גולן ביטון מנכל יוניבו
צילום: יחצ

יוניבו תמכור לפחות 1.7 טון מוצרי קנאביס לסופר פארם במהלך 2020

על פי ההסכם הרשת התחייבה לרכוש לפחות 140 ק"ג מוצרי קנאביס רפואי בחודש במהלך השנה; להערכת ביזפורטל היקף ההסכם נאמד בטווח של 20-24 מיליון שקל
איתן גרסטנפלד | (1)
נושאים בכתבה יוניבו סופר פארם

חברת הקנאביס הרפואי יוניבו 0%  מודיעה על הסכם למכירת כמות מינימום של 1.7 טון מוצרי קנאביס רפואי לרשת סופר פארם בשנת 2020. להערכת ביזפורטל, היקף העסקה נאמד בטווח שבין 24-20 מיליון שקל (12-14 שקלים לגרם).

על פי הדיווח, במסגרת ההסכם עם סופר פארם, התחייבה הרשת לרכוש מחברת הבת יו.אן.וי לפחות 140 ק"ג מוצרי קנאביס רפואי בחודש, במהלך שנת 2020.

על פי ההסכם, החברה תספק לסופר פארם, קנאביס רפואי תחת האסדרה החדשה של משרד הבריאות, בתקן IMC-GMP, לצורך שיווקם בסניפי סופר פארם למטופלים. זאת תחת המותג יוניבו, ובתמורה למחיר קבוע שסוכם בין הצדדים ביחס לכל מוצר.

ההתקשרות תהיה למשך שנה אחת, וכל צד יהיה רשאי לבטל את ההסכם בהודעה מוקדמת בת 90 יום לצד השני.

גולן ביטון, מנכ"ל יוניבו: "ההסכם עם סופר-פארם הוא הסכם חשוב שיאפשר לנו לענות לביקוש המשמעותי של מוצרי קנאביס רפואי, זאת תוך הרחבת הפריסה הגיאוגרפית בה ניתן לרכוש את מוצרי החברה, כשבמקביל בכוונתנו להמשיך לחתום על הסכמי הפצה נוספים בארץ ובחו"ל. לאור הביקוש וההסכמים הקיימים וכן הסכמים פוטנציאלים, אנו בוחנים הגדלת כושר הייצור, על בסיס התשתיות הקיימות שלנו במפעל וללא צורך בהשקעות נוספות. מימוש הסכמי ההפצה הקיימים יתרום להכנסות של עשרות מיליוני שקלים ב-2020 ורווחיות משמעותית."

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    מטופל 14/01/2020 18:42
    הגב לתגובה זו
    ובגלל זה לא שווה שקל אחד ! נמשיך לקנות בשוק השחור במחיר הרבה יותר טוב ! 14 שקל לגרם ואתם מוכרים למטופלים ב250-300 ל10 גרם לא שווה לקנות ממכם
איתמר דויטשר מנכ"ל קבוצת אלקטרה, קרדיט: טל גבעוניאיתמר דויטשר מנכ"ל קבוצת אלקטרה, קרדיט: טל גבעוני
דוחות

אלקטרה: ההכנסות גדלו אבל הרווח נחתך בחצי

הכנסות אלקטרה עלו ברבעון השלישי, אך הרווחיות נשחקה בצורה חדה בעקבות הפסד תפעולי במגזר הפרויקטים והתשתיות בישראל שחתכו כמעט בחצי את הרווח הנקי ביחס לרבעון המקביל

תמיר חכמוף |


אלקטרה מפרסמת את הדוחות לרבעון השלישי של 2025 ומצביעה על מגמה מדאיגה. למרות עלייה דו ספרתית בהכנסות ל-3.47 מיליארד שקל, הרווח התפעולי נשחק בצורה חדה והסתכם ב-62 מיליון שקל בלבד, לעומת 115 מיליון שקל ברבעון המקביל. ה-EBITDA ירד בהתאם ל-182 מיליון שקל, לעומת 228 מיליון שקל אשתקד. בשורה התחתונה, הרווח הנקי ירד ל-35 מיליון שקל, כמעט חצי מהרווח שנרשם ברבעון המקביל שעמד על 66 מיליון שקל.

