משקפי שמש, יועצת משפטית וכדורסל: על תקציבים חדשים בעולם יחסי הציבור
יועצת התקשורת מיכל אהרוני תלווה את ההליך המשפטי של עורכת הדין אביגיל זרביב, היועצת המשפטית של רשות החברות ב-16 השנים האחרונות. עו"ד זרביב הושעתה מתפקידה ונעשה ניסיון להדיחה, וכעת היא מנהלת הליך משפטי מול הרשות בבית הדין לעבודה. עו"ד זרביב טוענת כי ההשעיה נעשתה ממניעים פסולים על רקע ניסיונה ומאבקה למנוע מינויים שאינם ראויים ו/או פוליטיים.
אהרוני שימשה בעבר כיועצת התקשורת של חברי כנסת רבים ושל השרה לשעבר יולי תמיר. כמו כן הייתה אחראית על יחסי הציבור של תכניתו המדינית של ח"כ שאול מופז, ומאבקם של עובדי בנק לאומי להשגת הסכם שכר חדש לפני מכירת הבנק.
ואילו משרד יחסי הציבור goodnews קיבל לידיו את תקציב יחסי הציבור של רשת PRINCE ויטפל בקולקציות משקפי השמש ומסגרות הראיה. goodnews תבנה עבור חברת 'פרינס אקססוריז' המשווקת את מותג PRINCE בארץ, אסטרטגיה ומיתוג.
Goonews מנוהל על ידי רותם שדה, בעלת היכרות וניסיון של למעלה מעשור בתחום היח"צ והאסטרטגיה התקשורתית. בין לקוחות המשרד: קבוצת ערוץ הופ!, חיתולי 'בייביסיטר', לבידו - קוסמטיקה טבעית, סופרם - בנק הזרע הפרטי, מרגריטת אל-ויאנטו, רשת ארונות הראל, קבוצת סגל ועוד.
רותם שדה, בעלת משרד goodnews, מסרה: "אנחנו שמחים על תחילת העבודה המשותפת עם רשת PRINCE, אחת מ-5 החברות המובילות בארץ בייבוא ושיווק משקפיים, ושמחים ליטול חלק בהתפתחות של הרשת".
משרד יחסי הציבור B-NEWS יטפל החל מהיום בתיק יחסי הציבור של מועדון הכדורסל מכבי חיפה, שיחזור בעונה הקרובה לקיים את משחקיו הביתיים באולם המחודש ברוממה.
המועדון מצטרף למספר לקוחות חדשים שהצטרפו לאחרונה למשרד, בהם הסניף הישראלי של חברת ביו סקלפצ'ר העולמית לטיפוח הציפורניים, וחברת 'אומגה משכנתאות'.
- 4.רותם, כל הכבוד חמודה (ל"ת)זוכר עוד כשהתחלת 16/08/2012 11:09הגב לתגובה זו
- 3.בהצלחה למכבי חיפה סל עם B NEWS!! (ל"ת)ירוק 16/08/2012 08:05הגב לתגובה זו
- 2.עדכון לאהרוני-הפסד ראשון. היועמ"ש פסק נגדה (ל"ת)מוני 15/08/2012 22:44הגב לתגובה זו
- 1.ג'ו 15/08/2012 19:58הגב לתגובה זואת הולכת ללוות מאבק בתחומי העבודהמשפט. יצאו לכלוכים, יצאו ספינים. הדבר הראשון שעליו יש להכריז זה "הלו, יש כאן אנשי יחסי ציבור?" הרי כל האשמה שיש הצד שכנגד ישלוף את הקטע הזה וינופף בו תחת הכותרת "עוד תרגיל של יחסי-ציבור... תמהתני
- מי מיחצן נושא כזה? זה נושא שמחביאים עמוק (ל"ת)tkv 16/08/2012 15:58הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
