יש לכם 12 שניות להבריק: ADTV מציגה את תחרות הקריאייטיב Elevator Pitch
חברת המדיה
לתחרות שתציג את הסרטונים המתמודדים בתאי המעליות היוקרתיים במגדלים המובילים בישראל אין רגולציה ו/או מגבלת קריאייטיב. הסרטונים יופיעו על הצגים החכמים של חברת ADTV, כאשר קהל היעד האיכותי מאופיין בהתאם לאוכלוסייה הפעילה במגדלים אלו.
התחרות תחל ב-18 לפברואר ותסתיים ב-17 במארס עם הגשת כל העבודות לפאנל שיפוט המורכב מאנשי מפתח במגזר העסקי ומנהלי קריאייטיב בולטים כגון: ספי בר - מנכ"ל לקסוס, טל קדם - מ.מנכ"ל פסגות, יורם לוי, לשעבר מנהל קריאייטיב ראשי בבאומן בר ריבנאי, איתי גלאון - סמנכ"ל קריאייטיב במקאן אריקסון וערן ברקן, מנהל קריאייטיב ברוקנר נטע יער.
הזוכים בתחרות יזכו לחבילות נופש בחו"ל הכוללת משחק של ברצלונה בקמפ נואו, או חבילות נופש באירופה הכוללת כניסה להופעה של אמן בינלאומי לבחירה, בנוסף יזכה הלקוח בחודש פרסום חינם בחבילת הפרסום של ADTV. בנוסף, כל הסרטונים שיוגשו לתחרות יקבלו שבוע פרסום חינם בחבילת הפרסום של ADTV.
חברת ADTV בבעלות דניאל דימור, עמיר חן, גלעד גולדשטיין, רפי גבעון ורועי דימור, פיתחה מערכת צגי פרסום חכמים שנשלטים מרחוק בזמן אמת עד לרזולציה של כל צג בנפרד. המסכים ממוקמים במעליות האקסלוסיביות במגדלי העסקים והמגורים המובילים והיוקרתיים ביותר בישראל, במטרה לאפשר למותגי העל במה ייחודית, יוקרתית וממוקדת להעברת המסרים לקהל המבוקש ביותר.
הפרסום במדיום מאפשר חשיפה של למעלה מ-40 אלף נחשפים ממוקדים ומפולחים ביום, ברפיטיציה של 500 חשיפות למסר בכל יום, בלמעלה מ-140 צגים. הסיטואצייה היום-יומית בה נמצאים נוסעי המעלית הנכנסים לתא אינטימי עם אנשים זרים יוצרת מבוכה וגורמת לכולם להתמקד בצגים ולהיכנס למצב שהלקוחות כל כך מחפשים: "קהל שבוי".
מערכות ADTV ממוקמות במגדלי העסקים המובילים בישראל כגון מגדל אלקטרה, מגדל משה אביב, מגדל טויוטה A, מגדל טויוטה B, מגדל ב.ס.ר 1, מגדל ב.ס.ר 2, מגדל אמות השקעות, מגדל הפניקס (הוורד), ומגדל אבגד. כמו כן, גם במגדלי מגורי היוקרה כגון מגדל W ומגדל מנהטן.
- 8.מאמינה בפרסום 20/02/2013 11:26הגב לתגובה זואם אתה קורא באייס כנראה שאתה מעולם הפרסום אז מה הקטע?.... תתקדם אח שלי ותלמד לפרגן קצת. נמאס מאנשים קטנים כמוך שנמצאים בכל חור
- 7.כנסו למעלית עם נייר ודבק ותעיפו את הפרסום (ל"ת)מאסנו בפרסום בכל חור 18/02/2013 18:03הגב לתגובה זו
- 6.oferdesade 18/02/2013 15:00הגב לתגובה זוכשהדלתות נסגרות, המעלית עולה או שיתר העולם יורד?
- 5.קטנה 18/02/2013 13:37הגב לתגובה זוהסרטים יכולים לכלול סאונד?
- adtv 18/02/2013 15:31הגב לתגובה זוwww.adtv.co.il
- כן - מוזיקה (ל"ת)oferdesade 18/02/2013 15:00הגב לתגובה זו
- 4.מבינה 18/02/2013 12:56הגב לתגובה זוסוף סוף קצת חדשנות במדיה ואחרי שראיתי בפועל גם הביצוע מקצועי ביותר!!!
- 3.פירסמתי דרכם, היה מצויין ואפקטיבי ביותר! (ל"ת)דנה 18/02/2013 12:51הגב לתגובה זו
- 2.דבורה 18/02/2013 12:10הגב לתגובה זומעולה
- 1.דן 18/02/2013 11:58הגב לתגובה זודווקא נראה אחלה מדיה,
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
