תקציב הפרסום של משווקת Morphy Richards ו-Remington לזרמון DDB

התקציבים טופלו עד לאחרונה ב'פוקס גורן גלעדי' ועמדו ב-2013 על כ-5 מיליון שקלים. בקמפיין הראשון ל-Shark שיצולם בימים הקרובים תככב חנה לסלאו
משה בנימין | (5)

תקציב הפרסום של חברת "שריג" יבואנית ומשווקת מוצרי Morphy Richards ו-Remington וכן מותג shark ועוד, עובר לידי זרמון DDB. עד לאחרונה טופלו תקציבי הפרסום של המותגים במשרד הפרסום 'פוקס גורן גלעדי'. טרייבל DDB מקבוצת 'זרמון' תהיה אחראית על כלל היבטי הפרסום בזירת הדיגיטל.

קמפיין הטלוויזיה הראשון בקדנציה של זרמון DDB, יהיה עבור המותג shark (מנקה בשיטת קיטור) ויצולם בימים הקרובים. בקמפיין, בעלות מדווחת של כ-3.5 מיליון שקלים תככב חנה לסלאו שתופיע בדמותה המיתולוגית של "קלרה המנקה" משנות ה-80. על פי המשרד, תקציב הפרסום של קבוצת "שריג" עמד במהלך 2013 על כ-5 מיליון שקלים במחירי מחירון של יפעת בקרת פרסום.

תקציב הפרסום של "שריג" מצטרף למספר תקציבים חדשים שהצטרפו לאחרונה לזרמון DDB וביניהם: קבוצת חן ואיתי גינדי, רשת אפריל, רשת האופנה קרייזי ליין, ביטוח אילון ועוד.

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    אבי 09/03/2014 20:37
    הגב לתגובה זו
    קלרה?? חנה לסלאו?!
  • מזל שלא הביאו את "ניקוי ראש" (ל"ת)
    שמרית 10/03/2014 13:44
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    מושיקו 09/03/2014 18:13
    הגב לתגובה זו
    לזרמון השנה
  • מד מן 10/03/2014 17:03
    הגב לתגובה זו
    מי שהולך לעבוד עם המשרד הזה ..וואלה מגיע לו
  • 1.
    אפי 09/03/2014 13:58
    הגב לתגובה זו
    מין הפח אל הפחת מה יש למשרדים הללו להציע בכלל?
"נוטוק" של רועי עידן בקשת. קרדיט: אתר מאקו"נוטוק" של רועי עידן בקשת. קרדיט: אתר מאקו

האם תוכן מקורי ואיכותי יכול לכבוש את הפריים טיים?

בערב שיגרתי יחסית, כמות הצופים הכללית במהדורות המרכזיות ירדה, אך מגמת התחרות בין 12 ל-14 הולכת ומתחזקת, למעט ירידה כלשהי במהדורה המרכזית; לעומת זאת, ערוץ 13 הולך ויורד בכמויות הצופים 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

במדינה תזזיתית כמו זו שאנחנו חיים בה, המהדורות המרכזיות של החדשות הם תמיד עיקר העניין, ובכל זאת, ישנם ימים שבהם החדשות משתלטות על הכל וישנה שיגרה, שבה המספרים מתיישרים ואחוזי הצפייה פחות או יותר יציבים. זה גם מה שקרה אתמול, כלומר, שיגרה יחסית, והן כמות הצופים במהדורות עמדה 725 אלף צופים, כבימים "רגילים", והן המגמה של התחזקות ערוץ 14 התמתנה והיחסים בין כמות הצופים חזרו להיות כפי שהיו מספר שבועות אחורה. 

מבחינת הנתונים עצמם, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 13.3% רייטינג ו-334 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 6.9% רייטינג ו-177 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שהצליחה שוב לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 5.6% רייטינג ו-123 אלף צופים, ובסוף הרשימה היתה המהדורה של כאן1, עם נתונים טובים יחסית לחוסר הפופולריות שלה, עם 91 אלף צופים ו-4% רייטינג.

פריים טיים ועוד

ללא ריאליטי חזק ברצועת הפריים טיים, הדרמה המקורית של רועי עידן, "נוטוק" השתלטה על הרצועה ועמדה על 11.9% רייטינג ו-299 אלף צופים. "הפטריוטים" ממשיכה להתחזק ועמדה על 9.1% רייטינג ו-280 אלף צופים, ואילו אחריה היתה "ווארט" של ערוץ 13, שגם הוא עמד על נתונים לא רעים, עם 8.6% רייטינג ו-192 אלף צופים. כאן11 בחרו לפצל את הרצועה, והחלק הראשון, "בואו לאכול איתי" עמד על 5.9% רייטינג ו-122 אלף צופים, בעוד שאחריו, "זהו זה" הורידה את כמות הצופים ועמדה על 4.3% רייטינג בלבד עם 86 אלף צופים. 

מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.6% ו-108 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שצמצמה פערים, עם 2.7% רייטינג ו-62 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.8% רייטינג ו-41 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, אך ערוץ 14 מתחיל להוביל באופן קבוע, עם "על הבוקר" עם נוי בר, שהיה בראש עם 2.4% רייטינג ו-54 אלף צופים. אחריו היה משדר הבוקר של קשת, עם עדי זריפי, שעמד על רייטינג של 2.2% ו-44 אלף צופים בלבד, ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.5% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.