מדד ישראל התרסקה ל-3.5% - רבע מתוכנית חיסכון
רוקדים עם כוכבים - קרב המנטורים (קשת) רשמה נתון טוב של 21% מול 8.3% למקור (רשת). אבל הנתון המעניין ביותר מתייחס דווקא לפרה-פריים של רשת - בהמשך הכתבה.
אמש גם נערכו שני משחקי הגומלין בשמינית גמר ליגת האלופות. העלייה של ליברפול על חשבון אינטר (ספורט5) לרע הגמר רשמה 4.7%, ואילו הניצחון המוחץ של באיירן מינכן על זלצבורג (ספורט5 פלוס) 7:1, הניב 1.9%.
בהמשך הערב, לילה טוב עם גיא פינס (קשת) קיבלה 10.6%, חי בלילה (רשת) הניבה 6%, לקט של הצינור (רשת) רשם 5% והיום שהיה (רשת) עם 3.6%.
בגזרת הבוקר:
חדשות הבוקר (קשת) - 5.1%
העולם הבוקר (רשת) - 3.2%
פרה פריים:
קשת: חמש עם רפי רשף - 8.4%, שש עם - 9.6%, תכנית חיסכון - 13.4%
רשת: חמש - שרון גל - 5.6%, שש - 3.9%, מדד ישראל עם נתון נמוך מאד של 3.5%, 40% פחות מהרייטינג של שרון גל שמשודר שעתיים לפני כן, ורבע מתוכנית חיסכון המקבילה.
בגזרת החדשות:
חדשות 12 - 17.7%
- 2.די 21/03/2022 20:00הגב לתגובה זואברי גלעד העיפו אותך ״מעולם הבוקר וצריך להעיף אותך מתוכנית מדד ישראל. איך אתה מעז להשמיץ 85% מאזרחי המדינה ולאמר שנפלה לך הלסת שהם מאמינים בה׳ בניגוד לך חסר אמונה פשוט בושה אתה ואין לך לסט ביכלל ואתה צריך לצאת לפנסיה
- 1.איתיה 09/03/2022 13:11הגב לתגובה זוהגיע הזמן ולמעשה מזמן , להיפרד מאברי גלעד. במקרה וחייבים לשלם לו כדאי למצוא שעה סבירה כמו 4 בבוקר ולתת שם רצועת שידור.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.