אברי גלעד
צילום: צילום נוי ערקובי

מדד ישראל התרסקה ל-3.5% - רבע מתוכנית חיסכון

דווקא רצועת שבע בערב בגרסתה החדשה עם אברי גלעד, שאמורה הייתה להציל את החדשות והפריים של רשת, רשמה נתון נמוך מאד. 21% לרוקדים עם כוכבים 
אלכסנדר כץ | (2)

רוקדים עם כוכבים - קרב המנטורים (קשת) רשמה נתון טוב של 21% מול 8.3% למקור (רשת). אבל הנתון המעניין ביותר מתייחס דווקא לפרה-פריים של רשת - בהמשך הכתבה. 

אמש גם נערכו שני משחקי הגומלין בשמינית גמר ליגת האלופות. העלייה של ליברפול על חשבון אינטר (ספורט5) לרע הגמר רשמה 4.7%, ואילו הניצחון המוחץ של באיירן מינכן על זלצבורג (ספורט5 פלוס) 7:1, הניב 1.9%.

בהמשך הערב, לילה טוב עם גיא פינס (קשת) קיבלה 10.6%, חי בלילה (רשת) הניבה 6%, לקט של הצינור (רשת) רשם 5% והיום שהיה (רשת) עם 3.6%.

בגזרת הבוקר:

חדשות הבוקר (קשת) - 5.1%

העולם הבוקר (רשת) - 3.2%

פרה פריים:

קשת: חמש עם רפי רשף - 8.4%, שש עם - 9.6%, תכנית חיסכון - 13.4%

רשת: חמש - שרון גל - 5.6%, שש - 3.9%, מדד ישראל עם נתון נמוך מאד של 3.5%, 40% פחות מהרייטינג של שרון גל שמשודר שעתיים לפני כן, ורבע מתוכנית חיסכון המקבילה. 

בגזרת החדשות:

חדשות 12 - 17.7%

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    די 21/03/2022 20:00
    הגב לתגובה זו
    אברי גלעד העיפו אותך ״מעולם הבוקר וצריך להעיף אותך מתוכנית מדד ישראל. איך אתה מעז להשמיץ 85% מאזרחי המדינה ולאמר שנפלה לך הלסת שהם מאמינים בה׳ בניגוד לך חסר אמונה פשוט בושה אתה ואין לך לסט ביכלל ואתה צריך לצאת לפנסיה
  • 1.
    איתיה 09/03/2022 13:11
    הגב לתגובה זו
    הגיע הזמן ולמעשה מזמן , להיפרד מאברי גלעד. במקרה וחייבים לשלם לו כדאי למצוא שעה סבירה כמו 4 בבוקר ולתת שם רצועת שידור.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.