גרמניה קוראת לישראלים: בואו אלינו למבצע "מילקי בשקל כל השנה"
ישראלים צעירים יקרים, העם הגרמני קורא לכם. שובו הביתה. אנחנו בני הדור השלישי בגרמניה איננו אחראים למעשי אבות אבותינו ובכל מקרה שילמנו לכם כסף רב כדי לכפר על עוונותיהם. אנא סלחו לנו ושכחו לנו.
דור חדש קם בגרמניה: גאה, ליברלי ואוהב ישראלים (את היהודים אנחנו אוהבים פחות, אבל אתם הרי לא יהודים אתם ישראלים) אנחנו צריכים אתכם כדי לחזק את כלכלתנו, אנחנו צריכים את החדשנות שלכם כדי לקדם את התעשיה שלנו, אנחנו צריכים את חוכמתכם כדי לחזק את האקדמיה שלנו, אנחנו צריכים את היצירתיות שלכם כדי להעשיר את חיי הרוח שלנו, המשק שלנו משווע ליזמות המפורסמת שלכם ומוסדות המחקר שלנו זקוקים לידע שלכם.
רק כדי להפגין עד כמה אנחנו באמת רוצים בכם אנחנו מוכנים להבטיח לכם חיי נוחות ורווחה. נציף אתכם בהצעות עבודה מפתות, תשתכרו פי שלוש וארבע ממה שאתם משתכרים בישראל ולא ניקח לכם את רוב משכורותיכם במיסים. תוכלו לרכוש דירה בת השגה במרכז ברלין ותעבדו הרבה פחות שעות. כידוע לכם אנחנו בגרמניה עובדים כדי לחיות ולא הפוך. בשעה חמש וחצי תוכלו כבר לעזוב את מקומות העבודה שלכם ולהירגע במרתפי הבירה הידועים שלנו, שעה שמלצריות בלונדיניות דשנות תגשנה לכם קנקני בירה ענקיים והשירה מסביבכם תגאה ותשתלהב.
אחרי שניים או שלושה ליטרים הגונים של בירה גרמנית טובה תוכלו להגיע הביתה, לבלות זמן איכות עם בני/ות זוגכם ועם הילדים המאושרים שלכם. סביב לשולחן ארוחת הערב העשירה תוכלו לרכל ולרחם על חבריכם האומללים שנשארו בישראל. אם תיחשפו, פה ושם, לגילויי אנטישמיות, קחו את זה בקלות, גזענים חשוכים קיימים בכל מקום, לא?.
- יותר ויותר ישראלים מצטרפים להשקעה בתחום הלוגיסטיקה,
- מעשייה דמיונית לכבוד ראש השנה - על חברה ותיקה בשם ישראלוביץ' ובניו
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
אם תיתקלו במוסלמים עוינים אל תתרגשו. איך אומרים אצלכם "כלב נובח לא נושך" בכל מקרה, אלה הם הקומץ. מרבית המוסלמים בגרמניה הם שוחרי שלום ואוהבי ישראל.
כשתצאו ממסע הקניות השבועי בסופרמרקט לא תרגישו כאילו שלא נשאר לכם כסף לגמור את השבוע. סליכם יהיו מלאים בכל טוב וכיסיכם לא יהיו מרוקנים. בהתחלה , אמנם, יהיה לכם קצת קשה עם השפה המקומית אבל אל דאגה אנחנו נשלח אתכם לאולפן ותלמדו מהר. גרמנית היא שפה קלה. ביחוד אם אתם יודעים יידיש מהבית.
אם תתגעגעו לחברים ולמשפחה זה גם לא נורא, בשביל מה המציאו את הסקייפ? אתם תגלו מיד עם הגיעכם שהעם הגרמני מכניס אורחים, אתם תתקבלו ברצון בחברה, שכניכם יחבקו אתכם ויכניסו אתכם לבתיהם ואין שום סיכוי בעולם שאי פעם, מישהו יגיד לכם להסתלק או חו"ח גרוע מזה. אחרי הכול אתם שבים לארץ אבותיכם. הארץ שמשפחותיכם גדלו ושגשגו בה. אתם ממשיכי דרכם הלגיטימיים. הילדים שלכם יתערו במהרה בסביבתם, גרמנית תהיה שפתם והתרבות הגרמנית תהיה תרבותם.
דא עקא, בלונדיניים תכולי עיניים הם כבר לא יהיו. ישראלים צעירים יקרים, מה לכם ממלחמות חסרות הכרעה, מדם יזע ודמעות בארץ המזרח תיכונית, שכוחת האל שאבותיכם איוו להם למפלט. אנחנו חיים בזמנים אחרים, אנחנו חיים בעולם הגלובלי, לטריטוריה אין יותר חשיבות. בואו אלינו בהמוניכם. כל מי שיבוא בשנה הקרובה ישתתף במבצע "מילקי בשקל-לכל השנה" מהרו פן תאחרו.
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
- טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
מאת: הוועד הלאומי להשבחת גרמניה
*הערה: קריאה זאת מופנית לישראלים ממוצא אירופאי. מזרחיים, כהי עור יש לנו די והותר, תודה רבה.
הכותב הוא מנכ"ל ADMAN החברה למשאבי אנוש לענפי הפרסום השיווק והתקשורת
- 4.BIG (ל"ת)LIKE 22/10/2014 11:41הגב לתגובה זו
- 3.לורנס איש ערב 22/10/2014 10:16הגב לתגובה זוהכל נכון - יזמות, יצירתיות, שכל, חכמה, חדשנות וחריצות. אבל הזיכרון, אוי, הזיכרון - זה לעולם לא היה לנו. [לכן כל החגים שלנו הם ציוויים סביב זכרונות, כי בלי זה אנחנו שוכחים] זכור את אשר עשה לך עמלק במשרפות אושוויץ ובכל רחבי אירופה. בניהם המחופשים כיום לסבתא של כיפה אדומה, יגלו את פרצופם וערוותם במוקדם או במאוחר. הם יתנו לכם לאכול מילקי בשקל, רק תריחו אותו לפני זה, שלא תקבלו מקלחת קצפתית של ציקלון בי. אנחנו המזרחיים נשמור לניצולים שביניכם את הארץ עד שתחזרו...
- 2.גלעד 19/10/2014 10:27הגב לתגובה זוחזק ביותר
- 1.שי 18/10/2014 08:47הגב לתגובה זואין לאייס עורך?
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
