על הקופי - מנדלבליט: 'הארץ' ממנף את כתב החשדות לקמפיין

באמצעות מנצ' יצא העיתון בקמפיין פרסומי בעיתונים, שילוט חוצות ורשתות, בו טופח לעצמו על השכם עם ציטוטים מכתב החשדות נגד רה"מ בו מאוזכרים הארץ ו-TheMarker
אלכסנדר כץ | (4)

קבוצת הארץ יוצאת היום (יום א') בקמפיין בפריסה ארצית למותגים שלה – היומון הארץ והיומון הכלכלי TheMarker. הקמפיין בעיתונות היומית, שילוט חוצות ורשתות חברתיות, כולל 2 ציטוטים שנלקחו מכתב החשדות שפרסם היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט השבוע שעבר, שכולל החלטה להעמיד לדין את ראש הממשלה בנימין נתניהו, בכפוף לשימוע.

 

הציטוט הראשון הוא מתוך התחקיר של גידי וייץ על התנהלות אתר וואלה שפורסם באוקטובר 2015, והוביל לפתיחת החקירה שמכונה כיום תיק 4,000, בו מואשם נתניהו בעבירות של שוחד ומרמה והפרת אמונים. לצד הציטוט של היועמ"ש מנדלבליט, מצוינת במודעה: "בדיוק כמו כל הקוראים שלנו, גם היועץ המשפטי לממשלה שמע לראשונה על תיק 4,000 מקריאת 'הארץ'".

 

מודעה שנייה מתייחסת לציטוט של יועץ התקשורת לשעבר של נתניהו, ניר חפץ, לבנו יאיר נתניהו: "TheMarker זה לא שאול, הם לא מפחדים ממך... הם לא סופרים אף אחד, לא ראש ממשלה ולא בן של ראש ממשלה". לצד הציטוט כתוב "TheMarker – עובדים רק בשבילך".

 

על הקמפיין חתום משרד מנצ', שעובד עם קבוצת הארץ בשנים האחרונות, וחתום בין היתר על קמפיין "הזין" מקיץ 2015 בכיכובם של רמי הויברגר ומעין בלום, שהניב שיח נרחב ברשתות החברתיות, לצד תלונות רבות. באפריל שעבר יצר המשרד קמפיין ל-TheMarker לקראת הפעלת חומת התשלום בו.

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    גלי 05/03/2019 08:58
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד ! רעיון גדול בס רעיון גדול, לא להפסיק ולא לפחד להמשיך ולפרסם דברים בשם אומרים חכם ואינטלגנטי
  • 3.
    תומר 03/03/2019 15:57
    הגב לתגובה זו
    קמפיין מעולה !!!
  • 2.
    כל הכבוד! עבודה מדוייקת ומהירה (ל"ת)
    דוד 03/03/2019 15:51
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    רעות 03/03/2019 13:37
    הגב לתגובה זו
    נראה לי היה מספיק תזכור של זה ולא כתבה גדולה ... מעניין מי אחראי על התוכן אצלכם
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.