דורי מדיה מגדילה אחזקותיה בדרסט-הפקות ל-50%

נדב פלטי, נשיא דורי מדיה, שילם בתמורה להגדלת האחזקה סכום של 550 אלף דולר
יוסי פינק |

דורי-מדיה גרופ, חברת התקשורת הבינלאומית הפעילה בתחום הטלוויזיה ובעיקר בהפקה, הפצה, שידור ושיווק של טלנובלות, הודיעה היום כי הגיעה להסכם עם סרנדיפיטי תוכן ואחזקות, אחת החברות המייסדות של דרסט-הפקות, לקנות 24.83% מאחזקות סרנדיפיטי בדרסט-הפקות בסכום כולל של 550 אלף דולר. העסקה מותנית באישור אסיפה הכללית של בעלי המניות של דורי-מדיה.

סרנדיפיטי נמצאת בבעלות מלאה של ליאורה ניר, סמנכ"לית ערוצי טלוויזיה בדורי מדיה, שהינה גם צד להסכם בעלי השליטה בדורי מדיה.

דרסט-הפקות היא בית ההפקות הגדול ביותר המפיק טלנובלות בארץ. החברה הראשונה שהביאה את הז'אנר לתעשיית הטלוויזיה הישראלית - יוצרת תוכן מקורי וכן מפיקה מחדש פורמטים בינלאומיים של טלנובלות. מאז הפקתה הראשונה ב-99' נהנתה דרסט הפקות מסדרה של הצלחות וכיום יש לה ספרייה של קרוב ל-1,000 שעות שידור. דרסט הפקות מפיצה את הפורמאטים שלה בעולם באמצעות זרוע ההפצה של דורי מדיה, דורי-מדיה דיסטריביושן.

מהחברה נמסר, כי הרכישה תחזק את שליטתה של דורי מדיה בשוק הטלנובלות בארץ ואת יכולות ההפקה שלה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה