אויש תנוחו, כולכם: הפרסומת של גולדסטאר סתמית והנשים של נעמת סובלות מעודף מסכנות
הנה הבעיה העיקרית שלי, מהכיוון של טמפו – טרחנות. נכון, לגולדסטאר יש קו פירסומי מאוד ברור: אנחנו הגברים אומנם בבונים, אבל חיים פשוט ונהנים מזה. בניגוד לנשים, שהן אוכלות כאפות. אל תבינו לא נכון, אין לי ולו טענה אחת לקו - הוא מוכר, הוא קליל, הוא משחק ת'משחק. אבל בפרסומת החדשה של גולדסטאר הם סטו ממנו, לא הצידה, אלא למטה.
להוסיף אש למדורת אירגוני הנשים הטרדניים, זה לא להיות חכמים, קריאטיביים, מובילים, זה להיות סתם. ועם סתם, אתה מגניב רק בפעם הראשונה, אחר כך אתה נשכח - ומשרדי פרסום לא אוהבים להישכח.
בואו נצא החוצה רגע, לתמונה הרחבה. בסירטון של 'אני לבד' היה תיחכום, זה באמת היה מצחיק - את כולם - גם אנחנו יודעות לצחוק על עצמנו. בסירטון של 'פרסומת לגברים', שוב נשארנו עם אותה קריאטיביות, כולם התחברו, כולל אלה ש"הוצאו" כביכול מהמעגל הסגור של המגניבות. הרי גם נשים הן לקוחות, ואני מניחה שבגולדסטאר לא באמת מעוניינים שרק גברים ישתו אותם.
בשני הסרטונים המוזכרים הם שמרו על קו ה-cool, הוציאו את הגברים עדיפים, אבל היו מתוחכמים.
אני אגיד לכם מה, הקושי האמיתי הוא עם עודף המסכנות, של אירגוני הנשים. אז כל עוד לא מעירים את הדוב, הוא נשאר לישון. אבל אחרי סרטונים כאלה, הם מחוייבים להגיב. הרי מה שגולדסטאר עשו פה, הם הוציאו את הנשים נואשות, אלימות, משל מטרת חייהן להקים בית בישראל. וברור שזה לא נכון ולא מדבר על כל המין היפה. אבל גם אני, שנכללת ב"מיעוט", הרמתי גבה ואנחת ייאוש, לא מהמסר הסתמי, שוב, אלא כי היה לי ברור שהתגובה בדרך. זה לשחק לידיים, זה פרווה, זה לא להבריק, זה להיות עוד אחד ממיליון.
בעיניי, כשאתה עושה פרסומת, בא לך ששניה אחרי שהיא מסתיימת עוד יישאר החיוך של "וואלה, זה היה מצחיק". ופה, אין חיוך. יש אויש אחד ארוך, שנעמת רק משאירה אותו לגסוס, במקום שנעלים עין, נעשה כאילו לא ראינו ונקווה שמדובר בירידה לצורך עלייה.
- טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- 4.גולדסטאר שובינסטים 13/08/2015 06:40הגב לתגובה זוולא, הם לא רוצים למכור לנשים....משנות ה-70 קו הפרסום שלהם היה: " תני לגבר גולדסטאר" . מצידם שנשים לא ישתו את המוצר, אבל יקנו אותו לגבר. ובכלל מי שיעקוב אחרי כל הפרסומות לאורך כל השנים, יראה שזה הקו. אין פה שום ירידה לצורך עלייה. חברה שלא יכולה לפרסם את המוצר שלה בלי לפגוע במגדר מסויים-כנראה שאין בו כלום. אני שותה סטלה!
- 3.מקאן הוריד את הרמה בארץ לפח (ל"ת)רפי 14/07/2015 17:46הגב לתגובה זו
- 2.אני מתה (ל"ת)אייל 09/07/2015 09:59הגב לתגובה זו
- 1.צ'יבורשקה 08/07/2015 18:07הגב לתגובה זו"במקום שנעלים עין, נעשה כאילו לא ראינו ונקווה שמדובר בירידה לצורך עלייה." אוקסימורון?
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהאירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים.
המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.
פריים טיים
השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים.
תוכניות אחה"צ וערב מוקדם
בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים.
בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225
במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף
צופים.
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לייט נייט
ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהאירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים.
המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.
פריים טיים
השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים.
תוכניות אחה"צ וערב מוקדם
בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים.
בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225
במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף
צופים.
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לייט נייט
ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.
