על הקופי - מנדלבליט: 'הארץ' ממנף את כתב החשדות לקמפיין
קבוצת הארץ יוצאת היום (יום א') בקמפיין בפריסה ארצית למותגים שלה – היומון הארץ והיומון הכלכלי TheMarker. הקמפיין בעיתונות היומית, שילוט חוצות ורשתות חברתיות, כולל 2 ציטוטים שנלקחו מכתב החשדות שפרסם היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט השבוע שעבר, שכולל החלטה להעמיד לדין את ראש הממשלה בנימין נתניהו, בכפוף לשימוע.
הציטוט הראשון הוא מתוך התחקיר של גידי וייץ על התנהלות אתר וואלה שפורסם באוקטובר 2015, והוביל לפתיחת החקירה שמכונה כיום תיק 4,000, בו מואשם נתניהו בעבירות של שוחד ומרמה והפרת אמונים. לצד הציטוט של היועמ"ש מנדלבליט, מצוינת במודעה: "בדיוק כמו כל הקוראים שלנו, גם היועץ המשפטי לממשלה שמע לראשונה על תיק 4,000 מקריאת 'הארץ'".
מודעה שנייה מתייחסת לציטוט של יועץ התקשורת לשעבר של נתניהו, ניר חפץ, לבנו יאיר נתניהו: "TheMarker זה לא שאול, הם לא מפחדים ממך... הם לא סופרים אף אחד, לא ראש ממשלה ולא בן של ראש ממשלה". לצד הציטוט כתוב "TheMarker – עובדים רק בשבילך".
על הקמפיין חתום משרד מנצ', שעובד עם קבוצת הארץ בשנים האחרונות, וחתום בין היתר על קמפיין "הזין" מקיץ 2015 בכיכובם של רמי הויברגר ומעין בלום, שהניב שיח נרחב ברשתות החברתיות, לצד תלונות רבות. באפריל שעבר יצר המשרד קמפיין ל-TheMarker לקראת הפעלת חומת התשלום בו.
- 4.גלי 05/03/2019 08:58הגב לתגובה זוכל הכבוד ! רעיון גדול בס רעיון גדול, לא להפסיק ולא לפחד להמשיך ולפרסם דברים בשם אומרים חכם ואינטלגנטי
- 3.תומר 03/03/2019 15:57הגב לתגובה זוקמפיין מעולה !!!
- 2.כל הכבוד! עבודה מדוייקת ומהירה (ל"ת)דוד 03/03/2019 15:51הגב לתגובה זו
- 1.רעות 03/03/2019 13:37הגב לתגובה זונראה לי היה מספיק תזכור של זה ולא כתבה גדולה ... מעניין מי אחראי על התוכן אצלכם
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
