מבזקי שיווק: ערוץ 9 מנצל את הרייטינג לסבב פרסומאים

וגם: 68% בעד אל ריס. 60% מהאבות "נכנעים" לדרישות הילדים. טרה משיקה 17 מוצרים. סמסונג פונה לנשים. עלית משקיעה בעוגות. Esc תביא את 50 סנט ופנטה תפרסם ב-3 מיליון שקל
שי פאוזנר |

* בעקבות הגידול המרשים בנתוני הרייטינג, ערוץ 9 מתחיל בסדרת פרזנטציות במשרדי הפרסום הגדולים. אילן טוביהו, סגן יו"ר ערוץ 9 אמר היום, כי תכניות ערוץ 9 אף עוברות בשעות מסוימות את אלו של ערוץ 10. את הפרזנציה ילוו מנהל המכירות של הערוץ, אמיתי חיון, מנהלת השיווק אינה אברמוביץ' וכוכבת ערוץ 9 - אנסטסיה מיכאלי.

בתחום תכניות האקטואליה יוצגו, בין היתר תכנית הבוקר החדשה "בוקר חדש עם 9" ובתחום הבידור יושם דגש מיוחד על תכנית הדגל "7:40" המשודרת בערב שבת ומארחת את צמרת הבידור, החברה והפוליטיקה הישראלית, לצד שעשועון המוסיקה "שרים ביחד" ותכנית ההיכרויות "עת לאהוב". תחום נוסף שלו חלק נכבד בלוח השידורים של ערוץ 9 הוא תכניות הרכש.

* סקר צרכנים שביצעה חברת "אנפה" בקרב 500 לקוחות, בשיתוף תלמידים הלומדים בתוכנית הלימודים "חכמים בריבוע" עולה, כי כ-60% מהגברים העורכים קניות ברשתות המרכולים עם ילדיהם, מוכנים לחרוג מתקציבם כדי לרצות את ילדיהם, לעומת 40% מהנשים. למרות זאת מתברר כי 53% מהנשים שהשתתפו בסקר, ציינו כי הן מושפעות מרצון ילדיהם בקבלת החלטות הקנייה השוטפות שלהן, בעוד שרק 12% מהגברים, מציינים כי הושפעו מילדיהם בקבלת החלטות הקנייה.

מהסקר עולה מובהקות בדפוסי קנייה שונים בין גברים לנשים גם באופי הקנייה- מסתבר כי הגברים רואים יציאה לסופר כסוג של בילוי – 45% מהם נוהגים לקחת את ילדיהם איתם לקניות, לעומת 35% מהנשים. עוד עולה מהסקר, כי למעלה מ-50% מהלקוחות ציינו כי הם נחשפים למוצרים חדשים דרך בקשות ילדיהם (בטבריה 70.4% מהקונים לעומת 32.1% מהקונים בכרמיאל.)

* 68% חושבים, כי אל ריס צודק: יחסי הציבור בעלייה והפרסום בירידה, כך קובע סקר חדש ומיוחד שנערך בין משתתפי הפורום ליחסי ציבור ודוברות במערכת הקהילות של האתר ynet. על פי 37% מהמצביעים: "אל ריס טועה - יחסי הציבור לא בעלייה. הפרסום היה ויהיה בעליה!". הפורום פועל בשיתוף האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות ומנוהל בהתנדבות על ידי נאוה עינבר, דוברת האגודה למלחמה בסרטן ודוברת תחרות האריה השואג 2006 של ענף יחסי הציבור שיערך השנה ביולי.

* טרה משלימה מהלך השקה של 17 מוצרים חדשים. מעשירה את הגבינות הלבנות בסידן + ויטמין D, נכנסת לקטגוריית 5% בגבינה הלבנה ומשיקה סדרת גבינות קרם שמנת 5% מועשרות בסיבים תזונתיים וגבינות יוגורט ביו המועשרות בסידן בעיצובים חדשים. בקטגוריית החלב: היא משיקה חלב טרי באריזת קרטון חדשנית וייחודית - 2 ליטר ונכנסת לקטגוריית החלב המועשר באריזות 2 ליטר. השקעת טרה בפיתוח המוצרים ובהשקת קטגוריות אלו נאמדת בחצי מייון דולר.

* סמסונג חשפה בקוריאה דגם סלולרי חדש, הכולל מצלמה, המיועד לנשים בלבד. בטלפון, שתצורתו צדפה, שובצה מראה קטנה, שהיא בעצם צג עם ציפוי ייחודי המאפשר לראות השתקפות. לדברי סמסונג, העיצוב קיבל השראה מציור המופת "לידתה של ונוס" שצייר בוטיצ'לי. המכשיר יהיה זמין רק במהלך הרבעון השני של השנה ברוסיה ובאירופה בצבעי לבן או חום. במכשיר שולבה תוכנה לעריכת תמונות המאפשרת להרכיב סגנונות שיער שונים על ראשי אנשים שצולמו במצלמה הפנימית.

* עלית חושפת היום, כי כיצרן כמעט בלעדי בסגמנט הרולדות בישראל, היא גדלה בכ-120% בסגמנט והביאה אותו לגידול של כ-30% על פי נתונים שנתיים של מחקר נילסן מינואר 2006. בחברה השיקה היום לחג השבועות, קו חדש של רולדת יוגורט מצופה שוקולד לבן.

* נמשך מצעד ההודעות על הופעות אמנים בינלאומיים בארץ. Esc, מותג הסלולר לצעירים של פלאפון, יעמוד מאחורי הופעה בישראל את הראפר 50 cent. הראפר יגיע להופעה אחת, אשר תתקיים באצטדיון רמת גן ב-17/6 בפני כ-20 אלף צופים. לקוחות Esc יוכלו לרכוש כרטיסים למופע במחירים מוזלים בעשרות אחוזים.

* החברה המרכזית לייצור משקאות קלים (קוקה-קולה ישראל) מעלה קמפיין חדש למותג פאנטה, שהופק באמצעות משרד הפרסום גלר נסיס, בעלות של כ-3 מיליון שקל. הקמפיין יכלול טלוויזיה, עיתונות ואינטרנט. הקמפיין משיק את הסלוגן החדש של פאנטה: "פאנטה צוחקים איתך".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה