קב' קו מנחה מתרחבת: חתמה על הסכם לרכישת פעילות האינטרנט של תפוז

חברת קו מנחה מדיה הודיעה הבוקר כי חתמה על הסכם לרכישת פעילות האינטרנט של תפוז - שכוללת את את אתר תפוז, FLIX ודף הבית הראשון שלי
שירות אייס | (5)

קו מנחה מדיה, זרוע המדיה של קבוצת קו מנחה, חתמה על הסכם לרכישת פעילות האינטרנט של תפוז - שכוללת את אתר תפוז, אתר הוידיאו FLIX וכן 50.1% מאתר דף הבית הראשון שלי. תמורת הפעילות תשלם קו מנחה לתפוז סך של 4.3 מיליון שקלים.

קו מנחה מדיה מפעילה את האתרים Bizportal, אייס ותקדין ומנוהלת על ידי אופיר שטויאר, מנכ"ל קו מנחה LMK (חברת הבת שאחראית על תחום פעילות הקבוצה בשוק ההון) וקו מנחה מדיה.

בשל הוראות החוק, הרכישה כפופה לאישורו של הממונה על ההגבלים העסקיים, אישור שקו מנחה מאמינה שיתקבל במהרה.

קו מנחה מפעילה 3 תחומי פעילות מרכזיים

קבוצת קו מנחה עוסקת ומתמחה בתחומי המידע והמדיה לקהלים מגוונים בעולמות תוכן שונים, והיא פועלת ב-3 תחומי פעילות מרכזיים. הראשון הוא תחום שוק ההון - אספקת מידע בורסאי שוטף והיסטורי, בעיכוב ובזמן אמת (הצגת יותר מנייר אחד בו זמנית בזמן אמת), מידע מעובד ומנותח, דוחות כספיים, חדשות כלכליות וכלי ניתוח טכניים באמצעות מערכות אותן הקבוצה מפתחת ומשווקת וכן באמצעות פתרונות טכנולוגיים וערוצי הפצה נוספים וכן תוכנה לניהול תיקי השקעות עבור מנהלי תיקים.

התחום השני הוא מידע עסקי מקצועי - אספקת מידע פיננסי בתחומי השכר, דיני עבודה, מיסוי ופנסיה וכן פיתוח כלי סימולציה מתקדמים לחישובים פיננסים לקהילת רו"ח, אנשי הכספים בארגונים ומנהלי משאבי אנוש. בנוסף, אספקת מידע משפטי לקהילת עורכי הדין הכולל פסיקה ותקצירי פסיקה, חקיקה, מחשבונים, טפסים משפטיים וכן מערכת "קומיט" לניהול משרד עו"ד.

ואילו השלישי הוא תחום מידע מגופים ממשלתיים ושירותים נלווים - אספקה והפצת מידע ממאגר רשם החברות וממערכת רישום מקרקעין (טאבו) וביצוע שירותים נלווים ברשם החברות ובטאבו.

הקבוצה מעסיקה כ-250 עובדים והכנסותיה ב-6 החודשים הראשונים של שנת 2013 הסתכמו בכ-41 מיליון שקלים (בשנת 2012 בכ-82 מיליון שקלים).

פעילות האינטרנט של תפוז, מנוהלת בשנים האחרונות על ידי דן חן. אתר תפוז, שמתמחה בפורומים, בלוגים ותקשורת בין אנשים, הוא האתר הרביעי בגודלו בישראל לפי נתוני ועדת המידרוג, ו-FLIX הינו אחד מ-4 האתרים המובילים בהגשת וידאו, כאשר בחודש יולי 2013 היה במקום השני במספר צפיות הוידיאו בישראל לפי נתוני ועדת המידרוג.

גם בתחום הגלישה בסלולר תפוז נמצא במקום הרביעי עם כ-530 אלף גולשים ייחודיים בחודש יולי 2013 וכן מרכז את קהילת הבלוגרים הגדולה בישראל כאשר עד היום נפתחו בו למעלה מ-150 אלף בלוגים שונים.

תפוז משמש זירה חשובה ומשמעותית לקהילות וקבוצות עניין שונות ושומר על תפקידו ומיקומו גם בעידן הפייסבוק.

FLIX הוא אתר הוידאו הישראלי בעל כמות תכני הווידאו הגדולה בארץ והפועל במתכונת דומה לאתר יוטיוב האמריקאי. הוא מכיל מאגר אדיר של סרטוני וידאו שהעלו אליו הגולשים (למעלה מ-600 אלף סרטונים) כשלצידם של תכני הגולשים, פועלים באתר למעלה ממאה ערוצי תוכן מערכתיים.

אופיר שטויאר, מנכ"ל קו מנחה מדיה מסר: "אנו מאמינים בפוטנציאל הרב הטמון בתפוז וכן בעובדי ומנהלי האתר ונפעל לפתח ולקדם את תפוז בהתאם למגמות המתפתחות בעולם התוכן הדיגיטלי על מנת שיוכל להגיע ולהשיג יעדים חדשים.

רכישת תפוז תהפוך את קו מנחה לקבוצת המדיה החמישית בגודלה בישראל עם כמות של כ-1.55 מיליון גולשים ייחודיים (RU) בחודש, בהתאם לנתוני ועדת המידרוג למדידת שיעורי הגלישה באינטרנט לחודש יולי 2013, ותאפשר לקבוצה להגדיל את היתרונות והמובילות שלה בעולמות התוכן שבהם אנו פועלים כיום ולצמוח לעולמות תוכן נוספים בתחום הדיגיטלי".

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    יפה, שיחקו אותה, מתקדמים בסולם הרייטינג (ל"ת)
    מיקה 10/09/2013 17:34
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    לא מבין איך אילן ישועה לא עף על זה... (ל"ת)
    ori 01/09/2013 12:32
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    גיא 01/09/2013 11:41
    הגב לתגובה זו
    סחתין על קו מנחה שזיהו את זה. בהצלחה! תשמרו על התפוז.
  • מדובר על חיזוק משמעותי לקו מנחה (ל"ת)
    שירן 01/09/2013 11:53
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    מי זה אופיר שטיר? קו מנחה לא של בגס? (ל"ת)
    טלי מ 01/09/2013 10:47
    הגב לתגובה זו
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקומתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקו

רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב

במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג

הדס ברטל |

מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות. 

המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים. 

פריים טיים

הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.


ינון מגל בשידורי הפטריוטים מתוך אתר ערוץ 14
ינון מגל בשידורי הפטריוטים - קרדיט: מתוך אתר ערוץ 14


תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.