'Elevator Pitch 13

יש לכם 12 שניות להבריק: ADTV מציגה את תחרות הקריאייטיב Elevator Pitch

תחרות הקריאייטיב של ADTV מתחילה: משרד פרסום? תכינו סרטוני מעליות באורך 12 שניות, ותוכלו לזכות בפרסים - למשל כניסה למשחק של ברצלונה
שירות אייס | (10)

חברת המדיה ADTV משיקה את תחרות הקריאייטיב במעליות Elevator Pitch 2013. מטרת התחרות לאפשר ללקוחות, למפרסמים ולאנשי הקריאייטיב להיות חדים, יצירתיים וממוקדים בהעברת מסר (סרטון) בזמן מדויק של 12 שניות.

לתחרות שתציג את הסרטונים המתמודדים בתאי המעליות היוקרתיים במגדלים המובילים בישראל אין רגולציה ו/או מגבלת קריאייטיב. הסרטונים יופיעו על הצגים החכמים של חברת ADTV, כאשר קהל היעד האיכותי מאופיין בהתאם לאוכלוסייה הפעילה במגדלים אלו.

התחרות תחל ב-18 לפברואר ותסתיים ב-17 במארס עם הגשת כל העבודות לפאנל שיפוט המורכב מאנשי מפתח במגזר העסקי ומנהלי קריאייטיב בולטים כגון: ספי בר - מנכ"ל לקסוס, טל קדם - מ.מנכ"ל פסגות, יורם לוי, לשעבר מנהל קריאייטיב ראשי בבאומן בר ריבנאי, איתי גלאון - סמנכ"ל קריאייטיב במקאן אריקסון וערן ברקן, מנהל קריאייטיב ברוקנר נטע יער.

הזוכים בתחרות יזכו לחבילות נופש בחו"ל הכוללת משחק של ברצלונה בקמפ נואו, או חבילות נופש באירופה הכוללת כניסה להופעה של אמן בינלאומי לבחירה, בנוסף יזכה הלקוח בחודש פרסום חינם בחבילת הפרסום של ADTV. בנוסף, כל הסרטונים שיוגשו לתחרות יקבלו שבוע פרסום חינם בחבילת הפרסום של ADTV.

חברת ADTV בבעלות דניאל דימור, עמיר חן, גלעד גולדשטיין, רפי גבעון ורועי דימור, פיתחה מערכת צגי פרסום חכמים שנשלטים מרחוק בזמן אמת עד לרזולציה של כל צג בנפרד. המסכים ממוקמים במעליות האקסלוסיביות במגדלי העסקים והמגורים המובילים והיוקרתיים ביותר בישראל, במטרה לאפשר למותגי העל במה ייחודית, יוקרתית וממוקדת להעברת המסרים לקהל המבוקש ביותר.

הפרסום במדיום מאפשר חשיפה של למעלה מ-40 אלף נחשפים ממוקדים ומפולחים ביום, ברפיטיציה של 500 חשיפות למסר בכל יום, בלמעלה מ-140 צגים. הסיטואצייה היום-יומית בה נמצאים נוסעי המעלית הנכנסים לתא אינטימי עם אנשים זרים יוצרת מבוכה וגורמת לכולם להתמקד בצגים ולהיכנס למצב שהלקוחות כל כך מחפשים: "קהל שבוי".

מערכות ADTV ממוקמות במגדלי העסקים המובילים בישראל כגון מגדל אלקטרה, מגדל משה אביב, מגדל טויוטה A, מגדל טויוטה B, מגדל ב.ס.ר 1, מגדל ב.ס.ר 2, מגדל אמות השקעות, מגדל הפניקס (הוורד), ומגדל אבגד. כמו כן, גם במגדלי מגורי היוקרה כגון מגדל W ומגדל מנהטן.

