'ויינר תקשורת' יוצא במיזם משותף עם נציגת הפייסבוק הרוסי 'אודנוקלסניקי'
חברת ווב מדיה הנציגה הרשמית והבלעדית של הרשת החברתית בשפה הרוסית המובילה בעולם אודנוקלסניקי , mail.ru ו-rambler.ru בישראל חוברת למשרד היח"צ ויינר תקשורת שינהל עבורה את מערך התכנים במדיה החברתית.
כאמור, אודנוקלסניקי - Odnoklassniki.ru היא רשת חברתית בשפה הרוסית, המונה כ-30 מיליון משתמשים בכל רחבי העולם וכ-200 אלף ישראלים דוברי השפה. חברת 'ווב מדיה' בבעלותו של רדיק שימונוב ובניהולו של ירון טומצ'ין, אחד ממייסדיה, מפעילה שלוחה במוסקבה, אשר פועלת בשוק הרוסי מ-2008 ומונה כ-30 עובדים.
'ויינר תקשורת' בבעלות מיקי ואסף ויינר תשמש כמנהלת התכנים, לרבות ניהול תוכן אישי לכל פרויקט. ויינר תפתח דפי עסק רשמיים ותנהל אותם באופן שוטף תוך כדי שילוב משחקים, תחרויות ותכנים רלוונטיים למגזר הרוסי. כן יזום המשרד פעילויות ייעודיות למען הקהילה והפקת אירועים למגזר בארץ ובחו"ל.
- 44.לויינר אין מתחרים פשוט הכי טוב (ל"ת)שי גל 06/05/2015 17:27הגב לתגובה זו
- 43.בדיחה עצובה. ויינר בדיחה (ל"ת)תמר 04/02/2014 00:26הגב לתגובה זו
- 42.סירנה 11/12/2013 23:15הגב לתגובה זותקציבאים לא מנוסים, שירות גרוע, טובים רק ברוסיה.
- 41.(ל"ת)מס' 1 28/11/2013 17:51הגב לתגובה זו
- 40.רוחמה 02/10/2013 10:56הגב לתגובה זו0
- 39.ינון 29/09/2013 15:38הגב לתגובה זומישהו שמכיר את המשפחה
- 38.שי 23/09/2013 17:49הגב לתגובה זומשרד פח אשפה
- 37.נריה 19/09/2013 22:25הגב לתגובה זושום הבנה
- 36.יותר טוב שיתמקדו במסיבות (ל"ת)אבי 18/09/2013 01:54הגב לתגובה זו
- 35.Shirley 15/09/2013 11:55הגב לתגובה זו0
- 34.סמדי 13/09/2013 01:12הגב לתגובה זופח פח פח
- 33.נגה 11/09/2013 17:25הגב לתגובה זופצפון
- 32.משרד חלש ביותר (ל"ת)מרים 11/09/2013 15:11הגב לתגובה זו
- 31.אוהבים אותך (ל"ת)רועי 10/09/2013 12:57הגב לתגובה זו
- 30.ויינר אתה תותח על (ל"ת)אביתר 09/09/2013 11:07הגב לתגובה זו
- 29.משרד חזק ביותר (ל"ת)יורם 08/09/2013 15:05הגב לתגובה זו
- 28.יוגב 08/09/2013 14:24הגב לתגובה זואין מה להוסיף
- 27.יונתן 03/09/2013 12:03הגב לתגובה זושת"פ מגוחך
- 26.שלומית 03/09/2013 08:09הגב לתגובה זולא שמעתי עליהם
- 25.לירון 30/08/2013 20:45הגב לתגובה זופייסבוק רוסי. אין להם לקוח אחד רציני במשרד הזה.....
- 24.כל הכבוד עלה והצלח (ל"ת)אמיר 29/08/2013 12:29הגב לתגובה זו
- 23.שימי 27/08/2013 19:08הגב לתגובה זוחברה גרועה
- שי 29/08/2013 09:58הגב לתגובה זוחברה שקיימת מעל 12 שנה אמינה ומצליחה קנאה ולשון הרע זה מאוד מסוכן שב בשקט יא אפס חבל שאתה לא מזדהה יא פחדן עלוב
- 22.הראה חיבור מנצח (ל"ת)אריאל 27/08/2013 12:47הגב לתגובה זו
- 21.ניצן 23/08/2013 03:34הגב לתגובה זופראיירים רק מתחלפים.
- 20.נראה אחלה חיבור בהצלחה (ל"ת)אייל 20/08/2013 14:37הגב לתגובה זו
- 19.לקוח של ויינר - ממליץ בחום, אסף מקצוען בתחום (ל"ת)שלומי 18/08/2013 11:41הגב לתגובה זו
- 18.עידן 18/08/2013 10:07הגב לתגובה זואסף חולה עליך אתה מספר 1
- 17.חנן בר לבב 16/08/2013 16:45הגב לתגובה זואל תתקרבו, משפחת ויינר רמאים ולא באים באמת מהתחום.
- אתה בטח מתחרה שלהם 18/08/2013 12:58הגב לתגובה זומוציא לשון הרע - יחזור אליך
- דור 18/08/2013 13:04חברה שקיימת מעל 12 שנה אמינה ומצליחה קנאה ולשון הרע זה מאוד מסוכן שב בשקט יא אפס חבל שאתה לא מזדהה יא פחדן עלוב
- 16.עידן 13/08/2013 10:39הגב לתגובה זוכל הכבוד
- 15.מארק 13/08/2013 10:19הגב לתגובה זויפה מאוד
- 14.ניסים 12/08/2013 20:31הגב לתגובה זועובדים על אנשים, קשה להאמין שנותנים לויינר הרמאי במה
- מתחרה ממורמר.זה נהיה כאן טרנד באתר הזה (ל"ת)ארז 18/08/2013 14:28הגב לתגובה זו
- 13.איזה יופי! בהצלחה ויינר (ל"ת)דניאל 12/08/2013 13:44הגב לתגובה זו
- 12.אחלה שיתוף פעולה תצליחו (ל"ת)רעות 12/08/2013 12:08הגב לתגובה זו
- 11.ויינר אתה תותח אוהבים אותך (ל"ת)נאווה 12/08/2013 12:04הגב לתגובה זו
- 10.מיכל 12/08/2013 11:09הגב לתגובה זויח"צ בשקל
- 9.מצליח בגלל שהוא אדם מאמין (ל"ת)שי 12/08/2013 10:34הגב לתגובה זו
- 8.אהבתי (ל"ת)רומי 12/08/2013 10:24הגב לתגובה זו
- 7.ברנע 12/08/2013 09:34הגב לתגובה זוחזק ביותר
- 6.יוליה 12/08/2013 09:33הגב לתגובה זועובדים על הלקוחות שלהם בעיניים, היזהרו
- 5.יורם 12/08/2013 08:31הגב לתגובה זוכבוד
- 4.ויינר אוהבים אותך (ל"ת)רועי 12/08/2013 08:16הגב לתגובה זו
- 3.אני מכיר את האתר הזה הגיע הזמן שידברו עליו (ל"ת)שלומי 12/08/2013 08:16הגב לתגובה זו
- 2.מוטי 11/08/2013 17:12הגב לתגובה זואסף כושל, חברה כושלת
- 1.פח פח (ל"ת)פח פח פח 11/08/2013 14:04הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
