אתי עבדי תשמש מנכ"לית משותפת במקאן טק לצד שי אלמגור
סמנכ"לית האסטרטגיה של מקאן תל אביב, אתי עבדי, פורשת מהתפקיד בו שימשה ב-7 השנים האחרונות לטובת תפקיד אחר בהנהלת הקבוצה. עבדי תעבור למקאן טק, זרוע הקבוצה המטפלת בלקוחות מהסקטור הטכנולוגי ותשמש בו כמנכ"לית משותפת לצד שי אלמגור.
אל המשבצת שהותירה עבדי במחלקת האסטרטגיה של מקאן תל אביב ייכנסו שי ניסנבוים וזוהר מנור שיובילו וינהלו אותה יחד. ניסנבוים, בעל 15 שנות ניסיון בענף, עבר למקאן לפני כחודש מקבוצת פובליסיס (לאו ברנט) שם הוביל תהליך טרנספורמציה דיגיטלית בקבוצה ושימש ככוח עזר אסטרטגי לחברת הטכנולוגיה Mint. ניסנבוים, שנחשב לטאלנט בכיר בתחום האסטרטגיה בעולם הפרסום, "יוביל את תהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית של קבוצת מקאן ולקוחות הקבוצה", כך לדברי המשרד.
מנור שמונתה לסמנכ"ל אסטרטגיה של הקבוצה תהיה אחראית בנוסף להובלת אסטרטגיה עבור לקוחות מקאן לצדו של ניסנבוים, גם על פיתוח מודלים והצעות ערך חדשות עבור קבוצת מקאן. היא בעלת 20 שנות ניסיון בענף, וכיהנה בעבר כסמנכ"ל האסטרטגיה של ראובני פרידן, מנהלת האסטרטגיה בשיווק הגלובלי של Better Place ובהמשך הייתה שותפה בחברת ייעוץ ושיווק דיגיטלי.
עבדי, שלה זכויות רבות בהובלת מהלכים אסטרטגיים עבור לקוחות הדגל של מקאן הפכה בשנים האחרונות לדמות דומיננטית בהנהלת הקבוצה כשהיא זוכה להערכה רבה מצד עמית משיח, מנכ"ל קבוצת מקאן. משיח שמגיע מעולמות הטכנולוגיה והאד-טק מסמן את התחום כמנוע צמיחה חשוב עבור קבוצת מקאן והצבתה של עבדי לצד אלמגור משמשת מצידו כעדות עבור חשיבות הנושא בעיניו ומדגישה את הבעת האמון שלו בה.
מקאן טק הוא זרוע פרסום שהוקמה על ידי קבוצת מקאן על מנת לתת מענה ללקוחות בסקטור הטכנולוגי. החברה נותנת שירותים ללקוחות גלובליים כמו אמדוקס, נייס, פלייטיקה ועוד. אלמגור שהחל את דרכו במקאן ומשם עבר לתפקידים בכירים בסוכנויות פרסום בארה"ב שב לארץ במהלך 2016 והצטרף לאדלר חומסקי. לאחר שנה וחצי במשרד שב למקאן, בתחילת 2018, לתפקיד מנכ"ל מקאן טק.
עמית משיח, מנכ"ל קבוצת מקאן: "כקבוצת הפרסום והמדיה המובילה בישראל, אנו ממשיכים להשקיע בגיוס האנשים החזקים והאיכותיים בארץ ובפיתוח מנועי צמיחה שמחזקים את הקבוצה. אתי עבדי, אחת מנשות האסטרטגיה המבריקות והמוכשרות בענף הזה, שאחראית לבנייתם של עשרות מותגים ולהובלת מחלקת האסטרטגיה הטובה בענף ב-7 השנים האחרונות, מתקדמת אל היעד הבא - הובלה של מקאן טק כמנכ"ל משותף לצדו של שי אלמגור. המעבר של אתי למקאן טק מסמל שתי עוצמות של קבוצת מקאן – הראשונה – היכולת לאפשר לאנשים המובילים שלנו להתפתח עם הקבוצה ולצמוח אל תפקידים חדשים ומאתגרים. והשנייה – היכולת להשתמש במיטב אנשינו על מנת לפתח ולגדל את מנועי הצמיחה של הקבוצה".
