קב' קו מנחה מתרחבת: חתמה על הסכם לרכישת פעילות האינטרנט של תפוז
קו מנחה מדיה, זרוע המדיה של קבוצת קו מנחה, חתמה על הסכם לרכישת פעילות האינטרנט של תפוז - שכוללת את אתר תפוז, אתר הוידיאו FLIX וכן 50.1% מאתר דף הבית הראשון שלי. תמורת הפעילות תשלם קו מנחה לתפוז סך של 4.3 מיליון שקלים.
קו מנחה מדיה מפעילה את האתרים Bizportal, אייס ותקדין ומנוהלת על ידי אופיר שטויאר, מנכ"ל קו מנחה LMK (חברת הבת שאחראית על תחום פעילות הקבוצה בשוק ההון) וקו מנחה מדיה.
בשל הוראות החוק, הרכישה כפופה לאישורו של הממונה על ההגבלים העסקיים, אישור שקו מנחה מאמינה שיתקבל במהרה.
קו מנחה מפעילה 3 תחומי פעילות מרכזיים
קבוצת קו מנחה עוסקת ומתמחה בתחומי המידע והמדיה לקהלים מגוונים בעולמות תוכן שונים, והיא פועלת ב-3 תחומי פעילות מרכזיים. הראשון הוא תחום שוק ההון - אספקת מידע בורסאי שוטף והיסטורי, בעיכוב ובזמן אמת (הצגת יותר מנייר אחד בו זמנית בזמן אמת), מידע מעובד ומנותח, דוחות כספיים, חדשות כלכליות וכלי ניתוח טכניים באמצעות מערכות אותן הקבוצה מפתחת ומשווקת וכן באמצעות פתרונות טכנולוגיים וערוצי הפצה נוספים וכן תוכנה לניהול תיקי השקעות עבור מנהלי תיקים.
התחום השני הוא מידע עסקי מקצועי - אספקת מידע פיננסי בתחומי השכר, דיני עבודה, מיסוי ופנסיה וכן פיתוח כלי סימולציה מתקדמים לחישובים פיננסים לקהילת רו"ח, אנשי הכספים בארגונים ומנהלי משאבי אנוש. בנוסף, אספקת מידע משפטי לקהילת עורכי הדין הכולל פסיקה ותקצירי פסיקה, חקיקה, מחשבונים, טפסים משפטיים וכן מערכת "קומיט" לניהול משרד עו"ד.
ואילו השלישי הוא תחום מידע מגופים ממשלתיים ושירותים נלווים - אספקה והפצת מידע ממאגר רשם החברות וממערכת רישום מקרקעין (טאבו) וביצוע שירותים נלווים ברשם החברות ובטאבו.
הקבוצה מעסיקה כ-250 עובדים והכנסותיה ב-6 החודשים הראשונים של שנת 2013 הסתכמו בכ-41 מיליון שקלים (בשנת 2012 בכ-82 מיליון שקלים).
פעילות האינטרנט של תפוז, מנוהלת בשנים האחרונות על ידי דן חן. אתר תפוז, שמתמחה בפורומים, בלוגים ותקשורת בין אנשים, הוא האתר הרביעי בגודלו בישראל לפי נתוני ועדת המידרוג, ו-FLIX הינו אחד מ-4 האתרים המובילים בהגשת וידאו, כאשר בחודש יולי 2013 היה במקום השני במספר צפיות הוידיאו בישראל לפי נתוני ועדת המידרוג.
גם בתחום הגלישה בסלולר תפוז נמצא במקום הרביעי עם כ-530 אלף גולשים ייחודיים בחודש יולי 2013 וכן מרכז את קהילת הבלוגרים הגדולה בישראל כאשר עד היום נפתחו בו למעלה מ-150 אלף בלוגים שונים.
תפוז משמש זירה חשובה ומשמעותית לקהילות וקבוצות עניין שונות ושומר על תפקידו ומיקומו גם בעידן הפייסבוק.
FLIX הוא אתר הוידאו הישראלי בעל כמות תכני הווידאו הגדולה בארץ והפועל במתכונת דומה לאתר יוטיוב האמריקאי. הוא מכיל מאגר אדיר של סרטוני וידאו שהעלו אליו הגולשים (למעלה מ-600 אלף סרטונים) כשלצידם של תכני הגולשים, פועלים באתר למעלה ממאה ערוצי תוכן מערכתיים.