תגובות לכתבה(10):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    מאמינה בפרסום 20/02/2013 11:26
    הגב לתגובה זו
    אם אתה קורא באייס כנראה שאתה מעולם הפרסום אז מה הקטע?.... תתקדם אח שלי ותלמד לפרגן קצת. נמאס מאנשים קטנים כמוך שנמצאים בכל חור
  • 7.
    כנסו למעלית עם נייר ודבק ותעיפו את הפרסום (ל"ת)
    מאסנו בפרסום בכל חור 18/02/2013 18:03
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    oferdesade 18/02/2013 15:00
    הגב לתגובה זו
    כשהדלתות נסגרות, המעלית עולה או שיתר העולם יורד?
  • 5.
    קטנה 18/02/2013 13:37
    הגב לתגובה זו
    הסרטים יכולים לכלול סאונד?
  • adtv 18/02/2013 15:31
    הגב לתגובה זו
    www.adtv.co.il
  • כן - מוזיקה (ל"ת)
    oferdesade 18/02/2013 15:00
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    מבינה 18/02/2013 12:56
    הגב לתגובה זו
    סוף סוף קצת חדשנות במדיה ואחרי שראיתי בפועל גם הביצוע מקצועי ביותר!!!
  • 3.
    פירסמתי דרכם, היה מצויין ואפקטיבי ביותר! (ל"ת)
    דנה 18/02/2013 12:51
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    דבורה 18/02/2013 12:10
    הגב לתגובה זו
    מעולה
  • 1.
    דן 18/02/2013 11:58
    הגב לתגובה זו
    דווקא נראה אחלה מדיה,
חיים כהן "מאסטר שף". קרדיט: רשתות חברתיותחיים כהן "מאסטר שף". קרדיט: רשתות חברתיות
רייטינג

אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

הרייטינג של מהדורות החדשות כמעט ואינו משתנה במהלך השבוע. חדשות 12 של קשת תמיד במקום הראשון ולרוב גם הרייטינג וגם כמות הצופים היא פי שתיים מהמתחרות שלה, אבל אתמול למעט השידור הציבורי, חדשות 14, עם 6.7% רייטינג ו-165 היו לבדם עם יותר ממחצית הצופים של קשת, וזו בשורה אמיתית. אחריהם, בהפרש לא גדול, היו חדשות 13 עם רייטינג של 5.6% ו-142 צופים. להבדיל, חדשות התאגיד הציבורי ממשיכות לאבד צופים והשאלה לגבי הנחיצות שלו רלבנטית מתמיד, לאור 2.1% ו-52 אלף צופים בלבד. אם עד כה מהדורת כאן11 נאבקה על להישאר במסגרת של מאה אלף צופים, אנחנו רואים ירידה דרמטית ובמסגרתה המספרים הולכים ומתקרבים לשידורי נישה, כמו ערוץ 9. 


בפריים טיים, גם השקת המותג האהוב של קשת, "מאסטר שף", לא מצליחה להדיח את הלהיט של רשת, "האח הגדול". "מאסטר שף" היתה עם 13.9% בלבד ו-353 אלף צופים, בעוד ש-"האח הגדול" נותר בראש, יהיו המתחרים אשר יהיו, ועמד על 17.3% רייטינג ו-416 אלף צופים. בערוץ 14, “הפטריוטים” יציבה וחזקה, עם קהל צופים נאמן ו-6.6% רייטינג ו-159 אלף צופים. לעומתם, טאבו של כאן11עם חנוך דאום עסקה בהתמודדות עם אנורקסיה, אך הרייטינג היה נמוך, עם 2.7% בלבד ו-64 אלף צופים. 

בוקר, אמצע היום ולייט נייט

חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.4% ו-87 אלף צופים, במקום השני היתה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-39 אלף צופים, ובמרחק לא רב היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 1.6% רייטינג ו-30 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה יואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.4% ו-64 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-74 אלף צופים, ואחריהן מאחור נמצא המשדר של ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1% בלבד ו-25 אלף צופים בלבד.

כאמור, קשת מובילה במהלך היום כולו, ו-“חמש עם רפי רשף” רושמת 6.5% רייטינג ו-169 אלף צופים, הרבה מעל ערוץ 14, עם "17 עם דנה ורון" שעמד על 2.9% ו-59 אלף צופים. את הרשימה סגר "שיחת היום" של רשת עם 2.4% ו-52 אלף צופים. “שש עם” מטפסת ל-6.5% ו-179 אלף, "ריקלין ושות" של ערוץ 14 אחריו עם 3.8% ו-99 אלף צופים ואילו שוב רשת אחרונה במשדרי החדשות, עם "חדשות שש" שזכתה ל-2.5% רייטינג בלבד ו-50 אלף צופים.