אירגוני הנשים הטרדניים, זה לא להיות חכמים, קריאטיביים, מובילים, זה להיות סתם. ועם סתם, אתה מגניב רק בפעם הראשונה, אחר כך אתה נשכח - ומשרדי פרסום לא אוהבים להישכח.
בואו נצא החוצה רגע, לתמונה הרחבה. בסירטון של 'אני לבד' היה תיחכום, זה באמת היה מצחיק - את כולם - גם אנחנו יודעות לצחוק על עצמנו. בסירטון של 'פרסומת לגברים', שוב נשארנו עם אותה קריאטיביות, כולם התחברו, כולל אלה ש"הוצאו" כביכול מהמעגל הסגור של המגניבות. הרי גם נשים הן לקוחות, ואני מניחה שבגולדסטאר לא באמת מעוניינים שרק גברים ישתו אותם.
בשני הסרטונים המוזכרים הם שמרו על קו ה-cool, הוציאו את הגברים עדיפים, אבל היו מתוחכמים.
אני אגיד לכם מה, הקושי האמיתי הוא עם עודף המסכנות, של אירגוני הנשים. אז כל עוד לא מעירים את הדוב, הוא נשאר לישון. אבל אחרי סרטונים כאלה, הם מחוייבים להגיב. הרי מה שגולדסטאר עשו פה, הם הוציאו את הנשים נואשות, אלימות, משל מטרת חייהן להקים בית בישראל. וברור שזה לא נכון ולא מדבר על כל המין היפה. אבל גם אני, שנכללת ב"מיעוט", הרמתי גבה ואנחת ייאוש, לא מהמסר הסתמי, שוב, אלא כי היה לי ברור שהתגובה בדרך. זה לשחק לידיים, זה פרווה, זה לא להבריק, זה להיות עוד אחד ממיליון.
בעיניי, כשאתה עושה פרסומת, בא לך ששניה אחרי שהיא מסתיימת עוד יישאר החיוך של "וואלה, זה היה מצחיק". ופה, אין חיוך. יש אויש אחד ארוך, שנעמת רק משאירה אותו לגסוס, במקום שנעלים עין, נעשה כאילו לא ראינו ונקווה שמדובר בירידה לצורך עלייה.
- קשת שולטת בלוח שידורי מוצ"ש
- הפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- הפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14
- 4.גולדסטאר שובינסטים 13/08/2015 06:40הגב לתגובה זוולא, הם לא רוצים למכור לנשים....משנות ה-70 קו הפרסום שלהם היה: " תני לגבר גולדסטאר" . מצידם שנשים לא ישתו את המוצר, אבל יקנו אותו לגבר. ובכלל מי שיעקוב אחרי כל הפרסומות לאורך כל השנים, יראה שזה הקו. אין פה שום ירידה לצורך עלייה. חברה שלא יכולה לפרסם את המוצר שלה בלי לפגוע במגדר מסויים-כנראה שאין בו כלום. אני שותה סטלה!
- 3.מקאן הוריד את הרמה בארץ לפח (ל"ת)רפי 14/07/2015 17:46הגב לתגובה זו
- 2.אני מתה (ל"ת)אייל 09/07/2015 09:59הגב לתגובה זו
- 1.צ'יבורשקה 08/07/2015 18:07הגב לתגובה זו"במקום שנעלים עין, נעשה כאילו לא ראינו ונקווה שמדובר בירידה לצורך עלייה." אוקסימורון?
פטריק דרהי (יוטיוב)פטריק דרהי יפטר מעל 100 עובדים ב-i24NEWS
פטריק דרהי מציע עד 20 אלף שקל לפורשים מ-i24NEWS, בשלב הבא יגיעו הפיטורים
ערוץ i24NEWS, עבר מקבוצת אטליס שהיתה בשליטתו של פטריק דרהי, לבעלות ישירה של פטריק דרהי, וזה ממש לא רק שינוי קוסמטי. דרהי כבר לא משתמש בכסף של בעלי האג"ח של אטליס כדי להשקיע בערוץ תקשורת ולהפוך לטייקון תקשורת מקומי, הדירקטוריון אמר לו לעצור.
גם העסקה לרכישת ידיעות אחרונות בהולד הוקפאה, ולמעשה בוטלה. דרהי שנים מדבר עם ידיעות ולא היתה עסקה, ועכשיו נראה שגם לא תהיה. בכל מקרה, ההחלטה של אטליס, שנמצאת במצב מאוד מורכב פיננסית, להפסיק את המימון לערוץ החדשות, הובילה לכך שדרהי קיבל את הבעלות והוא גם אחראי על המימון.