אופיר שטויאר, מנכ"ל קו מנחה מדיה מסר: "אנו מאמינים בפוטנציאל הרב הטמון בתפוז וכן בעובדי ומנהלי האתר ונפעל לפתח ולקדם את תפוז בהתאם למגמות המתפתחות בעולם התוכן הדיגיטלי על מנת שיוכל להגיע ולהשיג יעדים חדשים.
רכישת תפוז תהפוך את קו מנחה לקבוצת המדיה החמישית בגודלה בישראל עם כמות של כ-1.55 מיליון גולשים ייחודיים (RU) בחודש, בהתאם לנתוני ועדת המידרוג למדידת שיעורי הגלישה באינטרנט לחודש יולי 2013, ותאפשר לקבוצה להגדיל את היתרונות והמובילות שלה בעולמות התוכן שבהם אנו פועלים כיום ולצמוח לעולמות תוכן נוספים בתחום הדיגיטלי".
- 4.יפה, שיחקו אותה, מתקדמים בסולם הרייטינג (ל"ת)מיקה 10/09/2013 17:34הגב לתגובה זו
- 3.לא מבין איך אילן ישועה לא עף על זה... (ל"ת)ori 01/09/2013 12:32הגב לתגובה זו
- 2.גיא 01/09/2013 11:41הגב לתגובה זוסחתין על קו מנחה שזיהו את זה. בהצלחה! תשמרו על התפוז.
- מדובר על חיזוק משמעותי לקו מנחה (ל"ת)שירן 01/09/2013 11:53הגב לתגובה זו
- 1.מי זה אופיר שטיר? קו מנחה לא של בגס? (ל"ת)טלי מ 01/09/2013 10:47הגב לתגובה זו
קווין ספייסי מבית הקלפים (בית הקלפים - יחצ)ממיליונר גדול להומלס - איך איבד קווין ספייסי 70 מיליון דולר
בגיל 66 ואחרי קריירה מפוארת, השחקן שזכה ב-2 פרסי אוסקר וכיכב בסדרת בית הקלפים לצד סדרות וסרטים רבים, נותר כמעט חסר כל; הוא נלחם משפטית בטענות כי ביצע עבירות מין בקטנים, הגיע לפשרות מבלי להודות, והפסיד את התדמית ואת הכסף וגם - כמה מרוויחים שחקני אוסקר?
קווין ספייסי, השחקן זוכה שני פרסי האוסקר, חשף בריאיון לטלגרף כי הוא חי כיום ללא מגורים קבועים, נודד בין מלונות לדירות Airbnb בעקבות הוצאות משפטיות אדירות שהצטברו מאז 2017. "אני הולך לאן שיש עבודה. אין לי ממש בית", אמר ספייסי והוסיף כי "העלויות בשבע השנים האחרונות היו אסטרונומיות. כמעט ולא נכנס כסף, והכול יצא". הדברים נאמרו במקביל להופעתו בתל אביב בשבוע שעבר.
ספייסי, בן 66, בנה קריירה מזהירה שהחלה בשנות ה-80.ההכנסות העיקריות הגיעו משכר בסרטים, סדרות טלוויזיה והפקות שונות. בשיא הקריירה שלו, סביב 2017, ההון הנקי של ספייסי הוערך ב-70 מיליון דולר. חלק ניכר מהסכום נבע מהופעות בסרטים מצליחים, אך המקור המשמעותי ביותר היה הסדרה "בית הקלפים" של נטפליקס. הסדרה, ששודרה בין 2013 ל-2018, הניבה לספייסי 500 אלף דולר לפרק, מה שהצטבר לכ-50 מיליון דולר נטו עם בונוסים כמפיק. נטפליקס השקיעה בסדרה תקציב של מאות מיליונים, כאשר חלקו הגדול הופנה לשכר השחקנים הבכירים. ההצלחה של "בית הקלפים" גם חיזקה את מעמדו כשחקן מוביל, מה שהוביל לחוזים נוספים גדולים בתעשייה.
לפני "בית הקלפים", ספייסי גרף סכומים משמעותיים מסרטים קלאסיים. בסרט "החשוד המיידי" מ-1995, שבו זכה באוסקר הראשון שלו כשחקן משנה, השכר שלו לא פורסם רשמית, אך ההערכה היא שקיבל כ-1-2 מיליון דולר, בהתחשב בתקציב הסרט של 6 מיליון דולר והצלחתו הקופתית של 23 מיליון דולר. הסרט, שהפך אותו לכוכב בינלאומי, פתח בפניו דלתות לחוזים נוספים. על האוסקר השני שלו, עבור "אמריקן ביוטי" מ-1999, השכר עמד על כ-4 מיליון דולר, והסרט גרף 356 מיליון דולר בקופות בעולם, מה שהגדיל משמעותית את ערכו בשוק.
