
המלצת הקהל: עזרו לחברת JCDecaux לבחור את המודעה הקריאייטיבית ביותר
בשנה שעברה זכתה תחרות JCDecaux Awards להצלחה אדירה, ושברה את כל שיאי ההגשות לתחרות - הוגשו מעל 190 עבודות שונות.
צוות השיפוט שהתכנס לאחרונה בחר את 3 המקומות הראשונים, אולם יש עבודות קריאייטיביות רבות שיכולות ליצור קמפיין חוצות מקסים - לכן החליטה השנה JCDecaux לתת צ'אנס לעבודה נוספת.
*
- 1.איכס 06/06/2013 10:17הגב לתגובה זוגועל נפש. JCDecaux עושים לי בחילה. שימו לב - שלושת העבודות הזוכות שייכות לשלוש מתוך ארבעת השופטים שהיו בתחרות (השופט החמישי לא נחשב כי הוא לא שלח עבודות לתחרות ואין לו אינטרס). זה פשוט שחיטות. תרבות הקומבינה. בא לי להקיא מזה. ועכשיו, שיא הגועל נפש - JCDecaux מנסים לתקן את הרושם (אחרי הביקורת שהם ספגו) ומנסים לעגל פינות ולתת לעוד עבודה מסכנה לזכות כדי שלא יבואו אליהם בטענות. מגעיל. דוחה. אנחנו מדינה רקובה.