הביתה לחזור: יובל וינגסט שב לגיתם - ימונה לסמנכ"ל לקוחות
חצי שנה לאחר שהניח את מכתב ההתפטרות ממשרד הפרסום y&r ישראל, יובל וינגסט חוזר לתפקיד רשמי בענף הפרסום ועושה זאת בסגירת מעגל במשרד הפרסום גיתם BBDO, בו ימונה לסמנכ"ל לקוחות.
כאמור, עד ליולי 2016 שימש וינגסט כמשנה למנכ"ל ב-y&r עד להתפטרותו יחד עם מנכ"ל המשרד גיא בר לאחר שהשניים ניסו להוביל מספר מהלכים עסקיים להבראת משרד הפרסום, שכוללים רכישה אפשרית של משרד דיגיטל, אך נתקלו בסירוב מצד קברניטי y&r שסירבו לפתוח את הכיס.
וינגסט חובר לצוות המנהלים הבכירים בראשות עדו הרטוב, שנותר כמנכ"ל יחיד לאחר שעמית לבני, ששימש כמנכ"ל משותף החליט לפרוש מניהול המשרד בשבוע שעבר לאור חילוקי דעות עם הרטוב ו"מיצוי ענף הפרסום" לדבריו.
זוהי הקדנציה השנייה של וינגסט בגיתם, שהיה בעברו ממקימי חברת הייעוץ BBDO IM (שבראשה עמד גם עדו הרטוב) ושימש כסמנכ"ל לקוחות בגיתם. בנוסף, שימש בעבר כסמנכ"ל חדשנות בחברת ההייטק 'לה מארק' מקבוצת מרחב. את דרכו בענף החל בבאומן בר ריבנאי לפני כ-13 שנה כתקציבאי וסופרוויזר במשרד.
- איה בכור קוחניצקי מונתה לסמנכ"לית קריאייטיב בגיתם BBDO
- נערכים לחג: שופרסל גייסה את עמרי כספי לקמפיין לפסח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לדברי הר טוב: "אני שמח שיובל חוזר הביתה, לגיתם. יובל הוא מהפרסומאים הטובים בענף, בעל תשוקה אמתית למקצוע. אין ספק כי הגעתו היא בשורה מצוינת לגיתם".
וינגסט מסר: "בשנים האחרונות נותני השירות בעולם הפרסום והתקשורת, מחדדים ומגדירים מחדש את הערך ללקוחותיהם. מעבר לסנטימטים הגלומים בחזרה למקום שאני גאה לקרוא לו 'בית', החזרה לגיתם נובעת מהיכרות עמוקה עם התהליכים אותם עובר המשרד והביטחון המוחלט ביכולותיו להתמודד עם אתגרי העתיד".
- 3.מיכל 09/01/2017 19:54הגב לתגובה זוהגיע הזמן שתבין את הרמז ותחזור למקום שהיית צריך להיות בו לפני 4 שנים
- 2.באטיסטה 09/01/2017 14:01הגב לתגובה זוהרבה רעש וצלצולים, פחות עבודה. האיש שהעלה את הליקוק ללקוחות לדרגת אמנות אבל תכלס לא מבין הרבה בתחום שלו. שיסע לעשות סקי וישאיר את אלה שבאים לעבוד לעשות את העבודה
- לגמרי. אבל חתיך אשששש (ל"ת)באטיסטו 09/01/2017 16:19הגב לתגובה זו
- 1.חתיך. שיעשה לי ילד. (ל"ת)ענתי 09/01/2017 13:54הגב לתגובה זו

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.