עוד הוסיף משיח, כי "שי וזוהר, מבכירי ענף האסטרטגיה בישראל, מביאים עמם, לצד יכולות חזקות בתחום האסטרטגיה, השיווק והמיתוג, גם הבנה עמוקה בעולם הדיגיטלי, בתהליכי טרנספורמציה ובניית חוויית לקוח דיגיטלי. הצטרפותם לקבוצה, מחזקת משמעותית את שדרת האסטרטגיה של מקאן ומביאה עמה בנוסף סט חדש של יכולות בעולם הדיגיטלי. אנו נראה בקרוב מאד יכולות אלו באות לידי ביטוי קודם כל בערך המוסף הניתן ללקוחותינו ובהמשך במוצרים ושירותים שקבוצת מקאן תדע לספק".
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
- טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
- 13.מכירה אותה מילדות 25/12/2019 15:08הגב לתגובה זוהבחורה הכי רעה שיצא לי לפגוש. תככנית מניפולטורית ורדופה. בנאדם רע עד העצם. עושה הגיון שהתקדמה
- 12.עבדתי איתה 15/11/2019 09:49הגב לתגובה זובלי מקאן היא פשוט בחורה מוזרה עם הפרעה נפשית לא מטופלת
- 11.צ׳ריז 02/10/2019 11:02הגב לתגובה זובין אספרגר לחכמה, בלי להעליב את בעלי התסמונת, תכונות מסוימות של בעלי התסמונת פוגעניות בלשון המעטה, כל השאר נחשד כהברקה בתחום האפור והמעורפל של אסטרטגיה פרסומית
- 10.בלון 02/10/2019 11:00הגב לתגובה זובלונים כמו אתי מעולים בקישוט פרמיה לקמפיינים, בעולם האמיתי לאנשים כאלה לא משלמים כסף.
- 9.תותחית! תצליח בכל מה שתעשה! נכס אמיתי! (ל"ת)יוני 16/06/2019 18:55הגב לתגובה זו
- 8.קנאים כולם 13/06/2019 22:34הגב לתגובה זואתי מבריקה, חכמה ומוכשרת. וככזו גם יש לה אופי. וזה יתרון. יש לה מושג ביוזרים. וזה מה שחשוב. בהצלחה!
- יוזר 20/06/2019 10:52הגב לתגובה זויש לה מושג ביוזרים?? אתם על סמים או מה??
- 7.אין לה מושג בדיגיטל, וגם לא למקאן (ל"ת)מביך 13/06/2019 18:06הגב לתגובה זו
- 6.ירדנה היפה 13/06/2019 11:55הגב לתגובה זויושבים שעות מחכים שמשיח יבוא
- 5.יעקב 13/06/2019 09:57הגב לתגובה זויש לה בעיית יחסי אנוש "קלה". בהייטק זה לא יעבור.
- 4.משיח 12/06/2019 20:00הגב לתגובה זואיזו טרנספורמציה דיגיטלית? יש לכם באמת מושג מה זה?
- 3.אישה סופר מקצועית 12/06/2019 16:35הגב לתגובה זוחברות היי טק לא באמת צריכות משרדי פרסום כמו מקאן (משרד מעולה ומקצועי), הן עושות הכל Inhouse מדובר בחברות שמציעות מוצרים טכנולוגיים שמנהלים במרחב מקוון וכך גם המהלכים השיווקים שלהם. חברות היי טק צריכות משרדים כמו מקאן בעיקר כדי לעשות קמפיינים קלאסים לגיוס כ״א או מיצוב כמעסיקים שמציעים יותר מחמישה סוגי קפה במטבחון
- 2.שי 12/06/2019 14:29הגב לתגובה זואני מעריך את אתי ומאחל לה בהצלחה אבל האם לא צריך איזה רקע טכנולוגי כדי להיות מנכ״ל של מקאן טק וכדי לטפל בלקוחות מתחום הטכנולוגיה? אמנם לא צריך להיות טכנולוג מזון בשביל לטפל במותגים בתחום המזון או עם תואר בפיננסים בשביל לטפל בלקוחות מתחום הבנקאות אבל עולם הטכנולוגיה הוא עולם שונה כי בסופו של דבר כשזה מגיע למוצרי צריכה אז רובנו גם צרכנים (כולנו קונים מזון או נעזרים בשירותים של בנק) אבל עולם הטכנולוגיה יותר מורכב וכדי לשווק אותו כמו שצריך חייבים להבין את הטכנולוגיה עצמה
- הקשר בינה לבין טכנולוגיה מקרי בהחלט (ל"ת)ניר 12/06/2019 19:09הגב לתגובה זו
- 1.אסף 12/06/2019 13:21הגב לתגובה זומשיח קלאסי, פחד לפטר אותה אז הזיז אותה למקום לא רלוונטי
- טעות 02/10/2019 11:03הגב לתגובה זוחצי שנה וכל מי שעובד איתה לא שם, היא לא תלך לשום מקום
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
