עוברת לטמפו: ענת סגל מראובני פרידן פורשת מתפקידה
לאחר 6 שנים במשרד הפרסום ראובני פרידן, סמנכ"ל האסטרטגיה ענת סגל, מהוותיקות בענף פורשת מתפקידה, וככל הנראה תנטוש את ענף הפרסום לטובת תפקיד שיווקי בחברת טמפו בה תשמש כמנהלת השיווק של המשקאות הקלים - כך נודע לאייס.
סגל הצטרפה לראובני פרידן ipg לפני כ-6 שנים, אז החליפה את מנהל האסטרטגיה הפורש יהב דרייזין. בהגיעה לראובני סגל כבר היתה בעלת ניסיון רב בענף הפרסום ובתחום המחקר האסטרטגי. בין השאר היא שימשה כמנהלת פלנינג במקאן אריקסון (תל אביב) במשך 4 שנים וקודם לכן, שימשה כפלנרית במשרד הפרסום JWT. בנוסף היא בעלת תואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק ותואר ראשון במדעי ההתנהגות, שניהם מאוניברסיטת בן גוריון.
זיו קורן וניב חורש, מנכ"לים משותפים בראובני פרידן אישרו את הידיעה ואמרו לאייס: "ענת הפכה את המשפט 'ראובני פרידן הכי אפקטיביים' מחזון למציאות. היא שותפה לשורה של פריצות דרך שיווקיות שהביאו את המשרד להובלה בתחרות האפ"י, עם הזכיות הגדולות בפרסי הגרנד אפ"י והאפ"י פלטינום. ענת בנתה את מחלקת האסטרטגיה הטובה בענף הפרסום, ואחרי 6 שנים מדהימות יחד, אין לנו ספק שהיא מוכנה להצלחה הבאה. אנחנו אוהבים אותה ומקללים אותה כאחד".
סגל מסרה בתגובה: "אחרי 15 שנה בענף ושש שנים מאתגרות, מעניינות ומספקות במשרד הכי טוב שיש, אני פונה לדרך חדשה. אין לי ספק שראובני פרידן ימשיך להיות המשרד המוביל בענף בכל האספקטים, בזכות האנשים המדהימים שעושים אותו לכזה".
- המפעל עבר מנתניה לרמלה - האם זו הרעה בתנאים?
- מחיר הקוקה קולה יירד? הרשות נגד חברות המשקאות: "להוריד את המחיר"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 5.דפנה 16/05/2017 10:23הגב לתגובה זותותחית.
- 4.אפי זה לא ראשי תיבות יא דגנרטים מראובני (ל"ת)אבשלום 16/05/2017 08:13הגב לתגובה זו
- 3.בהצלחה ?? (ל"ת)רז 15/05/2017 19:26הגב לתגובה זו
- 2.גדעון ויניב 15/05/2017 19:17הגב לתגובה זויאללה טמפו לראובני !
- 1.אחת שאופה עוגות 15/05/2017 18:56הגב לתגובה זואת אלופת העולם. אין כמוך!
- ענת 16/05/2017 10:38הגב לתגובה זואיך אתגעגע לעוגות שלך :) תודה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
