אביב גלעדי יסיים תפקידו כיו"ר RGE; נדב טופולסקי יחליפו

יו"ר הקבוצה החליט לעזוב את התפקיד לאחר 18 שנים, ויתמקד בניהול חברת הסרטים של לן בלווטניק. טופולסקי הוא נציגו של בלווטניק בדירקטוריון RGE
אלכסנדר כץ |

אביב גלעדי החליט לסיים את תפקידו כיו"ר קבוצת התקשורת RGE לאחר 18 שנים – כך דווחה החברה. במקומו של גלעדי, ייכנס לתפקיד נדב טופולסקי, נציגו של לן בלווטניק, דמות אנונימית יחסית בשוק התקשורת המקומי, אבל אחד שהיה מעורב בהליך המיזוג של רשת וערוץ עשר, שבלווטניק הוא אחד מבעליו - במסגרת שותפתו ב-RGE (יחד עם משפחת רקנטי, א"כ).. 

 

גלעדי, מבעלי קבוצת התקשורת RGE, משמש כיו"ר הקבוצה מאז שנת 2000. בין היתר מחזיקה RGE בערוץ הספורטערוץ עשר וערוץ הילדים. בקרוב יעבור לנהל את עסקי חברת ההפקות AI Films שנמצאת בבלותו של שותפו העסקי, בלווטניק. בין הסרטים שהפיקה החברה, אפשר למנות את 'הסרבן' שהיה מועמד ל-6 פרסי אוסקר, 'אני, טוניה' שהיה מועמד ל-3 פרסי אוסקר ו'שתיקה' בבימויו של מרטין סקורסזה.

 

גלעדי לוקח צעד אחד לאחור בכל הנוגע ל-RGE, במקביל להחלטתו שלא לקחת חלק במיזוג רשת וערוץ עשר (שנמצא בבעלות RGE, א"כ). גלעדי החליט לא להמשיך להשקיע בערוץ, ולכן מניותיו ידוללו. 

 

דירקטוריון החברה החליט למנות את הדירקטור נדב טופולסקי, ליו"ר החברה. ב-RGE אומרים כי לטופולסקי ניסיון עשיר בבניית תכניות אסטרטגיות ארוכות טווח ובהובלת עסקאות בינ"ל מורכבות. טופולסקי עבד בעבר עם קבוצת המיזוגים והרכישות של Access Industries בני יורק, ובשנים האחרונות הוביל פרויקטים בתחומי התשתיות, האנרגיה והשירותים הפיננסיים. לאחר למעלה מעשור של פעילות ענפה בארה"ב ובאירופה שב לאחרונה לישראל. 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.