כמה מרוויח שחקן אוסקר בסרט?
סרטים נוספים תרמו להונו: "שבעה חטאים" מ-1995: כ-2.5 מיליון דולר; "המתווך" מ-1998, כ-5 מיליון דולר. בסך הכול, ההכנסות מסרטים בין 1995 ל-2010 הגיעו לכ-50 מיליון דולר, לפני ניכויי מסים והוצאות הפקה. ספייסי השתתף גם בסרטים כמו "אינטליגנציה מלאכותית" מ-2001, ששילם לו כ-3 מיליון דולר, ו"סופרמן חוזר" מ-2006, עם שכר של כ-10 מיליון דולר, כולל אחוזים מהרווחים. הסרט האחרון גרף 391 מיליון דולר בקופות, אך ההפקה הייתה יקרה במיוחד, מה שהשפיע על הרווחים הנקיים.
מעבר לשכר ישיר, ספייסי הרוויח מפרסומות, חוזי ייעוץ והפקות עצמאיות. הוא הקים חברת הפקה בשנות ה-90, "טריגר סטריט פרודקשנס", שייצרה סרטים מצליחים כמו "21" מ-2008, שגרף 183 מיליון דולר בקופות. ההערכה היא שהחברה הניבה לו 10-15 מיליון דולר. בנוסף, חוזים עם מותגי ענק כמו אמריקן אקספרס וסוני תרמו כ-5 מיליון דולר בשנה בתקופת השיא.

בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
טבלת רייטינג מעודכנת, המספרים, השינויים וכמה אנשים צופים בגיא פינס?
הנתונים מראים שליטה כמעט אבסולוטית, לכל הפחות במה שנוגע למקום הראשון ברצועות המשמעותיות ביותר בטלוויזיה, מהדורת החדשות המרכזיות והפריים טיים, כולן, בשליטת קשת. ובכלל - קשת היא מונופול לא מוצהר. מונופול מול המפרסמים שאת השאריות מעבירים לערוצים אחרים.
המהדורה המובילה היא של קשת 12 עם 15.9% ברייטינג ו-394 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 7.9% ו-218 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 5.2% ו-121 אלף צופים וכאן 11, שחזרה למימדים "רגילים", עם 2.6% ו-68 אלף צופים. חדשות 12 היא התוכנית הכי נצפית בכלל - בקרב כל הסגמנטים, גם מול תוכניות הבידור והפריים טיים.
פריים טיים
גם בפריים טיים קשת הובילה, עם "נוטוק" המקורית שעמדה על 14.8% רייטינג ו-338 אלף צופים. אחריה היה, איך לא, ריאליטי אוכל, כש-"משחקי השף" הגיעו למקום השני עם 10.4% ו-237 אלף צופים, ובמקום השלישי היו הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 8.9% ויותר צופים מהמקום השני, עם 241 אלף צופים. את הרשימה סגרה "זמן אמת" התיעודית של כאן 11, עם 4.4% רייטינג ו-106 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב
תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.5% ו-73 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים ואילו רשת סגרה את הרשימה עם 1.7% ו-34 אלף צופים.
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
- הכוכב הבא לאירוויזיון בראש לוח השידורים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
במהדורות המוקדמות לאורך אחר
הצוהריים ושעות הערב המוקדמות מובילה עדיין קשת 12 כאשר המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו מובילה עם 10.2% ברייטינג ו-236 אלף צופים. אחריה שש עם עודד בן עמי עם 7.1% רייטינג ו-173 אלף צופים. המהדורות הנוספות של שעה שבע בערב הן שבע עם שלזינגר וברדוגו ב-14 עם
6.2% ו-160 אלף צופים ואזור בחירה של רביב דרוקר וברוך קרא בפער משמעותי עם 4.5% ו-115 אלף צופים. רפי רשף בחמש אחר הצוהריים מוביל עם 6.6% ו-156 אלף צופים בעוד שמעון ריקלין בשעה שש בערוץ 14 עם 5.3% ו-133 אלף צופים ומוריה וברקו ב-13 עם רייטינג של 3.6% ו-84 אלף
צופים.