הגורם המרכזי לשחיקה הוא מגזר פרויקטי המבנים והתשתיות בישראל, תחום הפעילות הגדול ביותר של אלקטרה. המגזר אמנם הציג הכנסות של כ-1.49 מיליארד שקל, אך עבר להפסד תפעולי של 54 מיליון שקל, לעומת רווח של 9 מיליון שקל באותה תקופה ב-2024. כלומר, הפרויקטים בישראל, שהיו מנוע רווח בעבר, הפכו ברבעון הזה למשקולת משמעותית.

מול התמונה הזו, תחומי הפעילות האחרים לא הצליחו לאזן את הנטל. פרויקטים למבנים ושירותים בחו"ל שמרו על יציבות עם רווח תפעולי של 13 מיליון שקל. מגזר תפעול ואחזקה הציג רווח נאה של 65 מיליון שקל, תחום הפיתוח והקמה של נדל"ן לזכיינות (PPP) הוסיף 13 מיליון שקל וזכיינות תרמה 31 מיליון שקל (הגידול נובע בעיקר מרווח הון שנרשם ממכירת החזקות הקבוצה בזכיין של פרויקט קריית הממשלה בנתניה בתקופת הדוח).

לשחיקה בשורה התפעולית מצטרפת גם עלייה עקבית בהוצאות ההנהלה והכלליות, שקפצו ל-129 מיליון שקל לעומת 99 מיליון שקל ברבעון המקביל. כך, גם במקומות שבהם הפעילות יציבה, הוצאות המטה מכרסמות ברווחיות.

צבר העבודות, ליום 30 בספטמבר 2025, עומד על כ-38.8 מיליארד שקל


דבר החברה

איתמר דויטשר, מנכ"ל קבוצת אלקטרה: "במהלך הרבעון נמשכה הצמיחה בהכנסות במגזרי הפעילות של הקבוצה. במגזר הפרויקטים למבנים ותשתיות בחו"ל נמשכה מגמת ההתחזקות של הפעילות שלנו בארה"ב, המתבטאת בגידול משמעותי בהכנסות וברווחיות ובקפיצת מדרגה של צבר העבודות שלנו. למגמות חזקות אלה תרמה הרכישה המוצלחת של חברת PJM בתחילת השנה.

לוגו "קשרי תעופה"
צילום: יח"צ
דוחות

קשרי תעופה: התאוששות בתחום התיירות

קשרי תעופה מסכמת את הרבעון השלישי עם רווח נקי של 5 מיליון דולר לעומת 3 מיליון דולר אשתקד, עלייה בהכנסות ושיפור בפעילות הקרקע והשייט. לצד זאת החברה מרחיבה את פעילות הנדל"ן לתיירות, כאשר פרויקטים בקפריסין ובלפלנד מתחילים להתקרב להכרה בהכנסות

תמיר חכמוף |
נושאים בכתבה קשרי תעופה

קשרי תעופה קשרי תעופה 0%  פרסמה הערב את הדוחות לרבעון השלישי של 2025, ומציגה שיפור ברוב הפרמטרים ביחס לשנה שעברה.

ההכנסות לרבעון השלישי של 2025 הסתכמו בסך של כ- 88.7  מיליון דולר, בהשוואה לסך של כ- 62.5 מיליון דולר ברבעון המקביל. ההכנסות לתשעת החודשים הראשונים של 2025 הסתכמו בסך של כ- 164.4 מיליון דולר, בהשוואה לסך של כ-109.9 מיליון דולר בתקופה מקבילה אשתקד.

הרווח הגולמי לרבעון השלישי הסתכם בסך של כ- 13 מיליון דולר, בהשוואה לסך של כ- 9 מיליון דולר אשתקד. הרווח הגולמי בתשעת החודשים הראשונים של 2025 הסתכם בסך של כ-22.5 מיליון דולר, בהשוואה לסך של כ-16 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.

הרווח התפעולי ברבעון השלישי  הסתכם בסך של כ- 5.7 מיליון דולר, בהשוואה לסך של כ- 3.8  מיליון דולר אשתקד. הרווח התפעולי בתשעת החודשים הראשונים של 2025 הסתכם בסך של כ-5.2 מיליון דולר, בהשוואה לסך של  של כ- 3.7 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.

הרווח הנקי ברבעון השלישי הסתכם בסך של כ-5 מיליון דולר, בהשוואה לסך של כ- 3 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.  הרווח הנקי בתשעת החודשים הראשונים של 2025 הסתכם בסך של כ -4.7 מיליון דולר, בהשוואה לסך  של כ- 3.2 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.