ענת סגל
צילום: פייסבוק: ענת סגל
פרסום ראשון

עוברת לטמפו: ענת סגל מראובני פרידן פורשת מתפקידה

סגל חותמת פרק של 15 שנה בענף הפרסום אותו היא עוזבת לטובת תפקיד מנהלת השיווק של תחום המשקאות הקלים בטמפו
משה בנימין | (6)

לאחר 6 שנים במשרד הפרסום ראובני פרידן, סמנכ"ל האסטרטגיה ענת סגל, מהוותיקות בענף פורשת מתפקידה, וככל הנראה תנטוש את ענף הפרסום לטובת תפקיד שיווקי בחברת טמפו בה תשמש כמנהלת השיווק של המשקאות הקלים - כך נודע לאייס.

סגל הצטרפה לראובני פרידן ipg לפני כ-6 שנים, אז החליפה את מנהל האסטרטגיה הפורש יהב דרייזין. בהגיעה לראובני סגל כבר היתה בעלת ניסיון רב בענף הפרסום ובתחום המחקר האסטרטגי. בין השאר היא שימשה כמנהלת פלנינג במקאן אריקסון (תל אביב) במשך 4 שנים וקודם לכן, שימשה כפלנרית במשרד הפרסום JWT. בנוסף היא בעלת תואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק ותואר ראשון במדעי ההתנהגות, שניהם מאוניברסיטת בן גוריון. 

זיו קורן וניב חורש, מנכ"לים משותפים בראובני פרידן אישרו את הידיעה ואמרו לאייס: "ענת הפכה את המשפט 'ראובני פרידן הכי אפקטיביים' מחזון למציאות. היא שותפה לשורה של פריצות דרך שיווקיות שהביאו את המשרד להובלה בתחרות האפ"י, עם הזכיות הגדולות בפרסי הגרנד אפ"י והאפ"י פלטינום. ענת בנתה את מחלקת האסטרטגיה הטובה בענף הפרסום, ואחרי 6 שנים מדהימות יחד, אין לנו ספק שהיא מוכנה להצלחה הבאה. אנחנו אוהבים אותה ומקללים אותה כאחד".

סגל מסרה בתגובה: "אחרי 15 שנה בענף ושש שנים מאתגרות, מעניינות ומספקות במשרד הכי טוב שיש, אני פונה לדרך חדשה. אין לי ספק שראובני פרידן ימשיך להיות המשרד המוביל בענף בכל האספקטים, בזכות האנשים המדהימים שעושים אותו לכזה".

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    דפנה 16/05/2017 10:23
    הגב לתגובה זו
    תותחית.
  • 4.
    אפי זה לא ראשי תיבות יא דגנרטים מראובני (ל"ת)
    אבשלום 16/05/2017 08:13
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    בהצלחה ?? (ל"ת)
    רז 15/05/2017 19:26
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    גדעון ויניב 15/05/2017 19:17
    הגב לתגובה זו
    יאללה טמפו לראובני !
  • 1.
    אחת שאופה עוגות 15/05/2017 18:56
    הגב לתגובה זו
    את אלופת העולם. אין כמוך!
  • ענת 16/05/2017 10:38
    הגב לתגובה זו
    איך אתגעגע לעוגות שלך :) תודה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.