דרהי כנראה אדם עשיר שהשאיר את בעלי המניות בקבוצה שלו ואת מחזיקי החוב עניים, אבל לא בטוח שהוא רוצה להפסיד את הכסף שלו על ערוץ חדשות. אז המהלך הראשון שדרהי מבצע ב-i24NEWS הוא, ניחשתם נכון, פיטורים.
קריאה חשובה: התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת
- התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת
- פטריק דרהי פושט רגל בצרפת – וטייקון בישראל; איך זה מסתדר?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
קיצוץ בכוח אדם וניסיון לצמצם הפסדים
הערוץ מציע תוכנית פרישה מרצון לעובדים כחלק מצעדי התייעלות. הערוץ, שהוקם ב-2013 ומשדר חדשות בינלאומיות מאולפנים בנמל יפו בשפות אנגלית, צרפתית, עברית וערבית, מציע לפורשים מרצון, מענקים של 10 אלף שקל לעובדים בעלי ותק של ארבעה חודשים עד שנה, 15 אלף שקל לשנה עד שנתיים, ו-20 אלף שקל לעובדים שנמצאים בחברה למעלה משנתיים.
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוקשת שולטת בלוח שידורי מוצ"ש
עוד ערב ללא תוכן מקורי בערוצי הטלוויזיה, למעט סרט תיעודי ששודר בכאן11; מבחינת המהדורות המרכזיות, כמו בכל מוצ"ש, קשת מובילה בכל הרצועות - לטבלת הרייטינג המלאה
כמו מדי מוצ"ש, העובדה שערוץ 14 אינו משדר לאורך היום משפיעה על טבלת הרייטינג, והמהדורה המרכזית של חדשות 12 פותחת פערים על המתחרות, ואמש מהדורת החדשות של 12 השיגה רייטינג של 15.9% וכמות צופים של 396 אלף. הבאה אחריה היתה חדשות 13, עם 5.5% רייטינג ו-156 אלף צופים וכשהמקום השני הוא נתונים של כשליש ממהדורת 12, ניתן לראות עד כמה הפער גדול במוצ"ש. במקום השלישי היתה המהדורה של ערוץ 14, עם 4.9% ו-131 אלף וכרגיל את הרשימה סגר כאן11, עם 3.5% רייטינג ו-90 אלף צופים.
החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים
גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם כאן11 שידרו את הסרט התיעודי "יצאתי בשש", שעוקב אחרי רציחות נשים על ידי בני זוגן, שהיה עם 2.6% רייטינג וצפו בו 56 אלף איש, אבל כל השאר היה ריאליטי או תכניות אירוח למיניהן. בכל אופן, את הרצועה הובילו תכניות הריאליטי, כשהכוכב הבא לאירוויזיון היה עם 17.3% ו-427 אלף צופים והיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריו היה "משחק השף", עם 11.3% רייטינג ו-286 אלף צופים ובמקום השלישי היתה "הפטריוטים" של ערוץ 14, עם 6.2% רייטינג ו-168 אלף צופים.
כאן11 שידרו במהלך הרצועה גם את פגישה עם רוני קובן, שאירח את ליאור סושרד והיה עם רייטינג של 4.7% ו-112 אלף צופים.
תכניות אחה"צ
הרצועה המוקדמת של פגוש את העיתונות של קשת היתה על 11.9% ו-320 אלף צופים, בעוד מוריה וברקו היו על 3.7% רייטינג ו-106 אלף צופים. לאחר מכן פגוש את העיתונות עלו ל-13.2% ו-331 אלף צופים, מוריה וברקו עלו ל-3.8% ו-130 אלף צופים ואילו ערוץ 14 הצטרף עם "השבוע" עם אראל סג"ל, שעמד על 3% ו-77 אלף צופים.
לייט נייט
את רצועות הלייט נייט הובילו "אברי ושרקי" עם, רייטינג של 8.7% ו-208 אלף צופים, אחריהם היו רשת עם שידור חוזר של "שנות ה-90" שעמדו על 4.1% רייטינג ו-95 אלף צופים ואילו חדשות הלילה עם שרה ב"ק, ששודרו בערוץ 14, היו עם 2.6% רייטינג ו-70 אלף צופים.
