מקבלת קרדיט מהבוס: שלי שפילמן-יערי מונתה למשנה למנכ"ל LEAD
רמי יהודיחה מסמן את הדור הבא במשרד הפרסום LEAD. שלי שפילמן-יערישהצטרפה למשרד ב-2011 מונתה למשנה למנכ"ל המשרד.
שפילמן יערי מחזיקה ב-15 שנות ניסיון בעולם הפרסום, במגוון של תפקידי מפתח בתחום הניהול והאסטרטגיה. קודם למינויה לתפקיד המשנה למנכ"ל היא שימשה כסמנכ"לית לקוחות ב-LEAD. לפני כן היתה מנהלת לקוחות וחברת הנהלה ב'מקאן אריקסון', מנהלת מחלקת אסטרטגיה של 'גלר נסיס' (לשעבר, כיום פובליסיס) וממקימי אתר 'עכבר און ליין'.
לדברי רמי יהודיחה, המייסד ומנכ"ל המשרד: "מינויה של שלי שפילמן-יערי, אשר הצטרפה למשרד ב-2011, הוא מהלך נוסף בחיזוק השדרה הניהולית הבכירה של המשרד שנמצא בצמיחה מתמדת".
Lead שהוקם ב-2004 על ידי רמי יהודיחה, הוא חלק מקבוצת אדלר חומסקי. בשנים האחרונות המשרד מציג את עקומת הצמיחה החדה ביותר בענף הפרסום על פי נתוני יפעת בקרת פרסום. על לקוחותיו נמנים בין השאר: גוגל, בנק יהב, בית ההשקעות אלטשולר שחם, זוגלובק, סובארו, גלובס, בזק עסקים, פנגו ועוד.
- 11.זהר 31/03/2014 07:55הגב לתגובה זוה כי טובה בעולם, אין תקרת זכוכית שתעמוד בפניה!
- 10.חחחחחחחחח. בדיחה טובה. רמי מה נסגר? (ל"ת)אחד שיודע באמת 30/03/2014 15:39הגב לתגובה זו
- 9.ברודי 26/03/2014 15:09הגב לתגובה זומכיר אישית בעבודה יחד יותר ממוכשרת לתפקיד בהצלחה
- 8.כלכל אנושית שדאגה לפטר את כל הנשים ההריוניות (ל"ת)אחד שיודע 25/03/2014 22:03הגב לתגובה זו
- 7.בחורה רצינית משכמה ומעלה! (ל"ת)לקוחה 25/03/2014 11:27הגב לתגובה זו
- 6.אחד שעבד 24/03/2014 19:38הגב לתגובה זוחכמה, מוכשרת, נחמדה ויודעת מעולה על מה היא מדברת. שילוב לא נפוץ בענף הפרסום ובכלל. בהצלחה לה.
- 5.אחד שיודע 24/03/2014 19:36הגב לתגובה זואשת מקצוע מדרגה ראשונה, אנושית,החלטה מעולה!!
- 4.ב?ב הבנאי 24/03/2014 18:59הגב לתגובה זואישה מדהימה, מוכשרת ומבריקה. צריכה להיות מנכ"ל ולנהל את כל הקרקס הזה בעצמה. כל הכבוד.
- 3.שני 24/03/2014 16:25הגב לתגובה זונשמע לי אותו הדבר
- השאלה הייתה רטורית וצינית..... (ל"ת)שני 24/03/2014 21:36הגב לתגובה זו
- עוד 1000 שקל בברוטו (ל"ת)קרנית 24/03/2014 17:48הגב לתגובה זו
- מישו 24/03/2014 17:15הגב לתגובה זוסמנכ"ל הוא הסגן של המנכ"ל, משנה למנכ"ל הוא המשנה של המנכ"ל. מה שנקרא ממנכ"ל.
- יש יותר מסמנכ"ל אחד בדרך כלל לעומת משנה אחד.. (ל"ת)אחד שמבין 24/03/2014 17:55
- 2.לקוחה לשעבר 24/03/2014 16:12הגב לתגובה זושלי היא הדמות המקצועית ביותר במשרד הזה!
- 1.אחת ההזויות בענף. (ל"ת)מכירה 24/03/2014 15:47הגב לתגובה זו
- זהר 31/03/2014 07:53הגב לתגובה זומהבודדות שישברו כל תקרת זכוכית
- מכר 24/03/2014 19:05הגב לתגובה זולא, את
- לא. את (ל"ת)מכירה טוב יותר 24/03/2014 18:20הגב לתגובה זו
- 24/03/2014 19:34בחורה מוכשרת אנושית ואשת מקצוע מדרגה ראשונה, החלטה מעולה.
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
