שברולט טראוורס המחודש בארץ

הטראוורס, רכב הפנאי הגדול של שברולט, עבר מקצה שיפורים קוסמטי
אלי שאולי |

שברולט טראוורס 2013

חברת UMI, יבואנית שברולט, הבטיחה שפע השקות השנה והיא מקיימת. זמן קצר אחרי השקת הגרסאות המשופרות לספארק, לסוניק ולקרוז, מגיע תורו של שברולט טראוורס המחודש. רכב הפנאי הגדול של שברולט עבר מקצה שיפורים וקיבל חזית חדשה ובולטת בהרבה. כמו כן זכה הרכב לשיפור במראה ובאיכות תא הנוסעים. הרכב המחודש קיבל גם את מערך המולטימדיה החדש של שברולט (MyLink) שמשפיע אף הוא על שינוי סביבת הנהג.
 

כמו בעבר, גרסת הבסיס תוצע עם הנעה קדמית ואילו גרסאות ההנעה כפולה יוצעו ברמות גימור LT ו-LTZ. חטיבת הכוח לא שונתה ומנוע ה-3.6 ליטר מייצר 281 כ"ס (288 ב-LTZ). בשני המקרים משודך המנוע לתיבה אוטומטית עם 6 הילוכים.

הגרסאות הפשוטות יותר יוצעו עם 8 מקומות ישיבה ואילו הגרסה המהודרת עם 7 מושבים, ותכלול בנוסף לעור ולתפעול החשמלי למושבים גם פרטים כמו תא אכסון ייחודי. כרגיל בשברולט, גם רמות הגימור הבסיסיות נדיבות למדי והמחירים, שנותרו ללא שינוי, תחרותיים. גרסת הבסיס תעלה 250,000 שקלים ותכלול מערכת שמע, בקרת אקלים מפוצלת עם שליטה מאחור, תפעול חשמלי למושב הנהג ומצלמה אחורית. גרסת ההנעה הכפולה תצויד בנוסף בעור, גג זכוכית כפול, וחשמל למושב הנוסע ותעלה 300,000 שקלים. מעליה תוצע הגרסה המפוארת שתכלול גם מערכת בידור עם מסכים אחוריים ואוזניות, זכרונות למושבים ועוד ותעלה 350,000 שקלים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
לוגו יד2 – שימוש הוגן לצורכי דיווח וחדשותלוגו יד2 – שימוש הוגן לצורכי דיווח וחדשות

יד 2 - מאפס ל-3 מיליארד שקל; האתר הכי רווחי בישראל עובר לאייפקס

מאתר מודעות צנוע ליד שנייה ודרושים לעסק דיגיטלי שנמכר בכ-950 מיליון דולר לקרן אייפקס, אחרי מסלול בעלים שנע בין וואלה, אקסל שפרינגר ו-KKR

ליאור דנקנר |

מה שהתחיל כפלטפורמה פשוטה לפרסום מודעות דרושים ומכירת יד שנייה, הפך לאחד האתרים המרכזיים בישראל ששווה 950 מיליון דולר (3.07 מיליארד שקל). יד2, אחד המותגים החזקים באינטרנט הישראלי, נמכר היום לאייפקס. המוכרת KKR קיבלה את האתר כחלק מרכישת אקסל שפרינגר שהחזיקה בו, אחרי שרכשה אותו מוואלה ב-2014 ב-820 מיליון שקל.


יד2 - כך נבנתה הדרך לאקזיט

2005 - ההתחלה הצנועה

שני יזמים, שמעון וינר ויאיר גולן, משיקים את yad2.co.il כפלטפורמה לפרסום מודעות קנייה ומכירה של מוצרים ושירותים - בעיקר רכבים, נדל"ן, דרושים ויד שנייה. תוך זמן קצר האתר הופך לכתובת מוכרת למודעות חינם באינטרנט.

2009 - רכישה על ידי וואלה תקשורת

לוחם מקבל מידע מסוכן AI (דובר צה"ל)לוחם מקבל מידע מסוכן AI (דובר צה"ל)

צה"ל מקים חטיבת AI - סוכני AI יעזרו ללוחמים במידע וניתוח מהיר ורלבנטי

צה"ל מפרק את לוט"ם ומקים שתי חטיבות טכנולוגיות לקראת עימותים עתידיים. במקום חטיבה אחת יפעלו מעתה שתי זרועות מתמחות - אחת תעסוק ביישומי בינה מלאכותית לשדה הקרב, והשנייה תתמקד בשליטה בתקשורת לוויינית ולוחמה אלקטרונית



רן קידר |

צה"ל מודיע על ארגון מחדש של מערך הטכנולוגיה הצבאית: חטיבת לוט"ם תפורק, ובמקומה יוקמו שתי חטיבות נפרדות שיסמנו את כיוון הפעולה של הצבא בעשורים הקרובים. מדובר במהלך אסטרטגי שמתבסס על לקחי מבצע חרבות ברזל, ומטרתו להיערך לאתגרי הלחימה בעידן מבוסס מידע, אלגוריתמים וקישוריות גלובלית.

חטיבת AI: מהפכה דיגיטלית בעבודת המטה והשטח

חטיבת הבינה המלאכותית תאגד את כל כוחות המחשוב, התוכנה והדאטה של צה"ל, כולל יחידות ממר"ם, מצפן ושחר. המשימה המרכזית: לפתח ולהטמיע מודלים מבצעיים מתקדמים, מבוססי AI, שישמשו את כלל הדרגים בלחימה.

בין השימושים המרכזיים של החטיבה: סיכום שיחות ברשתות קשר, תחקור אירועים בזמן אמת, הצגת תמונת קרב עדכנית על גבי מפות דיגיטליות, תיאום תקיפות ומניעת ירי דו-צדדי. כל זאת, תוך שמירה הדוקה על אבטחת מידע וצמצום התלות בשירותי ענן מסחריים, באמצעות שימוש בקוד פתוח ומערכות מבוזרות.

בצה"ל כבר החלו בשדרוג משמעותי של תשתיות העיבוד הגרפי, עם הגדלה ניכרת של כמות המעבדים והרחבת תשתיות החשמל הייעודיות ל-AI. תפקידים חדשים נולדים במסגרת החטיבה, ביניהם: מידענים צבאיים, אנליסטים ומדעני נתונים שילוו את הכוחות בשטח.

חטיבת הספקטרום: מענה צבאי למרוץ לחלל

החטיבה השנייה תתמקד בתחום הספקטרום והלוויינים, ותאגד את יחידות חושן, מעוף ופריזמה. יעדה המרכזי: מתן פתרונות תקשורת ולוחמה אלקטרונית גם בזירות מרוחקות ומאוימות, תוך היערכות לאתגרי מרחב החלל.